Ga naar inhoud

moeder van 2 : 3 september 2013 : Dr. Wolter : Wellnesskliniek : Genk


moeder van 2

Aanbevolen berichten

hallo dames,

ik wil me even netjes voorstellen. 43 jaar, moeder van twee kids. 21 jr geleden keizersnee gehad en 10 jaar geleden normale bevalling. weeg 'netjes' 50 kg, 165 groot, maar borsten zijn van 75B naar 75AA gegaan.

daar moet dus echt wat aan veranderen en ik ga dus voor een bv.

ben er nog niet uit welk merk ik moet gaan gebruiken en ben eigenlijk wel op zoek naar welke jullie hebben en vooral waarom juist die...

ik wil natuurlijk mooie borsten maar veilige implantaten zijn voor mij eigenlijk prioriteit 1! als ik aan pc's vraag welke veilig zijn noemen ze stuk voor stuk hun eigen merken die ze gebruiken maar daar kan ik dus niet veel mee.

iemand raadde me dokter wouter aan uit genk in belgie, kent iemand hem en is hij goed?

ben beetje erg nerveus voor de operatie maar weet zeker dat ik het wil en ga ervoor.

liefs moedertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Dr. Wouter ken ik niet.. is volgens mij niet bekend hier op het forum...

Sja en wat zijn goede implantaten... Goede vraag...

Waar ik zelf mijn keuze op gebaseerd heb is dat ik wilde dat mijn implantaten in Amerika goedgekeurd waren. Dat bewijst misschien niet dat ze beter zijn dan de implantaten die elders gebruikt worden, maar voor mezelf dacht ik zo: In Amerika kun je fline processen aanspannen als er iets mis is met een product, dus die zorgen wel dat ze alles goed nagekeken hebben :)

De implantaten die hierbij in aanmerking kwamen, waren de Natrelle (heette vroeger McGhan) en de Mentor..

Maar of deze dus werkelijk beter zijn dan andere.. weet ik gewoon niet.. Dat is denk ik ook niet te vergelijken.. Dan zouden alle prothesen onder dezelfde loep genomen moeten worden....

Een goede arts...

Zelf ben ik bij dr. de Meyere in GenT geopereerd. Woon zelf in Nederlands Limburg en Gent is idd 2 uurtjes rijden, maar heb hier op het forum heel wat afgespeurd en een paar consults gepland, ook bij andere pc's, en bij hem voelde ik me het meest op het gemak en had het meeste vertrouwen in hem.

(was eerst bij een andere pc, maar die had het verknald... dus daarvan geleerd ;) )

Dus welke arts jouw voorkeur heeft, zul je een beetje zelf moeten bekijken.... Je kunt dat doen door hier veel te lezen, en dan wat consults te plannen... Ik ga nooit meer van maar 1 consult uit.. Dan kun je je namelijk vanalles laten wijsmaken (zeg ik uit ervaring ;) )

Heel veel lees- en forumplezier!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi,

ik vroeg me zo af hoe lang je moet wachten na je bv en bwc voordat je weer mag zonnen (met bikini!).

Kan het voor de littekens op borsten en buik kwaad als ik ga zonnen met bikini aan als het nog niet zo heel lang na de operatie is?

vanaf wanneer na de operatie mag je ook weer zwemmen incl een duikje maken in het zwembad?

en vanaf wanneer mag je eigenlijk weer vliegen? dit ivm de implantaten (geen flauw idee of dit een idiote vraag is maar dacht er aan)

en een misschien nog dommere vraag, vanaf wanneer en hoeveel ( :44: ) mag mijn man weer met mijn borsten spelen?

gr moedertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi moedertje,

Je mag in de zon als de littekens dicht zijn, maar smeer ze wel in met een hoge factor. Factor 30 of 50, want als ze verbranden herstelt het niet mooi.

Ook door je bikini heen kun je verbranden is mij verteld.

Verder mag je als de littekens dicht zijn weer badderen. Ik ben nu drie weken PO en heb van de week ook even een plons genomen in het zwembad bij ons thuis. Daarna wel weer snel mijn sportbh aan, aangezien ik die nog wel aan moet overdag.

Vliegen mag gewoon. Dat heeft geen nadelig effect.

