Ga naar inhoud

-peertje- : 25 november 2013 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Ik heb nieuwe foto's! :-)

Wanneer men tepels stijf staan (door de kou xp) vind ik ze echt prachtig, maar anders vind ik mijn tepels te groot en vindk ze niet echt mooi :(

Vind ze ook nog redelijk ver uit elkaar staan! wat denken jullie? x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 161
  • Created
  • Laatste Reactie

Haha heb hetzelfde met die tepels ;-) maar die van jou zijn mini tegenover de mijne. Wacht maar als je kindjes hebt gehad, dan heb je pas tepels :P

En ik denk dat je borsten nog hard zullen veranderen. Ik ben nu 3 weken PO en begin ze nu eindelijk een beetje mooi te vinden. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ik vindt ze erg mooi!! Dat ze wat uit elkaar staan is vrij normaal bij dual plane en achter de spier.. Maar ik vindt ze bij jou niet heel ver uit elkaar staan..

en wat betreft je tepels, die vindt ik helemaal niet groot!!

Kijk ook goed naar hoe je voor situatie was en hoe het nu is!!

Ik vindt ze in ieder geval heel erg mooi!!

En hoe kom jij aan zo'n platte buik zeg.. Je hebt echt een super figuur!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vindt ze erg mooi!! Dat ze wat uit elkaar staan is vrij normaal bij dual plane en achter de spier.. Maar ik vindt ze bij jou niet heel ver uit elkaar staan..

en wat betreft je tepels, die vindt ik helemaal niet groot!!

Kijk ook goed naar hoe je voor situatie was en hoe het nu is!!

Ik vindt ze in ieder geval heel erg mooi!!

En hoe kom jij aan zo'n platte buik zeg.. Je hebt echt een super figuur!!

Goede genen denkik want ik sport helemaal niet (al zou ik dat echt wel terug moeten doen want vroeger was ik nog magerder :P) en ik eet gewoon heel veel.. Vettig en snoep xd kheb dus gewoon geluk. Maar k moet echt beginnen opletten want waarschijnlijk blijft die platte buik niet als ik zo blijf 'fretten' :P Kheb wel lang kunstschaatsen gedaan, toen was ik nog slanker! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Goede genen denkik want ik sport helemaal niet (al zou ik dat echt wel terug moeten doen want vroeger was ik nog magerder :P) en ik eet gewoon heel veel.. Vettig en snoep xd kheb dus gewoon geluk. Maar k moet echt beginnen opletten want waarschijnlijk blijft die platte buik niet als ik zo blijf 'fretten' :P Kheb wel lang kunstschaatsen gedaan, toen was ik nog slanker! x

Ja ik ken het met ''de goede genen'' Ik ben ook heel slank en eet veel snoep, chips en veel junk food.... Alleen de laatste jaren gaat het er aan komen en dat heb ik nooit gehad dus ik moet gaan beginnen met sporten.. Laat het nou alleen zo zijn dat k helemaal niet van sporten hou haha..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ken het met ''de goede genen'' Ik ben ook heel slank en eet veel snoep, chips en veel junk food.... Alleen de laatste jaren gaat het er aan komen en dat heb ik nooit gehad dus ik moet gaan beginnen met sporten.. Laat het nou alleen zo zijn dat k helemaal niet van sporten hou haha..

Haha heb ik ook :P !

Enkel kunstschaatsen deed ik echt super graag, was mijn passie en leven en dat hield me zeker slank!

Probleem is dat dit zo een dure sport is dus ben ik gestopt. Voor de rest is er geen sport die ik echt super graag doe,

en sporten tegen je zin is ook maar tijdsverspilling hé :P xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Haha heb ik ook :P !

Enkel kunstschaatsen deed ik echt super graag, was mijn passie en leven en dat hield me zeker slank!

Probleem is dat dit zo een dure sport is dus ben ik gestopt. Voor de rest is er geen sport die ik echt super graag doe,

en sporten tegen je zin is ook maar tijdsverspilling hé :P xx

Ik ben wel lid van de sportschool, maar ga er echt nooit heen.. Ik kan me er ook echt gewoon niet toe zetten dus ddat heeft ook gewoon geen zin haha...

Ik heb altijd paardgereden, maar dat staat nu ook op een laag pitje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag stiekem al eens enkele bh's gepast en kwam op een C 75 , deed er eff men kleding bovenaan en je ziet dus echt niks van verschil hé!

Vroeger droeg ik altijd push up bh's en in kleding heb ik nog steeds dezelfde kleine borsten xd hoe vreselijk is dat! :P x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hii meiden hier ben ik nog maar eens...

Wel zoals ik vorige keer al zei heb ik enkele bh's gepast en die van hunkermöller zat echt als gegoten! een C 75,

het was de laatste die er hing en online is ie uitverkocht dus wil hem snel kopen! maar ik ben nog net geen 5 weken PO!

Denken jullie dat mijn maat nog veel zal veranderen en zou ik hem nu kopen of niet!? :-) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze toch gekocht ;$

en heb meteen heel veel nieuwe foto's geplaatst. Mijn borsten zijn ook veel mooier geworden vind ik :-)

Ps. Kan niezen kwaad? Want ik nies vaak en dan doet men borst zooooveel pijn :s ben bang voor scheurtjes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 months later...

http://www.borstenforum.com/gallery/image/29241-bijna-1-jaar-po/

Hey meiden ik ben bijna 1 jaar PO en daarom plaats ik hier nog even een berichtje. Op de foto is het absoluut niet te zien maar jammer genoeg zijn ze in dat jaar toch wat gekrompen die boobies, achteraf heb ik spijt dat ik niet wat groter ben gegaan maar ben natuurlijk super tevreden. Dit is beter dan hetgeen is had hé -die platte voorgevel-. Toch maak ik me ook zorgen om iets. De laatste tijd voel ik echt vaak rare bulten (lucht of vocht?) kan dit kwaad want dit maakt me echt bang, is dit kapselvorming? Af en toe doen mijn borsten pijn maar heb gelezen dat dat bij iedereen wel eens voorkomt. Heb ook altijd op mijn buik geslapen maar dat durf ik de laatste tijd niet meer goed. Zou het enorm fijn vinden moesten jullie me even kunnen helpen met mijn vraagjes xx

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.