Ga naar inhoud

MJLK: 31 mei 2013 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Thanks!!!!

Ik zal proberen morgen iets te laten weten. Het is nog zo onwerkelijk. Kan nog niet geloven dat het morgen al zover is :-). Jouw borsten gaan gezellig mee Corine haha.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 245
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi ,

Je zal wel erg nerveus zijn en wat is t ook spannend hè , gewoon nw boobs morgen ! Heel veel s6 en laat t gewoon allemaal op je af komen , ze zijn allemaal zo lief en kundig dat gaat echt goed komen . Wacht met spanning op je verslag hoor !

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

*c*: toen ik jouw verslag las, werd ik in 1 keer super zenuwachtig maar nu ben ik weer rustig. Soms krijg ik van de vlagen maar ze zijn nog te onderdrukken hihi.

Lolo: dank je wel. Wekker staat op 4.30 uur (pffff) omdat ik tot 5 uur mag ontbijten. Dus wordt een kort nachtje. Hopelijk kan ik in ieder geval een paar uurtjes goed slapen want na 5 uur zal dat niet meer lukken, ben ik bang.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar zit ik dan 04.45 uur aan een heerlijke shake als ontbijt. Ik heb vannacht elk uur voorbij zien komen maar nu is het bijna zover!

Manlief had de wekker ook om 4.30 uur gezet om samen te ontbijten maar hij is door de wekker heen geslapen. Mijn grote steun en toeverlaat in donkere dagen :106: .

Het aftellen gaat nu echt beginnen. Nog een paar uurtjes en dan is het zover :5: .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel succes morgen!!!

Maar komt gewoon goed hoor, je gaat naar Bruno, dusssss :)

xxx BB

Dank je wel! Ik weet zeker dat ik een goede keuze heb gemaakt om het bij hem te laten doen. Heb er zin in!!!! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeiemorgen MJLK!!

Today's the day!! Hopelijk heb je lekker en stevig kunnen ontbijten (spijtig genoeg alleen, die mannen toch...)

Lig al wakker van 4u30 en moest onmiddellijk aan je denken!

Ik wens je echt het allerbeste vandaag!! En geen stress, want het is een superteam!

Ik denk aan je hoor!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen!

Ik las dat je niet zo lekker was... Hopelijk gaat het nu na de yoghurt iets beter.

Leuk dat je zo met elkaar bezig kunt zijn. Ik heb net nog even onder de zonnebank mijn ogen dicht gedaan en ga nu maar even uitgebreid in bad. Je moet iets om de uren door te komen. We rijden rond 8.15 uur weg en hopelijk is het te doen onderweg.

Doe maar rustig aan vandaag en ik laat straks iets weten. Sterkte!!!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je, das heel lief. De misselijkheid is echt beter nu! Heb me in de zetel geinstalleerd, zit liever wat rechtop dan weer in bed te liggen.

Vind t ook leuk om zo mee te leven met elkaar! Ik vond t bijvoorbeeld heel geruststellend gisteren te weten dat jullie er ook aan dachten! En voor jou vandaag zal dat hopelijk ook zo aanvoelen!

Zalig hé, nog een bad, deed ik gisterochtend ook nog! Geniet ervan, want dat mag je voor een tijdje niet meer hé hierna! ;)

8u15 zal er heel gauw zijn! Ik hoop dat het verkeer meevalt!

Denk aan je en kijk al uit naar je verslagje!!

Succes en geniet!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks meis!

Wij zijn vertrokken en ik vind het nog heel onwerkelijk. Net maar even afscheid genomen van mijn theezakjes. Heb er geen traan om gelaten haha... Tot later!!!!! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooo spannend, nu ist het begonnen hoor :)

Dat onwerkelijke had ik ook! En om eerlijk te zijn nog steeds! Maar dat komt mss nog door de pijnstillers... ;)

Ik heb ook nog afscheid genomen, bij Dr Demeyere zelf nog, na zn tekeningen. Hij zei "kijk maar nog es goed, want je zal zien hoe snel je ze zal vergeten zijn"

Vlotte rit gewenst hoor!!

Succes!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend! Je zult ze nu al wel hebben, dus ben ik de eerste die je feliciteert (gna gna)! Van harte met je nieuwe boobies!! Ben benieuwd naar je verslag.

X Corine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee, even snel een berichtje!

Ik heb het achter de rug :-D.

Zal straks even een verslagje maken maar ik kan nu al vertellen dat ze groter zijn geworden dan verwacht. Wat een ballonnen hahaha... Maar als ik Bruno en mijn man moet geloven zijn ze echt mooi :-).

Tot later!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.