Ga naar inhoud

**Lovely** : 12 september/5 december 2013 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

ja, dat van die aantal cc's klopt omdat het een speciale dunwandige anatomische prothese is, ikzelf heb die ook.

het verbaast me ook dat de rimpels zo zichtbaar blijven lovely, ik weet dat dr demeyere mij ook garandeerde dat je geen wanden en geen rimpels zou hebben. dat dit nog steeds niet weggetrokken is lijkt me toch ook niet pluis, bij mij waren de randen na een tweetal weken ''verdwenen''. ik zou ook zeker contact opnemen! hij moet toch concluderen dat hier iets niet pluis is. ik heb steeds de indruk dat diezelfde prothese bij verschillende vrouwen een redelik gelijkend resultaat geeft.

veel succes lovely!!

ha, ik lees net dat je al contact gehad hebt, gelukkig, voor zover ik contact had met hem leek hij me heel redelijk en hij heeft ook uitdrukkelijk gezegd dat als er wat misliep hij het altijd voor eigen rekening zou herstellen.

komt goed!

groet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 123
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo dames!

Ni ik mij pleisters heb verwijderd hangt mijn tepel echt op de borstplooi.. duidelijk dat de prothese te klein is volgens mij. Mijn huid hangt als een kwabje over de prothese.

Nee ik denk inderdaad niet dat ik akkoord ga met lipofilling. Na me een paar dagen suf gelezen te hebben, ik heb volgens mij bijna elk topic op de site gelezen en elke foto gezien haha, denk ik dat ik dr de meyere het volgende ga voorstellen:

Andere ronde protheses, dual plane.

De breedte van mijn huidige protheses is 11, 5 cm de ronde protheses van natrelle high projection met diameter 11, 75 cm hebben een volume van 400cc.

Denken jullie dat dit genoeg volume is om 'de slapte uit mijn borsten te halen'?

Evt zou een kleine (tepel) lift ook nog een optie zijn denk ik. Als hij de huidige protheses perse wil laten zitten.

Wel echt heel rot! Als ik dit eerste instantie had geweten had ik maar 3000 hoeven betalen! Dan had ik zelfs nog geld om de tepellift erbij te doen!!!

Enige nadeel van dual plane vind ik dat ze verder uit elkaar komen staan.. en ze staan al zo ver uit elkaar!

Dames, is het redelijk om dit volledig kosteloos te willen? Zoals ik al eerder zei, ons geld is ECHT op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je eigen borst hangt dus over de prothese heen? Klinkt als double bubble.. Ik vind wel dat je mag eisen dat dit kosteloos gedaan wordt. Je betaalt een behoorlijk bedrag en dan mag je er ook iets van verwachten (hebben we het even niet over te groot of te klein, maar echt gewoon fouten). 280 cc lijkt me inderdaad ook wat weinig vulling en ik denk dat je met 400 wel ongeveer goed zit! Tenminste, wat je hier bij veel vrouwen leest die wat verslapte borsten hebben.

Als ik jou was zou ik Demeyre gewoon contacten en op consult gaan :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dr de meyere zei dat ik echt 2 a 3 maanden moest wachten.. dus dat doe ik ook maar. Want stel dat het wel goedkomt?!

Ik ben in mijn zoektocht inderdaad de double bubble tegengekomen, ik denk dat ik daar tegenaan zit het is nog NET niet, het is echt het voorste puntje van mijn borst dat leeg is, en dat hangt over het puntje van mijn prothese. Waardoor ik vanaf de zijkant ook geen bolling aan de onderkant heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een email gemaakt maar ik durf hem niet zo goed te sturen.. ben bang dat hij het misschien te 'wijsneuzerig' vind, en niet bepaald kan waarderen dat ik hem vertel wat ik denk dat het beste is. Hij heeft er tenslotte voor gestudeerd en jarenlange ervaring.

En stel nou dat over 2 weken alles goedgekomen is, sta ik ook mooi voor lul met mijn 'ik zal wel eens vertellen hoe het zit'

Of zal ik gewoon nog even wachten en hem pas over 2 weekjes sturen? Ik geloof toch niet dat hij zo snel een heroperatie zou doen.. maar pff dat vraagt wel echt om engelen geduld!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind zowiezo dat je meer CC had moeten krijgen,het lijkt namelijk niet goed opgevuld,sorry dat ik dit zeg.

