Ga naar inhoud

-peertje- : 25 november 2013 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • 3 weeks later...
  • Reacties 161
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Peertje

Ik ben ook geopereerd bij Verdonck, ongeveer anderhalf jaar geleden. Ik ben heeel tevreden met mijn 265cc! Ik zou zelfs niet groter willen. Je mag me altijd toevoegen om m'n foto's te bekijken. Jij bent nog magerder dan ik (1m67 en 53kg), dus het verschil zal zeker opvallen.

Veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Morgen is het zover en eerlijk gezegd heb ik toch wel wat stress en twijfels. Normaal zeker!? :)

Ik moet binnen zijn om 7u50, wordt lekker vroeg opstaan want is een dikke twee uur rijden!

Kijk er ook wel naar uit hoor! Wat doen ze nog die drie uur dat je daar moet wachten? Ze spraken over testen enzo maar wat houd dat precies in? :-)

& wie hadden jullie mee om te begeleiden?

Liefs,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wijffie succes morgen als ik de ok inga dan ben jij al klaar. Misschien zien we elkaar morgen wel even.

Maar lekker op tijd naar bedje en morgen hebben we onze nieuwe boobs.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wijffie succes morgen als ik de ok inga dan ben jij al klaar. Misschien zien we elkaar morgen wel even.

Maar lekker op tijd naar bedje en morgen hebben we onze nieuwe boobs.

Xxx

Hiii Ja misschien hé!

Heb nog een heerlijke lang warm badje genomen met bruisbal, puur ontspannen!

Gaat nu een tijdje niet meer mogen hé. Mijn tas is ingenomen, joggingbroek, los truitje, borstband mee (voor zekerheid) en uiteraard de centjes :)

mwhihi kijk er naar uit! heb nog geen zenuwen maar zal wel komen. Beetje bang :) xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis jij ben er al ik ben onderweg spannend xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eindelijk je boobies! gefeliciteerd met je nieuwe ladies :D... Hoop dat alles goed is gegaan.

Goed herstel toegewenst

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hii girlies, ik ga proberen mijn verslag te typen! Om 6u vertrokken en we waren net op tijd in het ziekenhuis, meteen aangemeld en mochten uiteraard nog even wachten in de wachtzaal. Enkele minuten later werd ik geroepen en betaalde het resterende bedrag en werd naar mijn bedje gebracht. Daar meteen nog enkele foto's genomen en formulier ingevuld. Mijn sexy ziekenhuis hemdje aangetrokken, haarnetje, slofjes en een badjas. mooi hoor! nog even flair gelezen en dan was het tijd om te vertrekken, afscheid genomen van de lieve mensen die me vergezelfde en op naar de operatiekamer. Wat vreselijk, ze konden geen ader vinden en prikte ernaast, pijnlijk! uiteindelijk hebben ze een dokter geroepen en die heeft een ader gevonden in men hand en deed echt zeer veel pijn. Ook de slaapvloeistof was verschrikkelijk, ik werd zo duizelig en misselijk en brabbelde nog wat tegen de dokter. Enkele minuten later (of zo leek het toch) werd ik al huilend wakker van de pijn, ik smeekte de dokter om een pijnstiller. Hij zei dat alles perfect was verlopen en dat de pijnstiller in mijn baxter zat. Groot probleem: dat voelde ik dus niet want de baxter liep niet door, verkeerd geprikt? Ik werd naar men kamer gebracht en bij het zien van mijn vriendje en mama begon ik te huilen, veel te emotioneel. Ik had het gevoel dat ik nog steeds dezelfde borsten had maar alsk de twee bultjes zag wist ik dat het niet zo was. Had meteen spijt en nu nog steeds, want het doet zoveel pijn! had dit echt niet verwacht. Alles brand, drukt, pijnlijk :( pffft pijnstiller helpen niet. Anyway die baxter liep dus niet door dus deden ze hem weg en gaven mij een pilletje, pijn bleef dus kreeg ik eenijnstiller spuit in men bil!! awww, voelde me zo duizelig, wegdraaien, vreselijk en ben zo het ziekenhuis verlaten. Onderweg hadden we autopech, benzine op, joepie, dik uur staan wachten op de pechstrook waar ik mijn bakje vol heb ondergekotst. Voelde me achteraf wel beter en begon chocolade te eten, eenmaal thuis was ik weer slecht. Rugpijn niet normaal en nu doen men borsten ook terug zeer veel pijn! De nacht ben ik rampzalig doorgekomen, hele nacht staan overgeven en dat was enorm pijnlijk aangezien mijn maag leeg was, je kent het wel, van die vieze galle! ben dus doodop en heb verschrikkelijk veel pijn, heb momenteel zoveel spijt datk dit mezelf heb aangedaan. Die drukband krijg ik niet om want dan branden mijn borsten dus hebben jullie tips voor die band? :( moet je die echt dragen enzo,

ben zo blij dat men vriendje er is voor mij, hij helpt me zo goed, tilt me steeds, wast me, blijft 's nacht wakker voorme en houd men haren vast als ik kots. Ben blij dat hij er is voor mij! heb het gevoel dat ik bond en blauw ben geslaan, mijn buik en borsten, waarom doet het zoveel pijn, kan ik niet goed eten en waarom lijken die fucking pijnstillers niet te werken!?

lots of love, Peertje met veel pijn :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Peertje,

Wat vervelend dat je dit moet meemaken. Wat voor pijnstillers heb je gekregen?

Probeer echt wat te eten ook al zijn t maar 2 hapjes...

En heel fijn natuurlijk dat je vriend er voor je is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.