Ga naar inhoud

Minime : 18 januari 2010 : Dr. Laban : Bergman Kliniek


Gast minime

Aanbevolen berichten

Hey lieve meiden!

Hier gaat het allemaal z'n gangetje! Het slapen gaat eigenlijk boven verwachting goed.

Het moet allemaal nog wel heel eigen worden. Thuis als ik niet te veel beweeg wordt het steeds meer eigen maar buiten in de kou, voelt het nog als een harde steen vastgenageld aan mijn ribbenkast.

Vanaf vandaag zie ik eindelijk wat meer verandering, vooral als ik mijn armen omhoog hou. Ik heb volgens mijn vrij veel vetweefsel bij/ rond mijn oksel zitten waardoor je de rondingen minder ziet maar als ze gaan zakken zal dat vel nog wel meer strak rekken omdat er dan meer gewicht aan hangt. en anders als het weer mag maar wat armspiertjes trainen :)

Ik heb weer nieuwe foto's geplaatst.

ik hou nog wel erg veel problemen met mijn stoelgang door de narcose en het stilsitten. Ben normaal erg beweeglijk en sta minstens 4 keer per week op de crosstrainer. Ik heb van mijzelf al problemen met mijn darmen en denk geen beweging me echt de das omdoet. Dus toch maar met veel tegenzin aan de laxeer om erger te voorkomen. Dat is eigenlijk dubbel zo slecht omdat mijn darmen dan weer gestimuleerd worden door pillen en niet van zichzelf maarjha het is even niet anders!

Fijn dagje allemaal!

liefs maxime

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 144
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

heey meid,

heb nog even je foto's zitten kijken, en je moet niet zeggen dat er geen vorm in zit !

ik zie wel degelijk verschil nu hoor, tussen de eerste foto's en nu.. :rolleyes:

het gaat helemaal goed komen joh !! :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid!

Ik sluit me helemaal aan bij Ilona.

Ik heb net ook even gekeken naar je nieuwe foto's en zie al een verschil!

En dat terwijl er maar twee dagen tussen zit (foto dag 7 en foto dag 9)!

Dus gaat de goede kant op, gewoon geduld en vertrouwen hebben. :101:

Liefs Tietje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jep , een ietsiepietsie meer vorm :rolleyes:

Je moet echt wat meer geduld hebben meid .

Ben heel benieuwd naar het voorlopige rezultaat als je 6 weken bent ,

ik zie nu al dat het mooi gaat zijn !

Dat "eigen" zijn beeld je je maar in , binnen een maand lach je met die uitspraak : je gaat me gelijk geven wacht maar ! :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey b-cupje!

Haha je zal ook helemaal gelijk hebben met dat veranderen en eigen voelen Maar toch het idee doet me wel goed haha :P...

Maar het doet ook goed om te weten dat ze nog veeeeel meer gaan veranderen. Maar ik weet dat ik nog lang moet wachten haha.. wat haat ik dat, lang wachten :P. Maarjah ik heb al zoveel jaar gewacht op borsten, dat dit er ook nog wel bij kan :)

Maandag gaan mijn hechtingen (knoopje wordt afgeknipt :P )eruit. Ik hoop dat ze al mooi zijn geworden, het zal vast een verschil zijn met die stomme pleisters er nog op. Dan kan ik ook beter zien wanneer za wat meer beginnen te zakken.

Ik moet nog steeds zeggen dat ik helemaal geen pijn heb, alleen bij het buiten lopen in de kou. Dan voel ik ze nog vastgenageld aan mijn borstkas en bij het zitten af en toe aan de onderkan de prothesen tegen mijn borstkas drukken maar dat zal wel van t zakken zijn??? hoop ik haha.

De zijkant van mijn ribben zijn ook nog pijnlijk, daar hebben ze flink lopen sjorren. Maar als ik jullie verhalen van achter de spier lees en voorral dual plane, dan is dat van mij niets vergeleken bij jullie pijn.

