Ga naar inhoud

Maxime : 21 oktober 2013 : Dr. Stevens : Kliniek Holystaete


Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal :48:

Hoe is het met jullie?

Met mij goed hoor. Het gaat eigenlijk met de dag beter! :) Aleen vanmorgen vroeg al optijd wakker, had zo'n last van me rug van het in één houding liggen.

Heb net even nieuwe foto's gemaakt van mijn boobies met mijn sport BH aan en mijn truitje omhoog gehouden, want had mijn truitje al aan gedaan! :36:

Dus als jullie ze willen zien, laat het dan even weten dan stuur ik de link via een pm naar jullie toe!

Vind nog steeds dat die zwelling aan de zijkant echt in de weg zit.. :4: Hopelijk gaat dat snel weg!

Heb echt het idee nu dat ik echt niet een soort van 'mooie gleuf' krijg als ik weer BH's ga dragen. Dit ook ivm dat ik ze ver uit elkaar vind staan.

Liefs,

Max :57:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 207
  • Created
  • Laatste Reactie

hoi maxi

vandaag voor het eerst zelf gewassen, lekker ingesmeerd met lotion, voel me heerlijk fris. heb toch maar even voor de spiegel gestaan, kan nu iets beter naar mezelf kijken, vind het wel erg jammer dat er links (ik dacht steeds rechts) een deuk zit, een hele flinke, ik hoop dat het wegtrekt.

weer iets beter geslapen dan vorige nacht, maar tegen een uur of zes kon ik geen slaap meer vatten door de rugpijn.

ik heb ook twijfels over mijn decollete, denk niet dat er een gleuf voor mij in zal zitten, staan bij mij ook ver uit elkaar.

mijn buik heeft minder moeite met uitzetten :mellow: , maar goed, ik heb al 3 zwangerschappen achter de rug, ik hoop dat borsten komende dagen beetje meer gaan uitzetten en mijn buik een beetje gaat krimpen, is geen gezicht zo. het lijkt vandaag weer een betere dag te gaan worden als gister, maar ik neem nog wel steeds paracetamol en voor het slapen gaan iets zwaarders.

jij ook een goeie dag vandaag!

liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen Kaat,

Aah lekker is dat he?! Lekker fris! :)

Had jij geen vreemd gevoel nadat je die sport BH uit deed om te gaan douche? Ik had dat echt super erg joh :o Ineens veel minder steun!

Ja idd ik heb dat ook, maar komt denk nu ook nog omdat ze heel erg stijf zijn en veel vocht er nog omheen zit. Dan is alles natuurlijker veel stijver, dus denk als het allemaal geslonken enzo is dat het wel wat mee valt.. HOPELIJK DAN :4:

Maarja moet volgende week vrijdag terug naar de verpleegkundige dus dan vraag ik het meteen aan hun waar ik nu allemaal mee zit!

Ik heb nog steeds geen pijnstillers of paracetamol ingenomen, dus dat wordt denk ik al 2 dagen zonder! :59::14:

Ik ga mijn druppeltjes maar eens innemen voor de blauwheid en zwellingen!

Tozzo!

Liefs,

Max :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee maxi

ik geniet echt van mijn frisheid en gladde huidje, heerrrlijk!!

ik kan mijn bh met achtersluiting makkelijk zelf uit- en aandoen, vandaag voor het eerst zonder bh rondgelopen, maar vond het niet eng. het voelt alsof alles superstrak op zijn plaats zit, met of zonder bh... er is gewoon geen beweging in te krijgen, helemaal stijf. ik vond het heerlijk om ff zonder die strakke bh band te kunnen ademen. het is 85C maar het had ook een 90 mogen zijn voor mijn gevoel, ik hou volgens mij heel veel vocht vast, nog steeds...

ik durf nog niet zonder pijnstillers, al heb ik af en toe ook het idee dat het niet echt helpt tegen de pijn die ik heb. ik heb vnl pijn aan mijn wonden, die schrijnen de hele dag, soms minder en soms heel erg, en verder heb ik pas voor het eerst geslapen nadat ik een zwaardere pijnstiller had geslikt, dus ik ben bang dat ik daar de eerste tijd ook niet vanaf kom, ben zo blij dat ik weer een beetje kan slapen (en mijn vriendje ook! die heeft de eerste 2 nachten ook bijna niet geslapen dankzij mij!)

ik hoop met je mee! haha, spannende tijden zijn dit, niet waar?

liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kaat,

Okee.. Ik heb echt een raar gevoel als mijn BH uit is.. durf bijna niet te bewegen dan en juist met die BH wel! :P

Heb je geen fotot's van na de BV op jou album staan?

Ik heb er ook wat nieuwe op gezet, maar dan wel met mijn sport BH aan!

Ja, maar als je 's avonds echt pijn heb dan moet je dat gewoon blijven slikken hoor! Kijk ik heb er geen last van meer, dus ik hoef niks meer te slikken. Mijn borsten begonnen gisteren gewoon te jeuken bij het litteken (dus dat is een goed teken dat het aan het genezen is!)

Ik hoop ook voor je mee hoor! :) We zitten een beetje in het zelfde schuitje met onze gedachtens :P haha..

