Ga naar inhoud

Sanne: 28 maart 2014 hersteloperatie nr.3 : Dr. van der Veen : ASZ


Aanbevolen berichten

Gast cindytje1985

Hallo Dames!

Net is even met eurosilicone gebeld. Verhaal uitgelegd van begin tot het einde. Blijkt dat je nieuwe protheses krijgt bij kapsel 3/4. Heb ik gehad voor mijn tweede operatie, Stook heeft daar naar de verzekering vergoeding voor gevraagd, maar toen ik voorstelde om grotere protheses te plaatsen zei hij dat het mij 1000 eu ging kosten. Ik snap er helemaal niets meer van. Had ik dus dan toen toch recht op die grotere protheses.. Wat een ellende!

xx

Ik zou dit verhaal toch wel eens op zijn bordje neerleggen en kijken wat hij te zeggen heeft hier op... Het is toch schandalig!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 147
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Snne

Eindelijk even bijgelezen... En yes, je hebt je bevestiging. Dat is al een hele grote stap in de juiste richting...

We hebben het er al vaak over gehad he... Die grotere prothesen.. Maar Stook, wilde niet.. en dat is echt balen voor jou...Méér dan balen alleen.... Zeker omdat je al enkele keren onder het mes gemoeten bent, steeds weer arbeidsongeschikt werd voor een aantal weken, en het probleem nog niet opgelost was...

Hopelijk krijgt Stook dit ook nog op zijn bordje. Zou jammer zijn als hij zonder slag of stoot weer vrolijk verder mag met zijn eigenwijze gezever ;)

Ben benieuwd hoe het 10 februari gaat verlopen, en of ze je een hersteloperatie gaan aanbieden!! Uiteraard op hun kosten.. Dat vond ik vorige keer al, maar deze keer kunnen ze geen enkele onkosten van je vragen, mijns inziens....

1 ding is wel zeker meid.. Je bent hier echt sterk van geworden!! Knap hoor!!

Klinkt misschien gek, maar ik ben echt trots op je hihi...

Ik probeer binnenkort weer bij te lezen hier!!

Heel veel succes alvast de 10de!!!

Liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames!

Dankjewel voor al jullie reacties! Ook dat maakt mij een stuk sterker geloof me! Ik heb veel schoppen onder m'n kont nodig gehad, uit een burn out moeten komen, een hoop ellende en shit meegemaakt laatste jaren, maar ben nu toch eindelijk weer mezelf. En dan nog sterker dan voorheen eruit gekomen.

Dat van de protheses ga ik zeker in het gesprek noemen, en ook dat ik gebeld heb naar Eurosilicone. Ik kreeg gisteren een mailtje van "Emdaplast essentieels for plastic surgery" van een dame gehad met haar naam en dat ze me graag verder willen helpen en ik maandag contact moet opnemen.. Ik had voor het bellen namelijk een mailtje gestuurd al naar Eurosilicone dus ben benieuwd wat ik ga horen maandag. Emdaplast regelt alles in Nederland met Eurosilicone.

Ben er gewoon helemaal klaar mee, wil nu actie ondernemen en alles regelen en kijk al onwijs uit naar de 10e. Dat ze nog zei tijdens t laatste consult " als we er wat aan gaan doen gaan we dat bespreken" .. Ik weet wel zeker dat er wat gaat gebeuren hahaha

Heb ook nog gezegd dat ik topless zou willen zonnen, en ja dat doe ik met deze borsten niet. ook al zei 1 van die chirurgen dat t wel zou kunnen.. Heb fotos gemaakt van de houding waar ik in zon, en dat doe je niet, omdat je toch duidelijk 2 kwabben eronder zie hangen! En ook die laat ik gewoon allemaal zien.

Nog eeeeeven aftellen! alweer..

Ennneeee Best Boobie, ook door jou, veel wijsheid opgestoken, en info, jij helpt me hier enorm bij, en dat deed je eerder ook. Dat heeft me een stuk zekerder gemaakt!

Xx Snne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames!

