Ga naar inhoud

-peertje- : 25 november 2013 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hyee ik ben nog een zeer jong meisje maar schaam me dood met mijn AA cup.

Volgend jaar ben ik 18 en ik zou (net zoals mijn nicht) een borstvergroting overwegen

Ik vind dit héél erg jammer... maar bikini's vind ik niet, ik lijk wel een mannelichaam te hebben terwijl ik op en top vrouwelijk ben, behalve die borsten dan...

Bij leuke lingeriewinkels kan ik niet shoppen, want de kleinste maatjes zijn nog te groot voor me.

Ik ben me zeer bewust van de pijn en de complicaties die kunnen optreden, ben daar ook héél bang voor, maar ik heb het er voor over.

Ik wil me eindelijk zeker voelen, en leuke bikini's kunnen kopen.

Maar met één dingetje blijf ik zitten...

Stel ik ga van mijn AA cup naar een B .. Of een kleine C. Alles perfect verlopen enz...

Maar als mijn borsten opeens 10 jaar later wel beginnen groeien? Wat moet ik dan doen?

kan iemand me ajb helpen..

ik heb geen zin nog jaren te wachten...

Maar daar ben ik wél serieus bang voor. Ik wil hier niet meet een D zitten..

Grtjs, x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 161
  • Created
  • Laatste Reactie

Als je borsten over 10 jaar wel ineens gaan groeien, dan ben je ook 10 jaar ouder. Wie weet is je lichaam dan ook voller en ronder geworden, meer vetweefsel, wellicht ook kinder(en) gekregen. Dan zal dat maatje groter ook niet misstaan in verhouding tot de rest van je lichaam.

Over 12 of 15 jaar zijn de meeste prothesen toch aan vervanging toe en zul je opnieuw geopereerd moeten worden. Je huid is opgerekt tot een b-c cup, de nieuwe prothesen kunnen dan niet kleiner worden, tenzij je misschien een borstlift erbij uit laat voeren. De nieuwe protheses zullen altijd een tikkie groter moeten...

Maar mocht je ze tegen die tijd echt te groot vinden, dan kun je dit weer laten herstellen tijdens je prothesewissel.

Succes met je besluit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Peertje,

ik wilde ook al heel jong een bv, en heb het mede omdat destijds een chirurg zei dat ik beter kon wachten tot nadat ik kinderen kreeg, er veel te lang mee gewacht.

het was nl helemaal niet nodig om daarop te wachten!

je borsten kunnen wel wat groeien al;s je zwanger bent maar veel last zul je er niet van hebben, althans ik had daar geen last van iig.

als je er helemaal achter staat zou ik het zeker doen, en praat ook de maat goed door met je pc! ik weet nog dat ik allang blij was met uberhaubt een beetje boezem, maar achteraf had ik makkelijk wat groter gekund ( en gewild)

nu was er 12 jaar geleden ook geen forum of anderzijds iets waar je er met mensen zo openlijk over kon praten en ervaringen kon delen.

dus lees veel vraag alles en wees ook assertief als je bij de pc bent! je weet niet half hoe veel ik hier in 2 weken al wijzer ben geworden ;) en hoe blij ik ermee ben :)

groetjes PIP

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej.

Mij was toen de tijd toen ik 18 was ook verteld dat ik moest wachten tot ik echt vrouw was... Had toen ook helemaal niets.

Maar inmiddels moeder geworden van een dochter en ook helemaal niets veranderd.

Dus als je graag zou willen zou ik het al wel doen. Is niet de moeite waard om te wachten tot ze gaan groeien. Dan hadden ze zichzelf al wel laten zien ;)

En wat ik hier lees vinden zeggen al de meiden als ik mijn bv over kan doen had ik ze groter genomen.

Dus denk dat je het dan helemaal niet erg zou vinden dat ze dan een tikkeltje groter zouden worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou meid, ik was 19 toen ik mijn eerste consult had.

Hoe zit het in je familie? (je moeder / zussen?) Hebben die hetzelfde probleem? En is het bij hun ooit "over gegaan"?

Het kan natuurlijk nog dat je nog groeit in je vrouwelijke vormen (heupen, billen, borsten) maar ik denk niet dat je over 10 jaar spontaan opeens borstontwikkeling krijgt..

Praat er eens over met je moeder en maak een afspraak met een plastisch chirurg die je precies het hoe en wat kan vertellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...

Hey iedereen, gisteren ging ik op consultatie in Genk bij dr Verdonck, heel lieve man maar voor mij is het vooral belangrijk dat het resultaat zeer mooi is. Momenteel heb ik een kleine A cup en het is mogelijk dat ze nog een beetje zullen groeien. We besloten implantaten van 280cc te nemen (rond en high ofsowiets?) nu ben ik achteraf toch gaan twijfelen dat dit te klein zal zijn. Ik zou graag een kleine C hebben, en mooie ronde. Neem ik dan toch best die van 280 cc of ga ik toch maar voor de 300 cc ?