Ik ben nog wel heeeeeel benieuwd waarom ik tijdens de operatie nou een supuit in mijn been heb gekregen. Dat ga ik maandag echt vragen, ze hhebben er niets over gezegt, vind dat maar raan. En ik had de volgende dag toch echt duidelijk een bloeduitsorting met een duidelijk gaatje!!! Die zat er echt nog niet..

nou dames, maandag maak ik weer wat foto's omdat je nou toch bijna geen verschil ziet

fijn weekeindje iedereen!

liefs minimax

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey minimee!

Fijn dat eht zo goed gaat en je geen pijn hebt!

Ik ga weer even je fotos bekijken.

Sorry dat ik nogal kort van stof ben, kost me veel moeite al dat getype haha.

Veel liefs, Tietje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey allemaal!

Ik was vanmiddag even in de stad, en kon het niet laten om toch eens even een bh te passen :)

Ik denk nou ik hoop op 75 C dus had die even gepast. Toch maar even advies gevraagd. Toe zei de verkoopster dat ik toch een 70 D moest hebben whaaaaaa ... nooit gedacht . Ligt vast ook aan het soort bh.. Dat was voor het eerst mijn echte blije momentje.. Het leek wel alsof mijn borsten er anders uitzagen met dat licht en die grote spiegel....MOOIER, BETER :)

Maarjah laat ik maar niet te veel hopen want ze zullen vast nog slinken door het vocht en het zakken maar een C moet ik er dan toch wel aan overhouden :) Ook helemaal niet erg.. daar was waarop ik gehoopt had.

liefs minime

Link naar reactie
Delen op andere sites

is die spuit niet tegen de misselijkheid nadien geweest ?

bij ons in t ziekenhuis krijg je die VOOR de narcose..

dan kunnen ze t beter TIJDENS doen haha !

ik heb voor de operatie een spuit in mijn bil gekregen, maar was voor de bloeddruk laag te houden..

maar denk bij jou tegen misselijkheid, of trombose ofzo..

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Minime,

Leuk zeg dat je eindelijk een blij momentje hebt beleefd, vasthouden zou ik zeggen! :101: Komt vast wel in orde met die C-cup! Misschien zelfs wel die D, wie weet! Maar inderdaad, voorzichtig en realistisch blijven is wel 't beste!

Liefs, :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey allemaal!

Ik was vanmiddag even in de stad, en kon het niet laten om toch eens even een bh te passen :)

Ik denk nou ik hoop op 75 C dus had die even gepast. Toch maar even advies gevraagd. Toe zei de verkoopster dat ik toch een 70 D moest hebben whaaaaaa ... nooit gedacht . Ligt vast ook aan het soort bh.. Dat was voor het eerst mijn echte blije momentje.. Het leek wel alsof mijn borsten er anders uitzagen met dat licht en die grote spiegel....MOOIER, BETER :)

Maarjah laat ik maar niet te veel hopen want ze zullen vast nog slinken door het vocht en het zakken maar een C moet ik er dan toch wel aan overhouden :) Ook helemaal niet erg.. daar was waarop ik gehoopt had.

liefs minime

heerlijk om nu een keer geen hekel te hebben aan je spiegelbeeld, en zeker tijdens het passen van bh's of bikinis. ik denk dat ik definitief heb besloten iets te gaan doen aan die aanblik in het pashokje van een lingeriezaak, tijdens het passen van bikinis.

meid, dat mag na bijna 2 weekjes wel een keer, een happy ogenblikje met jezelf!

liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames!!

jah goed he, mijn eerste blije momentje! :) hoop idd dat er nu nog veel meer gaan komen haha..

Morgen ga ik naar Bilthoven om de hechtingen eruit te laten halen oftewel te ontknopen haha. Een heel eind rijden voor waarschijnlijk 5 minuten. Maar wilde de afspraak niet afzeggen voor het geval er wat mis zou zijn of door bepaalde vragen die ik nog heb. De huisarts heeft toch niet zoveel verstand van een bv.

Ik ben blij dat eindelijk die pleisters eraf mogen :) Ze gaan er ook bijna vanzelf al af door het douchen.

