Ga naar inhoud

Minime : 18 januari 2010 : Dr. Laban : Bergman Kliniek


Gast minime

Aanbevolen berichten

hai Maxime (die houden we erin he!)

Fijn dat je zo happy bent en dat t er al zo mooi uitziet.... maarre, waar kan ik wat zien dan???

Eh... ik zie geen linkje....hellup!

Ja balen met slapen he? Maar je moet maar zo denken, dat is er al 1 nacht minder, nog een paar en dan gaat t per dag beter.....!

Veel sterkte meid!

En hopelijk kan ik ook je foto's nog even bewonderen!

Liefs Chi Chi

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 144
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Mini, of maxi ;)

Ik denk dat je box vol zit, ik kan geen pb sturen en ik wilde ook graag je ww vragen.

Dus.........zou je mij een berichtje willen sturen.

Goed om te horen dat je herstel tot nu toe lekker loopt, je moeder heeft gelijk, goed rechtop lopen anders sta je na drie dagen helemaal krom!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey allemaal!

dat was een lange dag... zucht.. heb niet kunnen slapen dus ik hoop dat het vannacht beter gaat :)

Verder alles goed hier, geen pijn. Door het NIET slapen werd ik wel een beetje erg gammel enzo. gegon ook een beetje spoken te zien haha. Ik voelde dat mijn litteken en alles daaronder behoorlijk gezwollen was en voelde het litteken dik door mijn bh en truitje heen. gelukkig heeft Diaan mij gerust kunnen stellen :)

Vanavond heb ik lekker gedouched, dat was echt heerlijk. Voelde erg goed aan mijn boobies... Ik heb ze daarna even goed bekeken...eerlijk... vind ze nog erg lomp en vormloos maar ik moet natuurlijk geduld hebben, ik ben nog maar een dag po. En ik had van mijzelf natuurlijk ook niet echt vorm dus het moet allemaal nog zakken, vorm krijgen en de wellingen moeten ook nog flink afzakken.

Ik heb weer foto's in mijn album geplaatst. Maar hoe dan ook..!!! heb nu boobies!! wat een verschil zeg! :)

nou meiden, ik hou het even voor gezien vandaag!

morgen zal ik even wat meer typen en zal ik ook even jullie topics lezen, daar heb ik nog niet veel tijd voor gehad :P mijn lieverdje en mams zijn streng voor me en maag niet te lang haha.

tot snel!

liefs maxime :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

goede morgen maxime!!

Hoe heb je deze nacht geslapen?????

Ik hoop dat je je goed voelt. Wat fijn dat het over het algemeen zo voorspoedig en ' 'pijnloos' ' verloopt! Heb je foto's bekeken en ik snap wat je bedoelt, maar volgens mij moet je inderdaad gewoon geduld hebben, want volgens mij worden ze PRACHTIG!!!!!!!

LIEFS

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey allemaal!!

ik ben weer wakker en heb goed geslapen. Wel tussendoor veel wakker geweest maar daartussen goed geslapen :) fijn hoor, gewoon slapen haha. Ik mis het buikslapen wel ontzettend, ik sliep eigenlijk alleen op mijn buik en dat kon altijd prima met mijn erwtjes haha.

Ik ben ook weer wat meer vocht kwijt. Ik was in totaal bijna 3 kg aangekomen icl prtheses dan he... en mijn buik voelde gigantisch haha.. hadden jullie daar ook last van?

