Ga naar inhoud

moi : 24 september 2013 : Dr. Rysavy : Bernekliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste Reactie

Jeetje meid wat een gedoe allemaal! Ik zou helemaal in de stress schieten hier!

Fijn dat je weer kunt aftellen!

dat heb ik vrijdag ook gedaan... ben echt de hele dag aan het janken geweest.. :-(

maar goed ik werd gister zo goed geholpen door de mevrouw van de planning en ik mag gewoon weer aftellen. Qua werk had mijn manager alleen de opmerking ach meis goed werk heeft tijd nodig haha... dus het enige wat nu enorm lastig is dat ik qua oppas beroerd uit kom... maar goed daar passen we wel weer een mouw aan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen! !!

Wat lief dat er al mij gedacht wordt. :-)

*ik ga over 70 minuutjes richting ziekenhuis be benieuwd. ?. Gek genoeg geen zenuwen alleen hele erge honger haha

Zal straks wel andersom zijn

Groetjes en tot straks

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze!!!

Zal morgen mijn verhaaltje doen. Ze zien er huge uit in mijn band..... volgens de pc was het erg strak van binnen- spier maar zal ik heel blij zijn met het resultaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mocht me gisteren om 11.45 melden..wist niet meer welke route ik moesthebben dus even na gevraagd... me netjes gemeld en zitten wachten. Duurde lang word ik ineens gebeld dat ze mij kwijt zijn. Ik zo ik wacht op route140 zegt die mevrouw dan kom ik je halen want daar hoef je niet te zijn haha......

Ik werd mee genomen naar een keurige kamer, mocht ik een mooi schortje aan...kreeg medicatie en hoppa wachte. Helaas waren er wat spoedjes tussen dus het liep wat uit. Gelukkig had ik geen last van zenuwen maar meer van het nuchter zijn.

Ik mocht rond 2 mee naar de voorbereiding... gezellige man:-) daarna kon ik redelijk snel mee door naar de ok!! Nog steeds was ik relaxt pc was volop grapjes aan het maken. Ik kreeg nog de keuze voor de spier ofdual plane. Toch gekozen voor dual planeheb me daar ook op ingesteld.

Ok ging prima!!!!!!!! Heerlijk geslapen :-) pc kwam vertellen dat het een strakke spieeren had maar ik zou tevrede zijn.... daarna weer lekker naar mijn kamertje waar mijn vriendzeer zenuwachtig was haha

Ik mocht kiezen of ik wilde blijven. Had aangegeven eerst te gaan plassen en vanuit daar te kiezen........ om18.30 , kon ik eindelijk plassen haha.. op de toilet ging het niet goed voelde me ineens beroerd worde en ging ik bijna out..

Keuze was gemaakt en het voelde goed! Heb ook redelijk geslapen... Vanmorgen rond 9.30 was ik thuis. Vanmiddag ook nog lekker geslapen.

Qua pijn mag ik niet klagen.

Ik mag 4 keer per dag 1000 gram paracetamol. In de ochtend arcoxia en als ik wil mag ik 1tot6 oxycodon

☆ Een zeer te vrede moi ♥

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd :)

Al je honger kunnen stillen nu? :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nogniet veel gegeten haha.... heb overal zin in om vervolgens weinig te eten.

Heb net foto's erop gezet

Ben in ♡ haha

Heb dagboek veel zin in alles en niets kunnen eten haha :P

Ik zie je foto's niet? Of bedoel je de 3D foto's?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb dagboek veel zin in alles en niets kunnen eten haha :P

Ik zie je foto's niet? Of bedoel je de 3D foto's?

Moet je vriendinnen worden. Heb deze af geschermd :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet je vriendinnen worden. Heb deze af geschermd :-)

Haha dagboek is door domme autocorrectie het moest zijn dat ook

Ik dacht dat we vriendinnen waren :P ze zijn prachtig :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeej wat fijn allemaal.!

Ik heb vanmiddag een gesprek met de PC. Wil t zelfde als jouw wat maten betreft hihi. Ben benieuwd!

Ik ga vriendjes met je worden haha ;)

Hmm als ik zou mogen kiezen op de dag zelf had ik misschien wel voor de spier gekozn? Blehh moeilijk allemaal.

Maare, alles oke zo'n paar dagen verder??

Groetjes.!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thoi tishje ik heb je toe gevoegd!!

Keuze was lastig hoor maar ik ben/was te bang voorr rimpels vandaar ttoch dual plane. Qua pijn heb ik niet te klagen dus vind de keuze ook niet erg.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 dagen po alweer!! Toch vreemd je leeft maanden ergens naar toe en intussen ben ik al 4 dagen trotse eigenaar van borsten :-)

Gisteren middag echt teveel gedaan (lees op het terras gezeten en 1 winkel in geweest) en mijn borsten hebben er goed op gereageerd. Toch mijn band weer even aan gedaan. Dadeljjk weer lekker in de douche heerlijk even het warme water op mijn rug.

Ben nogzo blij alleen blijf het lastig vinden wat nu wel of niet mag. Ik til niets op mijn kopje drinken na :-) Houd mijn armen zo laag mogelijk echter reik ik met rechts regelmatig ergens naar....blijft lastig aanvoelen wat wel en niet kan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.