Ga naar inhoud

Barb : 13 april 2010 : Dr. de Boer : Mediconsult


Aanbevolen berichten

  • Reacties 268
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Jeej ik zie dat ook mijn voorsteltopic verplaatst is naar operatieverslagen. Maakt het weer een stukkie echter.

Ik ga ook een ticker maken even uitvogelen voor mij dus. Woensdag ga ik aan mijn vestigingsmanager vertellen

dat ik vanaf 20 april zowieso 2 weken uit de running ben, dat vind ik ook erg spannend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha goed he :38:

hier heb je uitleg; Mijn link

en ja,dat is het ook! vond ik ook en heb het ook tegen zo weinig mensen verteld.

vind je dat niet vroeg? om nu al te vertellen tegen je vestigingsmanager... weet natuurlijk niet wat je doet en of de planning al zover vooruit is.

maar iig succes girl!

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis,

Wat goed voor je dat het consult zo goed is verlopen! Ik kan me dat helemaal voorstellen, haha, met die De Boer erbij en dan je protese voor die grote spiegel passen. Het blijft een verassing he... hoog/laag en hoeveel cc. Maar je weet nu wel de richtlijn, dus dat is fijn toch. Hij kiest echt wel wat mooi is, daar kun je op vertrouwen.

Liefs

Becky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Patries,

Ik wacht nog wel even met het doorgeven aan mijn vestigingsmanager. Wij werken wel met roosters die al een maand van te voren klaar liggen en vakantie aanvraag moet 2 maanden van te voren. Ik moet het dus wel op tijd doorgeven. Als ik het eind januari vertel ben ik ook ruim op tijd.

Liefs Bar

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hey meiden.

Even een update van de lopende zaken bij mij (ja april is nog steeds ver weg, I know..)

Ik heb het aan mijn moeder verteld en ze schrok eerst wel maar gelukkig steunt ze me. Ze weet niet zo veel

van de huidige klinieken af, dat het wat betrouwbaarder is en beter geregeld e.d. Dus ik moest haar eers flink

gerust stellen met mijn keus voor mijn huidige kliniek. Hele klus maargoed, het is me gelukt. De volgende stap

is mijn vestigings manager, maar dat schuif ik nog even vooruit. Al is het wel handig dat ze het vroeg weet.

Onze roosters worden ruim een maand van te voren gemaakt en moet ze vervanging zoeken voor 3 weken ofzo. Ik ben er achter gekomen via haar hyves dat ze ook een bv heeft gehad paar jaartjes geleden. Hopelijk werkt dat in mijn voordeel (meer begrip en misschien kan ze wel regelen dat ik in de ziektewet mag) Ik hoop het want half juni ga ik ook al 2 weken op vakantie en veel vakantiedagen heb ik niet aangezien tussen kerst en oud en nieuw ook verplicht vrij is. Dus de vakaniedagen vliegen er doorheen. 2 april zit ik 10 dagen in Amerika voor wereldkampioenschappen. Gelukkig gaat het gepaard met goede vrijdag en pasen e.d feestdagen dus kost het me uiteindelijk ook maar 3 vakantiedagen :-) Maarja lekker boeiend voor jullie haha.

Ik heb post gekregen van Mediconsult met alle info en facturen voor aanbetaling en restbedrag. Dat ga ik maar eventjes regelen dit weekend dus. Het is nog erg ver weg voor mij al heb ik wel iets super spannends om naar uit te kijken. Ik zal wel even schrikken als ik merk dat het steeds dicher bij gaat komen met paar maandjes. Ik kijk er in ieder geval erg naar uit.

Wat een verslaving trouwens dit forum zeg. Zit hier soms uren en vergeet ik helemaal de tijd. Ik wil gewoon alles weten en verslagen lezen dat vind ik erg leuk.

...Nou ik ga maar weer snel!

Liefs Bar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Barb,

Wat een geregel allemaal he? Wel leuk om je update even te lezen hoor! Ben benieuwd hoe het met jou gaat straks als het eenmaal zover is. Duurt idd nog even, maar het zal ook wel snel gaan de tijd hoor :-)

Wordt jij nu (ook) in het EG geopereerd?

Liefs

Becky

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Update:

Ik heb het aan mijn leidinggevende verteld. Gelukkig reageerde ze blij, ze wist nog niet of het mn vak.dagen kost of ziektewet. Dat moest ze nog uitzoeken met hoofdkantoor. Maandag had ik vergadering met mijn team, toen heb ik het iedereen verteld en gelukkig was iedereen blij voor me en vonden ze het gaaf.

Vandaag heb ik te horen gekregen dat het mijn vrije dagen kost. Het probleem is alleen, die heb ik haast niet meer.

April ga ik naar USA voor wereldkampioenschappen, juni heb ik 2 weken vakantie geboekt, en laatste week van dec is verplicht vrij.

Dat wordt dus onbetaald verlof :( voor zolang ik rust moet houden na de operatie. Dit is besloten omdat ik zelf voor de operatie kies en als iedereen straks iets laat verbouwen het hen veel geld kost. Dus sjah, balen voor mij...

