Ga naar inhoud

Barb : 13 april 2010 : Dr. de Boer : Mediconsult


Aanbevolen berichten

Hey meiden

ik leef nog!! Haha lig in ziekenhuis met een uitgewerkte slaappil. Zelf uit bed komen is heel moeilijk maae ik haak mijn voet om de bedrand en zo kom ik er uit. Nadat ik afscheid nam van mn vriend ging ik een ok complex in. Een voor kamer zeg maar. Daar werd ij nog banger en moest uk huilen. Dr doe boer kwam en bracht mij persoonlijk naar de ok ruimte. Via een glazen gang kwam ik daar. In eens vond ik de ok er heel eng uitzien. Dat kalmerende pilletje heeft niet gewerkt bij mij helaas. Ik voelde het infuus en een koele vloeistof in mn arm. Ik mocht aan iets leuks fdenken. Ik koos mijn vakantie Ibiza maar kon me er niet op focussen. Mn ogen werden zwaar en draaierig. Ik sloot mijn ogen en toen ik ze weer open deed was ik weer in die viorkamer. Er luepen mensen rond ik kon moeilijk en zacht praten om te zeggen dat ik pijn had. Ik gaf het een 8,5 en ik kreeg extra morfine en ik viel weer weg. Daarna weer wakker geworden, suf van de dubbele dosis gaf ik aan nog steeds pijn te hebbben. Het blijkt dat ik dubbele morfine en dubbele ketamine gehad heb. De hele dag was ik suf en een vaatdoek, laveloos zeg maar. Bij mn ogen openen ging er steeds

eerst 1 oog open en mer veel kracht een 2e mn ogen draaiden veel. Verpleegkundige van mediconsult vond het slecht

dat ik zoveel heb gehad, ze was iik verbaasd over de ketamine en die hoeveelheid. Ze zei dat je saar hele dag

suffffffff van bent en dat de pijn evengoed daarna toch zal komen rn dat klopte. Mn vriend is na werktijd gekomen en heeft fotoos gemaakt, dat wist ik niet eens. Savonds is mn ma en broetje geweest. Die schrokken hoe ze me aantroffen. Maar tien mn vriend de foftoos op zijn tel liet zien beseften ze dat het nog erger was geweest.

Het is 275 geworden en helaas dual plane maar ij heb al gespiekt en ik vind ze zooooo mooi!!! Ik ben heel gelukkig.

Eerst heb ik al jullie lieve berichten gelezen, toen moest ik huilen ik vind het zo lief dat jullie mij steunen, tranen beginnen nu alweer tr rollen haha.

Nu zit ik met mn iphone op bed. Morgen ben ik thyus en heb ik mn laptop weer.

Meiden, heeeel erg bedankt met jullie medeleven n steun. Ik vind

dat zo ontzettend fijn. Oh ik weet alleen niet if het low of high profile is. Dat moet ik nog horen. 310 werd een halve voetbal en 275 cc was de bovenrand zichtbaar. Ik ben heeeel erf blij met dr de Boer!!!

Misschien val ik nog un slaap maar jetlag speelt ook mee

dag lieve meiden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 268
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Ach arme Barb! Hoop dat je je snel weer beter voelt meid! Je hebt mij ook wel een beetje aan het schrikken gemaakt hoor! Hoop toch echt dat ik me na de operatie wat beter voel.... Nou meid rust lekker veel uit en laat je maar verwennen! Hoop snel weer wat van je te lezen!

Dikke knuf,

Bloem :147:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden, ik ben nu thuis en voel me stukke beter! Ipv van morfine en ketamine hadden ze me gewoon paracetamol moeten geven denk ik. Maarja, ik heb nog wel druk/pijn maar met paracetamol is het uit te houden. Ik heb een sportbh van de kliniek met een band er om heen. Ik ben echt zo blij met mijn borsten ze zitten nu nog wat onder mn oksel zegmaar, maar de vorm is echt al zoooo mmooi!!! Helemaal mooi rond enzo en de tepelhoogte is mooi. Ik ga vandaag de fotoos er op zetten. PB maar voor wachtwoord als je die nog niet had. Ookal was gister niet zo leuk zou ik het morgen zo weer doen, dit heb ik er echt over. Zelfs gister had ik geen spijtgevoelens!

Liefs Barb

Link naar reactie
Delen op andere sites

HI Barb,

jee wat fijn,dat je je nu stukken beter voelt als gister,ja zo zie je,niet alles laat het lekekr verlopen,en een berg te veel medicatie kan dus ook averechts werken.

maar je zit nu al op de 2de dag,en die doorsta je al beter geef je aan,end at is een goed teken.

en het zijn ook echt de eerste dagen hoor,dat je je daar even doorheen moet slepen,maar goed komen doet het zekers wel,en dat lucht op die gedachten denk ik.

je hebt het ergste achter de rug nu,gelukkig

nu maar spoedig herstellen.

beterschap...

en een ww is welkom,ben reuze benieuwd

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Barb,

Wow, das best heftig geweest, gelukkig voel je je al stukken beter en geef je aan dat je ondanks alles het er toch opnieuw voor over zou hebben! Fijn ook dat je ze al zo mooi vind, dus dat komt alvast helemaal goed als ze binnen een paar weken zitten waar ze moeten zitten! :123: Geniet ervan meid, en rust nu maar heerlijk uit, die jetlag gaat inderdaad ook niet in de koude kleren zitten. Laat je lekker verwennen en ben echt heel benieuwd naar je nieuwe aanwinsten dus zou ik je ww mogen?

