Ga naar inhoud

-peertje- : 25 november 2013 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

T slechte nieuws is; je miet er ff doorheen. Het goede nieuws is; het gaat over!!

Ik heb twee weken echt heftig pijn gehad en daarna was t goed te doen. Dus houd vol meis, ook jij kan het! Rust is ook n tovermiddel, doe zo weinig mogelijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 161
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast cindytje1985

Ik zou toch ff spierverslappers vragen bij je pc.. Behalve dat de pijn weg gaat wordt je er ook suf van en kan je misschien wat beter slapen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid hier veel pijn aan de rechterborst. Als ik een beweging maak met me rechter arm zoals met aankleden dan heb ik een zenuwpijn alsof dan door die beweging die prothese drukt tegen een zenuw en pis dan zowat in me broek van de pijn. Me linker niet echt veel last van als wat drukgevoel maar de pijn scheuten van me rechterborst die nekken me kan wel janken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid ik las wat over die borstband dat je die niet om kan doen?

Zou t toch echt proberen want t is echt heel belangrijk!!

Deze houden je implantaten op de plek en dat ze ook wat zakken straks vooral nu ze er net inzitten.

K heb daar toen ook ng voor na de kliniek gebeld, anders doe m wat losser om?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid ik las wat over die borstband dat je die niet om kan doen?

Zou t toch echt proberen want t is echt heel belangrijk!!

Deze houden je implantaten op de plek en dat ze ook wat zakken straks vooral nu ze er net inzitten.

K heb daar toen ook ng voor na de kliniek gebeld, anders doe m wat losser om?

Liefs

Hii dat was enkel de eerste dag hoor en de tweede droeg ik hem af en toe, nu draag ik hem altijd! :-)

Oooh help die rugpijn blijft, denk dat ik maar ga proberen slapen. Hopen dat ik vannacht niet te vaak wakker wordt door die rug-schouder-nek pijn. Wordt er zo ambetant door!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zitten jou protheses ook nog zo hoog of een van je borsten?

Mijn linker zit nog erg hoog rechter niet. En draag netjes mijn band dag en nacht. Maar zal wel normaal zijn.verder alles oke?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zitten jou protheses ook nog zo hoog of een van je borsten?

Mijn linker zit nog erg hoog rechter niet. En draag netjes mijn band dag en nacht. Maar zal wel normaal zijn.verder alles oke?

Liefs

dat weet ik niet, ik zie niets door het verband? xp alles lijkt toch normaal te zitten :-) x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb foto's gepost! mijn rug voelt heerlijk nu zonder die vreselijke band :-)

Ze lijken zo groot! Toen ik ze zag was ik niet meteen happy, een peertje met borsten lijkt zo raar! Ik ben altijd plat geweest..

Hoop dat ik er snel aan wen. Laat me weten wat jullie er van vinden! :-)

Ik vind het echt echt echt enorm raar om plots borsten te hebben en dan nog zooo groot! Had verwacht dat 280cc een stuk kleiner zou ogen! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid ze slinken nog in hoor schat zit nu nog vocht in .

En je weet het het went snel over paar weken zal alles eigen zijn en veranderen nog zoveel.

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voel me nu heel goed! de pijn is praktisch volledig weg maar mijn borsten voelen wel vreemd aan, ze zijn nog gevoelloos dus het is niet prettig om ze aan te raken. Masseer ze wel al beetje en ze voelen zachter aan dan verwacht! heel fijn :-) eerst leken ze zo groot maar ben het al gewend, vind ze mooi! Hoop alleen dat ze snel aanvoelen als de rest van men lichaam, niet qua zachtheid maar qua gevoel. Want verlamde borsten is niet prettig! :P alles jeukt nu wel, denk dat dat de genezing is? Heb ook een zeer gevoelige huid!

Ben ook een sportbh gaan kopen vandaag, jeetje wat een ramp bij hunkermoller. En we hadden geen tijd meer om naar andere winkel te gaan :( had level 1 en 2 gepast maar die zaten vreselijk en was zonder sluiting! Kheb dan maar een niet zo stevig model gekozen die wel prettig zit, kan dit kwaad denken jullie? Heb ook meteen een bandeau bh'tje gekocht voor als ik eens een jurkje aan wil :)

http://www.hunkemoller.be/be_nl/full-cup-sport-bh-medium-support-black-103216.html

die heb ik gekocht! ^^

liefs,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heee lieve schatten ik heb gemaild naar de wellneskliniek en volgens hun is de bh goed :-)

ook dat bloed kan helemaal geen kwaad aan mijn pleister.

Ik heb nieuwe foto's toegevoegd! de zwelling is afgenomen en ze zien er prachtig uit, ben er zo blij mee. Ze staan wel nog rechtop en puntig maar dat komt zeker en vast goed! Hoop enkel dat ik snel terug gevoel krijg in men borsten want dat is zo vervelend! Kijk het verschil in bikini voor en na! hij is eindelijk gevuld:

mini's

love it!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren bij de huisarts geweest en hij zegt dat mijn borsten perfect zijn, ook perfect gedaan enzo!

Draadjes eruit gehaald (links correct) en die is zeer mooi toe en al genezen, ziet er super uit!

Rechts was een klein probleempje en daar is de draad er volledig uit, de wonde was ook nog open dus daar heeft hij plakkertjes opgedaan maar hij zegt dat ze echt enorm mooi zijn. ben zo enorm blij! vind ze nu al zo mooi.

Maar waarom moet ik eigenlijk die druk/borstband dragen? Ze zitten al laag genoeg! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey peertje hechtingen er al uit ja ik ga dat maandag doen de mijne zijn al al wat gezakt en zal maandag nieuwe foto's maken.

Hoop dat mijn wonden wel geheel dicht zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hii meiden kan het kwaad dat ik op mijn zij slaap? Ik heb wat dingen opgezocht over kapselvorming en daar staat vaak dat kapselvorming optreed door beweging van de prothese! ben dus echt enorm bang om kapselvorming te krijgen hé... xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.