Ga naar inhoud

Honorata : 4 januari 2010 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hey Honorata,

Zal wel een akelig gevoel geweest zijn!

Hopelijk blijft nu alles op z'n plaats zitten!

Wel spijtig voor je; Gaat toch steeds in je achterhoofd blijven zitten hé. Allé, ik zou toch zo zijn.

ik vind ze er nog steeds geweldig uitzien!

gr. Poes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 151
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hi Honorata,

gelukkig goed bericht zeg,maar blijft wel een vervelende kwestie hoor,

hoop dat hij nu op zijn plek blijft,alhoewel je die garantie natuurlijk nooit hebt.

en stelhet gebeurd vaker,vergoed je arts dan de ronde die er dan in gaan op jou verzoek?

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Madeleine

Hoi Honorata,

Dat is idd wel ff schrikken geweest kan ik me zo voorstellen. Maar gelukkig wel goed nieuws van je arts dat er niks ernstigs aann de hand is, of stuk is.

Hoop voor je dat het nooit meer voorkomt!

Groetjes,

Madeleine

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hoi hoi dames

iets meer dan 3 manden po, gaat prima, behalve dat de rechte borst , die draaid gewoon regelmatig, doe s'avonds bh uit en hij ziet verkeerd......

echt een pech

ik ga volgene week weer een afsprak makken met de pc, om te vragen over ronde protheses (leven door met draaiende prothese -misvormde borst - zie ik niet zo zietten)

maar heb het gevoel dat hij niet vergoed word door mijn arts :mellow: maar ja zou wel ook bij andere pc's langs gaan voor 2-de opinie

dus even afwachten :(

groetjes honorata

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast trinitykids

hi,

wat raar zeg dat je prothese nog steeds draait.

wanneer ga je naar edwin??

hopelijk komt ie je tegemoet, wat ik wel verwacht van de verhalen die ik gehoord heb en over zijn eigen insteek die hij mij tijdens het 1e gesprek vertelde.

succes meis.

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat is dan de precieze oorzaak honorata?als de pocket te groot is gemaakt,moet hij tegemoet komen hoor,maar ik weet niet hoe of wat

ja nee ik begrijp je volkomen meid,ik zou ook niet zo door gaan ermee,je doet je zelf enkel maar pijn en ergenis aan,en dat was niet de bedoeling van heel de stap een operatie ondergaan,ik lees met je mee,want ben erg benieuwd hoe sit afloopt.

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

toen ik vorige keer bij hem was - toen het voor het erst geburde, vond hij dat zelf raar, hij zei dat hij de pocet precis op maat makt - maar ja hij draaid dus, weet niet , maar moet wel zeggen dat deze borst wat anders is dan die andere,- ziet iets hooger en zo, gelukkig heb geen pijn of zo, echt niets, ik voel die moment van de draaien niet, trek de bh uit en hij stat verkeerd, als hij dan bij het heftige sport gedraaid was nou... zou ik zeggen ok, maar zo "spontan"

ik ga volgende week bellen en kijk ik dan verder...

gr honorata

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had ook een vragje gesteld op het andere forum in Plastische Chirurgen Vraagbaak aan Dr. W.G. van Selms

en heb dit antword gekrijgen

Dit is een klassiek probleem dat veel gebeurt met deze protheses, dat had je PC van te voren kunnen vermelden, zodat je de goede keuze kunt maken tussen rond en anatomisch.Dit draaien gaat gewoon door, de prothese zal niet meer vastgroeien, en de enige oplossing is het inbrengen van een ronde prothese, die zit namelijk altijd goed en symmetrisch, ook al zit die los.Sterkte, groeten Dr van Selms

je hoor het wel dat het kan geburen, maar dat het kans klein is als hij goed geplats is.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat ik deed,persoonlijk he,ik liet het er niet bij,ik zou van me arts eisen dat ik een onderzoek wil,van de oorzaak van het draaien van de prothesen.

zodat hij je serieus neemt,en kijkt of hij je ermee kan helpen naar een oplossing,dit wil niemand en is niet mooi ook,en je word er zelf ook niet vrolijk van,dus ben benieuwd hoor,wat oorzaak kan zijn,denk zelf of niet goed ingekapselt,of pocket te groot gemaakt.

sucses en sta erop hoor,dat je oorzaak wilt achterhalen.

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast trinitykids

he meis,

tuurlijk is het zo dat je met ronde prothese niet merkt dat ze draaien en met anatomisch is er idd een kans dat ze gaan draaien. Dit kan natuurlijk aan veel factoren liggen, maar is volgens mij nog steeds iets wat niet vaak voor komt.

