Ga naar inhoud

Sanne: 28 maart 2014 hersteloperatie nr.3 : Dr. van der Veen : ASZ


Aanbevolen berichten

Hallo iedereeeen!

Uiteraard ben ik opzoek naar veel info en dingen voor mn consult met de andere pc in plaats van stook. Ik vond het volgende in het garantiebewijs van de Eurosilicone die ik heb. Maar de vraag is laten ze me in aanmerking komen, lijkt me wel toch, mn borsten zien er niet uit.. Benieuwd wat jullie eruit opmaken:

xx Snne

1012778_788263757866605_1045790253_n.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 147
  • Created
  • Laatste Reactie

hoi

Wat ik lees, is dat de prothese alleen wordt vergoed (door eurosilicone) bij ernstige kapselcontractie of interne ruptuur (en dat er dan eventueel een andere maat/vorm gekozen kan worden).

Je pc hoort gewoon een goed resultaat te leveren en het m.i. kosteloos te herstellen. De vraag is of hij er ook zo over denkt (weet er alles van). Je zou eventueel gebruik kunnen maken van de klachtenprocedure van het ziekenhuis, als jullie er niet uitkomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Dames!

Was een appart consult maar het ene zinnetje wat ik wilde horen wat al die tijd werd ontkend heb ik wel gehoord, dat horen jullie zo!

Ik kwam binnen was samen met mijn beste vriendin en mijn vriend samen. Ook met zn 3 naar binnen gegaan. In eerste instantie had ik

een afspraak met mvr. van der veen plastisch chirurg maar kreeg eerst een plastisch chirurg assistente. Goed zij bekeek m'n borsten

en alles van eerdere operaties besproken. Ze zag de plooi maar kwam ermee alleen links. Waarop ik zei, nee het is beidde kanten en vooral

op foto's kan je het goed zien waarop ik mijn mobieltje pakte en ook echt fotos heb laten zien die ik vandaag gemaakt had. Ze kon er ook niet

aan zien dat Stook 11 september een plooicorrectie links uberhaubt had uitgevoerd.. Goed wat ze dus zei was dat het mn vel was wat over de prothese

heen hangt , goed ja dat snap ik.. Ik vertelde ook dat Stook mij echt had gezegd dat ik het volledig achter de spier had waarop zij zei, ja zo

ver mogelijk achter de spier maar de oderzijde zit nooit achter de spier dus niet volledig.. hmm oke..

Ook verteld van na mijn eerste operatie mijn second opinion bij de Parkkliniek. Waarop ze gelijk vroeg bij wie en ik Nio zijn naam genoemd heb.

Ze zei hoe we het verder gaan doen gaan we kijken ze ging mvr. van der Veen erbij halen om te gaan kijken hoe en wat.

In eerste instantie werd het voor mij gevoel weggewaaid, het hele probleem; "in bh ziet het er goed uit zeg" ja duhhh ik heb een mooie saphh aan..

Maargoed bh uit zij kijken en voelen.. Ook alleen links zei ze en rechts was goed.. Waarop ik zei neeeee rechts is niet goed links ook niet als je voor me staat

zie je zo de littekens zitten en als ik een bikini draai plooien.. Waarop ze verder keek en weer het verhaal kwam van mijn weefsel over de prothese heen..

Werd er een beetje moe van, en ze zei dat er niet zoveel aan te doen was.. bullshit genoeg mensen gezien na een DB met mooie boobs..

Goed toen werd eindelijk het verlossende zinnetje losgelaten; Double bubble fenomeen, eindelijk de bevestiging, ja Best Boobie ;) double bubble. Al die tijd

ontkenning ennu for sure. Goed ik ook nog aan haar verteld over mijn consult bij dr Nio na mijn eerste OK en ook het advies protheses verder naar beneden plaatsen en als je het allemaal mooi opgevuld wilt hebben kan je ook grotere protheses hebben. Toen kwam die assistente; Ja er staat hier in het dossier dat Stook dat je ook gezegd heeft grotere protheses. Waarop ik zei; Nee dat is niet zo, daar kwam ik zelf mee, maar moest van hem dan 1000 eu betalen dus zag er later vanaf omdat ik er financieel gewoon niet toe in staat ben.. Dit alles heeft me al 5000 eu gekost, 11 weken niet werken, 3 operaties kom op mensen..

