Ga naar inhoud

**Lovely** : 12 september/5 december 2013 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Ik kan me niet voorstellen dat dit zo hoort, maar hebben ze jou toevallig geen lift in combinatie met protheses geadviseerd? Ik weet ook verder niet wat voor protheses je hebt en wat voor een plaatsing maar het ziet er naar uit dat je een plaatsing voor de spier hebt. Is het de prothese die de rimpels veroorzaken of?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 123
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik wilde zelf een lift, benelli lift geloof ik dat het heet, en dat ze dan meteen mijn tepelhof wat zouden verkleinen en mijn tepel meer naar het midden plaatsen.

Dat was mijn idee voor mijn eerste consult.

Maar nadat twee volgens mij goede artsen (dr blecourt en dr de meyere) me beide ervan overtuigde dat dat niet nodig was, heb ik ingestemd met alleen een borstvergroting.

Los van de plooien is het nu precies zo geworden als wat ik zelf verwachte met alleen een vergroting.. en dat is dus absoluut niet wat ik wilde.

De plooien zitten duidelijk in de prothese en niet in mijn huid zeg maar, ik denk zelf omdat ze zo naar buiten wijzen waardoor ze niet goed op de zwaartekracht reageren?

Ik heb vanmiddag de dokter proberen te bellen maar er was niemand, het was ook al 16u dus ik denk dat ze weekend hebben. Eerste dag na de operatie heb ik gebeld maar de secretaresse zei dat je zo kort na de operatie nog niet kon zien hoe het zou worden.. en dat ik moest afwachten.. ik ga maandag zeggen dat ik dokter de meyere zelf aan de telefoon wil.. hopen dat dit opgelost gaat worden.

Ik heb ook absoluut geen geld voor een nieuwe operatie! We hebben twee kleine kinderen en we leven op bijstandsniveau.. ik spaar al jaren voor deze operatie, al sinds ik 17jaar ben.. pff echt ellende!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet wel zeggen dat het erg weinig vulling is voor jou type borsten... en misschien is de huid boven dun waardoor je de prothese rimpels goed ziet. Maar ik weet niet of het de prothese is die daar onder zit of dat het gewoon alleen de huid is die zo rimpelt.

MAAR, ik weet niet of protheses voor de spier ook moeten zakken, dus het kan zijn dat je er straks niks meer van ziet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan het natuurlijk helemaal mis hebben, ben natuurlijk geen arts, maar als ik zo kijk had je meer vulling nodig aan de bovenkant. Was er een speciale reden om voor anatomisch te gaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dat is het grappige juist, omdat mijn huid zo dun is en ik weinig eigen weefsel heb, zou ik bij ronde protheses plooien krijgen!

En de randen zouden zichtbaar zijn. Er kon niet meer cc in omdat je bij anatomische protheses niet kan kiezen in cc's, het aantal cc 's wordt bepaald door de breedte van je borstkas. Maar ik vind ze inderdaad ook klein, en als ik geen stijve tepels heb hangt mijn borst ook over mijn prothese, ook een teken dat de prothese te klein is volgens mij.

Heel vervelend allemaal omdat ik juist zo'n vertrouwen heb in mijn arts! Ik kan bijna niet geloven dat hij een verkeerde inschatting heeft gemaakt, maar geloven dat dit allemaal goedkomt kan ik toch ook niet :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha wat? Ik heb mijn aantal cc's toch echt kunnen kiezen hoor en ik heb ook anatomische...

Als jij een dunne huid hebt en weinig eigen weefsel hebt dan had hij ze dual plane moeten plaatsen... want die voorkomt juist dat je rimpels en plooien gaat zien en prothese randen. Ik heb daarom juist voor de dual plane methode gekozen, omdat ik dat écht niet wou.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dr de meyere zei tegen mij dat hij het alleen kon opmeten, natuurlijk zijn er verschillende cc's maar de breedte van de borst kon bij mij niet groter zei hij.

Voor de operatie twijfelde hij overigens wel over of dat hij met anatomische protheses genoeg volume kon creeren. Maar blijkbaar dacht hij van wel.

Tijdens de operatie is er zelfs een maat kleiner ingegaan dan afgesproken omdat groter niet zou passen..

Ook dr de blecourt wilde ze overigens voor de spier plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee de breedte misschien niet, maar in volume was wel mogelijk geweest en die vult dan ook goed je borst. Maar al met al vind ik het een raar verhaal, ook dat er niet meer cc's in zou passen aangezien je al niet zoveel cc hebt en het voor de spier is geplaatst...

Ik heb notabene 390 cc en ik zat erg strak in mijn vel én het is onder de spier geplaatst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat naar zeg, die plooien... Maandag idd maar even bellen! Wat ik van Demeyre hier altijd lees is altijd mooie borstvergrotingen, dus het verbaast me eigenlijk een beetje. Ik vind eigenlijk dat dit onder garantie moet vallen (valt het vast ook!), dit is namelijk gewoon een inschattingsfout (als het niet wegtrekt).

