Ga naar inhoud

Minime : 18 januari 2010 : Dr. Laban : Bergman Kliniek


Gast minime

Aanbevolen berichten

  • Reacties 144
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hai meissie!

Wat een lief stukje over mij :blush:

Jij bent ook een super leuke meid hoor! Vind het altijd leuk met je te kletsen :-)

En ik ben gewoon jou proefkonijn geweest hahahaha een hele eer was het hahaha

Het gata echt heel hard nu voor je. Ik ben een paar dagen eerder begonnen met de arnica druppels en de vitamine C. De Arnica druppels moet je mee doorgaan totdat ze op zijn, dus ik was wel eerder klaar ermee dan 2 weken na de operatie. De vitamine C slik ik nog steeds want potje is nog niet op. Heb wel het idee dat het heel erg goed helpt tegen de zwelling. Ik had wel wat zwelling, maar niet zo erg als ik soms wel eens zie op foto's bij andere meiden. De eerste drie dagen had ik wel behoorlijk wat vocht aan de buitenste zijkanten maar qua vorm zag het er allemaal nog mooi uit, nou ja je hebt het gezien :rolleyes:

Je hebt wel aangegeven dat je lekker om 8:15 al wil toch? Volgens mij is de kans dan groot dat je gewoon om die tijd kunt komen hoor. Was bij mij ook zo. Ze proberen zo veel mogelijk aan iedereen z'n wens te voldoen. Vind het zo lekker dat je in tegenstelling tot een ziekenhuis ook echt meteen geholpen wordt als je binnen komt. En niet nog uren moet wachten tot ze je een keer komen halen.

Zat nog te denken, je moet als je er bent eens vragen of je die knoopjes van je hechtingen er door bv je huisarts eraf mag laten knippen als je geen extra vragen ofzo hebt. Want met 5 minuten sta je weer buiten en dan moet je weer dat eind terug rijden! het stelt echt helemaal niks voor namelijk.

Nou meissie, voor nu alvats een hele fijne jaarwisseling als ik je niet meer spreek ;)

Liefs!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Minime,

Heb gisteren je topic opgeslagen op m’n USB en thuis op ’t gemak gelezen. Tof dat je vriend de helft wil bijleggen, die moet je vasthouden hoor!

Sorry dat ik nog niet eerder in je topic heb geschreven :blush:, maar als je thuis niet over internet beschikt is het echt niet doenbaar om alles en iedereen te volgen. Nu ik gezien heb dat je datum zo dicht bij de mijne ligt zal ik je wel proberen opvolgen hoor, alleen vrees ik dat ik de eerste week na m’n bv niet zo makkelijk naar de bib zal geraken. Maar goed, we zien wel.

Las dat je 280 cc krijgt, voor ik op consult ging dacht ik ook zo iets te zullen krijgen, maar bleek dat er maar plaats was voor 175 of max. 200 cc. Maar ik ben dan ook vrij smal dus zal dat in mijn geval vast een heel verschil betekenen, hoop er alleszins mee op 70C/75B uit te komen. Zou ik ook je WW mogen om je voorfoto’s eens te zien? Als je dat graag wil zal ik je 't mijne ook pb’en, kun je vast ook al eens gaan kijken, dan zie je dat iedereen wel iets heeft waar hij zich over schaamt. Ik hoor het dan wel hé?

Veel liefs,

Eefje, :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Minime,

Nog 7 daagjes, spannend hé, zal nu best vlug gaan hoor, laaste maandag zonder, laatste dinsdag zonder, ...

Wil je alvast succes wensen voor de 18de, want ik weet niet wanneer ik weer online geraak, onze laptop heeft het gisteren begeven, vandaar.

Veel liefs,

Eefje, :53::54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden!

Vandaag gebeld door de Bergmankliniek! :) Ik ben volgende week maandag om 13:00 aan de beurt en moet om 12:00 aanwezig zijn. Leuk leuk... nu wordt het allemaal wat werkelijker al kan ik me er soms nog maar weinig bij voorstellen. Vandaag mijn laatste maandag tietloos haha. Dat moeten we natuurlijk ook even vieren met een lekker glaasje prosecco!!! he Diaan :P Vanaf vandaag elke dag een feestje! En voor jullie natuurlijk ook dames want de meesten zijn al in het bezit van hun prachten em anders komen ze snel :P

Ze vroeg nog wel of ik mijn tweede gedeelte van het geld snel ging overmaken terwijl ik dat zaterdag al gedaan heb :S k ga het zo meteen nog maar ff checken maar waarcschijnlijk hebben ze niet goed gekeken.

nu aftellen!..... nog 7 nachtjes!!! hihi voel me net een klein kind!

