Ga naar inhoud

Honorata : 4 januari 2010 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hey Honorata,

Wat een fantastisch nieuws zeg!!! :43: Je hebt echt geluk dat je een goede kliniek en arts :59: hebt getroffen, ben ook heel blij voor je, zal wel een pak van je hart zijn! Kun je eindelijk gerust uitkijken naar een oplossing voor je vervelende probleem! Nog maar een paar maandjes en je kunt eindelijk helemaal tevreden zijn met je boobs en gerust zijn dat je geen genante situaties meer kunt tegenkomen! Volg je zeker verder op tegen dan!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 151
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Heb net je topic door lopen spitten. Gosh meis, wat een schrik. Maar, jeetje... wat een super goede oplossing!!! Wat zul je blij zijn.

Zelf ben ik ook door dr. Van Onselen geopereerd, 8 dgn. terug en tot nu toe niets anders dan lof!

Geniet nog lekker van de zomer, ik hoop voor je dat de prothese zich toch nog gaat hechten op één of andere wonderlijke manier, zodat je niet onder het mes hoeft en anders toch maar die ronde.

Ik houd je andere topic zeker in de gaten!

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.