Ga naar inhoud

Minime : 18 januari 2010 : Dr. Laban : Bergman Kliniek


Gast minime

Aanbevolen berichten

Hey meiden!

bedankt! Zo we zijn de middag al weer door.. nu de avond nog even :)

haha diaan! die Laban, nou hij mag voor mij morgen ook zn vingertjes eens goed kraken, hij moet wel soepele vingertjes hebben he :P.

whaaaa... nog 19 uur.. heb nu echt vlinders inmij buik!!!

liefs minime

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 144
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey Minime,

Heeeeeeeeeeeeeeel veel succes morgen!!! Ohh wat spannend wordt het nu. Ik hoop dat je lekker relaxed blijft als nu ... je komt er in elk geval uit met twee mooie nieuwe meiden! Ben heel benieuwd naar je verslag, hoe het gegaan is en je foto's. :116::116::116:

Liefs

Becky

Link naar reactie
Delen op andere sites

We hebben de B

We hebben de O

We hebben de O

We hebben de B

We hebben de I

We hebben de E

We hebben de D

We hebben de A

We hebben de Y

BOOBIEDAY!!!!!!!!!!!

Lieverd, heel veel succes hè! Denk aan je. En je weet het, relaxed relaxed relaxed!

Dikke knuffel!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lieve allemaal!

Super bedankt allemaal!

Heb net lekker gedouched, voel me wel kaal nu hoor zonder deo, bodylotion en make-up enzo! Maar voor een heel goed doel :)

Over ruim een half uur vertrekken we naar Bilthoven, voor ons nog wel een stukje rijden! Neem lekken mijn kussen mee voor de terugweg. Dat had ik bij een van jullie gelzen dat dat wel prettig is.

nog eventjes en dan zijn mijn erwtjes verdwenen haha.. eindelijk Boobies! :)

zodra ik thuis ben en me goed voel zal ik meteen even een verslagje schrijven :)

en Diaan!!!! ik zal vragen of Laban z'n vingertjes eens goed voor me laat kraken! haha ;)

Tot snel!

liefs minime

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Minime,

Wie weet heb je ze al (weet niet precies wanneer je aan de beurt bent), alvast proficiat gewenst! Doe het rustig aan en herstel ze! Heel benieuwd straks naar je verslag!

Liefs,

Eefje :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

heej minime! of moet ik zeggen MAXIme??????

Gefeliciteerd meid met je nieuwe aanwinsten ben zeer benieuwd.... hopelijk lees ik je snel weer.

Liefs Chi Chi

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey allemaal!

hier ben ik weer zonder mijn erwtjes maar me uhmm jah... galia meloenen :P haha

hier gaat met mij alles goed.. ik was al eerder een berichtje aan typen maar toen kreeg ik bezoek en mocht ik de vakantiefoto's van mijn ouders bekijken haha..

Ze zijn nu net weg.

Ik voel me goed dames!

Om 10:15 naar Bilthoven vertrokken met mijn mannetje, de lievrd wilde echt op tijd vertrekken want ik mocht natuurlijk niet te laat komen. Haha hij was zenuwachtig, ik niet. Diaan van het forum hier heeft me goed ingelicht, zde heeft me gisteren nog eens helemaal beschrevn hoe het zou gaan! Wat een schat! Thx Diaan! Ik had vannacht heel slecht geslapen, maar vanmorgen was ik superrelaxed.. zelfs een beetje eng haha helemaal geen zenuwen. Na 75 minuten kwamen we aan bij de kliniek. Ondeweg had ik al mijn probioticum ingenomen en daar moest ik om 12 uur nog mijn zofran innemen tegen de misselijkheid.

Om 12 uur precies werd ik opgehaald door een lieve verpleegster en naar boven gebracht. Daar kon ik me uitkleden en mijn pantoffeltjes aantrekken. Ook werd mijn bh vast opgemeten een M.

