Ga naar inhoud

-peertje- : 25 november 2013 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 161
  • Created
  • Laatste Reactie

YES YES YES, fantastisch goed nieuws! Mijn schooljaar kan niet meer stuk, huppeldepup! :119:

Ik heb vandaag mijn lessenrooster gekregen en mijn stageplanning, wat vallen mijn stages dit jaar zoo geweldig goed! Mijn operatie zal dus doorgaan rond november/december aangezien mijn eerste stage eindigd in november en mijn tweede past begint na kerstvakantie! Alsk dan meteen operatie plan heb ik maar liefst 8 weken tijd voor de recupereren, langer denk ik zelfs! Blij dan dikke week weg van school en een vriendin houd alles voorme bij, alsk terug naar school kom helpt zij me met dingen dragen enzo waardoor het hopelijk wat makkelijker voorme wordt. Ben zo enorm blij! :115::116:

Volgende week zet ik een datum vast en bel naar Verdonck :-) Bijna boobies hebben maakt me zo gelukkig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gefeliciteerd!!

Intenstief sporten mag wel weer, maar de eerste 6 weken niet. Na 6 weken zou het in principe weer mogen, maar ik ben nu zelf 7 weken PO en ga vanavond pas weer voorzichtig wat proberen te lopen op de loopband etc.

Zou er eerlijk gezegd niet aan moeten denken om nu al wild met mijn armen te gaan zwaaien :67: Moet je dat doen bij dansen? Want ik denk eerlijk gezegd dat intensieve dingen met je armen de eerste 8-10 weken wel lastig is... voelt bij mij iig wel heel onwennig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd!!

Intenstief sporten mag wel weer, maar de eerste 6 weken niet. Na 6 weken zou het in principe weer mogen, maar ik ben nu zelf 7 weken PO en ga vanavond pas weer voorzichtig wat proberen te lopen op de loopband etc.

Zou er eerlijk gezegd niet aan moeten denken om nu al wild met mijn armen te gaan zwaaien :67: Moet je dat doen bij dansen? Want ik denk eerlijk gezegd dat intensieve dingen met je armen de eerste 8-10 weken wel lastig is... voelt bij mij iig wel heel onwennig.

Aaah want hoorde dat alsje veel sport je ze voor spier moet zetten :s wat niet eens gaat bij mij...

En inderdaad, dansen is wel veel met je armen uiteraard, ik zal zien hoe ik mij voel hé!! :-) komt allemaal in orde

& dankjewel. Vind het zo enorm spannend nu de datum vast staat, nu lijkt het zo écht!!

Ben echt super bang maar ook kei blij!! :-) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Peertje

Gefeliciteerd met je datum!!

Ik zal meteen ff je titel aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen.. Verder ga ik even wat topics samenvoegen van je, anders wordt het nogal wildgroei ;)

Zo heb je straks ook alles lekker bij elkaar staan :)

Als je straks een operatieverslag wilt schrijven, kan dat dus ook gewoon in dit topic :35: Wel zo makkelijk als alles bij elkaar staat :)

Veel plezier met aftellen!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yess!! Je hebt eindelijk een datum! Lekker meid, ik ben blij voor je!

Wat betreft het sporten, ik ben nu 7 weken PO en na 6 weken weer lekker fanatiek begonnen. Alleen voelt dat niet bepaald 'prettig'. Haha ik stond afgelopen zondag alweer op het hockeyveld, bijna een hele wedstrijd meegehockeyd. Ging nog best okee, maar heb ook wel de week ervoor stuk of 3x gesport, dus rennen had ik 'redelijk' opgebouwd. Al is het pushen/slaan van een bal echt drama. Elke x dat je je borstspier aanspant denk je FUCK. En ik zat gister op de fiets, alleen vestje aan, keikoud! Ging er een rilling door me heen, nou geloof me dat voelde echt niet prettig. Dus ik sluit me bij Infinity aan dat je echt niet moet denken dat je na 6 weken weer lekker staat te dansen. Het is echt opbouwen en grenzen blijven aangeven ;)

Liefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb van de mama van een vriendin zo een witte borstband meegekregen (net een verband hé)

ik moet wss ook een operatieBH kopen, iemand enig idee hoeveel dit kost en moet je dit nog is appart kopen in kliniek of zit dat er bij?

kan ik trouwens mijn 'hoofdbericht' aanpassen? :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hii aangezien mijn hoofdbericht ondertussen wel al heel oud (xp) hier nog even een voorstelling van mezelf:

Hi, mijn naam is Peertje en ik ben zeventien jaar oud en al een hele tijd actief op dit forum. Enkele maanden geleden plande ik mijn eerste consult in en daar voelde ik mij meteen prettig bij, jammer genoeg was ik nog te jong en was het nog enkele maanden wachten. Nu komt het plots wel heel erg dicht in de buurt! Mijn boobies zullen worden gemaakt door Dr. Verdonck, een hele aangename en lieve man waar ik mij meteen prettig bij voelde. Ik ben 1m70 en weeg 48kg wat natuurlijk niet zo 'dik' is, ik wil dan ook een zeer natuurlijk resultaat. Van mijn AA cupje ga ik naar 280cc high profile rond achter de spier, ik kijk er enorm naar uit! 18 november wordt ik 18 jaar oud en exact een week erachter mag ik mijn twee bultjes verwelkomen! Gelukkig staat mijn familie helemaal achter mij en dat maakt mij des te gelukkiger. Natuurlijk ben ik enorm bang voor wat er mij te wachten staat, de angst slaat pas echt toe nu ik weet dat alles 'echt' is en de operatiedatum al gepland staat.
Ik zal waarschijnlijk nog heel wat vragen voor jullie hebben dus ik weet dat ik op jullie kan rekenen!

Liefs, peertje xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Peertje!

