Ga naar inhoud

dreamcometrue : 18 januari 2014 : Dr. Schiettecatte : Altlas Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 116
  • Created
  • Laatste Reactie

Haha was ik ook hoor toen ik ze nog niet had. Alleen of je nou vrolijk wordt van net geplaatste borsten hihi.

In t begin wist ik niet eens dat ze nog gingen zakken en gevormd werden, dus toen schrok ik wel van de beginfoto's... Gelukkig weet ik nu beter en vind ik t nog een leuk proces ook om naar te kijken.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb foto's geplaatst geloof ik haha. Was niet echt duidelijk via m'n telefoon. Wel enkel zichtbaar voor vriendinnen

Mooi hoor, en ze zijn duidelijk genoeg....en strax gaan ze veranderen en dan helemaal happy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké help, vandaag een strak shirt aan en ik dacht uhmmmm is dit het nou?? Meer meiden die dat de eerste weken hadden? :(

Ja ik heb ook vaak dat ik denk nou het valt toch allemaal reuze mee, maar andere zeggen juist dat ze groot zijn.

Zal inderdaad wel zijn dat we er snel aan gewent raken. Nou vind ik ze in kleding sowieso niet groot over komen :44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Oké help, vandaag een strak shirt aan en ik dacht uhmmmm is dit het nou?? Meer meiden die dat de eerste weken hadden? :(

Je hebt nog een sportbh aan en alles zit nog megastrak.. Je borsten moeten nog naar voren komen..

Als je mijn foto's bekijkt van 5 dagen po en van 9 weken po en je legt die onder elkaar zie je een wereld van verschil!! terwijl het proces zelf me helemaal niet op viel hoor!!

Dus gewoon geduld hebben, hoe moeilijk het ook is ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben de tape er aan het af prutsen. Waarom hebben ze dat in hemelsnaam gedaan? Vanonder plakt die in mn verbandjes op de littekens. Echt niet leuk. Morgen ga ik bij dokter, de onderkant zal ik door haar weg laten halen zeker? :)
Alles goed "deamcometrue"? (Wat is eiglk je echte naam? Praat makkelijker ^^)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh haha klinkt bekend ik zit onder de gel frutsel ze plakken overal aan haha. Ik heb alleen de bovenkant eraf gehaald ik laat Diana lekker prutselen met de onderkant morgen. Ja ik voel me nog hetzelfde als dag 3..... En ik zie dat ik nu op m'n borstbeen helemaal geel wordt denk van een bloeduitstorting? En in m'n rechterborst heb ik soms steken die echt niet draagzaam zijn.... Heeft iemand anders dat ook? Ik heet echt Demi en jij gewoon Statia?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi 24 febr heb ik mijn dag gepland staan : ) ook bij pc schiettecatte in het atlaskliniek.

Wel vervelend dreamcometrue dat je zoveel pijn hebt gehad

Hoe gaat het nu met jullie?

ben wel heel nieuwsgierig naar jullie resultaat heb nu ook een cup A soms B en er komt 375 cc of 400cc in

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat spannend Toetje12! Maar ik vond de Atlas kliniek een super klinie, het was voor mij wel 2 uur rijden maar dat heb ik er zeker voor overgehad. Kon zo lang blijven als ik wilde en het was ook wel fijn dat ik mn eigen soort van hotelkamer had toen ik het aan het uitkrijsen was haha. Ik kom denk ik van hetzelfde vandaag als jou en bij mij is er 375 cc ingegaan. Kijk anders even bij mijn foto's. TOt nu toe heb ik zoiets van ze hadden wel wat groter gemogen dus ik zou zeggen 400 cc, maar ik weet natuurlijk niet wat je wilt. De arts zal ook op de dag zelf nog zijn advies aan jou geven aan de hand van jou wensen.

Ik moest vandaag naar Diana Gabriels voor de eerste controle. Ik had de afspraak om kwart voor 11 maar was er al om 5 voor half 11 en kon gleijk doorlopen, echt super fijn! Ik had de controle bij Schietecatte zelf wat ik ook niet vervelend vond en fijner dan bij Diana denk ik. Ik had verteld van mn pijn en hij zei ja je had natuurlijk ook echt niets (uhmmmm bedankt....) maargoed het stond ook nog abnormaal strak bij mij vandaar dat het nog steeds zo pijn doet. Hij zei het lijkt wel alsof ik ze gister ipv vorige week heb geplaatst zo hard zijn ze nog. Alles gaat gewoon even wat langer duren bij mij maar verder herstelt alles keurig zoals het hoort. Ben ook ontdaan van de onderste tape, is ook wel fijn.

Hoe was jou controle Sanne?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kom ook juist van bij de dokter^^
Mn huisdokter stond versteld van de mooie afwerking :D Alle tape is weg en pleister is vervangen.
Bij mij staan ze ook nog heel hard hoor Demi :) Het gaat hier precies ook niet zo vlot. Mn rechter gaat stukke beter dan mn linkse. Mn dokter zegt dat het komt omdat mn linker kleiner was van in het begin en daarom zo fel trekt en hard staat. Maar ze ziet het allemaal goed komen en vond mijn borsten al het beste dat ze over de vloer heeft gekregen ^^.

Volgende week vrijdag moet ik terug en dan kan alles er afgehaald worden ^^ Spannend !

Zijn bij jou de kleine strips al weg of heeft hij juist de pleister vervangen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh nou dat is super nieuws!! Altijd leuk complimentjes hahaha, bij mij is heel de pleister weg er zitten alleen een paar kleine plakkertjes van een halve cm over de littekens. Mijn linkerborst is wat zachter dan rechts, ook staar m'n rechtertepel een beetje naar beneden... Zal vast nog wel bijdraaien

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.