Toen moesten we wachten tot de pc mij kwam aftekenen. Dit duurde lang!!! Maar nog steeds helemaal relaxed. Daar was hij, hij vroeg of ik nog vragen had en die had ik! haha ik vroeg of 300 cc ook een optie was ipv 280 cc. Hij zou kijken was het mooiste paste en ik liet het aan hem over. Ik zou een med profiel krijgen en qua decolete zou het wel lastig worden want mijn iniminies stonden van zichzelf ook al vrij ver uit elkaar.

Daarna tekende hij mij af en kon ik meelopen naar de lift naar bover waar ik moest wachten op de anesthesist. Ze vroeg me wat vragen en daarna kon ik mee naar de ok. Ik ging op het bed liggen en toen ging het super snel. Slangetje hier, infuusje daar. Er werd zelfs niet gezegd dat de narcose inwas gebracht en weg was ik al. Ze waren wel heel lief voor me hoor.

Toen werd ik wakker met een vrolijk happy gevoel, ik voelde me goed! De zuster kwam vragen hoe het ging. Daarna natuurlijk heel snel kijken hoe het was... tjah .. Tieten :) Ze waren nog erg opgezwollen maar zag we dat de vorm van boven mooi was.. ik meteen hoeveel cc? 300!! whaaaa 300 cc. Was toch het mooiste geweest :)

Daarna mocht ik naar de uitslaapkamer. Daar duurde het 20 minuten voordat mijn mannetje kwam.. ze vergaten hem steeds te roepen!! Stom.. haha..

Maar toen... werd ik misselijk!! voorral na het krijgen van mijn boterham :S Mijn vent schrok wel.. ik was lijkbleek haha. Dat Ging nog af en aan maar dat broodje kreeg ik echt niet weg. Toen maar om een beschuitje gevraag met jam. ook de jam kon ik niet verdragen dus de jam er maar afgeschtraapt, je moet immers eten.

Toen kreeg ik mijn bh aan en mocht ik nog even kijken.. hihi heel appart moment. Ik ben heel benieuwd hoe het gaat veranderen de aankomende dagen.

Om 17 45 naar huis gegaan en om 19:30 weer thuis, mijn moeder opgehaald en een lekker groentesoepje gegeten. tijdens de terugrit, ben ik helemaal opgeknapt en voelde me helemaal goed.

We moet ik om de haverklap niesen. Waarschijnlijk hebben ze met het slangetje in mijn neus iets geraakt... een wondje dat de godganzen tijd kriebelt... niet echt handig met die wondjes. Ik hoop dat het niet te veel druk erop zet.

Ik zal morgen foto's plaatsten maar zijn niet erg duidelijk.

nou meiden ik hou het nou even voor gezien!

lekker op mijn rug slapebn :S

@ Diaan! Heel erg bedankt meid!

liefs minime

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Minime,

Wat super dat alles zo goed is verlopen, 300cc whaaa! Je hebt zelfs al foto's geplaatst, ga 'k zo meteen eens gaan kijken! Proficiat met je nieuwe boobies! :43: Blij dat je je ook al goed voelt! Laat het genieten maar beginnen! :55:

Liefs, Eefje :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi maxime (ik vindt het een goede chichi) haha, wat fijn dat het allemaal zo goed is gegaan! Als ik het goed begrijp is het je dus wel meegevallen?? Nu maar hopen dat het herstel ook mee gaat vallen! Tot wanneer ben je nog vrij van werk? Ik heb je foto even bekeken, en het is niet zo een hele duidelijke, maar het ziet er wel al top uit! Ben je zelf ook tevreden over de maat (voor zover je dat al kunt zien natuurlijk)? Wel top dat je nog die 20 cc extra hebt gekregen haha, ik hoop dat ik dat ook ga krijgen!

Nou meid, doe lekker rustig aan de komende tijd, en laat je maar even lekker verwennen! Ik ben benieuwd hoe je eerste nacht is gegaan..

