Ga naar inhoud

Sanne: 28 maart 2014 hersteloperatie nr.3 : Dr. van der Veen : ASZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 147
  • Created
  • Laatste Reactie

Thnxx DD! Ja het is een hoop gedoe, strijd en gezeik geweest maar hoop dat nu alles klaar is en rustig en goed hersteld wat tot nu toe lekker rustig verloopt en optijd mn pijnstillig innemen :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames!

hier ff n updateje :) herstel gaat goed, zit nog goed ingepakt met verband sportbh en de borstband haha maar kan mn boobs alwel goed bekijken :P echt wat n verschil met hiervoor.. morgen mag het verband eraf kan k ze eindelijk helemaaaal zien :D ben zoo benieuwdd de plooien en deuken zijn iig helemaal wegggg :D

ik heb om het is te bekijken voor en na mn her 2 collages gemaakt.. zo kan ik zooooo duidelijk zien hoe het veranderd issss eindelijk mooie boobs :D

Ben super benieuwd naar jullie mening ;)

Xxx snne

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Haaaaalllo iedereen!

Eventjes weer een update vanuit hier :D!

Zo operatie nu alweer paar maanden geleden! Gaat goed, geen pijntje meer te bekennen die ik voorheen wel altijd gevoelt

heb :) Ik heb een mooi decolleté, ze zijn ook mooi naar elkaar toe en aan de binnenkant geen plooitje meer te bekennen :3::57:

Gewoon een klein mooi spleetje in het midden :)!!!!

Aan de onderkant zie en voel ik de prothese nog wel een beetje, maar niet hinderlijk in de zin dat het me stoort of direct opvalt.

Ben nu uiteindelijk op cup 70G/H en soms 75F en dan

zijn de cups ook volledig helemaal opgevult met n mooi spleetje in t midden dus haha, kortom, hier ging ik 7 augustus 2012

voor en heeft uiteindelijk dokter van der Veen alle problemen van de vorige chirurg laten verdwijnen en nieuwe protheses

geplaatst waardoor ik nu 28 maart 2014 eindelijk dankzij haar mijn droomboobzzzz heb gekregen!

XXXXXXXX snne :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey heyyy

Dankkk voor jullie reactiezz ;p

Gaat idd goed met me BB gelukkig, na 2/3 jaar alleen maar tegenzlagen te hebben..!

Operatiegedoe allemaal voorby en ook andere omztandigheden zijn nu veel beter :):)

Daardoor ook een tijd niet meer online geweest, maar daar ben k weer :D!

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Hallo allemaal!

Lang geleden weer dat ik iets gepost heb maar daar ben ik weer.

ben gisteravond ergens achter komen en weet niet wat ik nu mee maak. Alles ging goed met mn boobies na de laatste operatie!

Maar sinds gister avond ziet mijn linkerborst er raar uit dit viel ook mijn vriend direct op!

Mijn prothese is gewoon gedraaid kan niet anders de voorkant is nu plat en de bolling zit aan de zij/onderkant!

Zijn er meer dames die dit hebben meegemaakt?

Ik heb maandag de 18e weer een afspraak bij mvr van der veen de assistente die opnam wist ook niet wat ze hoorde. Maar het klopt niet het voelt ook anders aan..

( ronde protheses 450cc ultra high )

Ik ben toch niet gek, dit kan gebeuren????

Hoor graag van jullie!

Liefs Snne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh meid! Jou had ik echt niet gehoopt hier weer tegen te komen! Ja dat klinkt raar haha, want niet om jou natuurlijk, maar zolang je niks hoort, is alles goed meestal!

Een prothese die zich omdraait, dat zie je wel eens een keer idd. Toevallig dat ik het de laatste tijd een paar keer gelezen heb...

Echter, nog nooit van iemand die zo lang po is als jij!

Vaak komt het doordat de pocket groter geworden is en de prothese dus wat meer ruimte gekregen heeft...

Heb je de laatste tijd meer met je borstspieren gedaan? Of misschien op je buik geslapen terwijl je dat anders niet deed? Of iets anders dat anders gegaan is dan normaal?

Niet meteen te veel paniek hebben, want het komt voor, dat als de PC de prothese weer goed gedraaid heeft (van buitenaf, en je draagt dan weer een bepaalde tijd een sportbh, dat het zich weer vastzet.

Ik hoop echt dat dat bij jou ook kan!!

Wat ontzettend balen voor je! Jij had namelijk je portie wel gehad!!

Liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.