Ga naar inhoud

Sanne: 28 maart 2014 hersteloperatie nr.3 : Dr. van der Veen : ASZ


Aanbevolen berichten

Gast cindytje1985

Heel veel succes morgen!!

Het gaat goed komen en anders laat je ze maar een poepie ruiken.. laat je niet afschepen of gek maken, de foto's die ik gezien heb die zeggen genoeg!!

Ik zal voor je duimen!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 147
  • Created
  • Laatste Reactie

Afspraak is om 15.45 ben nu al aan t stuiiiiiteren ben zo nerveus pff hahaha zaal vol mensen en kom ik dan in mn boobs binnen haha!

Jullie horen het uiteraard hoe deze beleving was en de hoppppelijke oplossing eindelijk!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallooo dames!

Zooo daar ben ik dan! Wat zat ik vol spanning zeg, kan wel zeggen dat me boobs nog nooit zoveel aangeraakt zijn door zoveel mensen op 1 dag hahah!

Het waren 8 chirurgen waarvan ik er nog 6 de naam van weet incl. Mvr. van der Veen die mij heeft doorgestuurd voor deze intervisie.

Namen van de chirurgen:

- Dhr. WFA Kolkman

- Mvr. MHM Lemmen

- Dhr. TH de Wit

- Dhr. AB van Doorn

- Dhr. CB IJsselstein

- Mvr. van der Veen ( heeft mij doorverwezen zij was de vervangster die ik kreeg ivm afwezigheid van dr Stook )

Ik kwam aan in het ziekenhuis en kreeg gelijk al te horen dat er wat vertraging was. Uiteindelijk een uur langer gewacht dan gepland, maar heb het er allemaal voor over. Uiteindelijk werd ik geroepen door mvr. van der Veen, en ik ging mee naar een kamertje ergens achter. Daarna meegenomen naar de kleedkamer waar ik de bovenkant uit kon trekken. Terwijl ik dit deed stroomde de menigte al binnen en stelde zich aan me voor. Ik stond te trilllllllenn joh! Allemaal kijken en gelijk ja knikken, 1 ding is zeker, ze zagen het allemaal tegelijk. Double bubble is nu wel bevestigd! Dusssss, de eerste moderator die dit leest mag achter mijn topic titel duidelijk DOUBLE BUBBLE vermelden.. EINDELIJK gewoon die bevestiging.

Allemaal tegelijk voelen en overleggen, er werd mij ook verteld dat de protheses achter de spier zaten, nu blijkt, na vandaag weet ik dus,

dat ze Dual plane gewoon zitten..

Mijn borsten voelen soepel, waren ze met ze alle eens. Ik heb veel los vel over, en ze hebben ook de afstand gemeten van boven naar mijn tepels toe.

Rechterborst zit ook hoger dan links. Links naar mijn tepel was 19 cm en rechts 19,5 of 20 heb ik niet goed verstaan, er kwam zoooveel over me heen.

Ik heb er een paar een kleine lift horen zeggen rond de tepel, maar voornamelijk allemaal of ik het erg zou vinden grotere protheses, waarop ik zei nee dit heb ik zelf al aangegeven als het maar allemaal OPGEVULD word.. Veel waren het er met elkaar dus eens, dat grotere protheses en plaatsing verder naar beneden wellicht de oplossing zou kunnen zijn. Ze waren zo met elkaar in overleg en er werd zoveel besproken, dat ik echt niet meer alles kon volgen. Ik heb in iedergeval veel vel en met grotere protheses zou het strakker getrokken worden.

Later aan het einde van het gesprek zei dr Kolkman dat ze borsten nu wel oke waren maar dat ik er nie zo mee kon leven, echt aan het einde, omdat ik al 3 operaties heb gehad. Waarop ik zei dat na elke operatie het resultaat hetzelfde was.. Hij zei wel dat het wellicht veel beter eruit zou komen te zien.

Tuurlijk weet ik dat je mss niet de perfecte borsten krijgt, maar dt wil ik niet!

