Ga naar inhoud

MJLK: 31 mei 2013 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Eindelijk heb ik even de tijd gevonden om mezelf voor te stellen..... :1:

Ik ben Marjolein en ik ben 38 jaar. Vroeger wilde ik altijd een borstverkleining maar nadat ik veel kilo's kwijt ben geraakt, ga ik 31 mei onder het mes voor een borstvergroting. Hoe bizar!

Ik heb altijd een D-cup gehad maar door het afvallen heb ik nu op een B-cup. Kortom ik heb een theezakjes-syndroom.

17 april jl. ben ik voor een consult bij dr. Demeyere geweest in Gent en 31 mei is de grote dag. Ik vind het super spannend en lees momenteel volop topics van andere over borstvergrotingen. Ik heb nog nooit zoveel borsten gezien en informatie erover gelezen. Afgesproken is dat ik ongeveer 300 cc voor de spier ga krijgen en mijn voorkeur gaat uit naar een ronde prothese. Ik ben heel erg benieuwd hoe het resultaat eruit gaat zien en ik ben de dagen al aan het aftellen.

Groetjes,

Marjolein

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 245
  • Created
  • Laatste Reactie

Veel succes hoor! Ik ben 3 mei door de Meyere geopereerd. Ik had hetzelfde probleem als jij. Vroeger een flinke dd/e en er was een b van over... Heb ook 300cc rond voor de spier gekregen.

Veel succes hoor! Maak je niet druk over de ingreep dat is echt een walk in the park!

Eerste nacht en dag vond ik zwaar maar nu gaat het goed!

Aftellen dan maar! x Vero

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ,

Spannend en idd bizar dat je eerst n verkleining wilde en nu voor een vergroting gaat ! Ben zelf afgelopen donderdag door hem geopereerd , operatie op zich is echt prima te doen en zijn allemaal super lief daar . Heb ook 300 cc rond voor de spier gekregen , lopen straks een hoop dames met dezelfde borsten Hahah .

Veel succes met aftellen !

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Marlie en Verooo,

Ik hou jullie topic nauwlettend in de gaten haha.... Jouw foto's heb ik gezien Marlie en dat ziet er echt goed uit. Ik kan die van jou niet zien Verooo. Ben erg benieuwd hoe ze eruit zien.

Bruno deed heel laconiek over de ingreep. Omdat ik voldoende weefsel heb, denkt hij dat ik niet zoveel last van de operatie zal hebben. Hopelijk heeft hij gelijk.....

@BB: bedankt voor je berichtje! Het aftellen is inderdaad begonnen. Ik heb er zin in. Ik droom alleen nog maar over mijn nieuwe borsten hahaha....

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Marlie en Verooo,

Ik kan die van jou niet zien Verooo. Ben erg benieuwd hoe ze eruit zien.

Ik heb je toegevoegd, kun je spieken :)

Moet wel zeggen dat ze in het echt wel serieus veel groter lijken dan op de foto. Zal wel door het licht komen of zo geen idee...

Op de foto lijken ze ook meer een beetje op van die opgeplakte ballen. Is int echt ook niet echt zo... Weird..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi MJLK,

wat spannend voor je en heerlijk dat je nu kan beginnen aftellen naar je nieuwe boobs!

Ik ga op 14mei voor een eerste gesprek bij Dr Demeyere ivm een bv. Ik hoorde hier al zoveel goeds!

Alvast succes en veel geduld gewenst met het aftellen ;)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Marlie en Verooo,

Ik hou jullie topic nauwlettend in de gaten haha.... Jouw foto's heb ik gezien Marlie en dat ziet er echt goed uit. Ik kan die van jou niet zien Verooo. Ben erg benieuwd hoe ze eruit zien.

Bruno deed heel laconiek over de ingreep. Omdat ik voldoende weefsel heb, denkt hij dat ik niet zoveel last van de operatie zal hebben. Hopelijk heeft hij gelijk.....

Tnx MJLK ! Ben zelf ook al blij met hoe t eruit ziet ookal gaat t zakken veel te traag hoor maar geduld is niet mn sterkste eigenschap .

