Ga naar inhoud

MJLK: 31 mei 2013 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 245
  • Created
  • Laatste Reactie

Mjlk

Hoe is het met je ? Wat voel je zoal nog ?

Hier gaat alles lekker. Ik moet zeggen dat alles naar wens verloopt. Ik heb bijna geen last meer van mijn borsten. Af en toe een steekje maar daar blijft het wel bij. Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik vandaag gewoon een sportbh heb aangedaan haha. Vind het toch wel een fijn gevoel als ze helemaal ingepakt zijn.

Hoe gaat het met jou missesD?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha :) denk dat ik die sport bh ook nog zal missen... Heb deze al is moeten wassen en drogen amai ik telde de minuten !!

Bwa echt pijn ook niet meer... Wel kleine pijntjes...

Dus heb ni te klagen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje meid ! De jouwe ook he zeg zo natuurlijk echt top !

Zal je wel blij mee zijn !!

Heb je met topic gelezen haha ik was daar even zwaar aan het zagen :P !

Is idd goed afgelopen ben super blij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik ben er nu super blij mee en ik vind ze nog steeds mooier worden haha....

Ik zag alleen gisteren de borsten van mijn vriendin. Zij heeft 6 jaar geleden een borstvergroting laten doen en ook voor de borstspier. Die van haar zijn alleen enorm gaan hangen. Ik schrok er een beetje van. Hopelijk gaat dat bij mij niet gebeuren want anders laat ik ze over 6 jaar weer vervangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer zo vaak mogelijk een bh te dragen. Hoe meer ondersteuning je boobs krijgen, hoe minder snel ze gaan hangen...

Gebeurt ook bij echte boobs he.. Hoe meer weefsel, en hoe minder ondersteuning, hoe eerder ze gaan hangen ;)

Maar meid, je mag trots zijn!!!

Geniet er lekker van!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had het over overdag he :45:

's nachts mag ie uit, na 2 weken volgens de Meyere... Al moet ik eerlijk bekennen dat ik pas na 3 maanden gestart ben om af te kicken van dat ding in de nacht haha.

Overdag draag ik altijd een bh, ook 's avonds op de bank (heb ook geen last van dat ding, dus geen noodzaak om hem uit te doen hihi)

's nachts liggen die van mij vrij ;)

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga me zo een lichte bh aanschaffen voor de nacht iets wat comfi zit... Maar toch steun geeft.

En overdag zoveel mogelijk sport bh maar dan eentje die padded is...

Enkel voor Prive en feestjes een gewone bh... Overdag als ik ga werken gewoon sport bh :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook trouw vier weken lang een sportbh aangehad. Nu overdag een gewone bh en soms een sportbh.

Ik heb in de afgelopen weken al flink wat nieuwe bh's gekocht. Ik kan het niet laten haha.... Nu maar even de rem erop want anders heb ik zo meteen alle maten bh's in de kast liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook trouw vier weken lang een sportbh aangehad. Nu overdag een gewone bh en soms een sportbh.

Ik heb in de afgelopen weken al flink wat nieuwe bh's gekocht. Ik kan het niet laten haha.... Nu maar even de rem erop want anders heb ik zo meteen alle maten bh's in de kast liggen.

Aaaah, lees ik hier plots de antwoorden op mn vragen in mijn topic!! :) :)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee,

welke bh maat heb je? Ik heb een sportbh via kiesdejuistesportbh.nl. Ik heb er nu wel 1 die je over je hoofd moet trekken maar deze zit wel super fijn.

Van de Hema zijn ook prima en vooral voor de prijs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hee *c*,

Hier gaat alles lekker! Heerlijk genoten van de vakantie en het mooie weer. Hoe was jouw vakantie? Mijn boobs hebben lekker veel zon gezien .

Was je alweer op controle geweest? Ik zag laatst foto's van jouw borsten voorbij komen maar ze zijn nog steeds prachtig. Echt mooi geworden!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

O wat goed! Fijn dat je genoten hebt! Leuk hé, die van mij hebben er ook een kleurtje bij :)

Ja, vorige week op controle geweest. Alles zag er prima uit. De littekens zien nog wel wat rood, maar dat zou nog normaal zijn na 3maanden. Het wisselt wel wat moet k zeggen, soms zij ze bleker en soms weer vrij rood. Is dat bij jou ook zo?

Bedankt! Ben ook heel erg blij met het resultaat!

Fijne dag!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.