Ga naar inhoud

moi : 24 september 2013 : Dr. Rysavy : Bernekliniek


Aanbevolen berichten

Tussen die 275 en die 375 zit een verschil van 2 cupmaten (zoals ik al aangaf hierboven ;) )

325 high profile zou ook kunnen (van mentor he)

Die is 11,5 cm breed (zelfde als de 350 van wellnesskliniek) en heeft een projectie van 4,8 cm (0,2 cm minder dan de 350 van wellness...)

Dit ga je niet zien in bh ;) Dus het maakt niet echt veel verschil :)

xxx

Kijk daar word ik weer vrolijk van.... ik ga gewoon zelf eens even voorstellen wat ik wil :-) :42:

super bedankt :59:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 3 weeks later...

Afgelopen woensdag ben ik nog bij de bernekliniek geweest...

en de knoop is door gehakt :126: :126: :126: :126:

In de week van 16 september word ik daar geopereerd krijg 375 cc mentor dual plane. De pc die ik had liet ook de 275 zien in de 3d foto en gaf aan daar word jij niet gelukkig van.....(die was echt ook te klein)

Ik heb 275, 325 en 375 cc ''gepast'' daarna heeft hij ook voor de fun 455 cc (deze was high profile) ''gepast'' en eigenlijk zag er dat niet eens verkeerd uit. Echter gaf hij aan dat mijn borsten dan heeeeel strak eruit zouden zien en ik zelf vond 375 ook gewoon veel mooier.

Ik heb 3d foto's laten maken, jemig wat een leuke techniek is dat!! zal even vandaag uit gaan luizen hoe ik de foto's hier krijg en dan afgeschermd.....

In iedergeval is de kliniek bekent... nu nog even afwachten wanneer de definitieve datum binnen komt..... SPANNNEND!!!! (al moet ik nog heel lang wachten :102: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

Naar aanleiding van je pb, hier maar even aanvullen :)

Ik denk dat je de high profile 375 cc gepast hebt, want die 455 waar je het over hebt, is een ultra high profile.

De 375 high profile komt ook qua breedte overeen met de rest, dus daar ga ik echt even vanuit.

Met deze prothese kom je uit op een D/E. Schrik niet, want het gaat dan uitzien als een volle C, of als een D.. beetje afhankelijk van je spieren :)

Ik denk dat je eindelijk de goede prothese te pakken hebt voor wat je voor ogen hebt ;)

Het gaat wel lijken op de volgende foto, daar ga ik tenminste van uit. .

http://www.borstenforum.com/gallery/image/13083-2013-01-17-085029/

Zo en nu ga ik eens ff kijken naar die 3D dingen van je ;) haha

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Watte? WIE??? haha, die kennen we nog niet :)

Maar dat maakt niet uit :) Ik zet hem in je titel :35:

xx

Klopt ik kon hem hier ook niet vinden haha..... hij doet veelal borstreconstructies bij vrouwen dien een borst hebben moeten af staan. Mijn gevoel bij hem was als hij van niets iets moois kan maken kan hij van mijn iets ook wat moois maken kan maken :-). Ook wishij meteen welke kant ik op wilde qua formaat.

Mogelijk dat er na mij meerdere meiden naar de bernekliniek gaan :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

^Mijn datum gaat niet door.... :102: :102: :102:

Ik belde vandaag naar het ziekenhuis om te vragen waarom ik nog steeds geen officiële bevestiging had gehad. Geeft die mevrouw aan, de anesthesist heeft geen groen licht gegeven... HUH? Hij wil de uitslag van jou internist ook nog hebben.

Dus ik zo die zou hij toch voor mijn operatie gewoon opvragen??

Hij had dus bedacht dat ik eerst mijn consult bij de internist zou hebben 4 okt en daarna weer terug zou komen bij hem zodat hij dan groen licht zou geven... :93: :93: :93:

Nu rond gebeld en de internist schrijft een brief met de uitslagen voor de anesthesist en dan hoop ik dat hij vanuit daar akkoord gaat geven, en dan moet ik gewoon opnieuw ingepland gaan worden.

