Ga naar inhoud

Barb : 13 april 2010 : Dr. de Boer : Mediconsult


Aanbevolen berichten

  • Reacties 268
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi barb,

nou ik ben veel te weten gekomen maar weet nu dat ik iets vergeten ben. :blush:

maar ik neem aan dat alle littekenzalf goed is voor de littekens, dus ook slakkengel.

Ik weet nu ook wat er bij mij gaat gebeuren maar dat staat in mn topic en dit is de jouwe :137: anders klets ik zoveel hahaha.

hoe gaat het met je?

:116: jacq

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien ga ik toch nog even een afspraak maken om nog wat foto's te laten zien wat ik mooi vind en wat ik belangrijk vind.

Ik had nog wat vraagjes voor mezelf opgeschreven, die wil ik ook nog even stellen. Ik wil dat niet allemaal nog op de operatiedag moeten doen. En ik wil graag nog een keer passen om te checken of ik het aantal cc nog steeds goede keus vind.

Morgen maar even bellen. Ik hoor dan ook of mijn operatie verandert naar 19 april. Dit komt omdat ze sinds dit jaar niet op dinsdagen opereren maar op maandagen. Ze doen het nu in het ziekenhuis voor dat kleine beetje extra zorg en deskundigheid die dichbij is. Ik hoop dat het op dinsdag blijft. Anders kost die maandag me NOG een onbetaald verlof dag. Dat vind ik echt zonde.

Liefs Barb

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je denkt dat het belangrijk is dat de pc die foto's ziet dan moet je dat zeker doen. je moet er met een goed gevoel kunnen gaan liggen straks. en je wilt natuurlijk alle vragen vooraf beantwoord hebben.

Die tip gaven ze mij ook hoor al heb ik dat niet gedaan.

maar het is geen verkeerde zet.

hoeveel cc is nu afgesproken?

en waar zit je nu aan te denken?

Oei dat zou weer een extra dag kosten die maandag ipv dinsdag, vervelend hoor.

ik zal je mijn ww in een bericht sturen.

komt goed.

een album aanmaken is even zoeken maar het komt goed hihi.

Liefs Jacq.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik heb net gebeld naar Mediconsult. Het is sinds gisteren bekend geworden dat ze voor altijd op de maandag in het ziekenhuis opereren. Het ziekenhuis waar Dr. De Boer zelf ook werkt! De O.K. is daar alleen vrij op de maandagen. Mijn operatiedatum is dus 1 dag opgeschoven!!! Beetje dubbel gevoel want kost me een onbetaald verlof dag extra! Ik had graag die maandag gewoon gewerkt maarja. Er zijn ergere dingen.

Snel even mijn datum veranderen

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey barb,

Wat naar dat je onbetaald verlof moet nemen maar je er zit niets anders op dan, ik moest ook mijn vrije dagen inleveren en heb er voor de zomer ook nog maar 7 over. Ze vertelde mij dat het zo werkt ; als t door t ziekenfonds word vergoed dan is het ziek en moet je t zelf betalen dan moet je dagen inleveren omdat het ook je vrije wil is.

Ik vind t ook balen maarja.

Ik eb trouwens de zelfde lengte als en ik be 5 kg zwaarder ik weeg 61kg

Ik heb 380 achter de spier gekregen en idd dat doet zeeeeerrrr en het is nu bijna een week geleden maar ik heb no flink last. ik heb nog 1 week vrij en dan moet ik weer beginnen. werk op een kantoor is dus gelukkig wat minder zwaar alseen kdv.

Veel suc. en geniet nu nog van je vrijheid want erna moet je je echt door andere laten helpen. (wat ik zelf nog het ergst vind)

Dikke knuf Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gesprek gehad met mijn vestigingsmanager. De 3e week vrij zou me 3 onbetaald verlofdagen kosten. Maar ze zei als ik in de zomer 3 dagen extra werk heb ik die dagen weer ingehaald met terugwerkende kracht. Ik hoef dus geen onbetaald verlof op te nemen gelukkig. En van de zomer wilde ik toch al extra werken dus komt goed uit :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Madeleine

Hoi Barb,

Heb net ff meegelezen. Komt idd wel goed uit dat je in de zomer wat meer mag werken dan om zo wat minder dagen onbetaald verlof te hoeven nemen.

Ik had mazzel, want ben gewoon in de ziektewet geweest voor anderhalve week. Ik ben 1 week thuis geweest, tweede week half gewerkt en vanaf derde week weer helemaal. Nu heb ik geen zwaar werk (kantoorbaan), dus geen risico op tillen en zo.

