Ga naar inhoud

**Lovely** : 12 september/5 december 2013 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

hoi hoi

Ik ben 9 weken po en mijn oude borstplooi is ook te zien ,ben ook door koopmann geopereerd en die zegt ook dat ik zeker een half jaar tot een jaar moet wachten voor het eindresultaat .

Maar het zit me toch niet echt lekker ik heb het idee dat dat nie weg trekt

Hij zei ook ik zou niet weten wat ik ermee moet doen..het enige wat hij kon bedenken was het vel naar beneden trekken maar dan zou ik een groter liteken krijgen.

Ben nu aan t twijfelen of ik het bij een andere arts zal laten zien ?

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
  • Reacties 123
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo dames! Ik ben 12 september door dr de meyere geopereerd, ik toen de style 510 (anatomisch) 280cc op de spier gekregen. Hiermee ben ik niet tevreden, zoals je op mijn foto's kan zien hangen ze nog en zie je de randen.

Ik ben gisteren bij dokter de meyere geweest. Hij begreep mijn probleem en is bereid om het (zonder kosten) voor me op te lossen!

Ik zal opnieuw geopereerd worden en daarbij worden de protheses onder mijn spier geplaatst en ik krijg een tepellift!

Aangezien ik van het begin af aan ronde protheses wilde, denk ik erover om nu ook meteen ronde te laten plaatsen (+700 euro) toen heb ik dat niet gedaan omdat ze voor de spier kwamen, en dat kon niet met ronde omdat ik te weinig weefsel heb. (Blijkbaar ook niet met de style 510 maar hij dacht toen van wel)

Als ik de ronde laat plaatsen zit er de kans in dat ik een lift met ankerlitteken nodig heb omdat hij mijn huidige protheses alleen met de bovenste rand onder de spier plaatst en de ronde zouden verder erondermoeten, hoe dat precies zit begrijp ik ook niet, nog even navragen!

Ik denk dat ik van de ronde gelukkiger word maar ik denk dat ik ook tevreden zou zijn met de huidige protheses.

Ik merkte aan de dokter zijn praten dat hij liever deze terugplaatst.

Nu zit ik ook nog een beetje met de breedte, ik heb nu 11, 5cm breed 280cc

Met de mentor ronde protheses high profile 11, 5 cm kom ik op 325cc uit, stel nu daat we een 5mm kunnen smokkelen, naar 12 cm dan zou dat 375cc zijn, misschien net genoeg om een ankerlitteken te voorkomen?

Zijn er dames die weten wat de risico's zijn en welke problemen je ondervindt van (te) brede protheses?

Ik vind mijn borsten nu vrij smal, 5mm breder zou niet misstaan en sowieso vind ik borsen met een groter oppervlak en minder projectie mooier dan smalle spitse borsten. De risico's daarvan ken ik echter niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lovely,

Ik heb je foto's bekeken en ik vind dat je terecht een heroperatie hebt gevraagd.

Wel professioneel van je arts dat hij je kostenloos wil heropereren, zo zou het in feite altijd moeten als het resultaat je echt niet gelukkig maakt. Ik kan je helaas geen advies geven ivm met je vragen maar wens je alvast veel succes met je heroperatie.

Grtjs : A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

Er zijn hier wel enkele meiden die breedere prothesen hebben dan hun borst. Dit vooral zodat de borsten een beetje dichter bij elkaar zouden staan. Zij zijn meestal geopereerd door F. Straten. Mss kunnen zij jou vragen beter beantwoorden over breedere prothesen.

Groetjes en succes met je her

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ohhh fijn voor je dat je kosteloos een hersteloperatie krijgt!! Ik zou denk ik ook kiezen dan voor de ronde protheses omdat je die altijd al liever zou willen. Straks krijg je na je operatie nog spijt, dat zou helemaal zonde zijn, en nu hoef je "maar" 700 euro voor bij te betalen. Fijn ook dat je nu gratis die lift krijgt zeg! Super garantie van je pc!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi lovely

kijk, dat is hoe het zou moeten zijn, altijd!

een pc naar mijn hart :D

echt super dat hij een heroperatie wil doen en idd, als je je gedacht op ronde hebt geplaatst en wil dat je borsten dichter bij elkaar komen, zou ik dat gewoon ook doen! je krijgt een 2de kans, en doe lekker wat je zelf wil!

