Ga naar inhoud

Honorata : 4 januari 2010 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 151
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hai Honorata!

Gefeliciteerd meid, hopelijk gaat alles goed met je en ben je tevreden!

Ben zo benieuwd! Hoop snel je verhaal te lezen meid!

Liefs Chi Chi

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi,

ik schrijf nu even niet veel - nog steds veel spier/pijn

ik moest om 8 uur in bocholt zijn, en zo rond 8.45 lag ik all op de ok, alles hig goed en snel, zon +/-45 min volgens mijn man.

dr van onselen kwam paar keer kijken, want 1 borst was meer opgezwolen, hij wou zeker weten dat geen ernstig bluding was / maar gelukkig niet.

ik voelde me best goed geen bijwerkingen na de narcose, maar die pijn..... de terug rijs was een drama,maar zo dat ik thuis was ging ik ligen en ging het beter,

nu nog steds veel pijn, zeken als ik naar re wc moet en zo, maar als ik blijf half liggen is het best te doen,

en jaaaa borsten zijn erg mooi, nog mooier dat ik dat had werwacht

ik mak fotos zo meten als ik me wat beter voel.....

en ik word gek van die band - die ziet zo strak, de meste laast heb ik van die band,

maar het ik vel de moeite ward...

groetjes, en tot sneel

Link naar reactie
Delen op andere sites

heel erg veel beterschap, doe geen overhaaste dingen, die foto's komen wel en dat uitgebreide verslag, denk vooral aan jezelf! Neem de rust en neem tijdig je pijnstillers! Bedenk goed, het is voor het goede doel!

Per dag gaat het beter met je! Even doorbijten, sterkte!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid , had zelf ook veel pijn en bijgevolg slapeloze nachten .

Genoeg pijnstiller nemen hoor , om de 4u ! (of gewoon de max. dosis die op de bijsluiter staat)

Ze zijn voor iets uitgevonden , heb er ruim 2 weken 'aangehangen' .

Nam zelf dafalgan forte 1mg om de 6u .

Wanneer je rechtop zit zou de pijn minder moeten zijn .

Veel water drinken doet de zwelling sneller wegtrekken .

Even doorbijten !

Hou die ene borst wel in 't oog hé . Als ze erg opzwelt , heel pijn doet , warm en rood is heb je een onsteking (al is de kans klein hoor , wil je niet bang maken) . Heb je antibiotica meegehad in de kliniek ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

ik voel me nu stuk beter, en heb wat minder pijn, en ja ik heb wel antibiotica gekrjgen via infus,

en die ene borst word ook wat minder opgezwolen....

en ik vind ze nog steds erg mooi :rolleyes:

wie weet welke pijnstilers zij er de beste qua werking -zonder recepte??

gr honorata

Link naar reactie
Delen op andere sites

Paracetamol, dat is wat ik mee kreeg. Verdund je bloed niet en dat wil je ook niet met het risico op een nabloeding ;-)

Had ik je al gefeliciteerd? :unsure:

Bij deze anders!!! :126:

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey heey,

ik had via het ziekenhuis paracetamols met codeine mee gekregen, als ik deze pakte kreeg ik het gevoel dat ik over moest geven, dus ben op ibrobufen overgestapt !

het is nu 3 dagen na mijn operatie en slink al sinds gister ochtend geen pijnstillers meer !

goei teken lijkt me !

hoe voel jij je nu ?

xxx ilona

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi,

ik voel me nu veel beter heb amper pij en sind giesteren avond slik ik ook geen meer,

alleen heb ik last van mij rug, en nachten blijen ook lastig... tja rug slapen half zittend- nieks voor me maar zo heb ik gee last van spieren....

gr honorata

Link naar reactie
Delen op andere sites

O ja dat is verschrikkelijk... zo op je rug 'moeten' liggen. Ik was ook echt een buikslaper en heb dat ontzettend gemist. Word je snachts ook wakker van de rugpijn?

Lekker snel is het gegaan zeg!

Super dat je zo tevreden bent over het resultaat :D

Ben ook wel een beetje nieuwsgierig geworden. Als je foto's upload, zou ik ze dan ook mogen zien?

Liefs

Excella :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi,

ik wou even zeggen dat ik me echt goed voel nu, heb sinds giesteren geen pijn meer, aleen eene borst is iets meer gevoelig, en ja rug pijn s'nachts en ja dan word ik wakker van, maar moet ik zeggen dat ik latste nacht maar 2 keer wakker werd, 1 keer van de pijn in mijn rug, en de twede keer deed mijn kont he he erg zeer,

en de fotos maak ik morgen in orde en dan mogen ze jullie zien :rolleyes:

hoe lang moest jij op je rug slapen??

en nog over die band... hoe straak moet hi??, ik heb som gevoel dat ik hem te straak heb, en als ik hem wat losser makt ziet hij te los.....

ik hoor het graag

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi honorata,

ik heb weer ff gekeken,en vind ze alles behalve klein :rolleyes:

ziet er toch goed uit,tot zover ik kan zien,er zit idd behoorlijk wat zwelling en ze zitten nog erg hoog,dus vind het moeilijk oordelen,ff wachten tot ze iets lager zitten en de zwelling wat weg is.

en die band,oeiiii wat heb ik daarmee afgezien,rotding vond ik het,maar hij heeft me wel erg goed geholpen,en heeft me een veilig gevoel geboden toen.

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja die zwellig trok bij mij ook langzaam weg,maar als het eenmala gaat wegtrekken,gaat het snel.

na een week of 2,5 -3 ongeveer ging het goed dalen.

nee ik mocht niet maseren,dit was me echt duidelijk gezegd,was ten stengste verboden.

heb enkel na het douchen elke dag ze zachtjes ingesmeerd met huidolie,want dat had me huidje wel nodig in het begin :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Honorata,

Ik heb je foto's bekeken en het was net of ik mijn eigen borsten zag, ook een lege (a?) voor die tijd, echt precies hetzelfde met voorover bukken.

Ik vind het heel mooi geworden, mooie maat ook! Ik ga eens terug lezen in je topic hoeveel cc en hoe ze geplaatst zijn bij jou.

Goed herstel verder!

Liefs Bo

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.