Ga naar inhoud

moeder van 2 : 3 september 2013 : Dr. Wolter : Wellnesskliniek : Genk


moeder van 2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey meid,

Ik leef met je mee want ik voel me ook zo. NU heb ik wel (denk ik) een 75D maar het oogt en voelt te klein.

Ik zit nu ook al te denken voor een wissel (ben 5 weken PO) maar volgens mij is het pas na een jaar mogelijk om t te doen. Alles kan nog veranderen, zelfs na een half jaar.

Dat de een met 300 op D uitkomt en de ander op ee E ligt niet alleen aan je postuur ed maar ook hoe je voorsituatie is.

Met dual plane zit de prothese half achter de spier en half voor de spier. (geheel) achter de spier wordt (als het goed is en wat ik gehoord heb) weinig geplaatst. (complicaties en vervorming)

Wanneer men zegt achter de spier wordt nu dual plane mee bedoeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En heb net je fotos gezien, maar alles moet nog zakken. Weet niet of je een recentere foto kan plaatsen ter vergelijking?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hoeft niet perse een jaar te wachten hoor op een wissel. Er is hier weleens een wissel geweest na 2 maanden. Alleen duurt het even voordat je het uiteindelijke resultaat hebt bereikt, dus je pc zal je waarschijnlijk ook wel adviseren om minimaal 3-6 maanden te wachten.... Frustrerend hè.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

ik begrijp je echt voor 100% omdat ik met hetzelfde gevoel zit!
Ergens hoopte ik ook dat ze in het ziekenhuis zouden zeggen, als je niet tevreden gaan we voor een wissel maar uiteraard is het zo simpel niet + dat ik eigenlijk niet zeker weet of ik daar opnieuw wil gaan! Ik ben heel tevreden over dr. Visser, de Wellnesskliniek maar het probleem zit hem bij het merk van prothese.

De monobloc is een redelijk brede prothese tegenover de projectie die hij geeft. Ik heb van BB de catalogussen gekregen van andere merken en met dezelfde brede kom ik bij een ander merk uit op 4 mm meer projectie. Dit scheelt echt een hoop als je dat ziet!

Vandaar ik overweeg om ergens anders op consultatie te gaan. Liefst zou ik willen dat Dr. Visser me opereert met een andere prothese maar ja... dat gaat natuurlijk niet...

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Juliette,

hoe groot en breed ben jij dan en van welke maat kom je nu en wat is het nu geworden met de 280cc?

dr. Wolter was mijn arts daar, heb wel een tussencontrole bij Visser gehad maar zij is niet echt my cup of tea zoals een forumgenoot haar benoemde.....Wolter op zich is wel aardig maar kort van stof.

ik vind het eigenlijk ook wel raar dat ik alleen maar de 2 weken controle hoefde en daarna niet meer.

moet je bij Visser ook alleen de 2 wekencontrole of is dat daar per pc verschillend?

ik denk dat ik voor de wissel mezelf wel ga orienteren op een andere arts/kliniek vanwege dat ik meer projectie wil en de monobloc dus minder geeft dan andere merken. wat het uiteindelijk dan gaat worden zullen we dan wel zien.

mooi jammer dat BB er nu niet is, die had misschien in haar boek kunnen kijken wat voor mij het beste merk en type zou zijn qua projectie en breedte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

niet onmiddellijk panikeren meid! na mijn operatie had ik een D - we zijn nu 2.5 maand verder en ik heb een G!!! ik heb ook high profile achter de spier (weliswaar een groter volume als jou) maar het principe is hetzelfde : dat moet dus echt nog "zakken" he, en net door dat zakken worden ze groter!!! je zal het zien!!! echt waar, binnen 6 maanden ben je volledig tevreden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@pinkboobie, ik ben 163 en slank (50 kilo). Ik had 75 A/AA, de kliniekbh (Anita activewear) is 75B die zit te strak aan de onderkant maar de cup is maar net net niet te groot. Bij de HEMA een 80B gekocht die zit onder veel fijner maar de cup is veel te ruim........

ze zijn dualplane geplaatst, is dat niet hetzelfde als achter de spier?

@ Ana90, 3 maanden controle??? zou ik ook wel willen maar blijkbaar is dat niet de policy bij de Wellnesskliniek. heb de 2 weken controle gehad en hoefde niet terug te komen behalve bij complicaties. Wat een verschil onderling bij klinieken zeg.

