Ga naar inhoud

moi : 24 september 2013 : Dr. Rysavy : Bernekliniek


Aanbevolen berichten

Beste allemaal,

vanaf januari lees ik aandachtig mee op het forum :48: en na 2 consults te hebben gehad toch maar besloten om me daadwerkelijk aan te melden.

Ben moeder van 3 kindjes en zoals bij vele van jullie heeft de zwangerschappen mijn borsten niet veel goeds gedaan.

Ik heb intussen 1 consult gehad bij ACCZ en 1 bij welnesskliniek

accz (consulente) gaf aan 430 cc en welness kliniek (dokter verdonck) 350 - 380 cc Verdonck gaf aan dat hij denkt dat er echt niet meer dan 380 in zal passen.

Ik heb op dit moment een kleine a 75 ben 1 meter 72 en weeg 67 kg

Mijn gevoel was bij de welnesskliniek wat prettiger dan ACCZ al vond ik het consult daar ook prima.

Voor nu zou ik als ik accz zou willen kiezen nogmaals een consult plannen om met de pc te overleggen.

Als ik het goed heb begrepen intussen is BB erg goed in maten schatten :3: Ik wil namelijk een mooie volle c kleine d zou graag willen weten wat de 380 gaat doen. Ze gebruiken daar de high profile (begin alleen te twijfelen over het merk van het implantaat)

groetjes

ps, ik kan pas in september geopereerd worden i.v.m. mijn werk. Dus ik ben zwaar aan het aftellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi

Welkom op het forum

Je leest al een aardig tijdje mee dan :)

Grappig dat beide klinieken de meest geplaatse prothesen adviseren haha.. Denk dat ze van die maten de meeste op voorraad hebben hihi

En een beetje vreemd is het wel.. want het zijn verschillende breedtes van prothesen.. Hoe hebben ze dat aantal cc bepaald?

De 430 bij accz zal dan idd wel de high profile zijn... (er is ook nog een andere 430 cc maar die is NOG breder)

Die is 12,7 cm breed, 12,9 cm hoog en 5,7 cm projectie

Deze kan wel zorgen voor een cup E/F..... Wat je op een volle D zal doen uitkomen....

De 350 en 380 zijn extra high profile prothesen (die bestaan niet in high profile)

De 350 is 11,5 cm breed met 5,0 cm projectie

De 380 is 12,0 cm breed met 5,2 cm projectie

Deze prothese gaat precies geven (beide de 350 en de 380) wat je wilt, voor het oog een volle C, kleine D. IN bh zal het een D/E worden!

Als Verdonck denkt dat dat echt het maximale is.. dan zou ik dat maar nemen... Want nóg groter is dan een groter risico op complicaties.. In accz kiezen ze voor een prothese met nog een halve cm meer breedte en ook nog een halve cm meer projectie.. (wat ik echt heel veel vind met een uitgangssituatie van een 75a)

Succes met je keuze!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi BB,

dank je voor je reactie...

Ik meen dat ik had ingesteld dat ik een reactie zou krijgen haha zal nog wat fout gedaan hebben. :blush: vandaar de late reactie

Ik lees inderdaad al heeeeeeel lang mee :4:
wel vreemd om nu ook echt in de galerij ineens foto's te kunnen zien haha....

Dank je voor je reactie!!

Ik vind het nog heel erg eng om daadwerkelijk een datum te plannen, wil graag maar ben steeds bang dat het te groot gaat worden ofzo...

Het verschil in aanraden vind ik ook groot mogelijk dat ook mee speelt dat de PC er niet bij was bij accz. Verdonck legde ook een prothese op mijn borst waarbij hij ook liet zien dat dit nog binnen mijn borst paste maar echt niet meer zou moeten doen want dat zou niet gaan.

Ik wil graag een volle c kleine d (ben heel smal van boven maar heb brede heupen) dus twijfel zal echt wel worden dan tussen 350 en 380.... De meeste zullen dan wel gaan zeggen moet je de grootste nemen :4:

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom!

Ik heb zelf 350cc en Kelly4 heeft als het goed is 380 cc

Ik ben zelf van een 75 A naar 75 D/E gegaan (maar het oogt echt als een volle C kleine D naakt.

Voeg ons anders even toe dan kun je het zien.

En advies van mij: neem de grootste, want echt net als 99.9% van de dames hier; de cup went super snel en ik kan zelfs nu al zeggen dat ik niet weet of dit de enige x is voor mij hahaha

Succes xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mamii, ik ga even uitvogelen hoe ik je toe kan voegen.

Sport jij toevallig ook? Ik doe veel aan hardlopen dus voor mij klinkt een 75 d/e enorm eng :blush: en ben bang dat ik straks niet lekker meer kan lopen.

Nu schud er natuurlijk op mijn kont na niets mee dus ja het zal wel wennen worden.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

ik zag je reacties op mn foto's.. bedankt :56:

De eerste dagen dacht ik echt: wow wat een gewicht. Maar ik kan oprecht zeggen dat ik na 2 weken niet meer merkte dat ze er zaten. En nu vergeet ik heel vaak dat ik een bv heb gehad hahahaha..