Ik wil nog wel ff zeggen dat ik het supertof vind dat dit forum bestaat! ik heb er zoveel aan!

slaap lekker iedereen!

liefs minime

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Minime,

Bedankt nog voor je lieve reactie! Voor jou zit er al bijna aan te komen nu he?! Spannend hoor! Ik had het nu al eigenlijk achter de rug moeten hebben.. Nou ja, dan ga ik maar met jou meeleven... Ik lees dat je al een tijd hebt gekregen! Dan wordt het wel heel echt he?!

Nou mop, ik tel met je mee hoor! Nog 6 daagjes :43: Heb je al foto's gemaakt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey coco!

jah ik heb al voor foto's, ik zal je mn ww wel even in bp sturen ok?

Jah prima tijd, ben er blij mee. Sochtends ff rustig opstaan en tegen half 11 naar de kliniek.

Voor jou nu nog 19 daagjes... gaat ook zo voorbij. komen ze je nog in iets tegemoet door de verkerde planning? En hoe heb je het nu opgepakt met je werk?

Nou het komt allemaal goed! Als je ze straks hebt, dan vergeet je deze rottijd snel!

Hou vol!

liefs minime

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey minime!

Wat spannend nog 5 dagen!

Best een lekkere tijd hoor, dat je daar moet zijn! Kan je nog enigzins rustig aan doen in de ochtend, lijkt mij wel prettig.

Moet je ver rijden?

Jammer dat je niet wist dat je recht hebt op ziekte dagen. Had wel flink voor je gescheelt denk ik...

Maarja belangrijkste is dat je eindelijk je borsten kan doen, hoe dan ook! :101:

Ik las dat stukje over profielen, weet je daar al wat meer over? Over wat voor profiel je krijgt?

Het is mij niet opgevallen dat veel dames high profile hebben, had zelf de indruk dat medium meer voor komt.

Voor zover ik weet heb je hoe groter het profiel, hoe smaller de prothese en hoe meer de borst voor uit steekt. Minder diameter, meer projectie.

Ik twijfel zelf nog enorm. Tijdens mijn laatste consult zag ik de chirurg zelf ook twijfelen.

Ben bang dat het met een high profile teveel vooruit staat en te weinig hangt zoals met een natuurlijke borst wel het geval is.

Althans...bij wat grotere borsten, niet bij mij momenteel hihihi.

Jeetje wat spannend allemaal!

Liefs! :65:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Minime,

Nog maar 5 daagjes he? Zo spannend hoor... Ik ben heel benieuwd hoe t gaat straks met je! Ben zelf wat minder te vinden hier momenteel maar lees wel mee :-)

ben je nerveus? Al helemaal voorbereid? Geestelijk afscheid genomen van je kleintjes ;-)

Liefs

Becky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Becky!

Maakt toch niet uit dat je wat minder op t forum bent, je leidt weer lekker je leventje met je nieuwe boobs!! Dat is alleen maar goed! Hoe gaat het met je, voel je je alweer helemaal e oude? Of toch nog wel pijn af en toe? Ik las dat je borsten al wel iets zachter zijn geworden? Dat is wel mooi :) De tijd zal het leren.. geduld geduld.. Maarjah dat hebben we allemaal al zoveel moeten hebben he...

Ja voor mij komt het nu dichtbij, ben er helemaal klaar voor haha. Nee ben niet zenuwachtig maar het mag van mij nu wel komen, ik ben het wachten een beetje beu. Maarjah voort ik het weet is het zover en volgende week heb ik ze al :)

Met afscheid nemen heb ik helemaal geen moeite haha, ik zal ze niet missen hihi. Er valt ook niet zoveel te missen.