Dus nadat ik Nio zijn visie van toen vertelde kwam ze met een voorstel voor spreekuur dat is 1x in de 6 weken mijn afspraak is dan 23 januari ( 1 dag na me birthdaayyyy ) in Breda in het ziekenhuis met verschillende chirurgen uit heel Nederland. Die zitten dan in een zaal en gaan allemaal hun visie erop geven en hoe hun het zouden oplossen. Dus al met al heeeel veel ogen die in 1x naar mijn borsten zullen kijken zei ze. Nou prima, geen moeite mee.. Kom op al vanaf 7 aug 2012 bezig om mooie boobs te krijgen.. Mag het nu... Ik ben dus echt benieuwd hoe dit gaat, en heel benieuwd naar al die meningen van al die chirurgen..

Met een; er valt niet veel aan te doen, neem ik toch geen genoegen!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oja nog even toe te voegen.. Dat ze vroeg of het steeds erger werd waarop ik zei yep.. Dat ze weer het verhaal van mijn eigen huid over de prothese begon te vertellen en dat de kans er was dat t zou kunnen gebeuren wat na de operatie.. Waarop ik zei; ja maar kommop na mijn eerste operatie na mijn bv op 7-8-12 een week later begon ik al plooien te zien.. dat kan nooit zo snel..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Wat super dat er nu eindelijk geluisterd wordt naar je...

Ik ben heel benieuwd hoe het zal gaan in januari terwijl er heel veel chirurgen naar jouw borsten gaan kijken haha....

To be continued lijkt mij ;)

Ik ga in ieder geval je topic volgen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ben ook zeeeeeer benieuwd haha! Ja ik had het idee dat ze t eerst wilde afwimpelen enzo maar ik bleef doordrammen en ik bleef foto's laten zien en ik zei ook ik maak foto's en ik blijf ze ook maken. Duidelijk bewijs van alles van dag 1 in 2012 tot nu toe :) Het zit er vanaf t begin en t word alleen maar erger. Conclusie ik vind dat er duidelijkkkkk iets moet veranderen, en hoop dat die andere pc's dat ook allemaal gaan bevestigen!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ja ik ben ook zeeeeeer benieuwd haha! Ja ik had het idee dat ze t eerst wilde afwimpelen enzo maar ik bleef doordrammen en ik bleef foto's laten zien en ik zei ook ik maak foto's en ik blijf ze ook maken. Duidelijk bewijs van alles van dag 1 in 2012 tot nu toe :) Het zit er vanaf t begin en t word alleen maar erger. Conclusie ik vind dat er duidelijkkkkk iets moet veranderen, en hoop dat die andere pc's dat ook allemaal gaan bevestigen!

xx

Je hebt helemaal gelijk!! you go girl ;)

Het is lekker makkelijk om je af te wimpelen, maar het is toch voor iedereen duidelijk dat er wat aan gedaan moet worden.. Je legt niet voor niets een hoop geld neer.....

Ik ga er vanuit dat de ene pc nog kritischer is dan de ander dus daar moet echt wel wat uit gaan komen lijkt mij... En zeker als ze allemaal bij elkaar zitten zullen ze vrij kritisch zijn dus dat beloofd wat!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh! Je meent het? Tóch een double bubble ;)

Sja, was duidelijk vanaf het begin he, ook al ontkende Stook dat vanaf het begin.... Beetje jammer dat je er zo lang mee hebt moeten lopen en dat er nu dan EINDELIJK het woord gevallen is!! Werd tijd!!

Intervisie en jij bent het model... oke. Eindelijk wordt er eens serieus gekeken naar wat eraan gedaan kan worden bij jou....

