Ga naar inhoud

moi : 24 september 2013 : Dr. Rysavy : Bernekliniek


Aanbevolen berichten

Ik ben nu 10 dagen po en zelfs voor mij zijn die kleine dingen soms nog te veel! Ik ga wel de deur uit maar na een paar uurtjes ben ik moe en moet ik toch weer ff rust nemen! Aan toe geven meid en goed naar je lichaam luisteren.

Ik vind het ook erg moeilijk met wat je nu wel en niet mag ! Van de week nog gebeld of ik al mocht fietsen mocht dus absoluut niet xD.

Maar we moeten er wat voor over hebben he ;). Ik heb woendag mijn controle en daarna wil ik weer gaan werken als dat lukt. (Zit in de zorg) we wachten het ff af;)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste Reactie

Lieneke wat doe jij in de zorg? Ik ben Coördinator enwrrk 6 weken niet op de groep daarna word ik 2 weken over gepland om te kijken hoe het gaatdaarna ga ik weer de groep op. Volgende week heb ik 2 bijeenkomsten waarbij ik alleen aanwezig hoef te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit in de ziektewet... ik heb gezegd dat ik geopereerd werd maar niet waaraan... ben je namelijk niet verplicht en zo krijg ik gewoon ziektewet zonder moeilijk gedoe ;). Ik ga hier echt geen onbetaald verlof voor opnemen of uren voor inleveren! Vind dat echt ziektewet...

Ja ik kan wel rustig beginnen werk kleinschalig dus en loop eerst met iemand mee.. 7e naar de arbo en hoor ik t wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes! ! Ik zit ook in de ziektewet werd niet moeilijk over gedaan. Manager heeft op de dag van ok zelfs een bloemetje gestuurd. Ik heb wel 1 week vakantie op genomen omdat ik toch met de herfstvakantie vrij wilde zijn.

Ikben benieuwd wat je arbo gaat zeggen. Als het nie luk dan kan je pc ook een brief schrijven toch. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

12 weken en 1 dag PO!! :1bouncingboobs: :1bouncingboobs:

ben erg blij met mijn vergroting echter ook nog wat onzeker! Qua vooraanzicht ben ik helemaal blij... maar vanaf de zijkant gezien... :102: onder mijn re. borst lijkt er nog wat los vel te hangen dus niet compleet gevuld door de prothese. Heb voor vandaag een consult met de chirurg om te kijken hoe nu verder.... ben heel benieuwd of de chirurg ook ziet wat ik zie....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.