Ga naar inhoud

**Lovely** : 12 september/5 december 2013 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Hey!

Ja echt genieten nu! Tussen de pijntjes door!

Mijn protheses zijn van op de spier naar eronder gegaan, dat voel ik wel! De dokter had me er ook voor gewaarschuwd dat het pijnlijker zou zijn. Gisteren zelfs flauwgevallen toen ik mijn vest iets te wild aandeed.. oeps..

MAAR het is het waard! Ze zijn zo mooi van vorm! Eindelijk!

Hij heeft over één dingetje gelogen, hij zei dat hij geen tovenaar was.. WEL DUS! Hihi!

Oowja dan heb je wel degelijk pijn, maar t is iig goed gekomen :)

Fijne herstel

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 123
  • Created
  • Laatste Reactie

meid, ze zijn fantastisch mooi geworden!!!! niet te geloven bijna dat je nu wel zo een mooi resultaat hebt!

geniet er maar van en hopelijk een vlot herstel!

heeft hij trouwens dezelfde prothesen dan gewoon dual plane gestoken, en tepellift gedaan??

tis waaaauw!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het ook onvoorstelbaar dat met dezelfde protheses (en tepellift) zo'n groot verschil te bereiken is! De pijn is al heel veel afgenomen, eigenlijk alleen de eerste 24u waren echt super pijnlijk.

Ik ben heel benieuwd wanneer de pleisters op mijn tepels eraf mogen. Dr de Meyere zei wel dat ik niet moest schrikken omdat er natuurljk plooitjes te zien zijn, volgens mij duurt dat 3-6 maanden voordat die helemaal verdwenen zijn.

Ik vind ze wel een beetje klein maar dat maakt me echt niet uit, ik ben zo super bljj met de vorm!

En ik denk dat van de zomer niemand gaat zien dat ze nep zijn!

Ze voelen ok zo lekker stevig! Hihi dat heb ik nooit gehad, ik had eerder vel dan dat ik borstjes kreeg denk ik :P

En de prothese zit nu ook echt aan mijn borstkas vast, de eerste keer kon ik met mijn hand de !achterkant! Van mijn prothese voelen!

Alles is zoveel beter nu! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lovely, wat een verschil zeg! Wauw wat goed gedaan. Ben erg blij voor je dat het zo mooi is geworden.

Over die plooitjes rond je tepel niet teveel zorgen maken hoor, ik had ze ook, heb een bvk gehad, en ben nog geen 2 weken PO maar ze zijn al een heel stuk minder. Dat heeft even tijd en genezing nodig.

Gefeliciteerd :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Advies verschilt per zh/kliniek. Ik moet bijv 2 weken met tape blijven lopen maar mochten al wel de dag na de ingreep douchen. Bij anderen is het tape na 1 week al verwijderd maar die mochten pas na 3 dagen douchen.

Heb je geen advies van je kliniek gekregen?

Ik snap je wel hoor :-) zoals ik al zei, ik moet 2 weken wachten om het resultaat te zien, en dat is langgggg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

haai,

heel vervelend voor je hoop dat het weg trekt!!

ik heb ook van die rimpels aan de zijkant van me borst.. vind het zelf ook erg lelijk! als k lig zie je het heel erg en ook al k een bh of bikini aan heb. maar ik ben 13 mei al geopereerd dus dat is al 7 maanden geleden en zit er nog steeds dus denk niet dat dat nog weg trekt bij mij... ik heb 15 januari een afspraak bij dr f straten door hem ben k ook geopereerd! ik had een hangende c en heeft die gelift en gevuld met 250 cc mentor proteses! ben heel benieuwd wat die gaat zeggen.. wat zal die kunne doen???? iemand ervaring mee

gr beertje 22

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo,

Ik heb ook 'last' van plooien. Als ik rechtsta zie je het bijna niet, maar als ik buk....overal plooien.

Om die reden draag ik ook een stevige bikini naar het zwembad, anders kan iedereen het zien naar mijn idee.

Maar ondanks dat...ik ben nog steeds onwijs blij met mijn boobies :-)

Liefs Janine

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik krijg 5 maart een heroperatie. Ik was door dr. Koopman geopereerd, hij bleef volhouden dat het Dual Plane gedaan was. Heb achter zijn rug om een afspraak gemaakt voor een second opinion bij dr. Stevens. Die zag direct dat het op de spier geplaatst was!

Eerst wilde ze het oplossen door middel van lipofilling maar nu krijg ik toch opnieuw een operatie, geheel vergoed en bij dr. Stevens. De reden dat het niet Dual Plane geplaatst was is omdat het volgens dr. Koopman niet lukte inv mijn te korte/dunne spier??? Heeft iemand ooit zoiets gehoord?

Volgens dr. Stevens moet het wel te doen zijn, hij gaat het opnieuw proberen. Het liefst wil ik groter, heb nu medium 350 cc maar wil 400 high. Weet alleen niet of ik dat kan vragen aangezien ik de operatie vergoed krijg. Dr. Stevens wilde dezelfde proteses gebruiken die ik nu heb. Maar dan Dual Plane.

Hoop dat het nu wel lukt anders ben ik waarschijnlijk een van de wienigen waar Dual Plane niet mogelijk is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Shinta,

Sorry hoor, maar ik vind het schandalig dat een pc gewoon tegen je liegt over de manier van plaatsing!

Ik hoop dat je een maatje groter mag om het goed te maken ;)

Succes met je operatie 5 maart

Link naar reactie
Delen op andere sites

gelukkig heb je een her operatie gehad!

hope dat het nu weg blijft die vervelende plooien.

ik word 10 maart weer geopereerd.. nu ook duel plane en met een grotere prothese.. ik heb 250 cc mp en krijgt nu 400/425cc hp! hopelijk komt het bij mij ook goed!! heel spannend allemaal!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Shinta,

Sorry hoor, maar ik vind het schandalig dat een pc gewoon tegen je liegt over de manier van plaatsing!

Ik hoop dat je een maatje groter mag om het goed te maken ;)

Succes met je operatie 5 maart

Precies dit!!!!! Ongelofelijk genaaid zeg. Sorry pfffffff

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Meiden ik ben ondertussen opnieuw geopereerd. Heb 525 extra high dual plane!! Tot nu toe ziet alles er top uit en dr. Stevens... Alleen maar lof over die vent. Wat een verschil met koopman!

Tot nu weet il nog steeds niet hoe het kan dat zin kundige chirurg als koopman geen dual plane kon uitvoeren wat voor dr. Stevens appeltje eitje bleek te zijn (dit zijn z'n eigen woorden)

Ben nu 2 dagen po dus nog herstellende maar nu al echt blij!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ze nog niet gezien ;-) zitten nog ingepakt en wil deze keer alles volgens het boekje doen. Het voelt wel al als een groot verschil maar dat moet ook van 350 medium naar 525 extra high :-)

Belangrijkste vind ik dat de plooien en rimpels wegblijven dus laten we dat hopen. Hou jullie op de hoogte!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Wat super dat je een herstel hebt gekregen.. Maar ook wel heel erg raar dat dual plane dus een eitje was volgens deze pc...

In ieder geval een heel goed herstel gewenst!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.