Link naar reactie
Delen op andere sites

lieve Maxi!!! ;)

Wat fijn dat het zo goed is verlopen!!!

Het ziet er echt goed uit! Nu al!! Ik ben benieuwd hoe het verdere herstel gaat verlopen!

Wat knap dat je meteen al een verslag kon typen!!

Leuk dat je er ook meteen al een foto op hebt gezet!

Beterschap meis!!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo!

veel beterschap en proficiat met je boobies!

ik heb ze net een week!! ik heb je verhaal gelezen en chapeau dat je je zo vlug goed voelt!! ik ben nog heel lang misselijk geweest! en kon helemaal niks

ik ben wel benieuwd naar je foto's! waar vind ik die?

en van welke cup naar wat ben je gegaan met je 300cc?

kreeg je ze achter de spier?

ikzelf kreeg 325 om op een kleine d uit te komen.. denk dat het een volle c zal worden..

doei! en rust maar goed!

caroline

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey lieve allemaal!

Bedankt voor jullie lieve reacties! :)

Het gaat nog steeds goed met me!

Vannacht heb ik heeeeeel slecht geslapen. Ik ben al niet zo'n schone slaapster en kan al helemaal niet op mijn rug slapen... HEb van 1:45 tot 3:45 geslapen en daarna aan mn mannetje gevraagd of hij mij wilde helpen om eruit te gaan, te plassen en beneden op de bank te vertoeven. Gelukkig hebben we een elecktrisch bed, dat is echt een uitkomst nu. Ook had ik nog steeds last van mijn neus, moest constant voorkomen om te niezen. kon het tot 5 keer beperken.

Vanochtend toe mijn mannetje euit moest en naar beneden kwam, was ik net in slaap gevallen maar werd natuurlijk weer wakker. Daarna tot 8:45 geslaqpen omdat mijn vader belde haha.. lief bedoelt maar niet echt goed getimed haha.

Toen kwam mijn ma ook al uit bed en ben ik ook maar opgestaan.

Alles voelt beurs maar ik heb geen pijn... ik heb de neiging om te lopen als een robot maar mijn moeder herinnert me er steeds aan om gewoon rechtop te lopen dus daar let ik nu wel goed op.

Ik kon de verleiding niet weerstaan en heb toch even gekeken. Ik zit nog helemaal onder het roze spul. Het voelt nog erg gezwollen voorral aan de buitenkant. Ze zijn wel groot zo hoor.. hihi :) Ze staan wel erg ver naar buiten, ik hoop dat dat nog wat veranderd.

Het is me allemaal heel erg meegevallen, echt geen pijn gehad maar misschien dat dat nog veranderd. Ik ga nu echt de hele dag op de bank liggen want volgens mij heb ik gister al weer te veel gedaan.

Ben net naar de dokter geweest voor mijn neus.. niets te zien.. haha schaamde me dood, net een bv achter de reug en dan kom ik voor mijn kriebelneus haha stom he.. maarja het is ook zo irri!

nou meiden, ik ga ff lekker chillen. Als ik vandavond ga douchen zal ik foto's maken maar misschien wacht ik wel tot morgen. Alles zit nog zo veilig zo. :)

liefs maxime! haha was inderdaad een goed chichi :)

tot snel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee maxime haha,

Gefeliciteerd met je boobs! Ik lees en leef al een tijdje met je mee. Ik wil ook in deze kliniek geopereerd worden maar moet nog heel wat sparen.

Waar kun je jouw foto's vinden want ben ontzettend benieuwd!

Liefs Kissy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Krijg nou tieten! :45: (hihi heel toepasselijk)

Gelukkig is alles goed gegaan! Fijn dat hij toch heeft gekeken wat uiteindelijk het mooiste resultaat is!

Ben ook erg benieuwd naar het resultaat! Waar kan ik die vinden?

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.