Hij adviseerde mij ook de style 510 voor de spier maar ik had er bij mezelf ook echt twijfels over (te weinig weefsel) EN ik wou iets meer bolling bovenaan en ik heb gewoon doorgezet dat ik de ronde achter de spier wil en die heeft hij ook gewoon geplaatst bij mij. Gewoon doen wat je zelf wil meid! Het is jouw lichaam

Nou, veel succes met je heroperatie meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat super dat hij dit kosteloos zal doen!!! Ik durf je geen advies te geven over of het wel verstandig zou zijn om bredere protheses te nemen. Ik denk echt dat je dit met de Meyere moet overleggen. Geefduidelijk aan wat je echt wil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd een pc naar mijn hart :D ....

Wat goed dat hij kosteloos een heroperatie wil doen (bij mij ook)

Als je ronde prothese wilt dan moet je er ook voor gaan. Maar ik betwijfel of hij bredere prothese wilt/zal plaatsen.

De Meyere houd namelijk de anatomie van de borst in tact, dus is jouw borst aan de binnenkant 11,5cm breed dan zal hij ook een 11,5cm breed prothese nemen (ivm de zenuwen die aan de zijkanten lopen)... Maar.... Wie weet doet hij voor jou een uitzondering ;)

Heb jij al een datum?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal! Ooh ja javaantje? Wat wilde hij bij jou dan opnieuw doen? Ik dacht dat je tevreden was?

Fijn dat jullie zo snel reageren! Ik weet dat dr de meyere het liefst binnen de vormen van de eigen borst werkt maar als we door 5mm breder te kiezen een ankerlitteken kunnen voorkomen vermoed ik dat hij er wel over zal nadenken.

Wanneer ik mijn keuze heb gemaakt kan ik bellen om een datum te plannen! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zal hij t zeker doen...

Mijn rechterboob zit teveel naar binnen. Zie foto... 25e mag ik onder t mes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na nog 1000e foto's te hebben gekeken icm met mijn 'onderzoek' naar de risico's van bredere protheses dan je eigen borst, ben ik tot de conclusie gekomen dat ik juist bredere anatomische protheses mooi vind.. het is niet de bolling aan de bovenkant die ik mooi vind, maar juist de bolling aan de zij- en onderkant die mij zo aanspreekt. Ik was in de veronderstelling dat deze door ronde protheses gecreëerd werd.

Maar na kritisch nog wat mooie borsten te bekijken kwam ik erachter dat het juist de iets bredere protheses (in verhouding met de borstkas) mooi vind. Zie bijlage, deze zijn perfect in mijn ogen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames! Ik ben 12 september door dr de meyere geopereerd, ik toen de style 510 (anatomisch) 280cc op de spier gekregen. Hiermee ben ik niet tevreden, zoals je op mijn foto's kan zien hangen ze nog en zie je de randen.

Ik ben gisteren bij dokter de meyere geweest. Hij begreep mijn probleem en is bereid om het (zonder kosten) voor me op te lossen!

Ik zal opnieuw geopereerd worden en daarbij worden de protheses onder mijn spier geplaatst en ik krijg een tepellift!

Aangezien ik van het begin af aan ronde protheses wilde, denk ik erover om nu ook meteen ronde te laten plaatsen (+700 euro) toen heb ik dat niet gedaan omdat ze voor de spier kwamen, en dat kon niet met ronde omdat ik te weinig weefsel heb. (Blijkbaar ook niet met de style 510 maar hij dacht toen van wel)

Als ik de ronde laat plaatsen zit er de kans in dat ik een lift met ankerlitteken nodig heb omdat hij mijn huidige protheses alleen met de bovenste rand onder de spier plaatst en de ronde zouden verder erondermoeten, hoe dat precies zit begrijp ik ook niet, nog even navragen!

Ik denk dat ik van de ronde gelukkiger word maar ik denk dat ik ook tevreden zou zijn met de huidige protheses.

Ik merkte aan de dokter zijn praten dat hij liever deze terugplaatst.

Nu zit ik ook nog een beetje met de breedte, ik heb nu 11, 5cm breed 280cc

Met de mentor ronde protheses high profile 11, 5 cm kom ik op 325cc uit, stel nu daat we een 5mm kunnen smokkelen, naar 12 cm dan zou dat 375cc zijn, misschien net genoeg om een ankerlitteken te voorkomen?