Hieronder een beetje een samenvatting van mijn situatie de afgelopen 2 jaar. Ik ging 7 aug 2012 voor mijn borstvergroting, en vanaf het begin tot vandaag alles een beetje samengevat. Vandaag met iemand van Eurosilicone gurantee in Nederland gesproken zie helemaal onderaan dit verhaal want ik heb alles op volgorde gezet. Ook een collage van foto's die ik vandaag van mijn borsten heb gemaakt. Ik ben me echt rot geschrokken :102: . Gister ook enorme steken in mijn rechterborst. Had dit 2 weken geleden ofzo ook alleen toen links en het gevoel dat er iets knapte. Ben heel erg benieuwd maar jullie meningen dames, en reacties zijn zeer welkom.

· 6 juli 2012 had ik mijn eerste consult met dr. Stook. Hier hebben we mijn borstvergroting besproken, de plaatsing, waarom ik het wilde, en enkele voorlichting gehad over kapselvorming / complicaties. Ook heeft hij hierbij gekeken naar de voor situatie om zo alles te bepalen.

· Een week voor mijn operatie ongeveer gesprek gehad bij de anesthesist, verpleegkundige. Pasprotheses gepast en kwamen uit op de pasprothese 375cc +/-.

· 07-08-2012 operatie ondergaan, geplaatst is er, Eurosilicone, 350cc high profiles sub muscular

· 11-10-2012 controle gehad bij dr Stook. Werd verteld dat ik wel wat kapselvorming rechts, ong. Graad 2, kon geen kwaad als dit niet erger zou worden. Rechts zat ook iets hoger.

· Vanaf begin november begon ik lichte pijntjes te voelen en het werd erger. Na dingetjes in het huis, of als ik er zachtjes had aangezeten, kon ik er een tijdje last van houden. Ook uit het niets regelmatig steken in mijn borsten.

· 20 november 2012 gebeld voor een afspraak

· 17 januari 2013 bij dr. Stook op consult geweest. Hij concludeerde inderdaad kapselvorming en vertelde dat daardoor mijn protheses omhoog kropen waarbij er bij mij een dubbele plooi aan de onderkant is ontstaan.

· 21 januari trok ik het niet meer keek in de spiegel en de plooien werden alleen maar erger en erger, mijn borsten leken op 2 eieren en rechts zat veel hoger dan links. Die dag kreeg ik een consult bij dr. Stook. Hij beloofde een nieuwe operatie en alles weer mooi te maken. Wimpelde mijn eigen verhaal een beetje af voor mijn gevoel. Andere protheses die voor mijn gevoel alles zouden opvullen omdat ik van mijzelf hangborstjes had, wees hij allemaal af.

· 5 februari SO laten doen in de Parkkliniek in Rotterdam. Hier werd verteld dat ik rechts kapselvorming had ietswat, en mijn protheses hoog zaten. Nieuwe operatie was nodig, protheses verder naar beneden plaatsen, een borstband dragen ( die heb ik bij mijn eerste operatie niet gekregen ). Wilde ik de vulling behouden zouden er grotere protheses geplaatst moeten worden.
Dr. Stook was van mening, dat dit kapselvorming was, en hij het weg zou halen en weer mooi zou maken.

· Papier die ik voor mezelf had opgesteld voor het volgende consult:

Klachten

- Pijn in de borsten ( zeurende pijn
en steken vooral na huishoudelijke taken)

- Psychische klachten ( niet meer

naar mijn borsten kijken net als voorheen in de situatie dat ik besloot om voor
een borstvergroting te gaan na dat ik vroeger een eetstoornis heb gehad en hier
veel geld aan uit heb gegeven )

- Ik wilde van mijn "HANGborstjes" af

Feiten

- Kapselvorming ( Volgens SO alleen rechts?? )

- Protheses zitten te hoog ( door plaatsing of niet dragen van borstband ) en daardoor is een blijvende dubbele borstplooi ontstaan
- Als de protheses naar beneden geplaatst worden verdwijnt de dubbele borstplooi
- Bij het naar beneden plaatsen verlies ik de volume aan de bovenkant
- Een borst hoort ook bovenin gevuld te zijn
- Om voor mijn gevoel het totaal plaatje te laten kloppen is dus een grotere prothese nodig




Wat moet er voor mijn gevoel gebeuren

- Kapsel verwijderen

- Grotere protheses zodat ik ook volume bovenin mijn borsten behoud
en de onderkant word opgevuld