Het is gewoon kl*te dat het bij jou nu gebeurd, maar blijf er wel het vertrouwen in hebben dat je pc je wil helpen om dit op te lossen.

Iedere arts heeft zijn eigen mening maar je moet het in 1e instantie doen met de mening van je eigen pc, hij heeft het gemaakt en zal daar dan mee verder moeten met praten kom je en heel eind denk ik dan maar.

maak gewoon zsm een afspraak met je pc en geef meteen aan dat je graag tot een oplossing wilt komen.

heel veel sterkte meis.

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

jee honorata,wat zijn ze mooi he,wist je al,maar meid ze worden echt steeds mooier,ze veranderen echt nog steeds bij je he,lijkt wel of ze steeds groter worden bij je,en een leuke setjes heb je ook aan,toppie!

genieten hoor,dat zal je as zomer,lang leve de zomer,laat maar komen,jij bent er klaar voor....

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Gast Madeleine

Hoi Honorata,

Heb je al wat gehoord van je PC over het draaien?

Ik heb voor de BV gevraagd aan mijn PC of anatomische kunnen draaien. Zij gaf aan dat dat idd het geval was, maar dat er dan sprake is van een technische fout, die op haar kosten hersteld wordt. Hoop dat dat bij jou ook zo is, want dat draaien kan natuurlijk niet de bedoeling zijn.

Sterkte en groetjes,

Madeleine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

ik heb nog niet gebeld, het is latste tijd zo druk op mijn werk, dat is niet echt tijd had om over na te denken hoe en wat echhhhh, wou toch even geniten van mijn borsten- ik vind ze zoo mooi, toch is het niet prettig om rond te lopen met een borst die aff en toe draaid, maar ik wil binnen kort ook niet onder het mes, dus ik maakt begin juni een afspraak, om misschien in de najaar oof begin volgend jaar iets aan te doen.

en als ik geen vergoeding/ korting krijg, dan moet ik toch nog langer spaaren (voor het erste keer had ik best lang voor gaspaart),

dus maar affwachten

groetjes honoratra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Wat vreselijk om dit te lezen, ik dacht eigenlijk dat dit meer voor kwam als je ze voor de spier plaatst maar niet er acher. Hoop dat hij je tegemoet komt hiermee. Zelf moet ik 6 mei terug naar Van Onselen. Dan plaats ik ook mijn foto's. Ik zou wel als ik jou was niet te lang wachten want dan zeggen ze dadelijk, ja als je dat al zo lang hebt waarom ben je dan niet eerder terug gekomen. Dus ik zou wel snel terug gaan.

Op de foto's zien ze er in elk geval super mooi uit.

Veel succes ermee.

Liefs en knuf,

Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi moniqueje,

ja ik snap wat je beduld, ik was all een keertje geweest toen die erste keer draaide, en pc zag nieks raar aan , alles zat goed uit, toen dacht ik, tjaa misschien is het maar een eenmallig geburd, en het komt goed - hij had me ook gerust gesteld, en volgens mij gelofde hij niet zo voor 100% dat hij gedraaid was...

ik ben een betje verlegen mens, en als ik betje zenuwachtig word kan ik niet zo makkelijk uit mijn worden komen - maar zo als je zegt hoe sneller hoe beter.... maak wel een afspraak en kijken we verder :mellow:

En hoe is het met je, kan je all gewoone bh's dragen en zo? zou ik dan je fotos mogen zien, als je ze plaats?

gr honorata

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

nou het afspraak is gemaakt 04 juni 10.15

nu even affwachten wat er nu pc over gaat zeggen...

ik heb giesteren fotos gemakt van de eene borst die draait (was giesteren s'avonds toen ik mijnbh uittrok ook die gavaal)...

gr honorata

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Honorata,

Ja ik kan al gewone bh;s aan ben al 10 weken po, vandaag eind controle gehad alles is goed van Onselen vond de boobs zeer mooi en zijn collega die vrouwelijke dokter ik ken haar naam niet vond ze ook heel mooi. Zet er strax mijn foto's op de voor en na foto's van accz kan best lang dure voor dat ze die mailen dus ik zet mijn eigen foto's er maar vast op daarna doe ik die wel toevoegen.

Geef je mijn ww zo dra t erop staat en ook de rest van de meiden wie ik heb mogen bewonderen krijgen mijn ww.