Zijn er dames die weten wat de risico's zijn en welke problemen je ondervindt van (te) brede protheses?

Ik vind mijn borsten nu vrij smal, 5mm breder zou niet misstaan en sowieso vind ik borsen met een groter oppervlak en minder projectie mooier dan smalle spitse borsten. De risico's daarvan ken ik echter niet.

Stel je zou die van 12 cm pakken, dan kan je ook high profile met 6 cm kiezen dan heb je 390 cc en dezelfde als mij. Wel anatomisch en dual plane geplaatst. (als we vriendinnetjes zijn kan je mijn naaktfoto's zien). Vaak je kan wel een 0,5 cm smokkelen, want mijn eigen borsten waren 11 cm breed. Ik heb dus bredere prothesen, maar ik heb er geen last van omdat er wel gewoon binnen mijn eigen lichaamsmaximum is gewerkt. Straten (mijn plastisch chirug) wou ook echt niet breder gaan dan 12 cm, omdat het dan langs de zijkanten uit zou gaan steken.

Zenuwen e.d. die daar aan de zijkant lopen ondervinden echt geen last van die halve of hele centimeter breder.

Hey

Er zijn hier wel enkele meiden die breedere prothesen hebben dan hun borst. Dit vooral zodat de borsten een beetje dichter bij elkaar zouden staan. Zij zijn meestal geopereerd door F. Straten. Mss kunnen zij jou vragen beter beantwoorden over breedere prothesen.

Groetjes en succes met je her

Ik ben er één van! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na nog 1000e foto's te hebben gekeken icm met mijn 'onderzoek' naar de risico's van bredere protheses dan je eigen borst, ben ik tot de conclusie gekomen dat ik juist bredere anatomische protheses mooi vind.. het is niet de bolling aan de bovenkant die ik mooi vind, maar juist de bolling aan de zij- en onderkant die mij zo aanspreekt. Ik was in de veronderstelling dat deze door ronde protheses gecreëerd werd.

Maar na kritisch nog wat mooie borsten te bekijken kwam ik erachter dat het juist de iets bredere protheses (in verhouding met de borstkas) mooi vind. Zie bijlage, deze zijn perfect in mijn ogen.

Je conclusie is correct ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dat moet je niet denken! ... Het is jouw lichaam, jij loopt ermee. Dus als je eea vind of denkt zou ik het maar gwn aankaarten..

De Meyere heeft ook tig mailtjes en foto's van mij ontvangen hahaha.. "fotoshoot" noemt hij het :P

Maar als ik over iets zit en wilt dingen kwijt, krijgt die echt wel een mail van me... ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Joepie! Vandaag mijn heroperatie gehad! Ik heb even gespiekt en ze zijn prachtig! Mijn tepel zit nog onder een pleister maar de vorm is geweldig! Perfect rond, niet hoekig hangerig of puntig! En!!!! Geen rand te zien :D !!!!

ik ben zo blij! Ik heb gehuild van blijdschap! Dat heb ik nog nooit in mijn hele leven gedaan!

Nu hopen dat de tepel netjes geneest... maar de vorm is echt goed! Ga morgen een fotootje plaatsen. Ik had na de domper vannde eerste keer nooit meer durven hopen dat het zo mooi zou worden!

Alle eer aan Dr de Meyere!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw meis, echt super voor je! Wat een ellende was het hé, zoveel rimpels te zien en nu helemaal niks meer!

Super blij voor je, eindelijk mag je gaan genieten. Ben benieuwd naar je foto's

Nu maar ff goed herstellen... Hoe voel jij je trouwens? Ook minder pijn dan de eerste x?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Ja echt genieten nu! Tussen de pijntjes door!

Mijn protheses zijn van op de spier naar eronder gegaan, dat voel ik wel! De dokter had me er ook voor gewaarschuwd dat het pijnlijker zou zijn. Gisteren zelfs flauwgevallen toen ik mijn vest iets te wild aandeed.. oeps..

MAAR het is het waard! Ze zijn zo mooi van vorm! Eindelijk!

Hij heeft over één dingetje gelogen, hij zei dat hij geen tovenaar was.. WEL DUS! Hihi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.