Ga naar inhoud

Barb : 13 april 2010 : Dr. de Boer : Mediconsult


Aanbevolen berichten

Zo, het was even haasten van mijn invalschool naar Mediconsult maar gelukkig was ik op tijd voor mijn extra consult. Alles is me nu duidelijk.

Ik krijg geen borstplooiverlaging want de afstand van mijn tepel tot plooi is prima. Mijn moedervlek die in mijn borstplooi zit verwijdert hij en laat hij ook nog eens onderzoeken (is standaard bij moedervlek verwijderen dacht ik).

De drains worden de volgende dag verwijderd nadat ik daar overnacht heb. De incissie maakt hij uiteraard zo klein mogelijk. Mijn borsten zijn vrij symetrisch en hij zegt dat het resultaat ook zo zal zijn. Ze doen geen bloedonderzoeken meer vooraf sinds een aantal jaren omdat dat vaakt tot niets heeft uitgewezen. Mijn borstspieren zijn niet te veel ontwikkeld voor dual plane kon hij zien. Maar hij gaat ervan uit dat het voor de spier kan.

Alles is glashelder nu :) ik ga weer verder met aftellennnnnnnnnnnnnnnnnnnn.

Ik moet wel zeggen dat als ik te veel een voorstelling maak van mijn operatiedag dat ik ontzettend bang en nerveus word. Maargoed dat ik een pilletje daarvoor krijg. Ik zou anders huilend op die operatietafel gaan liggen denk ik :S zo bang.

Liefs Barb

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 268
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey Barb,

Wel als ik het zo lees dan heb jij echt een ideale uitgangssituatie om straks prachtboobs te hebben! :123: Fijn dat alles nu duidelijk is geworden en alle twijfels van de baan zijn. Nu lekker verder aftellen en alles een beetje op je af laten komen. Komt vast goed! :35:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Hmm denk ik dat wel zou willen, aangezien k op weg naar mn consult al met hartkloppingen in de auto zat :38: was echt al lang niet meer zo zenuwachtig geweest!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaaaaaa vandaag over precies 2 weken ben ik dan EIN-DE-LIJK aan de beurt!

Zaterdag nederlandse kampioenschappen gehad en ik ben NL kampioen geworden jemig wat was het spannend met de nummer 2! Maar ben heel erg blij om met deze titel naar amerika te mogen vrijdag, samen met mijn groep en medewerkers en instructieleden.

Vrijdag ga ik naar amerika en ben maandag 12 april terug. Dan maak ik nog even wat before fotoos voor mijn fotosite en mn koffer uitpakken en veel wasjes draaien. Maar ook mn tas inpakken want dinsdag 13 april krijg ik een BV OMG. Zooo spannend kan het soms gewoon niet beseffen en de andere keer besef ik het juist heel goed en wordt ik juist zenuwachtig en nerveus. Maar ik heb er buiten dat wel gewoon veel zin in. In mei pas weer werken!

Liefs Barb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, mijn koffer ligt hier voor me op de grond in de woonkamer. Even wachten tot mijn vriendje thuis komt, die gaat lekker koken en dan vetrek ik naar mijn moeder. Daar slapen we met wat meiden om 's ochtends gezamenlijk te vetrekken naar schiphol. Mijn USA trip gaat dan van start 10 dagen lang. Ik ben maandag 12 april weer terug. Dan heb ik de hele dag om hier weer in te lezen. EN DINSDAG ERNA GA IK EINDELIJK GEOPEREERD WORDEN!

Dag girls,

Liefs Barb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden, zit nu op hotelkamer in chicago! Ik moet snel slapen want het is hier kwart over 10 en bij jullie kwart over 5.

Ben echt op. Normaal zou ik het heel erg vinden als onze tour voorbij is. Maar als ik thuis kom ga ik nog meer spannends doen :-D

Ik kijk echt uit nu naar de bv. heeft zo lang geduurd nu...

truste!

Liefs Barb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel!! Vandaag hele dag geshopt in een outlet en in Columbus. Het was 28 graden!! en veel zon heerlijk!

Morgen en de dagen erna veel trainen en in de avonden wedstrijden. Hopelijk mogen we zaterdag mee doen aan de finales! (beste 15 groepen) En dan idd maandag ochtend thuis komen en dinsdag middag operatie!!! Het komt dan ook eindelijk voor mij ook dicht bij gelukkig *happy happy*

Liefs Barb vanuit Amerika

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bijna, bijna, bijna, bijna, bijna....!!

Spannend! Verga je al van de zenuwen? Niet doen hoor :-) Je hebt gelukkig veel afleiding in de States zie ik, allemaal leuke dingen. Succes nog even!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey girls!!!

Net terug in hotel we hebben de prelims (voorronde) gehad. We zijn door! Want we zitten bij de beste 24 van de 35 groepen.

Morgen hebben we halve finale. Die avond mogen de beste 15 door naar zaterdag (de FINALS) en dat is in een hele grote overdekte arena! Maar goed nieuws: deze avond kregen we een gedeelde 13e plek! Dus het staat er goed voor. Het is echt een droom om in die grote arena te mogen performen/opreden. Voor 12.000 mensen.

daytonarena.bmp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zooooo, gister avond halve finale gehad. Helaas geen finalsplek voor ons want we waren 16e en alleen de beste 15 gaan door. (0,3) verschil!!!! Dat is echt zuur. We hadden zo graag opgetreden in die bijzondere arena voor zoveel mensen. Maar helaas. Nu deze druk en spanning van de competitie hier in USA van mijn schouders merk ik dat ik nu helemaal gericht ben op de operatie. Wauw meiden ik ben dinsdag al aan de beurt. Ik hoop zo dat het goed lukt.

Maandag ben ik terug in NL.

Liefs Barb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Hey Barb, spijtig zeg :( 0,3 wat een enorm klein verschil!

Gelukkig kan je er niet lang bij stilstaan want nog een paar nachtjes slapen.... Jeeh! Beetje zin in? :D

Fijne terugreis en hopelijk heb je een niet al te heftige jetlag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey barb,

Zit nu vast nog in 't vliegtuig, morgenvroeg terug in Nederland en dan nog 1 nachtje slapen en je grote dag is er eindelijk, heb je lang naar moeten uitkijken, maar nu dan toch eindelijk!!! SPANNEND! Zal vast allemaal heel mooi worden!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.