Ga naar inhoud

dreamcometrue : 18 januari 2014 : Dr. Schiettecatte : Altlas Kliniek


Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal,

Wat ben ik blij dat ik mij hier kan aanmelden op het forum, dat betekent namelijk boobies!!!
Ik zal me even kort voorstellen. Ik ben 20 jaar en student. Ik ben 183 lang en weeg 65 kilo, ik heb nu een ruime A cup/ soms kleine B en wil graag naar een volle C.
Ik ben gister op consult geweest bij de kliniek in Amstelveen, naar aanleiding van het consult dat ik afgelopen vrijdag gehad heb Diana Gabriels.
Het gesprek bij Diana was heel fijn en beantwoorden al mijn vragen goed. Zij wilde alleen een 400 cc bij mij doen dmv dual plane en een mp prothese. Eenmaal thuis begon ik
toch te twijfelen en gister heb ik in amstelveen besloten dat een 375 perfect bij mijn lichaam past. In Amstelveen hadden ze helaas geen plek op de datum die ik met Diana had afgesproken.
Daarom staat mijn operatie gepland op zaterdag 18 januari in de Atlas Kliniek in Antwerpen bij dokter Schiettecatte. Deze dokter had ik ook ontmoet bij Diana en voelde me er prettig bij.
Ik heb er zo zin in!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 116
  • Created
  • Laatste Reactie

Welkom op het forum!!!

Wat super dat je al een datum heb! Er zijn meer meiden hier door deze pc geopereerd. Als je gaat zoeken via de zoekbalk hier rechts boven dan kom je vast wel operatieverslagen tegen van meiden die je voor zijn geweest ;) Altijd leuk om hun ervaringen te lezen en een idee te krijgen over wat je te wachten staan.

Je bent lekker snel aan de beurt ook en ga ook gelijk je titel aanpassen. Als je straks bent geopereerd is het misschien leuk om hier dan ook een verslagje neer te zetten over jou dag.

Heel veel leesplezier!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja natuurlijk!

Ik ben gegaan met een lege 75 B.

Ik heb 535 ultra high profile gekregen op de spier, heb nu een sport BH 80 D aan.

Je kan ook bij mijn foto's kijken....het is allemaal nog erg gezwollen maar heb je een idee waar ik vandaan kom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga van een 75 A naar een C :) met 350 CC en ik word verwacht om 9u30 en om 10u a 10u30 word ik geholpen, dus net na jou ^^ Spannend :D Dat houd me een beetje kalmer om te weten dat je voor me komt :P Kben wel bang voor ziek te zijn na de narcose... :/

Succes mede operatiekameraadje ^^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nieuw op het forum, maar word er erg gelukkig van om alles te lezen hier op het forum! Ik ben over een maandje aan de beurt en vindt het onwijs spannend, ook voor jullie!! Heeeel veel succes morgen dreamcometrue en Statia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.