Ik ga vandaag nog weer een dagje rustig aan doen, wil graag van dat vocht af haha :)

Nog steeds geen pijn, ook nog totaal geen gevoel in mijn boobies. Het beurse gevoel en spierpijn is er nog steeds maar ook al minder volgens mij.

liefs maxi! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi minime,

heb net even je foto,s gespiekt,klopt,de vorm moet nog komen,maar dat gaat helemala goed komen,kijk maar is over een week,als je je foto,s naast elkaar legt,dan zie je ineens erg veel verschil ,leuk is dat ook te zien hoe ze veranderen plots.

erg fijn dat je je goed voelt,en houden zo,dus lekker rustig aan blijven doen

beterschap vanuit hier

knuff greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Minime,

Is zeker al een heel verschil met voordien hé, maar je zult inderdaad geduld moeten oefenen, de vorm zal er vast mooi in komen met de weken/maanden als alles is ingedaald en zo. Ben zeker dat het uiteindelijke resultaat heel mooi word! Geduld, geduld, geduld, moeilijk want we willen allemaal natuurlijk dat alles gelijk is zoals we 't zouden willen.

Fijn dat je al wat beter kon slapen vorige nacht. Nog een goed herstel gewenst, ik blijf je volgen hoor!

Liefs, Eefje :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lieve allemaal!

Hier ben ik weer en vandaag alweer 4 dagen po.

Slapen gaat beter :) en nog steeds geen pijn, heb dan ook nog geen enkel gevoel in mijn borsten. De onderkant voelt nog gezwollen en de littekens zijn dik, maar dat komt waarschijnlijk door de zwelling.

Ik heb vandaag echt even een dipjes dag. Ik zie tot nu toe nog geen enkel verschil vanaf de eerste foto's. Dat had ik nu toch al wel een beetje verwacht. iig iets ronder, iets.. maar ik zie echt niets. Beetje rotgevoel vandaag. Je hebt toch bepaalde verwachtingen he... ik weet dat ik veel geduld moet hebben maar als ik foto's van jullie/ anderen bekijk, dan is er in een paar dagen toch al wel verschil te zien. Dat maakt me een beetje onzeker. Ze staan ook nog heel ver uit elkaar... veranderd dat nog? Ik hoop het wel. Ik weet dat het allemaal erg ondankbaar klinkt maarjah ik wil wel eerlijk zijn. Ik moest het ff kwijt dames!

Ik ga mezelf nu weer even updaten en ontdippen en mezelf even aankleden en ff lekker naar buiten. Even mijn zinnen ergens anders op zetten :)

Allemaal een heel fijn dagje!

liefs minimaxi ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hè bah meid,

Balen zeg........

Na vier dagen is het soms moeilijk om zelf het verschil te zien. Ik kan me goed voorstellen dat je erg ongeduldig bent. Maar na 4 dagen is het vocht er nog niet uit en moet je huid ook nog wat rekken.

Binnen een week ga je echt wel verschil zien tussen je eerste foto en de foto van na een week hoor.

Dikke knuffel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Maxi,

je weet het toch; geduld hebben... tis niet anders meid.

en dat je borsten uit elkaar staan zal ws wel zo blijven. dat is nu eenmaal de bouw van je borsten/lichaam. daar kan een chirurg nix aan veranderen.

en na een week zie je heus wel verschil hoor! ben ik van overtuigd. ik zag bij mams nu ook het indalen al is begonnen,na een dag of 8-9-10.

succes girly!

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Minime,

Begrijp best dat je een beetje een baaldag hebt :144: , maar ik denk dat je waarschijnlijk zelfs meer geduld zult moeten hebben dan anderen. Bij jou vraagt het vast extra tijd om de huid goed op te rekken en zo, zodat uiteindelijk je borsten ook een mooie ronde vorm kunnen krijgen. Geef het tijd meid, het kan nu eenmaal niet anders. ’t Word vast uiteindelijk heel mooi, na een aantal weken zul je versteld staan dat het al zoveel verandert is, écht waar! :38:

Wens je ondertussen vééééél geduld! Staar je niet blind de eerste dagen op resultaten van anderen. Komt allemaal goed, ben ik van overtuigt, nu jij ook nog! Sterkte meid! :53:

Liefs,

Eefje :147:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey minime!

Ik heb je fotos's gezien, zit inderdaad nog niet veel vorm in, maar ziet er verder goed uit hoor!