Ook zeiden ze dat ik mijn armen eens moest spreiden. Dit deed ik en toen zeiden ze ook dat de plooien weg waren. Waarop ze ook zeiden tegen elkaar dat ik zo op de operatietafel lig en dat ze me volgende keer als het ware met mijn handen in mijn broek moeten opereren. Omdat je dan het resultaat zie als ik gewoon sta. Ook als ik mn borstspieren spande was het duidelijk.

Ook op de bovenkant van mijn linkerborst was een deuk te zien, dit merkte ze zelf al op. Kortom, ronde protheses, groter..

Toen de groep wegging bleef k achter met mijn vriend en mvr. van der Veen, en ze zei dat ik morgen ASZ moest bellen voor een afspraak omdat we dan een gesprek hebben of ik het zo hou of wat ze gaan doen.. Waarop k gelijk zei, ik wil het niet zo houden, ik vind dit gewoon lelijk, en zei ook gelijk, dat van de grotere protheses heb ik tegen Stook ook gezegd maar dat wimpelde die af. Toen was ze stil en zei ze dat het een lastig probleem was..

Al met al heb ik dat dus al 1000x gehoord, maargoed ben misschien een stapje verder! Morgen ga ik ASZ bellen en wil gewoon ZSM een afspraak en dit verder oplossen. Uiteraard kosteloos voor mij ( verder hier niet over kunnen hebben ).

Dames wat denken jullie?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw wat een ervaring! Maar super dat je nu in elk geval bevestiging hebt. Wel lastig hoe het nu verder moet.. ik neem niet aan dat je nogmaals door dr. Stook geopereerd wil worden. Misschien kan je regelen dat je door een ander wordt geopereerd? Ik hoop dat ze zo netjes zijn om het gratis af te handelen. Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw wat een ervaring! Maar super dat je nu in elk geval bevestiging hebt. Wel lastig hoe het nu verder moet.. ik neem niet aan dat je nogmaals door dr. Stook geopereerd wil worden. Misschien kan je regelen dat je door een ander wordt geopereerd? Ik hoop dat ze zo netjes zijn om het gratis af te handelen. Succes!

Neee geen Stook meer.. na 3 pogingen heeft hij zn kansen wel verspeeld bij me.. geen vertrouwen meer in..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauuww wat een verhaal weer. Heel fijn dat er eindelijk goed naar is gekeken en bevestigd word dat het probleem er is! Ik wens je heel veel succes weer verder en lees mee hoe het gesprek morgen gaat. In ieder geval weer een stapje verder.

Heel veel groetjess

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje meid! Ik kan me de spanning heel goed voorstellen. Al die handen die ook even aan je komen voelen! maar goed het s natuurlijk voor een goed doel. Lijkt me wel een gek gevoel met zoveel artsen bij elkaar en dat ze dan het zitten te bespreken terwijl jij daar ook nog staat. Wel goed dat je nu dan eindelijk die bevestiging heb gekregen!

Ik begrijp dat je dus nog niet weet hoe het nu verder gaat. Hoor je dat dan morgen of moet je juist daarvoor eerst die afspraak maken?

Meid ik ga ook gelijk voor jou DOUBLE BUBBLE achter je titel zetten ;)

We horen wel hoe het verder verloopt en sterkte meid want het zal allemaal niet meevallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje meid! Ik kan me de spanning heel goed voorstellen. Al die handen die ook even aan je komen voelen! maar goed het s natuurlijk voor een goed doel. Lijkt me wel een gek gevoel met zoveel artsen bij elkaar en dat ze dan het zitten te bespreken terwijl jij daar ook nog staat. Wel goed dat je nu dan eindelijk die bevestiging heb gekregen!

Ik begrijp dat je dus nog niet weet hoe het nu verder gaat. Hoor je dat dan morgen of moet je juist daarvoor eerst die afspraak maken?

Meid ik ga ook gelijk voor jou DOUBLE BUBBLE achter je titel zetten ;)

We horen wel hoe het verder verloopt en sterkte meid want het zal allemaal niet meevallen.

