Ga naar inhoud

**Lovely** : 12 september/5 december 2013 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 123
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi lovely.

Welkom hier!

Kun je ook iets meer over jezelf vertellen?

Welke pc, (plastisch chirurg) , welke prothesen , hoeveel cc enz.

Dan kunnen meer mensen je helpen.

Heb zelf nog geen bv gehad maar weet wel (door het vele lezen) dat dat zakken wel goed gaat komen. Je zegt zelf ook , heb vandaag boobies gekregen. Dus je bent nog geen dag po!

Er gaat nog heel heel veel gebeuren met je boobs en die gaan nog echt wel zakken! Probeer je er niet ongerust om te maken, ookal is het moeilijk,

Oja en natuurlijk gefeliciteerd met je nieuwe borsten!! :D

X Dubbelrug

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uhh ja die gaan zeeeeker nog een stuk zakken! Geen zorgen hoor, bij de meesten zitten ze zo hoog na de operatie ;) Zeker met ronde prothesen (die worden vaker hoog geplaatst en hebben vaak een grotere ruimte/pocket).

Geef het een paar weken de tijd en je zult zien dat ze over een week of 4-6 echt totaal anders zijn dan nu. Je bent net geopereerd, alles staat nog strak en hoog :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 280cc style 510, bij dr de meyere..

Nu kwam ik inneens de term tubulaire borsten tegen.. ik ben ervan overtuigd dat ik dit ook heb, helaas lees ik daar nu pas voor het eerst over.. hierbij is de operatie net wat anders.. borstplooi moet lager gemaakt worden. Echt heel shit dat dr demeyere dit niet heeft gezien/gezegt hoop dat het alsnog goedkomt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit gaat zeker nog goedkomen! Geduld... het woord dat hier het meest gehaat is en dwaar iedereen problemen mee heeft.

Dr. de Meyere is een hele goede chirurg en van wat ik zo kan zien is het heel netjes gedaan. Ja, ze moeten nog flink zakken, maar dat kost tijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Even twee dingen :)

Als jij vandaag je borsten gehad hebt van dr. Demeyere, dan moest jij 24 uur je bh aanhouden ;)

Verder heb je bij de style 510 een band gekregen (waarschijnlijk) die je moet dragen. Deze moet je consequent dragen he! Want deze zorgt er mede voor dat je prothesen op de goede plek zakken.

Verder zal de Meyere niet alles vertellen wat hij ziet, maar gewoon zorgen dat je borsten mooi worden en zo te zien heeft hij dat ook gedaan. De prothesen gaan zeker nog zakken!! Zeker weten!!

Goed je aan de adviezen houden, je sportbh dragen en de band als je die gekregen hebt, en je ellebogen niet hoger dan je schouders heffen!!

Een goed herstel!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff.. begin nu toch wat geruster te worden door jullie lieve berichtjes! Ze zijn ook al wat veranderd. Heb dag en nacht mijn sportbh en band aan, dat deze de eerste 24uu niet uit mocht heeft hij niet gezegd, ik heb ook alleen ff foto's gemaakt en toen meteen weer aan. En idd tekende hij het 'snijstreepje' iets onder mijn borstplooi nu ik eraan terugdenk. Jeetje wat een chaos was het in mijn hoofd. Vanacht lekker een nachtje slapen. Ik houd jullie op de hoogte!

Maar goed dat dit forum bestaat, anders was ik nu al helemaal doorgedraaid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Even twee dingen :)

Als jij vandaag je borsten gehad hebt van dr. Demeyere, dan moest jij 24 uur je bh aanhouden ;)

Verder heb je bij de style 510 een band gekregen (waarschijnlijk) die je moet dragen. Deze moet je consequent dragen he! Want deze zorgt er mede voor dat je prothesen op de goede plek zakken.

Verder zal de Meyere niet alles vertellen wat hij ziet, maar gewoon zorgen dat je borsten mooi worden en zo te zien heeft hij dat ook gedaan. De prothesen gaan zeker nog zakken!! Zeker weten!!

Goed je aan de adviezen houden, je sportbh dragen en de band als je die gekregen hebt, en je ellebogen niet hoger dan je schouders heffen!!

Een goed herstel!

xx BB

.... Zei de bevallige assistente van den Bruno.... Hahahahaha

Maar ze heeft waarschijnlijk weer gelijk hoor Lovely, luister maar naar der advies!

Ik hang hier al een tijdje rond en heb al heel wat dag 1 foto's als de jouwe gezien: en rara? Allemaal goed gekomen!!!!

Goed herstel verder

Link naar reactie
Delen op andere sites

.... Zei de bevallige assistente van den Bruno.... Hahahahaha

Maar ze heeft waarschijnlijk weer gelijk hoor Lovely, luister maar naar der advies!

Ik hang hier al een tijdje rond en heb al heel wat dag 1 foto's als de jouwe gezien: en rara? Allemaal goed gekomen!!!!

Goed herstel verder

haha grapjas, als ik een assistente van de Meyere zou zijn, zou ik wel eens loon willen krijgen.. Het enige dat ik krijg is lucht haha

Maar lovely, dan is het goed hoor ;) Ik dacht alleen dat je al zonder bh had rond geparadeerd ;)

Gewoon ff geduld en lekker slapen vannacht ;)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ik hou me strikt aan de regels! Alleen van de eerste 24u wist ik echt niet. Ik ben ook helemaal overtuigd van zijn kunnen! Ik was helemaal fan van hem voordat ik me nieuwe boobs kreeg en nu weer haha! Ik schrok alleen ontzettend toen ik mijn bh uitdeed. Ik had eerlijk gezegd ook nog nooit fotos gezien zo kort na de operatie.. oeps.. en ik dacht nog wel dat ik me zo goed had ingelezen hihi

Bedankt allemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al sinds dag 2 (duidelijk zichtbare) rimpels/plooien aan de bovenkant van mijn borsten. Zijn er dames die dit ook hebben/hadden? Is dit vanzelf overgegaan?

Ook lijkt mijn "oude" borst over de prothese heen te hangen.. moeilijk uit te leggen.. alsof mijn huid niet helemaal gevuld is zeg maar. Dames met ervaring?

Ik weet dat het kort na de operatie is maar ik heb dit nog nooit van iemand gehoord, ook niet vlak na de operatie.Ik ben 8 dagen po en heb 280cc anatomische protheses voor de spier.

Groetjes lieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals de andere meiden zeggen zou ook ik even bellen. Kan me niet voorstellen dat dit goed is. Als dit wel zo is dat zullen ze je dat wel vertellen. Ik zou anders deze foto's doorsturen naar je pc. Dan hebben ze gelijk een goed beeld erbij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.