Ga naar inhoud

Honorata : 4 januari 2010 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hoi Allemal, :D

ik ben Honorata, ben 28 en word 4 januari geopererd door dr van Onselen in Bocholt.

ik krijg 405cc anatomisch onder de spier.

ik heb 2 kindjes, dus 2x borst voeding + 30 kilo afgevalen = lege/slape a cup, en nu te hoopen op vole c kleine d.... :3:

het alles erg spanend.....ben erg zenuwachtig, maar heb veeeeeelllll zien in....

groetjes Honorata :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 151
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Hoi Hoi,

voor mijn is het nog 13 dagen wachten.....!!! door de kerstdagen zal het sneel gaan,

ik had vraagje aan jullie, hoe gingen jullie naar de kliniek - in gewoone kleeren -spijkerbroek en zo, off tocht in het sport/huispak??

ik hoor het graag

groetjes Honorata

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmmm als je hulphebt kan je spijkerbroek aan doen,ik kon de eerste week me eigen knoop niet dicht krijgen,en dat niet alleen,me skinny broeken die ik draag kreeg ik niet over me knieen en heupen heen,kon me spieren niet gebruiken,dus huispak kan idd stukje fijner zijn :rolleyes:

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Ik ben vorige week maandag (14-12) door dr van Onselen geopereerd. De operatie was in Duitsland. Ik moet zeggen dat ik niet heel erg zenuwachtig was. Ik moest er al om 07.15 uur zijn en werd om 08.00 uur geholpen. Iedereen was heel erg aardig en het ging er rustig en professioneel aan toe. Ik werd om 09.30 uur echt wakker. Had ongeveer 3 kwartier op de uitslaapkamer gelegen. Daarna ben ik op een kamer geplaatst waar ik koffie en een broodje kreeg. Hierna wilde ik eigenlijk zo snel mogelijk naar huis. Ik moest eerst geplast hebben van de chirurg en daarna moest ik nog bezocht worden door de anestasist. Al met al was ik om 11.30 uur al weer thuis. Ik zit nu in de 7de dag en begin nu een beetje last van mijn borsten te krijgen. Ik bedoel daarmee wat steekjes en wat pijn rond de hechtingen. Maar ik mag niet klagen en het resultaat is ook erg mooi. Ik raad iedereen aan om naar ACCZ te gaan. Personeel arts en prijs erg goed.

Ik heb beiden borsten 430 cc op de spier. Mocht iemand nog vragen hebben dan hoor ik het graag.

Groetjes van een zeer tevreden patient

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Spunky,

fijn dat het zo goed gegaan is, ik hoor alleen goede reaktjes over accz kliniek en het personeel,

voelde me daar ook goed toen ik op het consult was echt op mijn gemak, mensen erg ardig en zo....

heb jij all fotos van je bv?? ben erg benuwd.......

groetjes honorata

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai,

Ik dacht eerst ik trek een spijkerlegging aan, lekker comfi, maar op de bewuste ochtend lekker toch voor een joggingbroek gekozen, geen moment spijt van gehad! Dus ik raad je aan, ga voor comfortabel!

LiefS Chi

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi honorata welkom hier op het bf, je word in januari geopereerd dat is bijna zeg!!! spannend hey, ik vond het ook zo spannend voor mijn bv, ben je echt 30 kilo afgevallen wowww das knap zeg hoe heb je dat voorelkaar gekregen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

jaaa nog 11 dagen!!!!! spanend, ben wel zenuwachtig, maar ja heb wel veeelllll zien in,

ja, ben echt 30, zelf iets meer kilo afgevallen, tjaa na mijn 2-de zwangerschap, ging geen 1 ons van zelf af(na de erste was ik in jaar tijd mijn 26 kilo kwijt zonder iets te doen)

borstvoeding geven, werken, 2 druke kindjes thuis, gewoon eten/ niet te veel snoeppen - en nog nieks!!!!was wel erg, toen dacht ik - jaaa nu moet ik echt iets aan doen -droeg toen maat 48!!!erg!!!

was ik in februari begonen - geen vlees, geen brood geen suiker.... echt lijnen + veel sporten/ extra hardlopen en zo, en in juni was is 30 kilo lichter, toen nog maand of twee affbouwen om weer betje gewoon(weer vlees en zo) te eten zonder aan te komen, en is het gelukt, 30 kilo aff en wat het belangrijkste is het blijft zo!!, voel me veel beter, maar ja behalve mijn borsten he he he, maar ja 4 januari ben ik van af mijn hang a cupje!!!

groetjes Honorata

ps. niet op mijn fouten letten a.u.b. - schrijven blijft nog soms moeilijk!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi!

Zo dat gaat ineens lekker opschieten he!

Ik moest niets verplichts slikken, maar heb zelf wel zo'n buis bruistabletten vitamine C 1000 mg gekocht en elke dag genomen, kan toch geen kwaad. Verder zelf gewoon 'gezond'leven, want zo'n narcose kan best even een aanslag op je gezondheid zijn, dus lekker normale tijd je bedje in enz. Ik sliep daarna best rot, nu inmiddels slaap ik nog steeds niet optimaal. Ik ben niet moe, maar wordt nog steeds wakker met verkrampte spieren, overdags nergens last van. Ook heb ik arnica geslikt, is homeopatisch, dus ook hiervoor geldt; baadt het niet schaadt het niet, is tegen eventuele blauwe plekken. Ik heb geen blauw plekje gezien!

Succes met de laatste daagjes, 6 dagen zijn zo voorbij meid!

Liefs Chi Chi

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.