Liefs Maxime

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey maxime,

mag ik je link voor je foto's te bewonderen? ik ben op 4 febr geopereerd en ben benieuwd naar jou resultaat. mijn foto's kan je ook altijd bekijken!

en kaat, zou ik je ww mogen?

dankjewel meiden

xxx

hoi stefake,

ik zal hem straks sturen want zit nu op mijn telefoon.

En weet niet hoe ik moet kopieren en plakken

liefs

max

Link naar reactie
Delen op andere sites

@moontje: ik zal straks de link sturen. Ben nu niet

op mijn pc en op mijn mobiel ben ik niet zo handig.

@Ilona: als je mijn verhaal even leest op de eerste pagina

staat alles beschreven.

Link stuur ik vanavond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Moontje: Maar je had toch btw ook al een borstvergroting laten doen? Zo te zien aan je foto en onderschrift?!

@Kaatje: Heeey meid! :48:

Ja gaat goed hoor :)! Me littekens jeuken heel erg :P haha..

Alleen maak me nog steeds zorgen over de zijkanten dat die zo gezwollen. Alleen volgens mij loop ik me allemaal veel te druk te maken, want ik wreef over mijn linkerborst en dacht huh voel ik de prothesen.. En toen weer niet en toen weer wel, dus ik maak me denk gewoon veel te veel zorgen.

Hoe is het bij jou?

Liefs,

Max

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha maxi

ik heb vandaag vooral veel foto's bekeken (van anderen) om meer aan mezelf te kunnen wennen, kijken naar mezelf doe ik morgen pas weer! ik voel littekens nog helemaal niet jeuken, is trouwens wel vlot bij jou! het lijkt wel minder gevoelig te worden, maar kan ook door de hoge doses :72: pillekes komen(alleen ben ik nu volgens mij minder strikt geworden in het slikken ervan, ik kijk minder op de klok) wel een raar gevoel in de borsten, alsof ik de protheses af en toe voel schuiven onder de huid (bij in en uitademen)

wij maken ons dus allebei (te)veel zorgen, maar zoveel hebben we ook niet te doen overdag. we moeten rustig aandoen, dus hebben we ook veel te veel tijd over om ons zorgen te maken.

nog maar even lekker die arnicadruppeltjes innemen (doe ik ook) hopelijk verdwijnt die zwelling (en mijn volle gevoel) dan wel een keertje

liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedenavond Kaatje,

Okee.. Ja ik kijk ook nog steeds veel naar anderen foto's hoor en dan zit ik echt te denken zie je wel bij de rest is dat allemaal veel ander veel meer naar elkaar toe enzo :P haha..

Probeer je ook wel eens minder pijnstillers in te nemen? Overdag bijvoorbeeld?

Dat is wel raar met je prothesen.. Wanneer moet je op controle? Dan kan je ook alles vragen en kwijt he of even bellen?!

Ja ik mag morgen mijn druppeltjes weer innemen. Heb voor de rest van vandaag weer geen pijnstiller ingenomen.. En daarnet jeukte me littekens zo erg, ging gewoon irriteren dat ik niet kon krabben :P Haha..

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Allemaal.

Moet toch even iets kwijt, weet misschien dat het overdreven is dat ik zo reageer maar krijg het er gewoon helemaal warm van!

Ik voel over mijn linker borst ( die iets groter is, door mijn oude formaat en natuurlijke stand van mijn bortsen ) en het lijk net of ik echt de prothesen voel zitten.

Ik denk echt echt echt dat ik me veeeeeeeeeeeeeeeeeel te druk maak, want ga ook allemaal enge dingen denken van ja direct ga je misschien die randen zien bij mij enzo, omdat ik toch vrij tenger ben.

Maraja dr. Laban weet toch wel wat hij heeft gedaan?!

Hoop nog een reactie te krijgen!

Liefs,

Max

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Maxime,

Kan natuurlijk niet van hieraf zien of voelen of je gelijk hebt, maar zoals je al zegt, Dr. Laban weet vast wel wat hij bij jou kon doen hé! Denk dat je je echt een beetje te druk maakt om alles, misschien moet je het een beetje proberen los te laten, ja weet het, 't is niet gemakkelijk, maar zo maak je jezelf nog gek! :wacko: En als je toch nog twijfelt moet je misschien eens langsgaan bij je pc volgende week.

Zag vanmiddag nog je laatste foto's, ziet er een mooi maatje uit in je zwarte sportbh! Probeer er gewoon wat van te genieten :38: , je kunt er echt trots op zijn. :35:

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Maxime,

Kan natuurlijk niet van hieraf zien of voelen of je gelijk hebt, maar zoals je al zegt, Dr. Laban weet vast wel wat hij bij jou kon doen hé! Denk dat je je echt een beetje te druk maakt om alles, misschien moet je het een beetje proberen los te laten, ja weet het, 't is niet gemakkelijk, maar zo maak je jezelf nog gek! :wacko: En als je toch nog twijfelt moet je misschien eens langsgaan bij je pc volgende week.

