Ga naar inhoud

Honorata : 4 januari 2010 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

hoi hoi, :rolleyes:

hier alles rustig... gaat echt goed ben nu 18 daagen po, en maandag begin ik weer met werken, nog steds gelukkig met mijn borsten, er ziet nog betje zweling bij, maar ze begginen een mooie form te krijgen.....

weer paar fotos bij.....

gr honorata :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 151
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

hoi honorata,

Wat een mooi resultaat heb je gekregen, ik heb 12 feb. een 1ste consult bij accz kliniek in zevenaar, en ik heb er alle vertrouwen in na al de goede reacties van accz.

Verder ben ik aleen bang voor het inkapselen en de na pijn. Ik heb nu een a cup en wil een volle c.

Die rug pijn komt dat van op je rug slapen of door het nieuwe gewicht?

suc6 met je verdere herstel.

groetjes, Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Moniqueje

ja accz en E.van Onselen in echt en aanrader, ben erg tevreden over...

tjaa... het inkapselen, kan je eigenlijk niet voorspelen, gewoon alles doen wat de pc zegt en goed je je specjale (band) bh dragen

en de na pijn ...is bij iederen anders, onder de spier is pijnlieker... maar na 5 dagen is de pijn weg, en tot die tijd veel rusten en op tijd pijnstelers innemen - is goed te doen..

en zeker mijn rugpijn(heb bijna geen last meer van) komt door op mijn rug te slapen....daT IS DE ERGSTE....maar begint te venen...

wens je ook veel sukces , komt alles goed

gr honorata

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop het, want zou geen zin in een paar tennisballen hebben. Jou borsten lijken moet ik zeggen (voor de op)verdacht veel op de mijne, ik ben na 2 zwangerschappen op 5 kilo na op mijn oude gewicht maar ik vind dit nieuwe gewicht beter maar alleen niet de borsten ze zijn slap en er zitten striemen op. Ik woog voor de zwangersch. nml 58 kg en toen ik uitgerekend was 87 kg. Met de jongste 7 jr. was het weer eraf toen ze 6mnd oud was en toen was het een aantal jaren ook bye bye cup b.

Ik maak een eigen draadje aan als ik de 12de op gesprek ben geweest.

Groetjes Moniqueje :148:

Link naar reactie
Delen op andere sites

alo :rolleyes:

ook hier die droge huid op de borsten..

maar bij mij heeft het denk ik als oorzaak, dat spul wat er tijdens de operatie op is gegaan, dat gele stink spul..

mocht 2 weken niet douchen, die 2 weken waren dus donderdag pas voorbij, en sindsdien heb ik het :rolleyes:

maar zal wel weer goed komen hoor !

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi dames,en uiteraard honorata,

ik had ook enorme droge huid,klopt,door het oprekken van je huid.

lekker na het douchen(en tussendoor) insmeren met huidolie,heel zachtjes kleine ronde bewegingen maken,zodat het goed intrekt,ook goed onderaan en vooral op en rond de tepels.

verzacht,gegarandeerd!

ik vind zelf die van kneipp erg goed,en trekt lekker snel in,zodat je geen vette vegen in je bh overhoud.

suscses

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ook een droge huid en het jeukte ook een beetje, zo droog. Maar gewoon insmeren, het is allemaal maar tijdelijk :) de pijn, de jeuk, gevoelig of weer ongevoelig.

Fijn dat het zo goed gaat met je.

Dat rugslapen vond ik ook een hel.. ik sliep altijd op mijn buik, maar het rare is dat ik sinds mijn BV alleen nog maar op mijn rug slaap en soms op mijn zij. Ik kan nog niet buikslapen :blink: Het kan wel, maar het ligt niet lekker

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast trinitykids

hoi honorata,

hoe is het met je?

leuk om je verhaal te lezen.