Ook denk ik dat je beter achter de spier of dual plane had kunnen hebben aangezien je nu die rimpels lijkt te hebben.

Daarom wilde dr Meyere denk ik minder CC plaatsen omdat hij bang was voor zichtbare randen,en hij plaatst niet achter de spier,dus dan maar minder CC.

nee ik zou zeker even afwachten,nu kan er zowiezo nog niets aan gedaan worden,dus je zult je tijd moeten uitzitten.

En wie weet komt het nog in orde ,er kan nog wel van alles gebeuren omdat je nog erg kort po bent.

Ik hoop op een goed resultaat voor jou.

Liefs Vlinder

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Lovely,

Hoe gaat het nu met jouw boobs? Nog steeds veel rimpels?

De Meyere is geen propper, dus ik denk dat hij een prothese heeft genomen wat zo in past zeg maar. Als ik jou was zou ik toch maar ff wachten met dat mailtje sturen, want voor hetzelfde geldt trekt het wel bij.. En dat hoop ik echt!

Wat betreft de leegte in je borst, dat heb ik ook. Aan de zijkanten en wat aan de onderkant is het, naar mijn idee, leeg. De prothese zit teveel omhoog naar binnen geduwd. Soms denk ik, wat als De Meyere nou 100cc meer in had gedaan, zou de zijkanten dan wel gevuld zijn?

Maar ik denk dat we toch maar een maandje moeten wachten. Wanneer mag jij weer op controle?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rimpels zijn hetzelfde gebleven. Maaruh jou borsten zijn een stuk gevulder dan de mijne hoor! Ik zou graaaag willen ruilen haha! Ik heb nog geen afspaak staan. Ik moest bellen voor een afspraak als ik 2 a 3 maanden po ben. Hechtingen mocht ik zelf eruithalen omdat het best ver rijden is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Las jouw topic net en heb eens naar jouw foto's gekeken... Ik denk zeker dat het schrikken was, toen je die rimpels zag en die randen van de prothese, maar!! Je bent pas po.... Geef dit nog even de tijd en idd wat Javaantje ook zegt, stuur die mail nog maar niet ;) Dat is in dit stadium echt wijsneuzerig ;)

Je hebt de style 510 prothesen en zoals je terecht zegt, die bestaan maar in 1 breedte, en in 3 hoogtes, en alleen in extra high profile..

Daar is niks aan te doen dus, en was bij jou, de enige juiste keuze (als je ze voor de spier geplaatst krijgt) Rond zou bij jou een gigantisch ballen-effect gegeven hebben en waarschijnlijk zou je tepel dan nog verder naar buiten gewezen hebben.. Ook al had je dual plane genomen (maar zeker weten doe ik dat natuurlijk niet....)

Ik zou je adviseren zeker tot 6 weken po echt geduld te hebben en die band voorlopig te blijven dragen, ook na die 4 weken, als je prothesen nog niet op hun plaats zitten! Het feit dat jij zegt dat je tepels over je prothesen hangen, komt doordat je prtohesen nog hooog zitten!! Dat kan in het begin na een operatie zo zijn en hoeft absoluut geen voorbode te zijn van een double bubble. Uiteraard kan dit wel, maar lijkt me sterk, aangezien je de prothesen voor de spier hebt! Double bubble komt (voor zover ik weet) alleen voor bij prothesen achter de spier....

Lipofilling is denk ik niet zo een goede oplossing en ik denk (!) dat het niet eens nodig zal zijn tzt... Ik denk dat de tijd zal laten zien dat je prothese nog gaat zakken en dat de rand en de rimpels gaan verdwijnen....

Mocht het natuurlijk zo zijn, dat je na 3 maanden nog dit resultaat hebt, dan zal allereerst misschien gekeken moeten worden of de prothese nog te hoog zit, of de hoogte van de prothese goed is en daarna pas of er een oplossing is.. Desnoods achter de spier plaatsen.... Geef het de tijd...

Trouwens, hoe zagen jouw borsten van te voren eigenlijk uit? Had je toen hang? Omdat je bang bent voor double bubble?

Misschien handig anders om een foto te plaatsen van je voorsituatie... om te vergelijken :)

Succes met dat rotwoord, geduld en ik hoopp heel erg dat het goed komt bij je!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga een afspraak maken als ik 6 weken po ben. Volgens mij zitten mijn protheses niet meer echt te hoog, het litteken/wondje zit nu in de borstplooi. Officieel mag ik vannacht de band en bh uit maar dat doe ik zeker niet!