- Protheses verder naar beneden plaatsen


- Borstband dragen na de operatie

· 11 februari 2013 afspraak gehad met dr. Stook. Was een emotioneel gesprek voor mij, mijn ouders waren hier ook bij aanwezig. Alles wat ik zei werd voor mijn gevoel afgewimpeld en er werd voor mijn gevoel niet naar me geluisterd. Ik had kapsel dat had zich helemaal om mijn protheses gewringt dat waren ballen geworden en die zijn omhoog gekropen. Dat is wat hij zei en daarom kwamen die plooien. Uiteindelijk dit gesprek heb ik voorgesteld grotere protheses, om de plooien en de rest van mijn borsten op te vullen als hij de kapsel van mijn borsten zou verwijderen. Hij zei te kijken maar ik dan wel 1000 EU moest betalen voor de protheses.
Ik had geen andere keus hem te vertrouwen en bij zijn beslissing neer te leggen. Ik ben financieel niet in staat om 1000 EU nog te betalen, ik moet voor deze operatie ook mijn eigen risico betalen.

* Aanvraag goedgekeurd door de verzekering ivm ernstige kapsel

· 22 april 2013, dag van de operatie. Er werd me verteld dat er VEEL kapsel was verwijderd. Dezelfde protheses heeft hij gebruikt.*

· 25 april naar het ziekenhuis controle. Verband zat niet meer mooi dus is eraf gehaald en kreeg de sportbh en borstband aan. Drains zijn toen verwijderd. Toen ik thuis een foto nam, zag ik al dat er links vooral nog steeds een plooi onder mijn borst zat. Ik probeerde dit te negeren.

· Begin mei werd het weer erger en erger. De plooien werden duidelijk meer zichtbaarder. Begon me weer zo onzeker te voelen.

· 4 juni weer een consult gehad met dr. Stook en mijn plooien waren duidelijk zichtbaar, heeft hij niet ontkent. Ook dat ik weer wat kapselvorming had, dat ik daar wel eens gevoelig voor kon zijn en dat daarom die plooien weer kwamen.

· 13 augustus weer een consult gehad, en nu besloten een operatie te doen waarbij hij de “plooien” stukken huid weg zou halen.

· 9 september 2013 is dit ook gebeurd. Eigenlijk dezelfde avond, zag ik al dat er nog ietswat plooi zat. Probeerde dit weer te negeren en alles tijd te geven.

· Eind November begon het me weer teveel te worden en kon ik het niet meer negeren. De plooien werden erger en mijn linkerborst leek meer naar buiten te vallen.

· 16 december 2013 eerste afspraak met mvr. Van der Veen, zij was voor mij de vervanger van dr. Stook die niet aanwezig is. Vond het niet erg om door een andere chirurg gezien te worden.

· Ze zag mijn probleem, en zei ook dat mijn vel over de prothese hangt. Uiteindelijk na dit consult, omdat double bubble een lasting probleem is, een afspraak gemaakt met haar voor een intervisie in het Amphia ziekenhuis in Breda. Ik heb van haar niets over kapsel gehoord.

· 23 januari intervisie gehad, wel bevestigd double bubble. Hoe dit op te lossen, grotere protheses, misschien medium profile,
veel info tegelijk gehad op dat moment. Maar de dingen die genoemd werden waren wel de dingen die ik al eerder bij dr. Stook had genoemd, maar werden afgewimpeld.

· 24-01-2014 een email verstuurd aan Eurosilicone, hoe het zit met protheses, garantie en vergoedingen en mijn probleem na 3 operaties nog.