Vanaf morgen mag ik snachts ook zonder bh slapen... maar ik weet niet of ik dat wel ga doen. Toevallig lag ik vandaag na het douchen even in bed zonder bh (nog steeds op min rug) en dat voelde toch heel onveilig. Ik denk dat ik morgen even een goed sport bh haal voor de nacht.

Morgen twee weken PO... vanaf nu mag er wel wat meer verandering komen haha..

Verder heb ik echt geeeeeen pijn gehad..daarvoor mag ik geloof ik in mijn handjes knijpen als ik het bij andere dames lees.

Het valt me wel op dat bijna niemand voor de spier geplaatst krijgt, ik heb dat dus wel. Weet iemadn een duidelijke reden? Ik weet dat het met je vel enzo te maken heeft. Maar tegen mij zei de arts dat als het kon, hij het liefst voor de spier zou plaatsten omdat dat volgens hem het natuurlijkste effect geeft. ik begin nu een beetje te twijfelen of het gewoon ook niet makkelijker voor hem was??

morgen zal ik weer foto's maken!

fijn avondje!

liefs minimax

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de spier doen ze meestal als je genoeg weefsel van jezelf hebt.

Ik kreeg dual plane omdat ik een zo natuurlijk mogelijk resultaat wilde en zeker geen randen zien. Dr. Bos had t anders ook wel voor de spier willen doen, t was meer een zekerheid.

Er zijn hier meer meiden die ze voor de spier hebben en het geeft ook echt een mooi resultaat hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden!

Vandaag mijn hechtingen eruit yeahhhh!!! :)Het litteken ziet er wel netjes uit, zitten nog wel korstjes op.

Ik heb weer foto's geplaats maar moete eerlijk zeggen dat ik er nog niet vrolijk van wordt als ik ernaar kijkt. Het lijkt ook wel heel anders op die foto's. Misschien omdat ik wit ben?

Vanaf morgen weer volledig aan de bak! Gelukkig begin ik met cursus dus dat is wel relaxed! :)

Vanavond weer auto gereden want moet m vanaf morgen echt weer gebruiken. Dit ging prima, nergens last van. Wel opgelet natuurlijk door rustig schakelen voorral vanuit mijn pols en voornamelijk onderhand sturen.

Ben wel blij nu weer aan het gwone leventje deel te nemen, werd wel een btje gek van mijzelf af en toe. Nu weer gewoon werken, lekker socializen en dan gaat de tijd lekker snel. Hopelijk vanaf nu wat meer verandering.

meiden, ik ga nu nog ff chillen! Fijn avondje en slaap lekker!

liefs minimax

Link naar reactie
Delen op andere sites

lieve minimaxi!!

Wat fijn, de hechtingen er uit!!!

Is toch weer wat dichter bij het herstel!! :)

Spannend morgen weer beginnen!!

Ik las dat jij vanaf nu de bh snachts al uit mag laten?? Ik mag dat pas na 4 weken..

Heel veel succes en natuurlijk ook plezier morgen met het hervatten van het echte leven ;)

LIEFS

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi minimaxi

ik heb je ww helemaal nog niet (ook nooit gevraagd trouwens), zou ik je ww alsnog mogen.

2 weken po, je bent bijna net zo snel hersteld van je bv als ik van een ingreep onder plaatselijke verdoving

hopelijk ga ik na volgende week dagelijks met grote sprongen vooruit!

succes met het oppikken van je dagelijkse gangetje

Liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey minimee,

Wat goed dat het zo fijn met jou gaat! Dat je alles ook weer een beetje op kan gaan pikken enzo...goed hoor!

Deed het pijn die hechtingen er uit halen?

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Minime,

Tof dat je weer kunt beginnen deelnemen aan 't gewone leven, en 't autorijden lukt ook al goed dus fantastisch! Heb net je laatste foto's bekeken, en zie er nu echt meer vorm in komen, als je vergelijkt 14 d met 7 d, lijkt wel of je tepels dichter bij elkaar gekomen zijn en er nu meer ronding komt onderin! Heel mooi!

Liefs, Eefje,X

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.