Ik hoop dat t met jou ook goed gaat komen en de pc je tegemoet komt. Ik denk van wel zal toch niet zo flauw zijn?? Ze zijn altijd zo aardig en meelevend.

Suc6 ermee Liefs,

Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

hoi hoi dames,

dus...

ik was 4 juni bij mijn pc gewest voor een extra nacontrole, ik was erg zenuwachtig - weet echt niet waroom he he :-|

ik zei hoe het ziet, dat hij paar keer per dag draai, geen fijn gevoel, en het ziet niet uit, hij was erg ardig, en zei dat het bij hem echt maar 2 keer voor kwam - deze Complicatie

ik ziet er gewoon erg mee, ik mijn hoofd,

hij zei meten dat hij goed wilt mijn helpen, dat ze er voor zijn, dat ze echt niemand aan de kant schijven - ik heb echt voor de goede kliniek gekozen, ben erg blij me - sinds erste consult had goede gevoel over, en nu weet ik dat gewoon voor 200 % !!!!!

hij vroeg wat ik wil, oof ik nog wil affwachten, met rust laten en kijken oof het goed komt, oof meten affspraak maken voor de wissel met ronde protheses....en ik moest erlijk zegen wat ik wou,

hij zei dat er zonde is( vind ik ook) want ze zitten erg mooi uit, maar ja... pech

ik ziet maand oof 2 aan te kijken komt het goed oof niet, maar het geburt steds vakker, dus besloten ... een wissel ronde pr tussen 450 -500cc

ik moest geen zorgen makken, want er komt goed, en de kosten zijn er voor hun - en hier kon ik niet in geloven - had ik niet verwacht - dach ik dat ik minstens een deel zou moeten betalen - protheses oof zo, maar nieks... echt een top kliniet met goede kwalitijt,

ik kon echt niet in geloven dat er zo goed ging, en ik was van te voor zo zenuwachtig,

ik ging naar buiten en er kwamen tranen uit mijn ogen.... ik denk van de spaning, en ik kon nog steds niet geloven dat ik nieks hoef te betalen

dr E van Onselen is een echt goede pc, en ook een lieve mens

dus ik sta nu ingeplend op 20 september voor een wissel met ronde protheses , tussen 450 -500cc

en als het nog zou geburen dat hij niet meer gaat draaien oof zo.. kan ik mijn operatje aafzegen

en nu affwachten tot 20 september.....

groetjes Honorata

ps. het spijt me voor het foutjes - had geen tijd - met haast geschrijven

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Honorata.

jeetje meid,je hebt zeker een goede arts/kliniek gekozen,echt helemala top zeg,dat je alles volledig vergoed krijgt,ik lees vaak genoeg helaas nog verhalen dat het ook anders gaat blijkbaar.

je hebt ook helemala groot gelijk,dat je voor een wissel gaat,want draaien blijft het toch wel,en alles behalve fijn zijn zulke dingen.

het klopt,het komt niet vaak voor,maar goed,daar heb jij nu niets aan,want je hebt het wel.

ben super blij voor je meid,dat je nu een datum hebt en erna mooie goede borsten hebt,die niet meer draaien en gene angst meer hoef te hebben.

zou je het leuk vinden een nieuw topic te openen met je wissel datum in operatie verslagen wisseloperatie,s?

als je er niet uitkomt hoe of wat,gillen he,dan helpen we je ermee.

nu maar aftellen naar september....sucses

en fijn dat je de stap hebt gemaakt naar je arts te gaan voor gesprek en dat je nu geholpen word.

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi moontje,

ja ben zeker blij dat ik dat gedan heb,

en ik heb zo iets als het erste keer ales goed affliep, moet nu ook,en klaar!!! en ik probeer niet te veel denken wat als........ straks lekker op vakantje, dan ben ik ook met mijn gedachten ergens anders, kom ik terug - klein mandje en ik ben van mijn plobleem van aff, en ik krijg zeker mooie borsten terug, positv denken!!!!!

he he nog maar even - morgen een gesprek met mijn bas ufffff - ben benieuwd

ik ga straks zeker een nieuwe topic starten in operatie verslagen wisseloperatie, en idd als ik iets niet weet vraag ik even - bedankt

gr honorata

Link naar reactie
Delen op andere sites

toppie joh,echt super dat het goed geregelt is zo.

lekker op vakantie en erna op je wissel instellen,maar dat stelt niks voor,ga je alleen maar op vooruit,en dat is een goede en fijne gedachten toch?herstel van wissel is ook minder heftig :rolleyes:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.