Ga naar inhoud

Honorata : 4 januari 2010 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 151
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hi Honorata,

heb net weer even je nieuwe foto,s bekeken,

wat zien ze er goed uit joh! :35:

ze ogen ook al heel zacht en meeverend zeg maar,hahahahaha

klopt dat ook?voelen ze al zachter aan?

ik vind ze wel echt mooi vol geworden,als je vergelijkt met weken terug,echt een groot verschil.

en heb je verders nog pijntjes?of valt het mee.....

jij kan echt op en top de zomer doorkomen ,lekker knal roze bikini :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi honorata

nog even je foto's bekeken, ik zag de aldi sportbh! staat je wel bijzonder goed! (maar zit ie ook lekker)

je ziet er supergoed uit, het is steeds natuurlijker geworden. ga je ook zonnebaden in die roze bikini?

valt me op dat in die tijger (h en m) strapless, je boezem een stuk kleiner lijkt!

het zonnetje schijnt vandaag alvast, maar nog iets te koud om met bikini aan in de tuin te gaan zitten

liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi Kaat en Moontje,

dank je wel voor de komplimentjes,

ik ben zelf nu echt zo blij :rolleyes:

giesteren voor mijn latste controle bij pc geweest , en het zat alles goed uit,

en jaa, ze zijn nu echt zacht aan het worden - had ik dat echt niet verwacht, en ze bevegen goed mee als ik lopt en zo, soms echt rare gevoel :152: he he - had dat nooit - nooit echt borsten gehad :19:

ik heb geen pijn meer, wel zijn ze smorgens wat stijf (ik slap nog steds met sport bh aan)

vorige week had ik nog soms betje spier pijn, kleine stekjes als ik te veel deed, maar sinds 2 dagen niet meer...

die sport bh van aldi ziet me echt lekker, ik heb nog een zwarte met kruis bandjes en die ziet nog beter, van die witte had in begien betje last van bandjes....

heb echt zien in lente/zommer, lekker zonnenbaden he.....

klopt in somige bh lijken ze kleiner.... en zeker ook in de sport bh :141: , ik had vandag voor het eerst hele dag gewone bh - sort tshirt bh 80D, en het ging goed geen last van, en moest even wenen want.... wat waren ze tocht groot in het truitje :125: !!!!!

groetjes honorata

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast trinitykids

tijdens het douchen gaat het goed maar het op een of andere manier lukt het niet om in de avonduren iedere

borst een kwartier te masseren :wacko: maar goed ga het gewoon weer proberen.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Madeleine

Hoi dames,

Ik ben een beetje verbaasd over het masseren. Mag dat dan? Ik ben nu ruim twee weken PO en heb het advies gekregen de littekens twee keer per dag te masseren. Hebben jullie het ook over de littekens of over de borsten? En hebben jullie ook net als ik anatomisch, geruwd, dual plane?

Graag ff advies.

Groetjes,

Madeleine

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Madeleine,

ik heb zelf ook anatomisch maar achter de spier, maar we zijn alebij bij dr van onselen geopererd en bij hem moet we borsten en litekens masseren, litekens echt masseren en borsten meer knijpen met open hand tot tepel hoogte, volgens mij bij anderen mag dat niet maar bij hem is het advis om dat te doen...

gr honorata

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast trinitykids

hi,

ik heb idd ook anatomisch achter de spier, maar tegen mij was gezegd de rechterhand vlak op de linkerborst leggen en dan stevig naar beneden wrijven tot aan de tepel en dit ook contra doen. heb wel creme gekregen om t litteken mee in te smeren maar niets gehoord over litteken masseren.

ga volgende week de laatste afspraak maken zal t dan nog eens vragen.

ben jij al voor de laatste controle geweest??

hoorde van marijke (accz) dat masseren is om overmatig kapselvorming tegen te gaan.

maar ik denk dat t ook persoonlijk is, lig al een tijdje op mijn zij want slapen op mijn rug lukt gewoon niet, maar heb t vertrouwen dat alles nog steeds goed zit.