Veel liefs, en dikke knuff, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Aahhh Barb! Wat goed om te lezen dat je er geen minuut spijt van hebt gehad, zelfs niet toen je zo'n pijn had de eerste dag! Gelukkig zit die helse dag erop en zal het nu alleen maar beter worden! Je mag wel trots op jezelf zijn, want met een jetlag erbij lijkt het me enorm zwaar :116:

En wat geweldig dat je nu al zo tevreden bent met de vorm en de tepelhoogte! Kun je nagaan hoe tevreden je bent als je een half jaartje verder bent :D

Succes met je herstel enne... mag ik je ww? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi barb

wat goed dat je er blij mee ben zeg

wel jammer dat ze je zoveel hebben gegeven van morfine maar ja weet je ook weer dat ze je dat nooit meer moeten geven ik had het gezegt dat ik dat apsoluut niet wilde hebben ze gelukkig ook gedaan maar meid je hebt het weer gehad nu

nu je lekker laten verwennen en je rustig houden

maar ik wil graag je ww hebben

nou heel veel gr en knuf van mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Barb,

Wat fijn om te lezen dat je er nu al zo blij mee bent!

Maar balen dat je wel veel pijn hebt gehad, en zoveel morfine hebt gehad.

Als ik je verslag lees vind ik het toch heel spannend worden voor mezelf, maar heb er toch ook weer heel veel zin in!.

Veel suc6 met je herstel en hopelijk ga je je elke dag weer beter voelen.

Zou ik misschien je ww mogen??

Groetjes Nursje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Barb,

Mooi hoor je nieuwe boobies, kun je terecht trots op zijn!!! :123: Zit inderdaad al mooie ronding in, wordt heeel mooi als de zwelling weg is en ze beginnen indalen. Geniet ervan en nog een goed herstel!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hoi Barb!

Gefeliciteerd!! Ik ben ontzettend benieuwd naar het resultaat! Kan ik je wachtwoord misschien krijgen?

Ik hoop dat het goed met je gaat!!

:rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Barb,heb net je foto,s gekeken,een jee meid,wat zien ze er al natuurlijk uit,geen ballenefect,ookal zijn het normale aantal cc,s in het brin ziet het er vaak opgeplakt uit og,maar dat valt echt enorm mee bij jou zeg.

gaat het verders ook goed?of heb je het iets pittig nu?logisch hoor....

beterschap vanuit hier...

wil toch nog wel even zeggen,dat je een enorm mooi lichaam hebt,echt een sportster,waanzinnig,petje af

hopenlijk heb je ene spoedig herstel

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

Bedankt voor jullie lieve reacties!

Zoooo, dag 3 alweer (als ik operatiedag mee tel dan) Net voorzichtig gedouched. wat een raar gevoel zeg om de bh uit te doen. Ik had het gevoel alsof mn protheses eruit zouden vallen. Mn borsten voelen zwaar aan. Links geeft steken als mijn paracetamollen uitgewerkt zijn. Ook irriteert de rand van de bh op mijn plekje waar de drain gezeten heeft links. Het slapen ging wel met pijnstillers. Ik heb een elektrisch bed, dus als ik er uit wil klimmen doe ik de rugleuning op zn hoogst, dan rol ik laaaaangzaam op mijn zij en zo naar de zithouding. Elke dag word ik rond 2 uur steeds wakker. Even plassen, drinken en weer mn bed in rollen.

Als ik buk houd ik mijn borsten vast, dat vind ik prettig. Ik heb gister zelfs echt moeite gehad om de usb kabel van mijn camera in mijn laptop te prikken. Dat deed al pijn aan mijn borstspier. Ook heb ik last gehad van mijn borstbeen, veel druk, maar dat is al wat minder. Maarja ik neem wel steeds om de 4 uur 1000mg paracetamol. En ik wacht wel tot het uitgewerkt is en dan kijk ik even aan wanneer ik weer wil innemen. Op deze manier kan ik in de gaten houden wanneer ik kan afbouwen. In de spiegel zag ik dat rechts al een tikkkkkkkie lager zat dan links als ik heel goed kijk. Ze staan wel wat ver uit elkaar maar dat had ik met mijn oude borsten ook al. Mijn borstkas is wat "bol" gebouwd. Maar ik ben al reuze blij met de rondingen die ik heb.

@moontje: dank je wel voor je complimentje ;-)

Ik ga zo even wandelen met mijn vriend ik wil graag even naar buiten met dit weer. Vandaag weer even fotoos maken en erop gooien.

Liefs Barb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Barb,

Nog gefeliciteerd met de twins. Het zal je elke dag wel wat beter gaan. Doe maar gewoon rustig aan, wel goed dat je wandeld is goed oor je bloedsomloop. En voor je t weet zijn de 6 weken om.

suc6 ermee. Liefs, Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey bar,

ze zien er idd al mooi uit,geen ballen effect. had ik veel meer zie ik nu haha

en ik zou de eerst 3-4-5 dagen gewoon om de 4 uur slikken. anders krijg je de pijn er niet onder. en als die hoogte van pijnstillers constant blijft is gewoon veel beter en prettiger. bouw na een dag of 5 af of stop dan?!

en veel sterkte nog meis,

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.