En mijn volgende vraag, ik heb al veel opgezocht over dr Verdonck maar vinden jullie het ECHT een goede arts? Zouden jullie resultaten van zijn werk kunnen tonen? Ik ben natuurlijk enorm bang voor het resultaat, en voor al die centjes wil ik natuurlijk wel prachtige boobies hé! :)

Vele groetjes en alvast heel erg bedankt!

Big kisses,

(op de foto zie je hoe plat ik nu ben, en zie je ook wat het best bij men lichaam zou passen)

Ik ben 1m70 en weeg tussen de 48 en 49 KG. mijn ribbenen zie je in het echt niet zo hoor, dat komt omdat

ik uitgerokken ben zeg maar :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn zus is 23 en heeft zelf maar een kleine A cup.

Mijn nicht liet reeds haar borsten opereren en ging in Genk van een A naar een B cup deze zijn na een jaartje nog gegroeit tot een kleine C (resultaat is prachtig!)

Mijn mama was ook helemaal plat, na haar twee bevallingen ging ze naar een kleine B (wat ook niet zo groot was)

na haar derde bevalling (dan ben ik geboren) had ze plots een C cup!

Maar ze zeiden dat ik daar niet te veel op meot focussen,

bij sommige groeien ze enkele cupmaten, bij andere krimpen ze juist en bij nog andere gaan ze heel erg hangen.

Ik ben gisteren op consultatie geweest en eind dit jaar begin volgend jaar heb ik nieuwe boobies! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik heb zelf 8 jaar vol ongeduld zitten wachten tot ze zouden groeien of wat mooier van vorm zouden worden. Maar helaas, niet eens een halve cupmaat is erbij gekomen. Als je zeker weet dat een bv iets is wat je doodgraag wilt, wacht er dan niet te lang mee. Als ik het op voorhand had geweten dan had ik het al veel eerder laten doen!



Hoi,

Ik heb zelf 8 jaar vol ongeduld zitten wachten tot ze zouden groeien of wat mooier van vorm zouden worden. Maar helaas, niet eens een halve cupmaat is erbij gekomen. Als je zeker weet dat een bv iets is wat je doodgraag wilt, wacht er dan niet te lang mee. Als ik het op voorhand had geweten dan had ik het al veel eerder laten doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is wat veel mensen ook tegen mij zeiden (had 4 dagen voor ik 19 werd me bv), die zeiden wacht tot je kinderen hebt, je bent nog zo jong. ze zullen dan vast nog wel groeien! nou dat is echt l*l verhaal dat je grotere borsten krijgt, veel mensen krijgen zelfs kleinere borsten na de zwangerschap.. ze denken dan aan die melkgevulde borsten, die nog niet leeggezogen zijn.

en denk er dan aan, wanneer wil je ongeveer kinderen? denk niet in de komende 10 jaar? dan zal je tot die tijd nog ongelukkig rondlopen. nee daar ga ik echt niet op wachten. en gelukkig jij ook niet! veel succes met het wachten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Welkom op het forum!

Ik heb eens even in de catalogus van Monobloc gekeken (de prothesen die in de wellness kliniek gebruikt worden) en de 280cc komt alleen voor in het extra high profile.
Ik weet niet wat je voor een omtrek hebt (in bh's) maar ik ga even uit van omtrek 70?

Met die omtrek en die 280 cc ga je ongeveer op een 70D uitkomen, denk ik.

Je zou voor de gein eens naar een warenhuis moeten gaan, een 70C en een 70D uit het rek nemen. Deze in het pashokje aantrekken, even opvullen met zakdoeken en dan een mooi strak truitje erover aantrekken. Dan kun je zien of jij het te veel vindt, of mooi vindt!

Ik denk zelf, dat een 70D heel mooi kan zijn, maar dan moet je het niet erg vinden dat het gaat opvallen dat je opeens borsten lijkt te hebben. Maar als je tot nu toe altijd maximizers gedragen hebt, dan valt het waarschijnlijk niet eens zo heel erg op :)

Heb je nog ergens anders een consult staan? Op zich is Verdonck geen verkeerde arts, alleen plaatst hij nogal eens erg hoog, waardoor de prothesen niet zo heel gemakkelijk op hun plek zakken. Echter, ik heb het de laatste tijd niet meer vaak gelezen!!

Heb je al verhalen over hem gelezen hier? Rechtsboven is een zoekvenster waar je zijn naam in zou kunnen geven, dan kom je verhalen over hem tegen!

Als je iets minder cc zou willen, omdat je niet wilt uitkomen op een D-cup, zou je misschien ook nog eens bij dr. Visser op consult kunnen gaan, zij werkt ook in de wellnesskliniek. Zij gaat meestal echt voor een natuurlijk resultaat!