Ik jank gestaagjes verder en spaar even door voor nieuwe want die gaan er echt wel komen weet ik want als ik iets in mijn kop heb dan gaat het ook gebeuren.

Ik ken het! Iedereen om me heen zegt ook dat ik gewoon blij moet zijn met wat ik heb en dat het al beter is dan dat het was maar heb ook gewoon een beeld in me hoofd en die komt gewoon niet overeen met hetgeen ik gekregen heb! Daarom ga ik ook voor een wissel. Maar echt super slecht zeg dat je niet eens meer terug hoefde te komen! Ik zou toch even een second opinion vragen bij een andere kliniek, want je moet zowiezo laten nakijken of alles goed verloopt zo na +/- 3 maanden. Maar allereerst toch nog even terug gaan bij je eigen kliniek, als je iets afspreekt en je krijg heel iets anders dan moet kliniek toch wel iets voor je kunnen betekenen vind ik, ik ga het ook gewoon proberen, misschien kunnen je PC en jij er toch nog samen uitkomen, dat je de helft van de prijs bijv. betaalt of alleen nieuwe protheses, en ze moeten gewoon op de hoogte zijn dat je ontevreden bent!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ROTwoord zal je bedoelen! :45: Ik zeg wel eens, als er een winkel is die geduld verkoopt, dan zouden ze dik binnenlopen door alle meiden van hier :45:

Wat nog wel zou kunnen, is dat je bij een D zelf hele grote tieten in gedachten had en het nu best mee blijkt te vallen, maar dat je echt wel een D of zelfs E aan kan.

Helaas kan ik geen linkje plaatsen naar geduld..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet te geloven en te bevatten wat ik meemaakte bij Hunkemoller......

Ik had een 75B, 75C demi en een 80B mee de paskamer in gepakt.

80B veel te groot dus hoppa aan de kant ermee.

75B dan maar aan op advies van mijn man, maar die zat gewoon overal niet lekker.

Toen vroeg de vriendelijke dame van daar of ze kon adviseren dus meteen maar in het hokje uitgenodigd.

Ik zei dat ik niet wist welke maat ik nu had en dat snapte ze meteen, met een beetje gestamel durfde ze 'toe te geven' dat ze kon zien dat het neppers waren.....ik moest wel lachen en zei, dat mag je gewoon uitspreken hoor, is toch niks verkeerds aan als je het benoemt?!!

Ze legde uit dat 75B gewoon niet goed was omdat de beugel te klein was en ik om die reden al een C moest pakken, en dat ging manlief meteen doen, een eenvoudige 75C zonder push up of wat dan ook. En die zat perfect. Mijn man en ik waren allebei stomverbaasd dat ik NU een C heb en zeiden dat zal dan nog wel veranderen....

Nee hoor zei de dame, de borsten glimmen niet meer dus volgens mijn ervaring veranderen ze dan niet meer en zijn ze ook zoals ze blijven, op een minimaal verschilletje na misschien. Maar maat 75C is het en zal het zijn. Wel gaf ze aan dat het bij neppers inderdaad zo is dat ze vaak veul kleinerder :P lijken dan wat de bh maat zegt.

Ik ben nu 3,5 weken po en wacht nog een weekje af maar dan moet ik echt gaan shoppen voor bh's want 12 okt. gaan we op vakantie en wil niet gaan zonnen in mijn sportbh.

Maandag moet ik wel de Wellness even bellen want onder mijn rechterborst komt sinds vandaag wat pus uit en ik wil weten wat ik moet doen/laten om het snel te laten genezen. Een paar dagen geleden had ik dat ook maar was na een dag weer dicht, nu begint het dus opnieuw en is het wat rood om het litteken. Ik hoop maar dat het iets simpels is.

Dalijk nog ff foto van vandaag uppen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zie je wel! ;) Drukte om niks... Is ook echt zo hoor! Bij mij zou je ook zeggen dat ik een andere bh maat heb dan ik draag, doordat het door de chirurg gevulde borsten zijn.

Met pus moet je wel oppassen hoor! Is het echt geel/groen of zou het ook wat wondvocht kunnen zijn of misschien van een hechtdraadje? Als je koorts krijgt moet je echt direct contact met ze opnemen hoor.

En als je gaat zonnen dan wel goed de littekens uit de zon houden, gedurende het eerste jaar. Dit ivm de genezing van het litteken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zie je wel! ;) Drukte om niks... Is ook echt zo hoor! Bij mij zou je ook zeggen dat ik een andere bh maat heb dan ik draag, doordat het door de chirurg gevulde borsten zijn.