En over dat herstel, dat zei Bruno tegen mij ook ,ook omdat ik 2 kids heb zouden ze al wat uitgerekt zijn dus minder pijn hebben. En moet eerlijk zeggen dat ik het onderschat heb,ben morgen 1 week po en leef nog op de pijnstillers, gister een dagje gewerkt en nu weer voor pampus op de bank , ok ik heb wel 2 kids die de hele dag mn aandacht vragen maar de pijn valt mij echt vies tegen :93: Ik kan heus wel gewoon mn bed uitkomen en mezelf aankleden alleen die pijnscheuten bij de wonden zal ik echt niet missen als die straks weg zijn .

Nou ben ik geloof ik 1 van de weinige die zoveel pijn heeft dus zal ik ook gewoon een beetje pech hebben en ach wat is nou ff pijn als je de rest van je leven met prachtige borsten loopt!

Nog ff en dan loop jij ook met prachtige Brunos rond ! Spannend , ik tel samen met je af hoor ,dan lopen we deze zomer allemaal met een gevulde bikini :51:

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat die zomer maar komen. Ik kan niet wachten om rond te paraderen!

Het wordt wel steeds spannender maar ik heb er super veel zin in. Ik hoop inderdaad dat de pijn mee gaat vallen maar we krijgen er iets moois voor terug, toch? Volgens mij heb ik deze woorden ook gehoord tijdens de bevalling haha...

@ *c*: heel veel succes met de intake. 2 vriendinnen van mij hebben ook een bv bij Bruno gedaan en het resultaat is echt mooi! Ik had zo'n goed gevoel bij deze man dat ik niet verder ben gaan informeren. Heel veel succes de 14de maar dat gaat zeker goed komen!

@Verooo: ik heb je foto's gezien maar het resultaat is echt mooi. Volgens mij krijg ik net zoveel als jij dus kan ik een beetje vergelijken. Ik ben benieuwd welke cupmaat het word.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haai!

Bedankt MJLK, nog 5daagjes en dan weet ik eindelijk iets meer! Ik hoop dat het me ook nog lukt voor de zomer! Kan ik lekker meeparaderen met de Bruno club :)

@Mara, hopelijk heb je gauw minder pijn! En je bent elke dag een beetje dichter bij het resultaat waar je op wacht! Succes!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

He hallo,

Je vroeg bij mijn foto hoeveel ik had gekregen. Zal hier maar antwoorden, is mss makkelijker. Ik heb 350cc gekregen. Ben er super blij mee. Je heb voor een goede vakbekwame arts gekozen die eigenlijk alleen maar mooie borsten kan maken. Welkom bij de Bruno club hi hi. Groetjes Corine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij ook welkom Yuna!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ja duurt nog zoooolang voor ik echt in de club kan!

MJLK komt dichtbij voor jou!

En *c* kan bijna op consult!

Allemaal zo fijn en spannend!

Corine, mss kunnen we allemaal mee op het Bruno uitje?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Corine, mss kunnen we allemaal mee op het Bruno uitje?!

Jaaaa, tuurlijk. We wachten gewoon tot jullie allemaal geopereerd zijn en gaan dan lekker een dagje weg. Het weer is nu nog nog flut. Het moet natuurlijk wel minimaal 25 graden zijn, die hempjes en jurkjes moeten aan kunnen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zooooo.....Bruno heeft het druk! Ben erg benieuwd naar de resultaten. Erg spannend allemaal!

Goed plan om een "Bruno-dagje-uit" te plannen. En inderdaad wachten op het mooie weer zodat we geen dikke truien aan hoeven.

Hoe was het vandaag gegaan *c*?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi MJLK,

T is heel goed verlopen, op 30mei is het al zover! Spannend! Jij mag de dag na mij, dus kunnen lekker samen wat verder aftellen :) :)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk, Verooo en Marlie moesten ook een dag na elkaar en nu jullie ook, leuk hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dan inieminie nog, ergens rond 20 juni!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.