Ga naar inhoud

moeder van 2 : 3 september 2013 : Dr. Wolter : Wellnesskliniek : Genk


moeder van 2

Aanbevolen berichten

Hoihoi,

omdat ik geholpen ben in de Wellnesskliniek wordt er niet automatisch een verslag naar mijn huisarts in Nederland verstuurd.

Ik vind het belangrijk dat dit in mijn dossier terecht komt dus ik heb met een schriftelijk verzoek van mijzelf én van de huisarts dit opgevraagd bij de kliniek.

Bij de 2 wekencontrole gaf ik de verzoeken af en kreeg direct kopieen mee. Eenmaal thuis zien we dat dit alleen over de BV gaat en afgezien van onleesbaar ook nog eens een standaard voorgetypt verslag van een ideale operatie is op een paar kleine puntjes na die met de hand zijn beschreven. Sommige info klopt niet met de werkelijkheid. Ik heb volgens het verslag voor deze mommy make over slechts 30 miuten op de OK gelegen...??????

Omdat ik in het hele verslag niets terug zie over de BWC heb ik hier nogmaals naar gevraagd en krijg nogmaals dezelfde stukken toegestuurd als die ik al had, maar met de mededeling dat er niet méér is. Er lijkt niets te zijn gedocumenteerd over de BWC.

Wie van jullie heeft wel eens haar verslagen opgevraagd en wat is jullie ervaring met de inhoud, klopt die wel of niet?

Wat mij stoort hier is dat ik nu een litteken heb maar dat NIEMAND kan terug vinden wat er achter dat litteken zit (waarom het er zit), wat er gedaan is is niet bekend omdat er nergens wat staat. Dat mijn diastase is gerepareerd, hoeveel huid er weg is enz...... medisch gezien vind ik dit slecht van de kliniek en vraag me af wat ik hiermee moet doen.

Stel dat er alsnog complicaties komen, wat dan?????

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Hoi,

Ik ben zelf 10 september geopereerd en heb een 375cc gekregen van natrelle 410 ST MF. Anatomische vorm.

Tis nog kort maar ook ik vind ze echt te klein, en ze zijn verschillend qua volume.

Ik lees hier eea over wissels. Hoe zit dit? Hoe gaat dit in z'n werk met betalen enzo? Krijg je dat evt (gedeeltelijk) vergoedt??

Misschien moet ik er nog niet teveel en te snel op vooruit lopen maar t maakt me ook echt erg verdrietig dat t niet is zoals ik gehoopt had. Zoveel geld voor betaald en in kleding niks meer te zien dan met mijn flinke WOW push-up bh!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met ongeveer een half jaar heb je pas het echte eindresultaat,dus je moet helaas echt nog geduld hebben.

Wat natuurlijk wel zo is...

je hebt 300 CC gekregen, ik denk dat je nog beter 2 operaties kan hebben (al kost dat een berg) dan in 1 keer teveel cc,dat kan je huid namelijk niet aan ,en zal lelijk gaan worden in no time.

Dus beter even het eindresultaat afwachten en wie weet ben je toch alsnog tevreden ,en zo niet dan kun je overwegen een wissel te nemen over een jaar,tenminste dat is wat geadviseerd wordt.

sterkte x

Link naar reactie
Delen op andere sites

PLOPPERDEPLOP......)

Ik ben normaal behoorlijk eigenwijs maar ik neem jullie advies ter harte en wacht "geduldig"(ahum) af of het nog verder daalt en plopt.

heb wel bij de WK een 3 maandencontrole geregeld, was geen probleem. Dus eind november weet ik misschien wel of en hoeveel meer het zou moeten worden, en niet te vergeten, hoe....

Vandaag met manlief toch maar naar de hunkemoller geweest ( nu 4 weken en 2 dagen po) en bh's 75C gekocht. 75B paste eigenlijk ook wel maar de verkoopster adviseerde toch de C maar te nemen omdat ze idd nog wat zouden dalen. Ze zitten ietsje comfotabeler in de 75C bh.

Heb ik nu alvast 2 bh's liggen en wie weet kan ik ze over een korte tijd niet meer aan, boeit me dus niks nada noppes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik ben door dr Visser geopereerd, en heb haar gezegd dat ik de hechtingen door eigen huisarts laat verwijderen ivm de afstand tot de kliniek. Maar dat ik wel graag op nacontrole wilde. Ze gaf aan dat dat na 3 maanden het beste kon, mits alles goed ging. Bij complicaties kan ik altijd eerder komen. Het is maar wat de pc´s aangeven en wat je zelf wilt he, wanneer je langs wilt gaan. Ze willen je echt wel zien als jij dat nodig vind!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi moeder van 2,

ik volg je onderwerp en was eens benieuwd hoe het nu met je gaat? Ben je er al wat meer tevreden mee of blijf je vinden dat ze wat te klein zijn?

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan ik heel kort over zijn, ,, K** gaat het wat dat betreft.

Het verschil in grootte van de borsten wordt steeds groter, heb nu rechts een kleine B en links een kleine C.

Baal steeds meer dat het niet is wat is afgesproken en dus verwacht was maar heb wel uitzicht op beterschap omdat ik volgende week naar Straten mag voor consult. Eind november heb ik een controle afspraak staan bij de mijn 'oude' pc maar wil daar zo min mogelijk nog naartoe, er is teveel gebeurd daar wat me toch wel boos maakt.

Heb tot aan de directie toe gemaild maar krijg geen duidelijke antwoorden of bevredigend antwoord op mijn vragen.

Ik hou jullie op de hoogte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei dat klinkt niet zo mooi zeg,pfff..

probeer op je gesprek zo duidelijk mogelijk te zijn wat je verwachtingen waren en dat je nu toch erg teleurgesteld bent,misschien kan hij toch nog iets voor je betekenen.Neem aan dat hij ook niet wil dat jij ontevreden afscheid moet nemen daar...sterkte x

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi, wat erg toch! Ik hoop dat iemand er iets kan aan doen zonder veel kosten.

Op de foto vind ik ze er mooi uitzien. Maarja, ten slotte moeten wij onszelf er goed bij voelen. Mijn man en moeder vinden mijn borsten perfect en zouden zeker geen nieuwe operatie overwegen. Ik daarentegen wel. En ik wil er geen jaren meer mee wachten. Ik vind ze mooi, maar ze mochten ook wel groter.

Ik hoop dat iemand je toch snel kan helpen.

Sterkte in ieder geval!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.