· 30 januari een email terug gehad van Danielle Schaaf telefonisch contact op te nemen wat betrefd mijn situatie. ( hun regelen de dingen qua garantie etc. voor Eurosilicone in Nederland, Eurosilicone zelf zit in Frankrijk gevestigd )

· 3 februari 2013 contact gehad met Danielle Schaaf. Het verhaal en de problemen heb ik aan haar voorgelegd. Ik had bij mijn 2e operatie, al gratis nieuwe protheses van Eurosilicone kunnen krijgen, en dus ook helemaal geen 1000 euro hoeven te betalen. Ik heb dezelfde protheses gehouden omdat ik geen 1000 euro had, maar omdat ik ernstige kapselvorming had, had ik recht op gratis nieuwe protheses, zo staat in het garantiebewijs. Ze vond het ook raar en vind ook zeker dat ik dit moet voorleggen 10 februari aan mvr. Van der Veen.
De claim voor nieuwe protheses heeft ze zelfs al ingediend bij Eurosilicone voor mij. Alles ging sneller dan ik dacht. Maar het is alleen op te lossen met andere protheses. Danielle had alle begrip voor mijn situatie en het was een fijn gesprek. Gister avond ( 2 feb. ) ook erge steken in mijn rechterborst, deed enorm zeer. 2 weken eerder dit ook al gehad. Het kan dus wellicht weer kapselvorming zijn, en mvr. Van der Veen zou alleen een formulier h oeven invullen en contact moeten opnemen, en dan zou ik mijn protheses gratis van Eurosilicone krijgen. Zoals ik al zei had ze de claim zelfs al ingediend en ik gad it gesprek ook 10 februari bij mvr. Van der Veen aankaarten, zodat we dit kunnen regelen. Zeker al omdat ik veel eerder al recht had op nieuwe protheses! Ze begreep ook dat ik niet weer door Stook geopereerd wou worden, kende ook alle chirurgen, en zei dat mvr van de Veen een goede is, ook wat jonger en dus ook de modernste technieken beheerst. Zit zeker een kern van waarheid in. Al met al dit ga ik aankaarten 10 februari, en dan hopen dat dit opgelost kan worden, en de operatie op kosten van het ziekenhuis. Voelde me wel wat meer opgelucht na dit gesprek maar het is nog niet klaar. Op naar de 10e.
Danielle blijft mijn contactpersoon en alle afspraken die ik heb en maak over de operatie geef ik aan haar door. Ook voor verdere vragen of dingen over de protheses operatie of advies kan ik bij haar terecht. Topservice. Als mevr. Van der Veen alles zou aanvragen zou het binnen 2 weken al rond kunnen zijn met Eurosilicone.

XX Snne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje meid, ik schrik echt van die foto's...

Wat hebben ze jou er mee laten lopen zeg, niet normaal.

Fijn dat je zo'n goede contactpersoon hebt!

En ik hoop echt voor je dat je kosteloos een nieuwe operatie krijgt met het goede aantal cc die dit trieste verhaal helemaal goed gaan maken!!

Want dat heb je wel verdiend dacht ik zo!!!!

Liefs MW

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pffff ook al had ik je verhaal al gelezen, zo achter elkaar is t toch weeeer shocking. En ook ik schrok van je foto's. Oh ik vind t zoooo zielig voor je! Nou ik wens je echt t allerbeste voor volgende week en dit kan niet anders dan goedkomen....

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Snne,

Is het bij jou niet ook dat het voorhangende weefsel (je eigen weefsel dat voor de prothese zit) erg los en soepel is is?

Mocht dat wel het geval zijn kun je misschien ook eens vragen op de 10e of het niet verstandig is om daar wat weg te halen zodat je eigen weefsel meer op spanning komt te zitten rondom de prothese.

Ik zeg niet dat het zo is maar misschien wel een vraag waard

Groetjes Ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Door te zoeken naar Albert Sweitzer ziekenhuis Dordrecht kwam ik in jouw topic terrecht. Met grote ogen en verbazing gelezen. Jeetje meid, wat een ellende heb jij gehad.... droom wordt nachtmerrie :( Ik woon zelf in Dordrecht dus was benieuwd hoe ze aangeschreven stonden als PC's. Nou door jouw ervaring weet ik genoeg,

Ik hoop écht dat t allemaal goed komt. Moet haast wel!! Waardeloos dat al je spaargeld nu op is.... dat is normaal niet erg als je je droom hiermee verwezenlijkt krijgt, maar niet als je zoveel ellende heb,

Sterkte !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje meid, ik schrik echt van die foto's...

Wat hebben ze jou er mee laten lopen zeg, niet normaal.

Fijn dat je zo'n goede contactpersoon hebt!

En ik hoop echt voor je dat je kosteloos een nieuwe operatie krijgt met het goede aantal cc die dit trieste verhaal helemaal goed gaan maken!!