Met pus moet je wel oppassen hoor! Is het echt geel/groen of zou het ook wat wondvocht kunnen zijn of misschien van een hechtdraadje? Als je koorts krijgt moet je echt direct contact met ze opnemen hoor.

En als je gaat zonnen dan wel goed de littekens uit de zon houden, gedurende het eerste jaar. Dit ivm de genezing van het litteken.

Eerste jaar? ... Wat zou je mij/ons adviseren om te smeren dan? Zo ook onder de zonnebank?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat gaaf dat je nu toch een 75 C blijkt te hebben, precies zoals je wilde!

Maar je hebt gelijk dat het er bij nepborsten kleiner uit ziet als bij natuurlijke borsten. Volgens mij heb je bij nepborsten al snel een grotere cup nodig omdat ze zo mooi rond van onder zijn.

Ik draag 75F maar ziet er echt uit als max 75D.

Geniet lekker van je vakantie en een wissel kan altijd nog ja toch.

xxx saartje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd, op de littekens een factor 50, heb je ook tattoosticks van. Afplakken is het beste. Het eerste jaar is je litteken nog niet volledig genezen en alles wat nog (licht) rood is, zal bij iets te veel aan uv, nooit mooi genezen. Zonde dus. Als ik nu onder de zonnebank ga, dan dek ik het ook nog netjes af, nu bijna 10 maanden po.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi moeder van 2,

Balen dat je zo ontevreden bent.. Maar zo te zien heeft hunkemoller je blij gemaakt ;) Ik had precies hetzelfde. Het is nou eenmaal zo dat onze "neppers" er kleiner uit zien! Ik hoopte D of groter.. Ik heb gejankt de eerste tijd want het leek een B/C... En nog steeds vind ik het als een C ogen, maar qua BH zit ik op een gemiddelde van E.....

Je bent ook nog best kort po.. dus het moet allemaal nog veranderen/zakken/vorm krijgen joh, geeft het de tijd :) Het vervelende woordje: Geduld ;)

Succes!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoooi.

Geef het tijd! En bedenk natuurlijk altijd even het verschil met voor je boobjob! Ze zullen zeker groter zijn én je hebt nu echt boobs!

Daarnaast. Ik ben na 3 weken begonnen met het passen van BH's. Begonnen met 75B, daar draag ik sportBHs van. Toen een gewone BH gekocht, 75B: te klein. Toen 75C: te klein. Toen na 5 weken: 70D en nu zit ik bijna op 9 weken en kreeg ik vrijdag te horen: ja mevrouw, die 70E BH die u aanheeft zit goed hoor :). Ik dacht echt HELP. Haha.

Dus kijk het nog even aan. Je ziet al dat je nu een 75C hebt. Dat is al zeker 2 cupmaten meer dan voorheen!!

En wie weet zakken ze nog/veranderen ze nog en wordt het nog een maatje groter. You never know!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo dames,

ik heb net wat foto's geplaatst van 15 en 25 dagen po.

als ik zelf kijk zie ik niet echt dat ze veel gezakt zijn tegenover een paar dagen po maar ik zal het wel niet goed zien.

linkerborst voelt veel dikker en groter aan en lijkt meer dan de recherborst ook wat meer aan de zijkant te zitten, maw alsof ze niet helemaal op dezelfde plek geplaatst zijn.

ben trouwens erg benieuwd of jullie aan de littekens iets zien waar ik mee moet opletten, vooral de rechterborst.

vandaag is het weer dicht en droog gebleven maar beide littekens zijn toch wel rood vind ik.

hier mee naar de huisarts? heb weinig zijn om voor zoiets naar België te rijden....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je linker borst is wel meer ontspannen, of ze ook echt gezakt zijn is moeilijk te zeggen, maar daar hebben ze nog alle tijd voor. Bij twijffel kan je altijd de kliniek een paar foto's sturen via de mail, zodat je er niet helemaal naartoe hoeft, maar het ziet er prima uit. Het rechter (toch?) litteken is mooi aan het dichtgaan, je ziet wel dat het wat open is geweest, maar de huid erom heen ziet er rustig uit dus lijkt me niks om je druk over te maken. De kleur? Meid, het kan wel een jaar duren voor het litteken netjes wit is geworden en dus bijna niet meer zichtbaar.

Zoals ik het kan zien, ziet het er goed uit, maar bij twijffel kan ja altijd contact opnemen of ze idd even een foto sturen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.