Ga naar inhoud

MJLK: 31 mei 2013 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

En dan inieminie nog, ergens rond 20 juni!

Ik was d'r muis vergeten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 245
  • Created
  • Laatste Reactie

Dan spreken we gewoon ergens in Augustus af, dan is het nog lekker weer!!

Ideetje: :13: Scheveningen? (is misschien wel wat ver voor onze limburgse Bruno´s?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat leuk dat Daantje92 op dezelfde dag moet. Weet jij ook hoe laat *c*? Ik mag op 11.00 uur. Voor mij een mooie tijd want vanuit Brabant is het nog een eindje tuffen naar God Bruno.

Augustus is een super maand en Schevingen een leuke plek. Of anders Bloemendaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar kom je vandaan uit Brabant MJLK? Ik kom ook uit Brabant, vlakbij Roosendaal. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

MJLK, ik weet het uur niet van Daantje92... Ja, wie weet zien jullie elkaar! Dat zou wel speciaal zijn :)

Ho zeg, voor mij is dat 2u en 40min rijden :s

Maar ik vrees dat jullie met mij geen rekening hoeven te houden, want in augustus zit ik normaal voor lange tijd in het buitenland...

Nog dit even ladies: toen ik bij Bruno zat, vroeg me constant af of ie een vrouw had! :) en of die dan ook een bv heeft ondergaan :) Gek hé! Zou wel mooie reclame zijn natuurlijk ;)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha....mocht hij een vrouw hebben dan zal ze vast prachtige borsten hebben.

Ik stond gisteren in de kassa bij de AH en betrapte mezelf erop dat ik me afvroeg hoeveel cc een vrouw voor mij had. Was duidelijk te zien dat ze een vergroting had. Is toch niet normaal!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Yuna, ik woon ongeveer twintig minuten rijden van Antwerpen vandaan. Geregeld naar de Metropolis haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Yuna, ik woon ongeveer twintig minuten rijden van Antwerpen vandaan. Geregeld naar de Metropolis haha!

Ik woon ongeveer een 3 kwartier van Antwerpen af. Wij gaan ook wel eens naar de Metropolis.

Dagje Antwerpen is ook gezellig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik woon ongeveer een 3 kwartier van Antwerpen af. Wij gaan ook wel eens naar de Metropolis.

Dagje Antwerpen is ook gezellig!

Maak er dan inderdaad maar gezellig een dagje antwerpen van dames :-D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan ook hoor, maar sommige komen weer van Amsterdam geloof ik? Daarom dacht ik een beetje halverwege, maar Antwerpen is ook prima hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan ook hoor, maar sommige komen weer van Amsterdam geloof ik? Daarom dacht ik een beetje halverwege, maar Antwerpen is ook prima hoor!

Sommige komen idd van Amsterdam :101: Antwerpen word voor mij echt te ver, mn vorige ritje deden we er 4 u over ! Maar voor mij hoeven jullie t niet te verplaatsen hoor .

Komt idd dicht bij dames , zo spannend ! En grappig dat de meeste zo rond de 300 cc voor de spier zitten, allemaal bijna dezelfde maat en vorm borsten :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh marlie, op de spits ofzo? Zeker iets gebeurd ofzo? Booh

Ik ben al zo vaak naar Amsterdam gereden. Langer dan 2u heb ik nog nooit gereden?!

Ja klopt was in de spits , kwamen ook half uur te laat voor mn operatie dus zat echt te stressen ! Gelukkig kon ik nog geopereerd worden .

Maar de keer ervoor reden we zo door en evengoed bijna 3 u. over gedaan dus is echt te ver voor mij om af te spreken in Antwerpen :24:

Leuk al die dames die ook naar Bruno gaan ! Spannend dat aftellen hoor , ik tel met jullie mee ! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan is Antwerpen geen optie. 3 uur is een beetje gekkenwerk. Eerst maar eens die nieuwe boobies gaan scoren bij Bruno :1: .

Het begint nu toch echt op te schieten. Nog 1.5 week :5: .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey mede-burono's.

Ik mag 20 juni mijn Bruno's gaan halen in Gent.

Zo'n Bruno dagje lijkt me geweldig leuk!

Ik woon in Born (bij Sittard), maar reizen is voor mij geen probleem.

:)

Leuk, leuk, leuk!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaan we toch gezellig weer nr Scheveningen! Zoeken we een warme dag uit, springen we lekker met al die Bruno's zo de zee in. ( Ha Ha ik zie het alweer helemaal voor me, wel in slow motion dan whoehahaha)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.