Wanneer je man er weer mee mag spelen is een goede vraag... Dat voel je zelf het beste. Rustig aan kan al wel na een paar weekjes. Bij mij zijn ze nog erg gevoelig...dus rustig aan hahaha. Je kan dit het beste zelf aangeven denk ik. Na zes weken mag je in principe alles weer hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,

ben op consult geweest bij dr. Wolter van de Wellnesskliniek in Genk (sorry had me in de naam vergist) en krijg een mommy makeover met een diastase reparatie op 3 september. net met vgz gebeld omdat ik geen aanvraag doe voor vergoeding voor de correctie maar wel graag de diastase vergoed wil hebben. Ik mag het ook achteraf aanvragen met een verklaring van de arts dat dit nodig is. Of het dan vergoed wordt zie ik dan wel weer want heb gewoon geen zin om 2x onder het mes te gaan. Ik krijg high profile dualplane monobloc softone 300cc en ga dan van AA naar B+ :).

wilde ik jullie even laten weten

Link naar reactie
Delen op andere sites

moeder van 2,

mag ik eens vragen wat betaal je voor die bwc en bv in 1 keer?

En is het de grote bwc of de kleine?

En doen ze ook een lipo van de heupen of niet?

Ik ga 10/10 bij demeyere voor bv (natrelle 510mx 385cc) en lipo van mijn lovehandles!

Liefs,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh dr. Wolter! Ja die ken ik wel ;)

Heb ik tenminste wel eens iets van gelezen...

Heb je hem al gezocht in de zoekbalk rechtsboven?

Je was al bij hem op consult geweest dus... en ook al een operatiedatum gepland... Heb ik een heel verhaal geschreven hierboven haha.. nou... oke dan maar...

Ik zal je titel aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen, dat doen we met iedereen die een operatiedatum heeft. Dan kun je dit topic ook na je operatie blijven gebruiken en heb je alles bij elkaar staan :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Noompje,

wat hij exact gaat doen is de mini bwc, reven, beetje lipo op de heupen (echt bijna niks), diastase repareren en de bv met de genoemde inhoud.

prijs totaal is 5600.

allemaal errug spannend, ik wil het en het gaat gebeuren maar stiekum toch wel eng

het resultaat kan alleen maar tegenvallen voor mij als hij mijn borsten niet even hoog zet, de rest is ALTIJD winst, zeker met een klein litteken bij de bwc wat nét boven mijn keizersnee komt en dus absoluut in mijn bikini blijft:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hoi Lins1983,

ik had het zeker niet erg gevonden als hij mijn keizersneelitteken weg zou halen maar er zit nu eenmaal niet genoeg om van de navel naar beneden te trekken tot aan het litteken..

is natuurlijk ook wel fijn maar ben al blij dat het nieuwe litteken in elk geval in mijn bikinislip zal blijven.

is je buik weg krijg je er wat anders lelijks voor terug, hmmm.

na hoeveel dagen kun/mag je weer zelfstandig douchen, wie kan me dat vertellen? of zijn er truukjes om eea af te dekken zodat het niet nat wordt?

schoon worden zal als het weer niet te heet wordt nog wel te doen zijn maar haren wassen lijkt me echt wel lastig als je je armen niet omhoog mag doen de eerste tijd.

hoe lossen jullie dit op?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5600euro?

Dat is echt wel heel weinig! Inclusief bv???

Amai!

Ik betaal 5500euro voor een bv en lipo van de lovehandles! Wel met Natrelle.

Ik twijfel kei hard over een grote bwc, maar mijn man ziet dat giga litteken echt niet zitten! :(

Gaat wel mooi worden denk ik!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo dames,

ik wil me even netjes voorstellen. 43 jaar, moeder van twee kids. 21 jr geleden keizersnee gehad en 10 jaar geleden normale bevalling. weeg 'netjes' 50 kg, 165 groot, maar borsten zijn van 75B naar 75AA gegaan.

daar moet dus echt wat aan veranderen en ik ga dus voor een bv.

ben er nog niet uit welk merk ik moet gaan gebruiken en ben eigenlijk wel op zoek naar welke jullie hebben en vooral waarom juist die...

ik wil natuurlijk mooie borsten maar veilige implantaten zijn voor mij eigenlijk prioriteit 1! als ik aan pc's vraag welke veilig zijn noemen ze stuk voor stuk hun eigen merken die ze gebruiken maar daar kan ik dus niet veel mee.

iemand raadde me dokter wouter aan uit genk in belgie, kent iemand hem en is hij goed?

ben beetje erg nerveus voor de operatie maar weet zeker dat ik het wil en ga ervoor.