Het is idd even wennen maar echt vertrouw me, alles went super snel en voor je het weet zijn ze helemaal eigen :)

xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vandaag nog een afspraak gemaakt bij de berne kliniek, iemand die ik ken wees mee daarop. Volgende week vrijdag consult bij pc bram keulers.. Ik ben erg benieuwd wat deze man me gaat aanbevelen :1boobs:

ik kon via het zoekbalkje nog geen verhalen vinden over deze pc kan dat kloppen bb?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, als je een hele goede sport bh neemt; level 4, ga je straks gewoon weer hard kunnen lopen is mij verteld. Ik kan niet wachten om dat uit te proberen maar moet nog 4 weken wachten tot het weer mag.

Succes met de voorbereidingen.

XxX

Link naar reactie
Delen op andere sites

juwel, dank je voor je reactie!! Ik ben daar misschien nog wel het bangste voor dat ik niet meer kan hardlopen :-) ben me nu aan het focussen op een halve marathon dus zou zonde zijn als ik straks niet meer ''kan'' lopen... (ik zie dan in gedachte een vrouw waarvan haar borsten langs haar oren zwaaien haha)

@ bb, als ik geweest ben zal ik wat plaatsen! ben heel benieuwd wat hij gaat adviseren. Ook het gevoel van in een ziekenhuis zijn i.p.v. kliniek laat ik op me afkomen.. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, ik ben zelf ook een fanatieke hardloper en zie het er voorlopig nog niet van komen dat ik weer kan :)

Ben afgelopen dinsdag geopereerd en het niet kunnen sporten valt me zwaar...ik kan zowieso niet goed stilzitten. Kijk er enorm naar uit dat ik wel weer kan gaan en ben ervan overtuigd dat als je een goede sportbh koopt, dit ook weer kan

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ liesje, wat leuk dat je al geopereerd bent!! Jij mag intussen aftellen tot je weer mag gaan sporten :P haha...

6 weekjes niet sporten, lijkt me ook heel irritant.. ik voel mezelf altijd bluhhh als ik 1 week niet gesport heb.

waar ben je geopereerd? Zal even in je gallerij kijken of je toevallig ook al foto's erop hebt staan :67:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoooo consult nummer 3 zit erop...

bij de bernekliniek in Uden. gewoon in het ziekenhuis alleen is dat voor de zorg die niet vergoed word.

Was een erg prettig gesprek, alleen weer minder dat advies nummer 3 weer compleet anders is dan 1 en 2.....De beste man heeft mijn borsten opgemeten (erg grappig dat was bij de andere 2 niet gebeurt) hij gaf aan achter de spier, maar goed dat deden de andere 2 ook. Dat zou ik zelf ook willen gezien mijn weinig vetjes bovenaan....

Maar goed achter de spier ronde prothese 275 cc..... :102: HELLUP!! van 430 naar 380-350 naar 275..... zit maar een klein verschil .... :wacko: Ook bij deze pc aangegeven dat ik graag een mooie volle c kleine d wil, hij heeft even het boekje van de protheses erbij gepakt met de maten erbij en ik meen dat je dan op 12 cm breedte uitkomt... (maar pin me er niet op vast) mijn borst is 14 cm breed dus dan zou 12 cm nog passen en met veel geluk 13...

maar goed op 10 juli ga ik terug voor verschillende 3d foto's zo kan ik mogelijk een beetje inzicht krijgen in hoe het er mogelijk uit komt te zien. Dit word door een andere pc gedaan die dan ook zijn advies nog even geeft, dus dat is op zich ook wel prettig.

Ik had er wel een heel goed gevoel bij om het gewoon in een ziekenhuis te laten doen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, als je een hele goede sport bh neemt; level 4, ga je straks gewoon weer hard kunnen lopen is mij verteld. Ik kan niet wachten om dat uit te proberen maar moet nog 4 weken wachten tot het weer mag.

Succes met de voorbereidingen.

XxX

ik begin volgende week gewoon weer met voetballen.. mijn beste vriendin heeft 2 jaar geleden een bv gehad en die heeft daarna ook weer gewoon gevoetbald.. geen probleem met een goede sportbh!!

Ik sluit me dus bij juwel dr verhaal aan..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat vervelend dat die adviezen zo verschillend zijn. Daar wordt je ook niet veel wijzer van. Dat opmeten is inderdaad wel belangrijk om precies te weten hoeveel cc erin past willen niet je armen tegen je protheses aankomen en er een natuurlijk uiterlijk aan te geven. Het verschil kan wel liggen in wat voor protheses er gebruikt worden en of dit medium, high of extra high profile is. Medium is breder dus passen er minder cc in dan de zelfde breedte van een high. Het is dus nu om te onderzoeken welke profilen ze gebruiken zodat je daar een keuze in kan maken.