:102:

ben echt zo teleur gesteld, lekker *peep* communicatie..........

En wanneer ik nu wel geholpen mag worden? Tsja das een groot mysterie :77: :77:

Link naar reactie
Delen op andere sites

^Mijn datum gaat niet door.... :102: :102: :102:

Ik belde vandaag naar het ziekenhuis om te vragen waarom ik nog steeds geen officiële bevestiging had gehad. Geeft die mevrouw aan, de anesthesist heeft geen groen licht gegeven... HUH? Hij wil de uitslag van jou internist ook nog hebben.

Dus ik zo die zou hij toch voor mijn operatie gewoon opvragen??

Hij had dus bedacht dat ik eerst mijn consult bij de internist zou hebben 4 okt en daarna weer terug zou komen bij hem zodat hij dan groen licht zou geven... :93: :93: :93:

Nu rond gebeld en de internist schrijft een brief met de uitslagen voor de anesthesist en dan hoop ik dat hij vanuit daar akkoord gaat geven, en dan moet ik gewoon opnieuw ingepland gaan worden.

:102:

ben echt zo teleur gesteld, lekker *peep* communicatie..........

En wanneer ik nu wel geholpen mag worden? Tsja das een groot mysterie :77: :77:

zo erg!!

hoop dat ze snel een oplossing zullen vinden voor jou.

dit is echt te erg voor woorden.

Nog een geluk dat je gebeld hebt, anders ging je het misschien zelf niet weten :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsjee, dat is balen zeg! Dat een paar dagen van te voren. Zo zie je maar dat je overal dik achteraan moet zitten.

Hoop dat je nieuwe datum niet ver achter deze datum was, want je leeft er echt naartoe. Sterkte...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik ben blij dat ik nog even gebeld heb. Anders had ik maandag gebeld om te vragen hoe laat ik moest komen en had ik er dan alsnog achteraan moeten gaan..

Ik hoop ook echt dat de datum niet al te ver is.. Ik heb 3 kids dus alles rondom oppas was geregeld zo ook natuurlijk met mijn werk.... Ik ben 6 weken van de groep gepland (gehandicaptenzorg) en zou kijken wanneer ik mijn kantoor taken weer zou hervatten... maar goed nu schuift alles weer op..

Weet ook gewoon niet wat ik deze week nog wel zou kunnen werken of misschien die week erna ook nog wel...

Pffff...... ik doe maar even ZENNNNNNNNNNN en tel tot 10 uhh 100

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat irritant!! Als je eenmaal hebt besloten dat je dit wil kan je gewoon niet meer wachten he! Nou hopelijk weet je snel meer x

Link naar reactie
Delen op andere sites

vanmorgen begonnen met stalken van het ziekenhuis! morgenvroeg terug bellen naar de afdeling planning dan is het gedeelte van de plastisch chirurg er.... De uitslag van de internist was voor mij helemaal goed geen bijzonderheden dus er staat niets in de weg. Op de datum na dan.

pfff heb echt een rot weekend gehad, ik zal zo blij zijn als er weer een datum is dan weet je tenminste hoe of waaraf.... Nu zei ze vanmorgen mogelijk moeten de protheses nog besteld worden :-( dus dat zou nog wat roet in het eten kunnen gooien... :93:

Duim zoooo dat ik donderdag of vrijdag alsnog geholpen wordt :103:

Link naar reactie
Delen op andere sites

24e word ik geopereerd woehoeeeeeeeee! !! Planning heeft gebeld dat het definitief is :-)

Pc opereerd deze week alleen vandaag dus daarom volgende week. Ben al blij dat ik weer mag aftellen! ! De vrouw van de planning heeft mij super geholpen vandaag.

Nog 7 dagen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeej ik heb weer een datum in mijn titel staan :-)

Lekker hoor spanje! Goed vooruit zicht..

BB ik heb geen smily of kleurtjes op de tablet weet jij of ik een instelling fout heb staan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.