Zag vanmiddag nog je laatste foto's, ziet er een mooi maatje uit in je zwarte sportbh! Probeer er gewoon wat van te genieten :38: , je kunt er echt trots op zijn. :35:

Liefs, :53:

Goede morgen allemaal :48:

Nou gisteren weer geen pijnstiller of paracetamols geslikt dus gaat echt goed vind ik zelf!

O en me litteken jeukt echt zo ontzettend erg! :) Wil echt krabben, maarja dat doen we maar niet he :130::4:

@Eefje: Ja idd ik denk echt dat ik me VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL maar dan ook ECHT VEELS te druk maak. Komt denk ik omdat ik er ( en misschien meerdere ) nooit last van heb gehad met mijn/onze kleine boobies. En dan heb je ineens zulke boobies en dan ga je al snel ( athans ik ) dingen denken en in je hoofd halen!

Me borst begint btw nu zelf ook te jeuken :P!

Eeefje heb jou foto's nog eens bekeken en ze zijn echt super mooi joh! :14: Bij jou zie je die rondingen aan de binnekant ook al mooi! Bij mij is dat niet! Straks denk doushe dus dan foto's maken!

Waar is die band voor die jij boven je borsten hebt eef?

Nou ga zo maar eens wat eten en dan straks even met me moeder wat frisse lucht halen buiten!

Liefs,

Max :57:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Maxime,

Die band is om de prothese dichter tegen de spier aan te drukken, bij m'n linkerborst stond die in 't begin een beetje af aan de bovenrand en stak die wat door m'n huid, kun je goed zien op de eerste foto's van opzij L genomen. Je voelt daar ook de bovenrand nog wat maar is al veel verbetert nu. Moest hem eigenlijk al niet meer dragen van m'n pc, maar heb voor mezelf besloten om hem de volle 6 weken te blijven dragen. Deed in het begin wel pijn aan de onderkant van m'n boobs, door de grote druk die die band geeft, maar nu heb ik er geen last meer van.

Benieuwd naar je nieuwe foto's!

Liefs, :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi eefje:

Ja zie het idd ja! Volgens mij gaan je borsten dan ook niet zo hoog zitten.

Ik zei toch dat ik mijn borsten ver uit elkaar vond staan?! Nou stuurde iemand van borstenforum.com hier een mailtje van dat zij dat ook had en ze zei dat ik me bh dan strakker moest doen, zodat het naar elkaar toe kan groeien..

Wat vind jij?

Wil even meerdere meningen en eventuele ervaringen weten!

Eef wat had jij trouwens voor de operatie en nu erna?

liefs,

Max

Ps. als ik de foto's heb gemaakt laat ik het meteen weten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zei toch dat ik mijn borsten ver uit elkaar vond staan?! Nou stuurde iemand van borstenforum.com hier een mailtje van dat zij dat ook had en ze zei dat ik me bh dan strakker moest doen, zodat het naar elkaar toe kan groeien..

Wat vind jij?

Wil even meerdere meningen en eventuele ervaringen weten!

Eef wat had jij trouwens voor de operatie en nu erna?

Als zij dat zo heeft ervaren en er goed resultaat mee heeft bereikt, is het misschien wel het proberen waard, maar kan er zelf niet zo direct een antwoord uit eigen ervaring aan toe voegen, dus geen idee of het zo werkt?!

Voor de operatie had ik 70A/AA en nu 70C (of 75B past ook, is zelfde qua cup maar moet het dan wel op het dichtste haakje vastdoen).

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als zij dat zo heeft ervaren en er goed resultaat mee heeft bereikt, is het misschien wel het proberen waard, maar kan er zelf niet zo direct een antwoord uit eigen ervaring aan toe voegen, dus geen idee of het zo werkt?!

Voor de operatie had ik 70A/AA en nu 70C (of 75B past ook, is zelfde qua cup maar moet het dan wel op het dichtste haakje vastdoen).

Liefs, :54:

Hoi Eef!

Ja idd zal het eens proberen, misschien helpt het wel en anders niet :P haha..

Oke, dan zaten wij ongeveer wel op zelfde maat toch? Ik zat voor mijn BV ook tussen een AA en een A cup.

Jij hebt 200 cc gekregen toch per borst? Dan ben je wel veel omhoog gegaan nodanks maar 200 cc als je nu op 70 C of 75 B zit :o ?

Wel beter zeg!

Liefs,

Maxi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bedoelt omvang van de BH? 73 d8 ik dat ze voor de BV op hadden gemeten.

Ik weet eigenlijk niet wat ik heb voor profiel.. ? :o

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja de omvang gemeten net onder de borst, moet de lintmeter vooraan en achteraan op dezelfde hoogte houden en het lint strak trekken, bij mij is dat 71 cm.

Staat het profiel niet op het kaartje van je prothesen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat meisje had net onder me bh met een meetlint gemeten en die zei 73.

Zal zo is gaan kijken, want ik heb wel zo'n kaartje mee gehad waar op staat hoeveel cc er in iedere borst is ingegaan, welk merk van de prothesen, inhoud van de prothesen enz. Moet er dan gewoon staan profiel? Want veel is engels.

Zal daar ook eens een foto van maken vanavond!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.