Ik word 1 feb geholpen door van onselen, en zo te zien krijgen we dezelfde prothese.

vraagje, hoe is de narcose bij jou gegaan? ik heb nog nooit in het ziekenhuis gelegen en weet niet zo goed wat ik me er bij moet voorstellen.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

honorata,jeetje wat zijn je borsten mooi geworden zeg!echt al ene heel duidelijk verschil.mooi!

ik vraag me enkel af of mijn littekens nu zo laag zijn gezet,of die van jou zo hoog

die van mij zitten echt in me plooi zeg maardie van jou een stuk erboven,zal zeker aan de arts liggen,de ene zet hem anders neer dan de andere

het viel me gewoon eens op,toen ik je foto bekeek van onder genomen.

verders,alles goed met je,geen pijntjes,ben je supertrots zekers,en terecht

sorry voor de missende vraagtekens,die kan ik op me laptop niet vinden,dat teken,en me pc ligt in de soep momenteel

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi honorata

ik heb ook even bij je foto's gespiekt. wow, wat een geweldige vooruitgang! ik zie op de foto's voor de bv dezelfde dunne huid en hoekige schouders als bij mij, en wat krijg je dan ineens een heel ander figuur. Ik ga even verder bij je lezen wat je precies hebt gekregen. wat kun jij met recht trots zijn!

liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zie dat jij 405cc achter de spier hebt gekregen. hele mooie maat. jij maakt me toch weer een beetje aan het twijfelen, of ik nu 395 of 440 voor de spier ga nemen! grrr, ik dacht dat de aanloop tot 8 februari twijfelloos zou blijven, maar ik moet bekennen dat dat de laatste dagen steeds opnieuw aan me begint te knagen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

daar ben ik weer! over ons dunne huidje gesproken... ik krijg ze voor de spier, jij hebt ze achter zitten. jammer, want dan kan ik het niet meer echt vergelijken, alleen je voorkomen en proportie. die zijn 100% verbeterd. brrrr, als ik nou s wist hoe ik erover een week uitzie.... wat een spannende en onzekere (wel prettig onzeker) periode is dit toch!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi kaat,

ik ben echt heel erg blij met mijn borsten nu, had ze wel liever voor de spier , maar ja het kon gewoon niet.....

echt heel ander licham als ik in de spiegel kijk....

hmmmm... 395 of 440cc tjaaa, niet zon grote verschil.... ik zou 440cc pakken :rolleyes: ....en dat ligt wat voor maat wil jij D?? krijg jij ronde off anatomische ??

gr honorata

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik krijg anatomische. ik heb een tijdje getwijfeld tussen de 350 en 395, uiteindelijk gekozen voor de 395. je zou dus kunnen zeggen dat ik al een keer voor de grootste ben gegaan. na deze twijfelochtend ben ik er toch al weer uit, ik blijf bij de 395!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb klein problempje :18:

die sport bh welke ik na bv van de kliniek had gekrijgen is betje "versleten" sluiting voor - klitterband sluit bijna niet meer, dus moet ik andere kopen, maar welke? waar? welke heeft goede steun (compresje)??

die welke ik nu heb is het zelfde als van vlinder op haar fotos in haar album,

help help help :wacko:

gr honorata

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi kaat,

zat ik net die topics te lezen idd. die van triumph is een nr 1,

ga ik zo meten deze kopen, want met die is het niet te doen, was ik s'nachts 2 keer wakker omdat hij open sprong, gelukkig heb ik nog die band, anders warren ze helemaal loossss he he he

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja die,die voelt stevig op je lichaam en is niet duur en wat ik ook belangrijk vind,de stof voelt beter en blijft langer mooi na wassen,en is steviger.

die tri action heb ik zelden aan,en de stof ziet er nu al niet fraai meer uit,die van de hema droeg ik echt dagelijks,wisselde af want had er 2 en die bleven na tig keer wassen stevig en mooi.

die tri action ging oop den duur verlubberen en de stof was niet fraai meer

maar dat is mijn mening he,kijk even wat je zelf het lekkerst vind zitten,sucses met kiezen

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.