liefs moedertje

Hallo Moedertje,

Ik moet mijn operatie nog ondergaan maar ik ben al een paar keer op consult geweest bij Dr De Blecourt. Hij opereert bij Bergmankliniek en in het Vlietland Ziekenhuis. Hij doet honderden van dit soort operaties, heeft een hele goede opleiding en heeft al vele jaren ervaring. Prettige man die ook heel realistisch is. Hij zegt duidelijk wat bij je lichaam past en wat niet, geeft goede informatie etc. Ik heb van hem alleen nog maar goede dingen gelezen en gehoord. Groeten, Melanie43

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

nu 3 dagen PO en alles gaat heel voorspoedig. Geen verbanden, alleen een grote pleister op mijn buik met een buikband en onder de borsten een kleine pleister met daar overheen de sportbeha.

Ik heb het voorlopige resultaat dus al gezien!!!! Elke keer spiek ik even want ben er zoooo blij mee en het is zooo mooi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! het is natuurlijk nog wel erg gezwollen en daardoor zitten de borsten niet alleen aan de voorkant maar ook nu nog een beetje aan de zijkant, maar dat slinkt nog werd gezegd. De wond op mijn buik zou net boven dat van de keizersnee komen maar voor de operatie zei de arts dat hij het oude litteken ging gebruiken. Dat resultaat heb ik natuurlijk nog niet gezien maar dat was ook al een meevaller.

De eerste nacht wel echt heel veel pijn gehad maar ik had dan ook nog geen echte pijnstilling genomen en vanaf woensdagochtend gaat het als een trein vooruit. Ik voel me hartstikke goed met alleen af en toe wat spanningspijn en angst als ik moet hoesten.

over 2 weken de hechtingen eruit.

Voor zover kan ik alleen maar zeggen dat Dr. Wolter een klassewerkje heeft afgeleverd waar ik superblij mee ben.

En by the way, de buikband zijn ze vergeten af te rekenen dus ook weer een meevaller, lol.

Bij deze ook even mijn man bedanken die een prima zuster is gebleken, hihi, thx schat voor alles.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ff een update.

gisteravond met manlief een stukje gewandeld en onder het wandelen volede ik ineens iets "knappen" onder mijn rechterborst en leek het of mijn borst ineens een stuk verder daalde. de spanningspijn die ik tot dat moment had in mijn rechterborst was daarmee ook nagenoeg meteen weg. ik vraag me af wat dit kan zijn geweest en of dit goed is??? ik had voor dit voorval al sinds de operatie een erge blauweplekkenpijn om het zo maar te noemen alleen was het niet blauw. mijn man denkt dat het misschien een airpocket is geweest en dat het dan geen kwaad kan.

ik heb wel nog steeds ontzettend veel pijn tussen mijn schouderbladen. ik weet dat dit erbij hoort maar hoe lang hou je hier gemiddeld last van?

kan inmiddels al even op mijn linker- en recherzij liggen al slaap ik alleen echt goed op mijn rug nog. hoop dat dit snel verandert want dat stil liggen en niet vrij uit kunnen draaien in bed in mijn slaap vind ik maar niks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow je hoorde/voelde iets 'knappen'..... apart...

Ziet het er nu anders uit? Misschien dat je een foto kunt plaatsen, kunnen we eens kijken wat je bedoeld.. Of anders misschien toch even overleggen met je pc...

Het hoeft niets ernstigs te zijn hoor!! Het kan gewoon zo zijn dat het erbij hoorde, maar ik zou altijd even contact opnemen met de pc, zodat hij in ieder geval op de hoogte is :)

Je schouders wat rollen, zonder je ellebogen hoger dan je schouders te tillen, wil nogal eens helpen.... Je neemt een andere houding aan he.. Ook al denk je van niet.. kijk maar eens in de spiegel, je staat wat krommer ;) Daar ligt dat aan. Zodra je weer rechter loopt en zo, gaat de pijn weg :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoihoi,

Ik heb op 3-9 een bv gehad met 300cc high profile om van 75A(A) naar een goeie 75B te gaan.

Zit nu dus nog volop in herstel (11 dagen po) maar lees op het forum nu zoveel, voor mij vreemde nieuwe cupmaten.

Ergens lees ik dat een 70A naar 70D is gegaan met 280cc of zoiets, en zo kom ik meer verschillende nieuwe maten tegen.

Hoe kan het dat de ene vrouw met een prothese met minder inhoud een (veel) grotere maat er aan over houdt dan de andere vrouw?

Ik snap hier niks van, wie kan me dit uitleggen.