Thankss Kimmm en Esmiralda voor jullie reactie ( en aanpassen titel ),

Jaa het was heel wat, het was gewoon te bizar om te schrijven. Ik heb trouwens ook op het laatst nog tegen haar gezegt; ik ging in augustus 2012 voor mooie borsten het is nu 2014 en ik heb ze nog steeds niet. dat was me laatste zin die ik naar haar maakte. Ben iig al heel blij met de bevestiging, stel dat ik hem te spreken krijg, weet ik waar ik sta. Wie is hij tegenover 8 man. Grotere protheses, en over de pocket, dat was voor mij en Best Boobie een jaar geleden al duidelijk. Hoop dat er wat licht in de zaak komt! Morgen bel ik voor een consult, en dan ga ik het spreken met mvr. van der Veen. Laat jullie de datum zoiezo weten, ga wel aangeven dat ik het op korte termijn wil. Mocht er dan nog klachtencommissie of tuchtraad bijkomen hoop ik echt dat ik van de zomer./tot eind van het jaar EINDELIJK mooie borsten heb op een eerlijke en rechtvaardige manier dus hun kosten. Al betalen ze me al me geld terug ga ik naar een andere chirurg, waren er zoiezo wel 2 bij met wiens mening ik het wel kon vinden!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid dat was een laatste goed zin! Die komt wel aan denk ik.

Het is toch ook te zot voor worden zeg. Je ben zo ruim 1.5 jaar verder terwijl je al die tijd moet kunnen genieten van wat je nu heb. We blijven positief! Je krijgt hoe dan ook je boobs ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi dat je een afspraak heb, maar wat een geduld moet je hebben zeg pff

Mag er toch vanuit gaan dat ze dit gaan oplossen!

Ik heb nu al vanaf 7 augustus 2012 geduld dit kleine laatste beetje moet er ook maar bij, maar ben er hierna echt klaar mee! Wil ook dat het word opgelost zal fotos maken in kledij waarin ook de double bubble zichtbaar is en ik wil zoveel mogelijk bewijzen dat ik er zo niet mee kan leven!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje wel Esmiralda!

Moet je zeggen toen voordat ik gister naar het ziekenhuis ging en jullie berichtjes nog allemaal las dat me dat echt wel hielp sterker te houden hoor! Ben blij op het forum en met de reacties, vooral dat ( omdat ik van mijn eigen familie niet echt mega steun heb ) geeft me nog meer moed en laat me zien dat ik het er zeker niet bij moet laten zitten!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Dames!

Net is even met eurosilicone gebeld. Verhaal uitgelegd van begin tot het einde. Blijkt dat je nieuwe protheses krijgt bij kapsel 3/4. Heb ik gehad voor mijn tweede operatie, Stook heeft daar naar de verzekering vergoeding voor gevraagd, maar toen ik voorstelde om grotere protheses te plaatsen zei hij dat het mij 1000 eu ging kosten. Ik snap er helemaal niets meer van. Had ik dus dan toen toch recht op die grotere protheses.. Wat een ellende!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Snne,

Ik zag vorige week al dat je on line was en heb je geroepen in de shoutbox maar je zag het niet denk ik.

Jij hebt er dus ook weer een heel verhaal bij.

Die grotere prothesen met juist meer projectie en een kleine lift met overtollig vel weg halen zou de oplossing moeten zijn volgens Dr De Meyere.

Ik ben bij hem geweest voor een een second opinion in mei en nu 2 weken geleden.

21 februari ga ik bij hem onder het mes voor de volgende hersteloperatie.

Hij gaat bij mij zoals je al begreep...een kleine lift doen...de losgemaakte huid voor het verlagen van de borstplooi (wat 1 van de grootste fouten is geweest) gaat hij weg halen...wat erg veel is...en dan de prothesen verwijderen en vervangen voor andere...waarschijnlijk een stukje groter en met veel meer projectie waardoor mijn eigen weefsel strak eromheen zit in plaats van er los voor hangt.

Het gaat een operatie worden van 5 uur dus tel uit je winst.

Ik hoop dat je er iets aan hebt...en voor vragen weet je me te vinden he..

Groetjes ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Nou met zulke reacties sta je iig sterker in het ziekenhuis, vooral als het een klachtenprocedure zou worden.

Volhouden! en kijken waar van der Veen mee komt; eigenlijk is zij aan zet voor een concreet voorstel. Idd wel bedenken door wie je geopereerd wilt worden (in ASz door collega van Stook of geld terug en operatie bij andere instelling).

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.