Moest ff komen kijken vandaag om te zien hoe het gegaan was.. Gelukkig zit er in ieder geval weer een vervolg op dit consult en heb je je niet laten afwimpelen!! Mag ik je even complimenteren met de enorme groei die je doorgemaakt hebt op het assertieve vlak!! :35: Ben trots op je!!

Nu op naar de intervisie en kijken wat er gezegd wordt. En dan kijken wat ze je kunnen bieden!!

Grotere prothesen, met evt (als het echt niet anders kan) een lift(je) zou toch wel binnen hun mogelijkheden moeten liggen, zonder dat je extra kosten draagt!!

Succes meid, en alvast fijne feestdagen, mocht ik je niet meer spreken voor die tijd!!!

Liefs, BB :60:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hallo dames!

Morgen eerst mijn verjaardag ( wat ik niet ga vieren haha ) en dan 23 januari de intervisie waar ik een maand naartoe heb geleefd.

De mening van verschillende PC's over m'n borsten. Ik plaats onder dit berichtje nog wat foto's, jullie zijn het met mij eens, dat het alleen maar erger en erger is geworden?? Of staar ik me er te blind op? Laatste consult zei ze nog alleen links maar daar ben ik niet gek om want ik zie duidelijk bdz een double bubble.. Ene borst lijkt nu ook hoger te zitten, en de prothese lijkt ook niet lekker te zitten. Eergister enormmmme krampen in mn rechterboob.. Geen idee wat het kan zijn.. Kortom ben benieuwd wat ik ga horen donderdag, een nieuwe OK, en ik wil het ook vergoed hebben. Mag ook wel bijna 5000 euro totaal aan borsten besteed.. Anders ga en moet ik er verder werk van maken via de klachtencomissie ofzo. Ben nu verdorie al vanaf 7 aug 2012 bezig om mooie borsten te krijgen en ik heb ze 3 operaties verder nog steeds niet.. Wat verwachten ze nou.. Nou dames hieronder de foto, en ik hoop echt op reacties tips etc..

xx snne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff wat een heftig verhaal! Ik vind het echt knap van je dat je er zo mee om gaat en gewoon doorzet tot je hebt waar je altijd van droomde, en nu ook echt verdient! Ik kan je verder geen tips geven. Heb afgelopen woensdag pas mijn bv gehad, maar wil je heeeel veel succes wensen en hoop dat er nu serieus naar je geluisterd word en eindelijk een goede oplossing word gevonden.

Heel veel succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff wat een heftig verhaal! Ik vind het echt knap van je dat je er zo mee om gaat en gewoon doorzet tot je hebt waar je altijd van droomde, en nu ook echt verdient! Ik kan je verder geen tips geven. Heb afgelopen woensdag pas mijn bv gehad, maar wil je heeeel veel succes wensen en hoop dat er nu serieus naar je geluisterd word en eindelijk een goede oplossing word gevonden.

Heel veel succes!!

Dankjewel Kim!

Heeft vooral in het begin even geduurd dat ik er op deze manier tegenaan keek, loop al een aardig poos mee op t forum en ben ook door bepaalde mensen en met name BB erdoorheen gesleept en hebben me veel moed in gepraat. Zat toen ook nog is thuis met een burn out.. Nu redelijk erboven op nog niet alles vlekkeloos, maar dat ik de boobs wil die ik NOG STEEDS afbetaal maandelijks, weet ik 100% zeker en ga alles op alles zetten in dat ziekenhuis. Hoop dat al die chirurgen goed geslapen hebben en allemaal duidelijk hun bril op.. Want als leek, mensen in mn familie en vriendenkring die zien al dat deze borsten gewoon niet zo horen te zijn.. Lelijk...... :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omg mijn rechterborst ziet er vanaf de zijkant ook een beetje zo uit heel iets maar ben ook bang dat t erger word zeg maar.. Ik heb vrijdag een afspraak met de PC.

Voor jou heeeeeel veel sterkte. Hoop dat alles goed gaat komen met je borsten, je gezondheid etc.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.