Leuk dat je meelest meid! Ik hoop dat bij jou ook alles voorspoedig verloopt en dat ze snel nog wat zachter worden en meer eigen!

liefs minime

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meiske,

Wat goed dat je er helemaal klaar voor bent! Voor je t weet is het echt zover, en ik heb zelf mijn ouwe mini'tjes ook helemaal niet gemist hoor hahaha. Alleen de eerste week is misschien ff doorworstelen, maar dat heb je er graag voor over denk ik... Daarna wordt het zo mooi!

Hier alles prima, ik ben zojuist voor t eerst weer aan t stofzuigen geweest (hoera!!) dat was heeeeel erg nodig. Langzaam ga ik zo steeds meer weer doen. Nog niet de oude, maar dat komt wel. Ben er ook niet meer de hele dag mee bezig en dat is wel fijn. Weinig pijntjes hoor gelukkig. Draag nog wel die band, en die bh totdat ik zelf voel dat het goed gaat zonder. Of dat nu 6 weken is of meer. Dat het gevoelsmatig eigen moet worden komt ook niet van de ene op de andere dag, maar ik wil niet meer terug hoor, echt niet!! Haha ben veels te blij hiermee.

Ik kan me heel goed in je verplaatsen nu en vind t echt superleuk en spannend voor je dat je straks ook mooie boobs hebt.

Doeg!!

X Becky

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit word nu echt spannend joh minime

jahoe nog ff en je hebt ze ook.

ben je al beetje aan voorstellen dat je straks gewoon borsten hebt,hahaha heel gek idee nu nog he?

maar dat went straks meteen hoor na de operatie,dan wil je niet meer je oude positie.

ik tel met je mee af hoor

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mini,

Jij hebt inderdaad wel een lekkere tijd! Hoef je iig niet zo te haasten.. Ik weet nog niet hoe laat ik moet, dat hoor ik pas 4 dagen van te voren.. Met mn werk is alles rond hoor! Ze zijn hier niet zo moeilijk hihi. Nou ja, lekker aftellen ik heb er wel al echt zin!

Oh ja, je foto's had ik al een keer gezien, sorry dat was ik helemaal vergeten! Nou ik ben echt zo benieuwd naar het resultaat. Ga je daar wel foto's van opzetten??

Groetjes Coco

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh mimime, zo zie je maar, de tijd is bijna rijp voor je meid!

Hoe is t met de spanningen????

Toi toi toi!

Nog eventjes......

liefs en alvast veel sterkte!

chi chi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lieve meiden!

bedankt voor jullie lieve reacties!!

Jaaahhh, nog één nachtje slapen en dan is het zover. Ik ben niet zenuwachtig maar ben zo benieuwd naar het resultaat. Ik heb er gewoon heel veel zin in. Ik zie tot nu toe niet tegen de operatie op.

Ik zag net op rtl4 nog een bosrtvergroting en toen... jah morgen is het voor mij ook zover :) Eindelijk!

Ik ga nog even lekker van een vrij dagje genieten vandaag en het huis een beetje opruimen.

En vriendin komt nog even langs. Straks nog ff filmpje kijken, zo gaat de tijd lekker snel!

Ik ben denk ik morgenavond pas thuis maar zal nog proberen om even een verslagje neer te zetten!

Vandaag nog even samen met mijn kleine erwtjes! hihi.. kan er nu alleen nog maar om lachen... dat terwijl er zoveel onzekerheden door zijn geweest!! Maar morgen niet meer! :)

Eindelijk Tieten!! haha

tot snel!

liefs minime

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé lieveschat!

Spannend spannend spannend!!!!!!!!!!!!

Nog eventjes en dan heb je ze hoor! Heel gek maar inderdaad kijk nog maar even goed naar ze, je hebt ze toch heel lang gehad en morgen zijn ze echt weg! Maar......de new born boobies zitten er dan!!!!!!!!

Ben zooooooo benieuwd!!!!

Laban is vast z'n vingers al aan het kraken voor je hahahaha (zag ik hem doen toen ik naar m'n kamer werd gebracht door een verpleegster! zag er zo grappig uit hahaha Hij was er in elk geval al klaar voor toen hahaha)

Ik heb je ook nog een PB-tje gestuurd hoor :-)

:3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Minime,

Laaste dag zonder! :101: Eindelijk, wens je veel succes voor morgen en als je voldoende bent bijgekomen zie ik uit naar je eerste verslagje en eerste foto's!

Veel liefs,

Eefje, :53::119:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.