Veel lees- en forumplezier!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ! Toevallig hebben wij het zelfde gewicht en de zelfde lengte haha ! Ik ben door dokter Verdonck geholpen en super tevreden tot nu toe, ben nu 9 dagen po. Heb 300 cc achter de spier gekregen extra high profile, misschien dat je mijn verslagje en foto's kunt bekijken om een idee te krijgen ! Veel liefs, LetsGo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel lieve schatten!

Maar met 280cc haal ik toch geen D cup? Ctje zal al meer dan genoeg zijn hoor!

Ik heb inderdaad vele dingen over dr verdonck gelezen en de meeste leken mij wel tevreden...

LetsGo, ik kijk zeker eens naar je foto's :)

xxx

dus ga ik best toch voor de 280cc achter de spier?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel lieve schatten!

Maar met 280cc haal ik toch geen D cup? Ctje zal al meer dan genoeg zijn hoor!

Ik heb inderdaad vele dingen over dr verdonck gelezen en de meeste leken mij wel tevreden...

LetsGo, ik kijk zeker eens naar je foto's :)

xxx

dus ga ik best toch voor de 280cc achter de spier?

Maar een D cup van siliconen borsten lijken heel anders dan echte, lijken wel een cup kleiner dus een C .

Maar die 20cc doet ook niet heel veel ik zou gewoon 300 kiezen. Je moet geen spijt krijgen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

nu ik zo wat lees begint er een stemmetje in mijn hoofd of ik toch ook niet om 300 zou vragen in plaats van 280. oke 20 cc is niet veel maar ben een beetje zenuwachtig dat ze nog groter zouden mogen.

tegelijkertijd had hij eerst 265 cc geprobeerd en ik vind wel een redelijk verschil tussen beide pasprotheses.

hmmmm ik ben nu plat dus 265, 280 of 300 is al duizend keren beter. Misschien moet ik gewoon wat ontspannen en op me aflaten komen.

peertje veel sterkte met het geduld, een ware marteling, nietwaar? :) het is wel fijn dat jij ook een smalle lichaamsbouw hebt, maakt het meer vergelijkbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, ik ben 1,68m groot en weeg 47 kg!! Bij mij twijfelden ze tussen 260cc en 280cc, de beslissing werd tijdens de operatie pas genomen maar had wel op voorhand duidelijk vermeld dat ik het zo natuurlijk mogelijk wilde!! uiteindelijk is er 260 cc gebruikt om aan mijn wensen te kunnen voldoen! ik zou normaal gezien op een kleine c uitkomen en volgens mij gaat dit wel lukken!!

Ik kom ook van niets en vind ze echt groot!! een hele verandering!!

Ik had voorbeelden op foto meegenomen en zo kon de chirurg zien welke borsten ik in gedachten had.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi peertje,

Ik ben 1.76 en 56kg, ik ging ook van helemaal niks 70aa naar 70D. Alleen ziet 70D er uit als een mooie C.

Jij bent ietsje kleiner en lichter, maar ik denk dat het je heel mooi staat. En 20cc is idd veel.

Ik heb toen ook best wel getwijfeld tussen 275 en 300cc. Uiteindelijk voor 300 gekozen en was blij dat ik het toch genomen had.

In eerste instantie ben je al blij met iets....dat had ik ook ik was immers helemaal plat....o, ja ik heb wel achter de spier omdat ik vrij dun was, was ik erg bang om 'randen' te krijgen en dat wilde ik absoluut niet!

Ik ben benieuwd wat het gaat worden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je twijfelt en de pc zegt dat het makkelijk past, dan gewoon voor de grootste gaan. X Corine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello lieve schatten, ik heb een vraagje!

Aangezien ik amper weefsel heb van mezelf moet ik ze verplicht onder de spier laten zetten, ik heb maar een AAcupje en ga voor 280cc. Wil geen grote boobies, gewoon een mooi paar dat bij mij past. Maar nu las ik dat alsje veel sport je ze best niet onder de spier laat plaatsen, waarom precies? Ik sport redelijk vaak, ga twee keer per week lopen en ben van plan te beginnen snowboarden. Kunnen jullie alsjeblieft wat meer uitleg geven en bij onder de spier, gaan je borsten mooi en natuurlijk bewegen wanneer je loopt en voorover hangt bijvoorbeeld. Ze hoeven natuurlijk niet te blijven staan....

En worden de boobies onder de spier ook snel zacht of duurt dat wat langer, wil gewoon mooie zachte normale boobies! :-)

Kan het geen kwaad als vriendlief ze eens stevig beetneemt en is het niet voelbaar?

Alvast bedankt schatjes!

Liefs, Peertje :-)

:55:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze nu bijna een half jaar onder de spier en ze zien er heel natuurlijk uit en zo voelen ze ook. Je vriend kan er gewoon in knijpen hoor ;) Ik zwem regelmatig en heb lichamelijk zwaar werk. In het begin voelde het raar, nu merk ik er niks meer van. Ook als ik voorover hang 'vallen' ze natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.