Want dat heb je wel verdiend dacht ik zo!!!!

Liefs MW

Heeey MyWish,

ben blij met je eerlijke reactie! Veel fijner dan bijvoorbeeld het valt wel mee, of je kan er wel mee leven. Heb dit gedaan om me droom waar te maken maar helaas.. Hoop dat t opgelost gaat worden en kosteloos daar ga ik voor!

Pffff ook al had ik je verhaal al gelezen, zo achter elkaar is t toch weeeer shocking. En ook ik schrok van je foto's. Oh ik vind t zoooo zielig voor je! Nou ik wens je echt t allerbeste voor volgende week en dit kan niet anders dan goedkomen....

Xx

Thnxx voor je eerlijke reactie! Ja ik kijk niet eens meer naar me boobs nu in de spiegel. Heb het echt gehad met de strijd en wil echt een oplossing nu. Al mn adrealine opsparen voor consult a.s maandag!

Hoi Snne,

Is het bij jou niet ook dat het voorhangende weefsel (je eigen weefsel dat voor de prothese zit) erg los en soepel is is?

Mocht dat wel het geval zijn kun je misschien ook eens vragen op de 10e of het niet verstandig is om daar wat weg te halen zodat je eigen weefsel meer op spanning komt te zitten rondom de prothese.

Ik zeg niet dat het zo is maar misschien wel een vraag waard

Groetjes Ik

heeey gup!

ja ik heb van mezelf wel oude vrouwtjes borsten gehad omdat ik mn eetprobleem heb gehad en 20 kg was afgevallen. maar de chirurg zei ook je bent nog maar 24, dus het liefst gwoon alles met protheses gewoon oplossen dan ik nu al met littekens ga lopen. Kijk als het niet anders is prima, maar dit zijn niet de protheses die bij me horen, dat voelde ik na de eerste operatie al alleen nu is het eindelijk een beetje bewezen dat ik beter andere had kunnen hebben.

Ik heb ook contact met eurosilicone gehad heb daar een contact persoon en had bij de 2e operatie al recht op gratis protheses ivm me kapselcontractie.

Ik ga alles op alles zetten ze alsnog te krijgen en dat moet me wel lukken, hij wilde me er nog 1000 eu voor laten betalen ook! Gewoon een nieuwe, laatste operatie ( voor aankomende 15 jaar ) en dan zoiezo 100% door een andere chirurg!

Door te zoeken naar Albert Sweitzer ziekenhuis Dordrecht kwam ik in jouw topic terrecht. Met grote ogen en verbazing gelezen. Jeetje meid, wat een ellende heb jij gehad.... droom wordt nachtmerrie :( Ik woon zelf in Dordrecht dus was benieuwd hoe ze aangeschreven stonden als PC's. Nou door jouw ervaring weet ik genoeg,

Ik hoop écht dat t allemaal goed komt. Moet haast wel!! Waardeloos dat al je spaargeld nu op is.... dat is normaal niet erg als je je droom hiermee verwezenlijkt krijgt, maar niet als je zoveel ellende heb,

Sterkte !!

Ja ik wilde het expres in een ziekenhuis laten doen, nog steeds wel blij om, alleen zou zker niet meer de chirurg kiezen die me geopereerd heb. Ik heb nu mijn consulten met mw. van der Veen en hoop dat ik het met haar onderling op kan lossen. Ik ben moe, moe van de strijd, al vanaf 2012 bezig en het moet gewoon klaar zijn in 2014. Ik heb serieus geen cent meer, en vind dat ik het recht heb op normale mooie borsten. Ik ben echt niet kieskeurig, ene is wat groter dan de ander, nou en, maar die plooien, en dat kapsel.. echt verschrikkelijk.. Ze konden ook niet zien dat hij de laatste operatie bij me had uitgevoerd.. Ken je nagaan! Veel succes met je zoektocht! maandag heb ik weer consult in ASZ ik ben benieuwd!

Dankjewel voor jullie lieve berichtjes dames, doet me erg goed dat er mensen achter me staan!