PinkBoobie @ Zo gek is dat nog niet hoor, wat Lovely zei over dat cc's op borstkasbreedte worden gekozen, dat klopt volgens mij wel. Je kunt tot een bepaalde breedte gaan, maar dan zou je nog wel meer cc's kunnen nemen of extra high/meer projectie, maar daar kun je ook puntborsten van krijgen. Niet iedereen heeft de huid/anatomie om meer dan 300/400/500 cc te nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lastig verhaal dit, alleen je pc kan hier uitsluitsel over geven. Zelf denk ik wel dat je prothese nog erg hoog zit en dat deze nog een stuk moet dalen, dan denk ik dat het er al heel anders uit gaat zien! Waarschijnlijk is geduld ook hier weer het toverwoord! Maar even contact met je pc kan nooit kwaad, al is het alleen maar om je even gerust te stellen.

Tip: neem regelmatig foto's dan kun je achteraf het verschil goed bekijken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Natrelle style 510 bestaat alleen in extra full projection, dus per breedtemaat heb je geen keuze in cc's, nu heb ik de mentor anatomische protheses opgezocht en die zijn er inderdaad wel met dezelfde breedte met meer cc's, maar ik denk dat hij hiervoor niet heeft gekozen omdat die randen dikker zijn? Ik kon alleen de style 510 (hele dunne randen) ivm weinig eigen weefsel.

Ik heb hem gemaild en ik kan nu alleen maar wachten.

Fijn dat jullie ook zien dat dit niet goed is, ik was al bang dat het in mijn hoofd zit..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik vind het ook echt weinig cc vulling ik heb ook veel ruimte en ik krijg er 500 cc in misschien nog wel meer als dat nodig is ik denk dat er teveel ruimte nog zit daarom zie je die rimpels van die protheses omdat ze er zeg maar niet echt 'klem' inzitten ja dat denk ik hoor meid maar heel veel succes kuss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat je aub geen lipofilling aansmeren... als je afvalt ben je weer terug bij af. Hij had gewoon direct de juiste moeten kiezen en had dit al tijdens de plaatsing van de protheses ten tijde van de operatie kunnen zien. Ik kan je adviseren om gewoon een groter aantal cc te kiezen of een borstlift zodat de huid weg gehaald word en daarmee de borst kleiner word en de prothese beter de overige huid vult. Maar lipofilling is echt niet aan te raden voor de borsten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als dit zo blijft (geen idee), denk ik wel dat hij het voor je zal corrigeren. Dit hoort echt niet en dat weet hij wel. Of kosteloos of zonder erop te verdienen (hopelijk het eerste, anders ben je nog minstens honderden euro's kwijt). Puur een inschatting overigens.

Het verbaast me wel bij de 510 dat je het momenteel zo erg kunt zien. Bij een zachte ronde voor de spier (met weinig weefsel) had ik het waarschijnlijker gevonden.

In ieder geval inderdaad even afwachten helaas en anders echt aangeven dat dit niet kan en je een structurele oplossing wilt. Zeker gezien de kosten van de 510!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat naar zeg, die plooien... Maandag idd maar even bellen! Wat ik van Demeyre hier altijd lees is altijd mooie borstvergrotingen, dus het verbaast me eigenlijk een beetje. Ik vind eigenlijk dat dit onder garantie moet vallen (valt het vast ook!), dit is namelijk gewoon een inschattingsfout (als het niet wegtrekt).

PinkBoobie @ Zo gek is dat nog niet hoor, wat Lovely zei over dat cc's op borstkasbreedte worden gekozen, dat klopt volgens mij wel. Je kunt tot een bepaalde breedte gaan, maar dan zou je nog wel meer cc's kunnen nemen of extra high/meer projectie, maar daar kun je ook puntborsten van krijgen. Niet iedereen heeft de huid/anatomie om meer dan 300/400/500 cc te nemen.

ja, dat van die aantal cc's klopt omdat het een speciale dunwandige anatomische prothese is, ikzelf heb die ook.

het verbaast me ook dat de rimpels zo zichtbaar blijven lovely, ik weet dat dr demeyere mij ook garandeerde dat je geen wanden en geen rimpels zou hebben. dat dit nog steeds niet weggetrokken is lijkt me toch ook niet pluis, bij mij waren de randen na een tweetal weken ''verdwenen''. ik zou ook zeker contact opnemen! hij moet toch concluderen dat hier iets niet pluis is. ik heb steeds de indruk dat diezelfde prothese bij verschillende vrouwen een redelik gelijkend resultaat geeft.

veel succes lovely!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.