Ik zie dat we op dezelfde datum onze nieuwe boobies krijgen!

Begint op te schieten nu hè.. nog 6 daagjes! :D

X

Hii tis niet 25 september maar NOVEMBER bij mij!! ;D thihi, ik wens jou alvast super veel succes! Wat wordt het bij jou en door wie? xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hii tis niet 25 september maar NOVEMBER bij mij!! ;D thihi, ik wens jou alvast super veel succes! Wat wordt het bij jou en door wie? xxx

Ohh haha dom, verkeerd gelezen!

Ik ga bij Dr. van Tits in de Velthuis Kliniek in Eindhoven, krijg 400 en 445 cc Dual Plane.

Thnx jij ook alvast heel veel succes!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey peertje,

gefeliciteerd met je datum heb daar een vraagje over,

Heb je zelf om die datum gevraagd of was dat tot nu toe de eerst beste vrije datum dat verdonck je kon helpen dan kan ik een beetje schatten wat mijn datum zal worden.

heb de aanbetaling van 500 vrijdag door een belse vriendin over laten maken naar hun en heb donderdag 26e sept pas de consult.

Toen ik wellness had gebeld vrijdag ochtend toen was de eerste beste dag nog 18 nov.

Dus vraag me af of het zo snel gaat met de aanvragen bij pc verdonck.

Want dan verwacht ik pas laatste dagen van nov miss zelfs begin dec aan de beurt te zijn dat zou ik wel klote vinden aangezien ik dit jaar de kids met oud en nieuw niet heb en weg wil.

maar super spannend joh hou me op de hoogte

gr alaantje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey peertje,

gefeliciteerd met je datum heb daar een vraagje over,

Heb je zelf om die datum gevraagd of was dat tot nu toe de eerst beste vrije datum dat verdonck je kon helpen dan kan ik een beetje schatten wat mijn datum zal worden.

heb de aanbetaling van 500 vrijdag door een belse vriendin over laten maken naar hun en heb donderdag 26e sept pas de consult.

Toen ik wellness had gebeld vrijdag ochtend toen was de eerste beste dag nog 18 nov.

Dus vraag me af of het zo snel gaat met de aanvragen bij pc verdonck.

Want dan verwacht ik pas laatste dagen van nov miss zelfs begin dec aan de beurt te zijn dat zou ik wel klote vinden aangezien ik dit jaar de kids met oud en nieuw niet heb en weg wil.

maar super spannend joh hou me op de hoogte

gr alaantje

Hii Alana die datum heb ik zelf gekozen ivm mijn stages. 22november is mijn laatste stagedag dus het beste is om 25 november geopereerd te worden, dan kan ik weer een hele tijd recupereren voor de volgende stage die net na de kerstvakantie valt. Mijn stages zijn zwaar, ik werk met kindjes dus dat is natuurlijk veel heffen en tillen! Ik denk dat Je niet zo heel lang gaat moeten wachten hoor maar je moet écht wel zeggen welke datum je wil of rond welke periode je ze wil. Komt wel in orde! :-) hou me op de hoogte.

Groetjes, xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben zo bang dat mijn boobies niet rond zullen zijn na de BV! Heb wat foto's gekeken van andere meisjes en bij de meeste zijn ze toch niet perfect rond langs de zijkant bekeken, enkel als ze al een mooie vorm hadden. Ikzelf heb echt geen mooie ronde vorm dus wat denken jullie, worden ze rond of blijven het skipistes O.o ? xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha relaxt meisje. Het komt echt wel goed met jou boobs!

Ik had een mooie vorm borst al was mijn rechter iets kleiner en had daardoor iets minder 'vorm'. Maar geloof me, rond is hij zeker. Bekijk mijn foto's maar :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey peertje

Heb al ceel meningen gehoord over de sport bh's de een vind de Triumph fijn de ander de fila en ook weer mensen die de fila of Triumph afgrijselijk vonden zitten

Ik heb de bh van pure lime gekocht maar is natuurlijk ook maar afwachten na de operatie of dat wel bevalt.

Ik heb menig uren gegoogled en gekeken welke mij t meeste aansprak.

Sowieso een met voorsluiting denk. Maar zal er toch nog een bij moeten halen voor als er een de was in moet.

Maar idd dames wat raden jullie ons aan wij gaan beide naar Verdonck en peertje krijg 280cc en ik 300cc wat is een ideale sportbh???

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook bij Verdonck geopereerd en ik had een sportbeha van Shock absorber en eentje van marie-jo. Vond ze allebei heel lekker zitten. Je bent bij Verdonck toch ook nog 2 weken ingetaped en ik ben na die 2 weken met tape aan naar de lingeriezaak gegaan, daar de tape verwijderd en een goede sportbeha laten aanmeten. En ze zaten perfect!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey peertje

Heb al ceel meningen gehoord over de sport bh's de een vind de Triumph fijn de ander de fila en ook weer mensen die de fila of Triumph afgrijselijk vonden zitten

Ik heb de bh van pure lime gekocht maar is natuurlijk ook maar afwachten na de operatie of dat wel bevalt.

Ik heb menig uren gegoogled en gekeken welke mij t meeste aansprak.

Sowieso een met voorsluiting denk. Maar zal er toch nog een bij moeten halen voor als er een de was in moet.

Maar idd dames wat raden jullie ons aan wij gaan beide naar Verdonck en peertje krijg 280cc en ik 300cc wat is een ideale sportbh???

Liefs

Voorsluiting is makkelijkste om aan en uit te doen maar heb gehoord dat een voorsluiting echt pijnlijk kan drukken op de borst. Ik ga zoals je meisje hierboven zegt, gewoon met mijn band naar een winkels gaan en daar passen xp! komt goed ;D thihi xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.