XXX Snne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen

Vandaag om 13.55 consult in ASZ met mvr. van der Veen. Gelijk to the point, dat er na de intervisie besloten is nog een keer te proberen, kapsulectomie, en grotere protheses meer projectie naar voren 400cc high profile. Groter lijkt haar niet wijs nu omdat ik 24 ben nog lang mee moet en ze gaat proberen er nu wat moois van te maken.

Over het garantie van Eurosilicone waren zowel de chirurg als secetaresse appart trokken hun wenkbrauw op secetaresse zei ook dat ze dit niet wist. Vooral toen ik zei dat ik na de 2e OK al recht had op gratis protheses. Secetaresse wilde een kopie maken want ik had het bewijsje bij me. Nu word er dus aanvraag voor vergoeding kapsulectomie en verwijderen van borstprotheses aangevraagd bij de verzekering. De protheses heb ik haar dus die kopie gegeven en het claimnummer wat Danielle van Emdaplast aan me heeft gegeven van de aanvraag voor nieuwe protheses die ze al heeft gedaan. Lijkt er nu eindelijk voort in te komen..

Mvr. van der Veen wees me er wel op dat het echt een lastig probleem is wat ik heb en dat ze het nog 1x op deze manier gaat proberen en dat als het niet perfect zou worden ik er mss mee moet leren leven.

Maar ja toch, ik krijg eindelijk de grotere protheses, iets wat ik in het beginbegin al gevraagd heb. Dit heb ik haar ook gezegd, ik voel eindelijk dat er geluisterd word, ik heb wat jullie mij vertelden ook al aan Stook verteld maar die wuifde alles steeds af en zei wat anders.. Dus ik ben blij met deze conclusie, ik ben blij dat ik door mvr. van der Veen word geopereerd, iemand die de modernste operatietechnieken beheerst, ik ben blij dat dit me geen 1000en euros ga kosten.. Ik hoop dat ik niet mijn eigen risico hoef te betalen, als het verzoek word goedgekeurd maar dit is van latere zaak dan.

Een nieuwe operatie komt eraan, de secetaresse had het enorm druk dit zag ik ook, ging achter Emdaplast aan en hoe dat zit met garantie, en zou mij einde van de week terugbellen. Ik ben benieuwd.. Dan kan ik op mijn werk vertellen dat ik er "weer" 4 weken uit ga voor de 4e keer.. Hopelijk is dit de laatste keer en mag k dan EINDELIJK van de borsten gaan genieten waarvoor ik al vanaf 2012 aan het knokken ben!

*Conclusie: vergoeding operatie ( hoop ik als het word goedgekeurd :P )

- Drains weer

- 1 nachtje blijven slapen

- kapsulectomie

- 400cc high profile

*Vergoeding nieuwe protheses via Emdaplast ( als ze het een beetje gaan regelen maar gelukkig is het claimnummer enzo al bekend :P;) )

Ben beniewwwwwd naar jullie reacties dames!

xxx Snne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee het schijnt bij mij een lastig probleem te zijn.. Soepel vel omdat ik vroeger echt wel tieten had van mezelf voor me eetprobleem. Dus nu gaat ze het ietswat opvullen.. Meer dan 400cc wilde ze niet dus hoop dat de 50cc en haar gouden handjes het verschil gaan maken dan!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi snne,

ik weet dat je niet op mijn antwoord zit te wachten...MAAR...gooi er nog een paar tientjes tegenaan en laat aub iemand anders ook nog even kijken voor die second opinion.

Als het zo lees bij jou met steeds toch wel de opmerking dat je wel soepel vel hebt vanwege het afvallen zet ik er mijn vraagtekens bij of de komende operatie een oplossing voor je gaat zijn.

Dit is niet om je teleur te stellen maar juist om die teleurstelling te voorkomen.

Je weet hoe het er bij mij uit ziet nu...en zelfs met hetgeen ze nu bij me gaan moet ik het nog zien voor ik ga geloven.

Ga na al je ellende aub niet te kort door de bocht en laat je niet alleen door hun maar zo breed mogelijk informeren.

de reden dat een dubbel bubble ontstaat is oa omdat je voorhangende eigen weefsel te los is...neem eens 50 cc in een kopje en drink dat op...dat is nagenoeg nihil....ik vraag me af of ze daar mee jouw eigen weefsel wel op spanning gaan krijgen dan.