Het is pas een paar dagen geleden he!

Bovendien is het een proces van maaaaaaaaanden!

Dus maak je niet druk, dat komt echt wel goed!

Is gewoon even door de zure appel bijten, in het begin zien 9 van de tien borsten er misvormd uit, dat kost allemaaltijd..

En dan heb je ook wat!

:116:

:71::71::71::71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lieve allemaal!

Bedankt voor jullie lieve opbeurende reacties :) Ik heb me er inmiddel al helemaal bij neergelegd dat t gewoon heeeel veel tijd gaat kosten bij mij haha. Gewoon wachten dus.

Vandaag alweer 6 dagen met boobies. Ze worden al wel wat zachter maar aan de buitenkanten zit nog wel veel vocht. Sochtends zijn ze nog wel wat stijf maar dat wordt dan weer minder als ik opsta. Je hebt natuurlijk ook een hele nacht plat gelegen. Slapen gaat nu echt beter! Het begint te wennen. Wel veel wakker tussendoor maar dan val ik wel gewoon weer in slaap.

Ik ga straks even douchen en foto's maken... dan heb ik drie dagen geduld gehad en kan ik kijken of er ietsie veranderd is haha en anders wachten we gewoon weer een paar dagen :)

Het thuis zitten begint me wel echt te vervelen. Ga nu wat meer naar buiten om te wandelen, een beetje bewegen. Dat stilzitten komt mijn darmen niet ten goed :P en voor de rest gewoon rustig aan :P

@ tietje!!

Nog 7 daagjes meid!!!! whaaaa.. spannend voor je!

En nog wel geopereerd op een zaterdag? dat hoor je niet vaak!

Nou meis, voor je het weet is het zover!

Ik blijf je volgen!

@ eefje!

Hey meid! Wat gaat het al goed bij je! Ik heb je foto's nog even gespiekt en je mag trots zijn hoor! :)

Ik denk dat t bij mij inderdaad ook wat meer tijd nodig heeft omdat ik van mijzelf ook helemaal geen vorm in mijn borsten had. Maar goed ik weet het nu, geduld geduld. Goed dat je nu voor jezelf ook weer wat dingetjes oppakt en weer met het gewone leven kan beginnen, is dan ook wel fij he!

tot snel! en een heel fijn weekeind allemaal!

liefs minimaxi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

heeey..

waar kan ik je foto's vinden ?

ik word toch ook wel erg nieuwsgierig.. :D

las net ergens dat je nog geen 1 dag een gelukkig gevoel hebt gehad..

hoop voor je dat dit nog weg trekt !

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verandering zie je zelf pas na een week of 2 .

Tot die tijd zit je vol vocht waardoor er geen duidelijke vorm is . Zoals je zegt : je bent van niks vertrokken ! Je ziet je littekens nu , beeld je in dat die protheses er nog komen over te hangen : ze hebben nog een paar centimeter 'af te leggen' :38:

Vanaf de derde week begint het sneller en zichtbaarder in te dalen waardoor je borsten wat meer naar elkaar lijken te komen .

Binnen enkele weken wanneer je een gewone beugelbh mag dragen en je borsten wat beweeglijker zullen zijn duwt die de boel vanzelf wel tegen elkaar en komt er decoleté tevoorschijn :rolleyes:

Bedenk hoe moedig het van je was om die grote stap te nemen , nu even tanden bijten !

Zelf was ik ook niet erg blij de eerste weken maar nu dolgelukkig .