XxX

Link naar reactie
Delen op andere sites

volgens mij had hij het nu over medium.... maar goed ik wacht nog even de 3d uitslag af mogelijk dat ik het eigenlijk wel prima vind het aantal cc en anders idd even kijken naar high o.i.d.

Ze zeggen dat je goed moet informeren maar dat maakt het er niet altijd makkelijker op haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

De 430 bij accz zal dan idd wel de high profile zijn... (er is ook nog een andere 430 cc maar die is NOG breder)

Die is 12,7 cm breed, 12,9 cm hoog en 5,7 cm projectie

Deze kan wel zorgen voor een cup E/F..... Wat je op een volle D zal doen uitkomen....

De 350 en 380 zijn extra high profile prothesen (die bestaan niet in high profile)

De 350 is 11,5 cm breed met 5,0 cm projectie

De 380 is 12,0 cm breed met 5,2 cm projectie

Deze prothese gaat precies geven (beide de 350 en de 380) wat je wilt, voor het oog een volle C, kleine D. IN bh zal het een D/E worden!

Misschien kun je vertellen welk merk en zo van je laatste consult.. Misschien dat ik het rijtje aan kan vullen ;)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien kun je vertellen welk merk en zo van je laatste consult.. Misschien dat ik het rijtje aan kan vullen ;)

xx

heerlijk blond maar dat weet ik niet. Hij haalde een boekje tevoorschijn met daarop ronde protheses op de voorkant... (zegt je dat iets?) haha.... de breedte was 12 cm haha maar daar heb je weinig aan

Link naar reactie
Delen op andere sites

och..... dat had ik ook kunnen doen :126: gewoon niet over nagedacht dat dat ook een mogelijkheid is..

Maandag even een belletje plegen met het ziekenhuis!

Link naar reactie
Delen op andere sites

BB, ik ben intussen achter protheses.... ze gebruiken de mentor protheses

(staat zelfs gewoon op de site, maar compleet overheen gelezen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De 430 bij accz zal dan idd wel de high profile zijn... (er is ook nog een andere 430 cc maar die is NOG breder)

Die is 12,7 cm breed, 12,9 cm hoog en 5,7 cm projectie

Deze kan wel zorgen voor een cup E/F..... Wat je op een volle D zal doen uitkomen....

De 350 en 380 zijn extra high profile prothesen (die bestaan niet in high profile)

De 350 is 11,5 cm breed met 5,0 cm projectie

De 380 is 12,0 cm breed met 5,2 cm projectie

Deze prothese gaat precies geven (beide de 350 en de 380) wat je wilt, voor het oog een volle C, kleine D. IN bh zal het een D/E worden!

Oke, dan nu de aanvulling:

275 cc

Daarin heb je de moderate PLUS profile.. Die is 11,7 cm breed met 3,7 cm projectie (zoals je ziet, veel minder projectie!! Deze zal een C in bh geven, wat eruit gaat zien als een volle B

Dan heb je nog de moderate profile. Die is 12,4 cm breed met 3,4 cm projectie.. nog minder projectie, en een stuk breder.. Wordt ook een C in bh, maar oogt als een B

De high profile zal hij niet gekozen hebben, want die is maar 10,9 cm breed en dat is in verhouding echt te smal voor jou als iik zie wat de rest kiest..

Ik zou deze af laten vallen.. tenzij hij groter wil gaan...

Stel je zou hetzelfde resultaat willen bereiken dan bij wellnesskliniek, dan zou hij de 375 cc high profile moeten kiezen.. Die is 12,0 cm breed met 5,0 cm projectie, of de 350 high profile met 11,7 breedte en 4,9 cm projectie.. Allebei een E die eruit ziet als een Volle C, kleine D...

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was al ''bang'' dat dit te klein zou zijn....

Ik wil namelijk een volle C kleine D dus dat zou ik niet halen

Ben benieuwd wat de andere PC de 10e gaat adviseren en wat het dan wordt bij de 3d foto/film

Zit er tussen die 375 cc en 275 cc ook nog een maat tussenin? Ik bedoel dan de laatste protheses.... Ik denk namelijk dat ik zelf de 375 te groot zou vinden dus mijn gevoel gaat uit naar iets van 325 ofzo?

(altijd heel fijn 3 verschillende aanbevelingen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zit er tussen die 375 cc en 275 cc ook nog een maat tussenin? Ik bedoel dan de laatste protheses.... Ik denk namelijk dat ik zelf de 375 te groot zou vinden dus mijn gevoel gaat uit naar iets van 325 ofzo?

Tussen die 275 en die 375 zit een verschil van 2 cupmaten (zoals ik al aangaf hierboven ;) )

325 high profile zou ook kunnen (van mentor he)

Die is 11,5 cm breed (zelfde als de 350 van wellnesskliniek) en heeft een projectie van 4,8 cm (0,2 cm minder dan de 350 van wellness...)

Dit ga je niet zien in bh ;) Dus het maakt niet echt veel verschil :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.