Ja ik had best wel hangborsten, maar wel kleine borsten dus niet veel cm zeg maar. Ik heb zelf geen voor foto, heel stom maarja! Dr de meyere heeft wel voor foto's maar die heb ik zelf dus niet. Mijn borsten leken heel veel op die van SuuSter voor de operatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat erg dat ik dit zie. Ik ben nu precies een half jaar po.

Ook ik heb de rimpels erg zichtbaar. Schaam me er voor. Tegen mij is gezegd dat ik tot november moet wachten. En dat het ko, t doordat ik zo dun ben. Maar dit heeft niemand van te voren tegen mij gezegd. Ik heb dual plane 325cc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben in januari geopereerd en had meteen na het verband eraf rimpeling. Ik ben 1.64, weeg 50kg en heb 350 cc dual plane, medium profile.

Heb meteen mijn pc gemaild en die gaf als antwoord dat ik 3 maanden moest wachten. Na 3 maanden teruggegaan en geen verschil. Moest na weer 3 maanden terug. Wederom geen verschil. Word totaal niet serieus genomen. Gaat hier om dr. Koopman van de Bergkliniek.

Gister ben ik met een vriendin van me mee geweest, zij had een afspraak bij dr. Stevens, ook Bergman. Hij heeft naar me gekeken en zei direct: dit ziet er niet uit als Dual Plane. Ik ben ook te mager maar dan nog. Rimpeling kan tegenwoordig opgelost worden dus dat moeten ze doen in plaats van negeren. Dr Stevens wil mij graag helpen. Wat een verschil! Wat een superleuke/ aardige vent!!!

Binnenkort heb ik mijn officiële second opinion. Waarschijnlijk krijg ik een lipofilling behandeling.

Succes meiden! en ik hou jullie ook wel op de hoogte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb rimpeling aan de binnenkant van mijn borsten! Als het nou aan de buitenkant zat zou ik er wat minder problemen mee hebben. Ik vraag me af hoe en of ze het kunnen verhelpen.

Misschien had ik 100% gevulde moeten hebben? Ik ben vrij mager, vooral mijn bovenlichaam. Maar goed, dat was ik ook voor de operatie dus je zou zeggen dat een goede chirurg hier rekening mee zou moeten houden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rimpels mogen en kunnen niet te zien zijn met dual plane toch? ... Wanneer ik.me voorover buk dan zie ik rimpels aan de binnenkant :( best frustrerend en holelijk dat t niet erger wordt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meiden,

Jeetje wat een verhalen allemaal over rimpels.... Ik heb ook al een datum voor een borstvergroting en ben ook vrij mager. Bovenlichaam is vrij dun. Er is al bepaald dat ik achter de spier krijg. Maar als ik jullie verhalen zo lees kan je alsnog rinmpelvorming krijgen. Dit wil ik echt NIET!! Zit ook niet te wachten op een tweede operatie omdat er rimpels zijn. :(

Maargoed ik lees ook over een prothese met dunne randen? kan iemand hier wat meer over vertellen?

Zijn er dan geen slanke meiden met ronde prothese?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meiden,

Jeetje wat een verhalen allemaal over rimpels.... Ik heb ook al een datum voor een borstvergroting en ben ook vrij mager. Bovenlichaam is vrij dun. Er is al bepaald dat ik achter de spier krijg. Maar als ik jullie verhalen zo lees kan je alsnog rinmpelvorming krijgen. Dit wil ik echt NIET!! Zit ook niet te wachten op een tweede operatie omdat er rimpels zijn. :(

Maargoed ik lees ook over een prothese met dunne randen? kan iemand hier wat meer over vertellen?

Zijn er dan geen slanke meiden met ronde prothese?

Ik ben ong 168-170 lang, 58/59 kg en een omvang van 70-71 cm.

Ik heb speciaal voor ronde gekozen (dual plane) omdat de druppel maar 1 houding aanhoud wanneer je beweegt (hardheid van 3) en de ronde (hardheid 1 en 2) wel zo beweegt als een "echte" borst.