Moet ik me er op voorbereiden dat mijn 300cc meer gaan brengen als een 75B? Als ik nu naar mijn borsten kijk zouden ze dus weer moeten gaan groeien nu Verder :drag_08: erg benieuwd wanneer je weer 'mag' strijken naar de bv? Niet dat het een hobby is maar het blijft nu natuurlijk wel liggen, hahaha. Evenwel een serieuze vraag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha hoooi!

Wat een lastige vraag stel je! Het is moeilijk te zeggen, maar waar je rekening mee moet houden dat een 280cc bij de één niet een 280cc bij de ander is. Hoe dat komt? Het is afhankelijk van het soort prothese&merk, maar met name denk ik de breedte en de projectie van de prothese.
Er zijn meiden op het forum die +/- 300cc hebben gehad, met een projectie van bijvoorbeeld 3.5 terwijl ik zelf 240cc heb gehad en een projectie van 4.3. Hoe groter de projectie, hoe meer de borst naar voren komt. Jij hebt high profile gehad, dus zult ook wel aardig wat projectie hebben gehad, weet je toevallig hoeveel? Dan kan Best_Boobie vaak wel een schatting maken!

Daarnaast is het ook afhankelijk van hoe je lichaam reageert. Het ene lichaam 'slokt' wat meer cc's op dan het andere. Verklaring: geen?

Haha maar met 300cc high profile, ja ik spook hier nu een tijdje rond, maar kan me niet voorstellen dat je dan van een A naar een B cup gaat xD. Ik zelf heb 240cc high profile en ben van een 75a/75aa naar een 70D gegaan! Haha.

Wat betreft strijken, volgens mij hoort dat bij de repeterende bewegingen, zoals stofzuigen, dweilen, ramen zemen etc. Daarbij wordt afgeraden dit te doen, beter pas weer na 6 weken :)

Dit is mijn kennis, maar mogelijk wordt deze nog opgehelderd/bijgewerkt door meiden die er meer van weten ^^

Liefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

thx voor je antwoord E1190, al ben ik nu dus verward over wat het resultaat bij mij zal gaan worden. Wordt het van 75 A(A) de 75B die verwacht was of wordt het méér (of minder)? Méér mag , bij minder slacht ik de pc :o

Ik heb ff het kaartje erbij gepakt, misschien dat BB in het lijstje kan/ wil kijken???

Ik heb Monobloc soft one, volume extra haut, 300cc. verder staat er op het kaartje GS-XP-300-MT.

BVD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk, daar kan ik wat mee :45:

Ik zal ff in mijn glazen bol kijken, maar ik geef geen garanties he ;)

Met deze prothese heb je 4,8 cm projectie en dat gaat vanaf een 75 A(A) ongeveer een 75 C/D worden!! Dus er hoeft niet geslacht te worden ;)

Alleen ff rustig afwachten tot die 6 weken voorbij zijn en je goed laten helpen bij het passen van bh's. Je ziet nog vaak genoeg dat dames met een te kleine bh thuis komen ;)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sluit me aan bij E1190, die heeft het precies goed uitgelegd :) En onze expert hier is Best_boobie dus misschien dat die er meer over vertellen kan :P

In ieder geval heeft cupmaat met heel veel verschillende factoren te maken: Je eigen uitgangspositie, het profiel van de protheses, de vorm en breedte.

Je hebt bijv. low, medium, high en extra high profile. Low heeft de minste projectie en staat dus veel minder naar voren dan de extra high. Vaak zijn low en medium profile meer bredere protheses, de cc's gaan meer in de breedte zitten. High en extra high vaak smaller, waardoor je meer volume naar voren krijgt (dit zorgt doorgaans voor grotere cupmaat). Alleen niet iedereen kan een high of extra high hebben..

Daarnaast, als iemand met een B start zal diegene met dezelfde prothese op een grotere maat uitkomen dan iemand met een AA.

edit: Oh ik zie dat BB al gereageerd heeft. :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

75C/D ????

WOEHELLUPPPPPPPPPPPPPP, ik wacht in angst maar af....hahahaha

D zou wel erg veel zijn en kan ik me niet voorstellen aangezien mijn kliniek bh 75B is die weliswaar wel erg strak zit aan de onderkant, maar dat het een C danwel D zou blijken te gaan zijn lijkt me verwonderlijk.

Ik zal morgen eens een foto uppen zoals het er nu uit ziet.

Hoe dan ook, ik wilde meer boobs, en dat zal ik dus ook wel gaan weten ook :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.