Nu ben ik drie weken PO en het gaat echt prima, ook als is er achter de spier geplaatst. Ik kan weer gewoon rekken en slaap gelukkig ook weer op mijn zij. Dat vond ik echt het ergste... op mijn rug moeten slapen. Soms wist ik echt niet meer hoe ik moest gaan liggen.

Groetjes,

Madeleine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Madeleine,

bedankt voor je ww. Wat ziet het er al goed uit zeg! En wat is het jou mee gevallen de operatie, ik moet nog maar zien hoe het mij vergaat haha.

Ik heb telefoontje gehad van de kliniek. Mijn datum wordt weer verandert. Het ziekenhuis waar ze de OK huren heeft het rooster van hun OK ruimtes nog niet rond en dat betekent dat ze ook niet weten of mijn kliniek daar kan opereren op mijn datum. Gelukkig wisten ze dat ik krap zit met mijn dagen op mijn werk dus hebben ze gelijk bij de kliniek een laatste plekje bewaard op 13 april. Ik ben nu dus op mijn werk aan het regelen dat ik een weekje eerder vrij kan. Lastig lastig natuurlijk want moet ik weer de invalpool afzeggen van de scholen stichting waar ik wel natuurlijk een contract heb lopen. En op mn werk op KDV wordt morgen gekeken of onze eigen invalster al eerder voor mij kan invallen!!! Dus duim met me mee want anders valt alles in duigen. De operatie kan niet later ivm mijn werk. Er zijn al veel mensen die dan vakantie hebben gepland en dan heb ik dus geen borstvergroting omdat ik geen vrij kan krijgen :S

zucht wat een gedoe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Barb,

Wat vervelend zeg al die veranderingen, moeilijk voor je om dat allemaal weer rond te krijgen. Help je hopen dat het allemaal lukt, je mag er niet aan denken dat daardoor je bv zou moeten worden uitgesteld!! :107: Dus hoop super met je mee :35: het moet lukken!!!

Liefs, :53::54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!

ik heb vandaag mijn werk gebeld, het KDV. Daar kon mijn invalster voor tijdens mijn wereldkampioenschappen in USA, mijn verschoven dagen invallen. En vandaag moest ik het natuurlijk regelen op de school waar ik inval werk doe. Pfff

ik voelde me zo bezwaard voor mijn werk en invalbaan!!! MAAR HET IS GELUKT!!! IK HEB gelijk de kliniek gebeld.

En toevallig was er vandaag iemand die persee haar operatie op 13 april wilde maar ze hebben netjes gewacht op mijn telefoontje vandaag!!! MENNNNNNNN ik ben zo blij dat het op het nipperje niet is mis gelopen. Ik werd er helemaal nerveus van sjonge zeg!

Maarja nu is het dus zo dat 13 april om half 1 wordt geopereerd in het Kennemer Gasthuis Noord, in Haarlem Noord. Dat is bij mij achter. Hopelijk mis ik geen overstap vluchten vanuit Amerika want ik kom maandag ochtend aan en wordt dinsdag middag geopereerd!!! Wat gaat het nu dan ineens zo snel.

Fieuw, wat ben ik blij vandaag. Want op mijn werk hadden ze al gezegd dat het niet later kon want dan hebben we al vakantiegangers.

zucht!~

Liefs Barb

ps even weer mijn datum aanpassen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Barb,

Oef, gelukkig zeg dat het allemaal toch nog is gelukt, zal wel een pak van je schouders zijn gevallen! En nu hopen dat het eindelijk definitief vast staat hé. Amai.

Succes verder en nu kun je eindelijk echt beginnen aftellen!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Hi Barb gelukkig voor je! :) Nu is het niet meer nodig om je zoveel zorgen te maken en kan je er gewoon lekker naar uit kijken! En het schiet echt al op, nog 1 maand en 1 dag! :D

Kuss jen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja jullie hebben gelijk. Ik heb nog even last van wat na-stress. Maar er is een grote zorg nu weg dus, verder met aftellen!!!

Nu kan ik dus echt niet meer de laatste week met jullie aftellen. Het eerste wat ik doe op 12 april als ik uit Amerika kom is natuurlijk even snel bij lezen op het forum hè! hahaha. Ik moet die dinsdag om half 12 er zijn. Dus ik kan 's ochtends ook nog even "rustig" forumen hier.