Ik weet dat de Natrelle een anatomische 510 heeft (dames corrigeer mij als dit niet correct is) waar de bovenkant heel dun is en goed is voor dames met een dunne huid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meiden,

Jeetje wat een verhalen allemaal over rimpels.... Ik heb ook al een datum voor een borstvergroting en ben ook vrij mager. Bovenlichaam is vrij dun. Er is al bepaald dat ik achter de spier krijg. Maar als ik jullie verhalen zo lees kan je alsnog rinmpelvorming krijgen. Dit wil ik echt NIET!! Zit ook niet te wachten op een tweede operatie omdat er rimpels zijn. :(

Maargoed ik lees ook over een prothese met dunne randen? kan iemand hier wat meer over vertellen?

Zijn er dan geen slanke meiden met ronde prothese?

hejhej,

ik heb dunwandige anatomische, in mijn galerij staan er foto's tot 2 weken po en ergens onder een foto ook uitleg

over die prothese.

het gaat niet zozeer over hoe slank je bent maar hoeveel eigen borstweefsel je hebt of je al dan niet een ronde prothese voor de spier kan krijgen.

achter de spier kan alles. voor de spier kan rond enkel als je voldoende eigen weefsel hebt. (en dat had ik niet)

als je meer wil weten over die dunwandige prothese (mc ghan allergan 510) laat gerust iets weten.

ik heb mij daar goed over geinformeerd vooraf. er zijn namelijk voordelen maar uiteraard ook nadelen aan verbonden. (aantal cc bijv, en zoals javaantje zegt, de anatomische voelen stugger aan en zijn minder beweegelijk)

groet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Javaantje volgens mij klopt dat idd. Ik heb ook ronde en met de medium 400cc had ik ook rimpels aan de binnenkant van mijn borst, nu met de ronde 600 high is dat een stuk minder!

Dus wat je wilt zeggen is wanneer er minder rimpels aanwezig (kunnen) zijn, dit mede komt door hoog aantal cc?

Over een paar jaar dan richting de 500cc om geen rimpels te krijgen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het heeft inderdaad met je borstweefsel te maken. Je kunt heel slank zijn maar bv wel een dikke huis hebben. Ik heb van boven helaas helemaal geen vetpercentage. Zit lekker allemaal op m'n bovenbenen... Fijn, not!

Ben me nu goed aan het inlezen en informeren over mijn mogelijkheden maar ik denk niet dat ik een hele nieuwe BV vergoed krijg. Wel een lipofilling. Over lipofilling zijn d'r meningen verschillend omdat deze methode nog niet zo hot is in NL.

1 ding is zeker, wat het ook wordt ik laat me behandelen door dr. Stevens en zeker niet meer door dr. Koopman!

Laten we hopen dat ik binnenkort eindelijk van mijn nieuwe borsten kan genieten na 10 maanden!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij zijn er 3 redenen voor (kans op) rimpeling de hardheid en hoeveel procent gevuld heeft inderdaad invloed op rimpeling, hoe harder en hoe gevulder hoe minder kans op rimpeling. MAAR deze protheses zijn dus wel harder en bewegen minder mee.

De style 510 is nog steviger/harder dan de hardste ronde prothese, deze geeft dus het minste kans op rimpeling. Maar zoals je bij mij kunt zien is rimpeling zelfs mogelijk bij de style 510.

Dan is er nog de grote van de prothese/slapte van de huid. Hoe groter de prothese/strakker de huid is, hoe minder kans op rimpeling. Dit geld echter wel alleen in het begin, uiteindelijk wordt de huid na een aantal jaren toch uitgerekter en dat zorgt ervoor dat de kans op rimpeling weer toeneemt.

Dit laatste is eigenlijk makkelijk te verklaren; houd een zakje gevuld met water tussen duim en wijsvinger, je zult zien dat deze rimpelt. Houd daarna ditzelfde zakje water tegen de muur en druk erop met je hand, dan zie je dat de rimpels wegtrekken.

In dit voorbeeld stelt de hand de huid voor zeg maar. Hoe harder de huid op de prothese drukt, hoe minder kans op rimpels.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben afgelopen dinsdag op consult geweest, en er is me verteld dat ik zowieso rimpels ga zien aan de zijkant. Dat moest me verteld worden, omdat men natuurlijk niet achteraf wilt horen van 'hee, maar dat wist ik niet en is me niet verteld' . Als je wat iel bent, heb je hier gewoon bijna zeker last van. Maarja, wat is last? Als je kleding aan hebt, en dat is toch het overgrote gedeelte van de dag, zie je er niks van!! Mij maakt het niks uit..

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.