liefs en fijn weekend alvast

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

hoi hoi,

en jaa het is geburd, en ik dacht heele tijd dat het zou bij mijn zeker niet geburen, maar dus wel :139:

vanavond is mijn rechter borst gedraid (eigenlijk bij een makkelijk beveging - bukken en afdrogen na het duschen) :104:

in een keer stond ik recht met gedraine borst - wat een akkelijk gevoel, en raar gezicht.

ik dacht wat nu - echt in het paniek, maar ik bukte nog een keer, en ik heb de borst gewoon zonder probleemen op zijn plaats gekrijgen, maar ben erg bang dat het gaat meer geburen - omdat het zo makkelijk ging :74:

ben erg bos. :104: .. heb nu echt spijt dat ik niet voor de ronde had gekozen - maar ja... nu is te laat...!!

ik denk dat ik morgen pc belt <_< weet ik niet.. hmmmm ... ahh ja

en ik zei vanmorgen net tegen mijn moeder dat het zo goed gaat met mijn nieuwe borsten, dus niet :blink:

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Honorata,jeetje,dat was zeker wel schrikken idd lijkt me.

ik heb ook altijd al die angst gehad,voor draaien,alhoewel ik ook van gedachten ben,dat me spier waar de prothesen tussen zitten,het wle enigzins tegenhoud,maar goed,gebeuren kan het altijd wel natuurlijk.

ik zou wel even je arts inlichten hoor,even checken wat hij ervan zegt.

veel sterkte,en hopen op dat het niet nog een keer gebeurd.

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast trinitykids

hoi,

jeetje das schrikken van je verhaal zeg.

Hoe gaat het nu?

ik zou toch echt even accz bellen hoor om dit te vertellen.

kan me voorstellen dat je bang bent dat dit nog een keer gebeurd.

ik dacht dat na 6wkn zoiets eigenlijk niet meer voor kwam omdat ze dat als grens van inkapselen e.d. aanhouden.

nou rustig aan

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast trinitykids

hi,

de laatste keer dat ik marijke (accz) aan de bel had gaf ze aan 6 wkn.

wat ik weet is dat je door 6 wkn rustig aan te doen (lees niets) de prothese de mogelijkheid heeft om in te kapselen en bij ruwe protheses houd dat dan in dat de prothese zich inweeft in het eigen weefsel en daardoor vast komt te zitten.

Als je tijdens de 6 wkn toch iets te veel gedaan hebt kan het zijn dat het proces van inkapselen langer duurt.

ik ben benieuwd wat ze zeggen als je beld.

succes

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

HOI HOI,

sory, had betje druk vandag/ geen tijd erder.......

het ging echt goed, was om 10 uur daar en mocht meteen binnen,

had verteld wat het aan de hand is en hoe het is geburd - pc vond het betje raar, zei dat het unik is :124: , net zo dat hij wou zeggen dat hij nog nooit zo iets me gemakt geeft :blink: , maar ja goed....

had hij meten alles goed gekeken en gevoeld, en opzich ziet het alles prima, nieks kapot of zo, en waroom zo iets bij mijn geburde wist hij precis niet, zei hi dat de holte voor de prothese van binnen erg glad is, dat zorg ook voor dat de prothese betje me bevegt, maar opzich kan hij niet zo erg drijen, hij zei wel dat tijdens oof net voor de menstuatje iets meer ruimte in de borst ziet - omdat worden ze dan ook groter....... kan zijn dat er dat de orzak is......!!??

maar ja, hij zag nieks raars, maar als het nog een keer geburd meten bellen en langs komen - zei hij

ben klein betje gerustgesteld, maar slap weer met mijn sport bh ann :41: wil niet mee makken dat ik s'morgens wakker word met bors onder mijn oksel....

maar als het zo iets nog een keer geburd ga ik zeker denken over ronde protheses.........

groetjes honorata

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.