Liefs Barb

ps. Ik ga nu heerlijk mijn weekend tegemoet. Vanavond trainen en morgen wedstrijd! Zondag weer bijkomen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Madeleine

Ha die Barb,

Van harte gefeliciteerd hoor met de datum. Zalig voor je dat het allemaal gelukt is met werk!!!! En dan gaat nu het aftellen beginnen. Maar ach, time flies, dus het is zo de 13e!

Ik vind mijn borsten op de foto's duidelijk minder mooi dan in het echt. Als ik in de spiegel kijk zie ik minder verschil. En vanmiddag heb ik net weer een setje gekocht en bikini. Gaaf hoor, eindelijk zo'n triangel vorm bovenkant. Setje mag nog niet aan, moet nog twee weken sportbeha's aan. Mijn littekens genezen prima. Volgens mij kan ik straks gewoon beugelbeha's aan. Heb dus nu ook beugelbeha gekocht, een dun gevalletje, niet voorgevormd. Jippie!!

Groetjes,

Madeleine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Madeleine ik heb je foto's gezien en ik vind het er mooi vol uit zien. 375cc past erg mooi. Voor mij zal het te veel zijn. Het is de vraag of 310cc gaat passen bij mij. En anders wordt het 275cc. Ik ben reuze benieuwd wat het gaat worden. Als ik uit de narcose kom wil ik het gelijk weten hahah.

Liefs Barb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Madeleine

Ha die Barb,

Dank je wel hoor! Ik ben zelf ook blij met de grootte. De PC adviseerde 330 cc. 375 cc was maximaal wat bij mij zou passen. Door wat gelezen te hebben hier op dit forum, heb ik voor de 375 cc gekozen. Ik had 80 A, maar doordat mijn behaband nu ietsje lager zit, zit ik tussen 75 en 80. Hangt ook af van de rekbaarheid van de stof van de band. Dat setje heb ik dus in 75D gekocht en de bikini in kledingmaat 40, met D cup. En nu wacht ik even met nog meer nieuwe spullen komen, want de vorm is nu nog niet helemaal zoals het wordt denk ik.

Ik snap dat het voor jou ook spannend is wat er in kan. Wil je zelf het liefst de 310? Dan nog wel ff goed zeggen hoor voordat je onder het mes gaat.

Liefs.

Madeleine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Barb,

Nog maar 4 weekjes, dat schiet al lekker op! Nog niet te veel aan denken, zal allemaal wel los lopen! Eerst nog je kampioenschappen in Amerika en dan ben je er helemaal klaar voor!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi barb

ik was ook zo bang was er elke dag mee bezig

maar echt het is allemaal reuze mee gevallen

wat ik het rotste vind is dat ik nog niet alles zelf kan doen omdat het niet mag daar heb iki moeite mee

en me litteken wat onstoken is komt ook allemaal wel goed het ziet er al beter uit allemaal ze hebben me goed geholpen bij mediconsult we hebben bel contact over of het beter gaat enz vindt ik erg goed

nou meid nog even en je hebt ze ook

gr leeg nou ja vol

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meiden,

Bedankt voor jullie geruststellende woorden, erg lief van jullie!! :D Het is ook wel erg fijn dat ik eerst nog in Amerika zit, dan gaat de tijd snel en ik ben er weinig mee bezig. En als ik terugkom is het nog maar 1 nachtje. Ohhhh ikk kan echt niet wachten, zooo spannend... Ik kan het me gewoon niet voorstellen dat ik straks een borstvergroting heb gedaan. Ik vind het wel lef hoor van mezelf en van jullie allemaal natuurlijk.

Liefs Barb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee die Barb,

Zat je verhaal te lezen omdat ik ook bij MediConsult geholpen wordt volgende week maandag. De dag erna (als ik naar huis mag) zie jij Dr de Boer voor je consult, grappig idee.

Wat stoer dat jij het iedereen gewoon hebt verteld! Mijn familie weet niks. Die vinden het onzin en te link enzo. en je moet jezelf acccepteren zoals je bent blahblah. Maar een paar vriendinnen waarvan ik weet dat ze blij zijn voor me en op mijn werk ook niemand. Hoop dat ik na een week wel weer aan de slag kan anders moet ik toch wat uitleggen ;-)

Fijn dat je nog wat afleiding hebt voor de operatie ;-) het is zo spannend he?

Veel succes en groetjes Wempie

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.