Nogmaals niet omdat ik niet positief wil zijn...maar wil simpelweg eerlijk zijn en als er iemand is die jouw probleem begrijpt ben ik het wel denk ik.

Groetjes Ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieverd, ik sluit me bij Guppie aan...

Die 400 is misschien wat weinig... en als ze voor de rest niks doet....

Ga nog eens voor een second opinion, je wilt dat het deze keer goed is, en zij doet er nogal vaag over of ze het goed krijgt... Ik vind dat een chirurg tegen je moet zeggen: IK ga het mooi maken!! So what dat je 24 bent, je wilt verdorie mooie tieten, met of zonder littekens!

Klinkt misschien wat negatief nu je zo blij bent dat er wat gedaan wordt, maar het is zo minimaal wat ze gaat doen..... Halve cm breder, (wat op zich wel een goed punt is) maar maar 0,2 in projectie erbij....

Ik zou een second opinion prefereren bij een goede pc die ook met eurosilicone werkt.....

En ik weet dat het nu moeilijk is, want je wilt zsm onder het mes, en mooie borsten hebben, maar je wilt het wel echt nu in 1 keer goed....

Heel veel succes!!! Probeer er alles uit te halen!!

liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is ook zo, maar ik ben ook zo moe van alle strijd en snap dat ik alles eruit moet halen..

Maar er hebben 23 januari 8 chirurgen naar mijn borsten gekeken en samen alles besproken..

Die ene chirurg er dan bij.. En wie weet gaat dit wel het verschil maken dan toch?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi snne,

Ik snap dat je moe bent van het strijden...maar ben jij nu zelf overtuigd van het feit dat het nu goed gaat komen?

Is het nu echt wat je wil?.....

Als ik je verhaal lees begrijp ik nl dat je zelf eigenlijk meer wil dan die 50 cc extra.

Als dat inderdaad zo is dan ga je dus nu wederom akkoord met iets wat niet is wat jij ECHT wil.

En ja er hebben 8 mensen naar gekeken...maar zoals je zelf aangaf werd je er niet echt veel wijzer van en ging er zo veel door elkaar dat het niet bij te houden was.

Vervolgens heb je het maar met 1 iemand besproken en geloof ik niet dat hun met elkaar in discussie gaan op het moment dat jij er bij bent alleen al om elkaar of collegas niet af te vallen.

Je hebt verdorie RECHT op eerlijk advies en eerlijk antwoord.

Ik lees steeds proberen proberen...heeft deze chirurg tegen je gezegd:

DIT GAAT HELEMAAL GOED KOMEN EN IK GA HET MOOI MAKEN?

Zo ja dan sorry en zal ik er niets meer over zeggen....zo nee...misschien toch nog eens even bij jezelf ondanks de moeheid nagaan of ze nu gaan doen wat jij zelf en jouw eigen gevoel zeggen en wat je ECHT WIL.

en geen genoegen nemen met minder...je bent inmiddels zonder het te willen wel ervaren hier geloof ik.

Ik zeg het nu heel straf en recht voor zijn raap ....maar zo direct moeten die chirurgen ook eens zijn en niet al dat eromheen gedraai...het is NIET persoonlijk he.

Gr Ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sanne,

Te eerste ben ik echt blij dat je nu duidelijkheid hebt gekregen en dat je niet meer hoeft te strijden. En ten tweede ben ik het ook eens met die andere meiden.

Ik weet niet of het voor jou haalbaar is, maar ik zou toch kijken voor een consult bij dr. Nio. Hij werkt ook met eurosilicone en heeft echt een goede kijk erop.

Nou sterkte met je beslissing xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb toener tijd ook een consult gehad bij Nio. Maar denk dat ik gewoon zelf het ziekenhuis ga bellen en dat ik er over heb nagedacht en dat het voor mijn gevoel beter is als ze de 450cc probeerd omdat ik denk dat ik met 50cc niks ga opschieten. Zit echt weer eraan te malen en te denken dus denk dat k morgen gewoon die secetaresse op ga bellen of ze kan vragen aan vd Veen of ze erover kan nadenken en wat ik al eerder zei.. Mijn vorige SO was ook bij Nio.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.