Komt wel > veel tijd geven :106:

Wel geweldig van je vriend dat hij uiteindelijk toch achter je beslissing staat . Ondertussen kent hij jou natuurlijk beter en weet dat die borsten (of beter 'gebrek aan') je heel ongelukkig en onzeker maakte . Een bv veranderd dat niet van de éne dag op de andere al hoop en geloof je dat 'ervoor' wel . Nu merk je dat het even zal duren voor je rezultaat zal zijn wat je ervan hoopte . Kleine troost : dat zal geen jaren duren maar slechts enkele weken ! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Meis,

Ik sluit me helemaal aan bij het verhaal van B-cupje! Precies zoals zij het zegt. Je borsten gaan nog helemaal over je lidteken heen vallen! Bij mij zag je de eerste weken de hechting en alles zitten als ik gewoon stond. Nu zie je helemaal niks omdat alles er lekker overheen puilt! Dat ga jij natuurlijk ook krijgen!! Inderdaad geef het voor jezelf minimaal 6 weken. Dat is al lang maar dan heb je iets om je aan vast te houden. :-)

Verder gaat ie lekker met je hè! geen pijn enzo? Heb je al jeuk binnenin? Dat had ik na een week ongeveer.

Nou meis, ik ga weer aan de arbeid :-) druk druk druk.

Spreek je snel weer :-)

Enneh, het is super super koud dus blijf maar lekker binnen vandaag!!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey B-cupje en Diaan!

bedankt voor jullie lieve krabbel! :)

jullie helpen me even weer positief kijken haha... komt ook nog eens omdat je de hele dagen thuis bent he.. Als ik weer lekker aan het werk ben, vliegt de tijd weer en ben ik er vast niet meer zo mee bezig. En net wat jullie zeggen, wat zijn nou een paasr weken in vergelijking met al die jaren dat ik niets had :)

En ik voel sinds gisteren wat jeuk (Tussen mn borsten)en toch wel wat pijntjes/ gezeur in/ rond mijn borsten dus dat zal vast goed zijn dat mijn gevoel weer een beetje terug komt en ze beginnen te zakken :)

Mijn tepels zijn ook gevoelig.

Het is wel fijn om toch weer bevestiging van jullie te krijgen. De mensen om je heen weten toch niet helemaal hoe het zit en voelt, en wil ook niet steeds lopen zeuren. klinkt ook zo ondankbaar. :(

nou ik ga weer positief zijn en er een leuk dagje van maken haha. Vanaf nu wordt alles mooier :P

tot snel en thx ladies!

liefs minime :104:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi max,

Vervelend zo een baaldagje! Ik kan me er wel iets bij voorstellen hoor, je wilt natuurlijk het liest zo snel mogelijk / zo mooi mogelijk resultaat zien! En als dat niet snel genoeg gaat dan baal je.. Maar meid, bekijk nou eens je voor- en na foto's! Het is zo een grote verbetering! Ik hoop dat je dit niet verkeerd opvat, maar je hele figuur is veel mooier geworden, veel vrouwelijker! En als je de foto's van de zijkant bekijkt, van net na de operatie en nu, zie je toch ook al een heel verschil in de vorm, is al veel ronder geworden hoor! Nu nog een beetje zakken en je hebt prachtige borsten! Ik weet zeker dat je dat over een paar weekjes zelf ook ziet, tot die tijd: geduld! Er is toch geen haast? Je bikini kan voorlopig toch nog niet uit de kast (in Nederland dan) haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

lieve maxi!!

Wat fijn dat de meiden je zo steunen!! :D En ik kan ze alleen maar gelijk geven. Ik heb zo ontzettend veel foto's bekeken van de herstel periode na een bv. En het heeft idd minimaal 3 weken de tijd nodig voor ze er uberhaupt als borsten uit beginnen te zien. Ik begrijp je ongeduld natuurlijk wel hartstikke goed, en hoop dat ik, vanaf morgen, deze zinnen ook nog tegen mezelf kan zeggen, want het is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan.

Maar lief, kop op! Er is 1 ding wat altijd zal blijven bestaan, en dat is dat de tijd die altijd door blijft gaan. Kijk eens terug naar hoe lang de dagen hebben geduurd tijdens het wachten op de borstoperatie. En toen die dag ineens in zicht kwam, was het ineens niet meer zo lang.

Nog even doorbijten meissie :120:

Heel veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.