Ik dacht dat ik recht had op de ziektewet of een operatie nou medisch is of niet maar blijkbaar mag elk bedrijf daar zelf over beslissen. Mijn leidinggevende vond het ook jammer dat ik de operatiedatum niet met haar overlegd had, i.v.m. evt. vakantiegangers, zwangerschapsverlof e.d.

Ik had al met het ergste rekening gehouden maarja ik vind het niet leuk dat er zo zakelijk naar gekeken wordt.

:( :144:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Barb, al een tijdje niet meer gesproken, hoe gaat het nu met je? Vervelend dat je onbetaald verlof op moet nemen voor je operatie, het kost al allemaal zo veel he?! De operatie zelf, nieuwe bh's, etc. etc. Ik heb het geeneens gevraagd of het evt. via de ziektewet mocht.. Ik heb ook nog 10 vakantiedagen van vorig jaar, dus komt precies mooi uit! Aan de ene kant moet ik zeggen dat ik het ook wel logisch vindt dat als je zelf voor een operatie (of wat dan ook) kiest dat dan van je vakantiedagen afgaat. Maar ik lees hier dat sommige wel in de ziektewet gaan.. Wat dat betreft vindt ik het niet eerlijk dat het van jou werkgever niet mag. Rare regel ook dat elk bedrijf dat voor zichzelf mag bepalen. Maar ja, verder zou ik me er niet zoveel van aantrekken als ik jou was.. Je doet dit toch voor jezelf en er zijn altijd wel mensen die raar tegenover staan.. Ik heb het vorige week tegen mijn ex-collega's verteld omdat ik dacht dat die dat wel zouden begrijpen, maar van hun kreeg ik ook een hele rare reactie... Ik heb me er maar bij neergelegd dat niet iedereen het er mee eens zal zijn, so be it!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Coco,

Met mij gaat het goed hoor. Ik houd jouw topic ook nog steeds in de gaten hoor.

Ik vind het idd ook niet eerlijk dat de een wel ziektewet in mag en de ander niet. Ik heb gewoon dikke pech. Mijn vakantie is ook al geboekt dus sjah. Ik ga me er ook niks meer van aantrekken. Ik heb leuke vooruitzichten! 1) in april naar Amerika met mijn dansgroep voor wereldkampioenschappen 2) 20 april BV 3) 13 juni 2 weken (voor 2e keer) naar Ibiza met mijn vriend. Nou laat die zomer maar komen, heb er zin in!

Was je langs je oude werk gegaan? Hoe reageerden je ex-collega's dan?

Bij mij reageerden ze verrast en positief maarja je weet nooit wat er achter je rug om gebeurt. Ik ben wel een persoon die me overal wat van aantrekt. Maar ik ga daar maar eens mee ophouden dacht ik zo.

Liefs Bar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik werkte hiervoor in een winkel i.p.v. op een kantoor, dus daar ga ik best wel regelmatig langs.. Ze reageerde geeneens zo heel erg negatief maar ik kon gewoon aan hun merken dat ze zoiets hadden van: dat zou ik nooooooooit doen! Ik kan het niet zo goed uitleggen haha.

Ik begin het wel heel spannend te vinden nu hoor! Ben nog niet echt zenuwachtig, maar vindt het gewoon zo een raar idee dat ik volgende week rond deze tijd met (hopelijk) big boobies zit! Echt een heel onwerkelijk idee.. Maar ja, volgende week heb ik het ook al achter de rug dus dan hoef ik niet meer zenuwachtig te zijn! heeeeeerlijk!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het bij jou al helemaal vastgesteld wat het gaat worden?

Tijdens mijn 2e consult is besproken dat ik 310cc krijg op de spier als het niet past wordt het 275cc op de spier. Maar misschien wordt het het 310cc dual plane zodat de randen boven mooi wegvallen. Maar ik ga zeggen dat ik geen dual plane wil. Ik lees hier verslagen over dual plane en het heeft een lang herstelperiode. Ik werk in kinderopvang en ik kan niet al te lang onbetaald verlof opnemen, financieel gezien. En 8 weken erna ga ik al op vakantie dan wil ik zoveel mogelijk pijn vrij zijn en gewoon weer kunnen werken. Ik hoop gewoon dat mijn herstel voorspoedig verloopt. Ik heb ook heel mijn leven gesport en denk dat mijn borstspieren veel te getraind zijn voor zo'n operatie, dus beter blijft hij er van af! :rolleyes:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik hoor hier ook vaak dat de dual plane toch wel de zwaarste / pijnlijkste manier is, dus ik zou dat zeker zeggen dan. Werken op een kdv is idd zwaar, dus daar zit je dan niet op te wachten..

Ik had bij mijn eerste consult besproken met dr. Ludlage dat ik een grote C / kleine D wilde, maar hij vondt een kleine D veel te groot voor mij! Daar was ik het toen wel mee eens, maar met mn tweede consult een paar maanden later had ik besloten dat ik toch wel gewoon een D wilde! Dus dr. de Boer las op uit mn dossier dat ik een grote C wilde en toen zei ik (heel overtuigend haha) dat ik me had bedacht en dat ik een D wilde. Dus toen gingen we prothese passen, dat had ik de eerste keer niet gedaan omdat ik geen goede bh aanhad en toen kreeg ik gelijk aan de ene kant 275 en de andere kant 240 om te vergelijken, en ik vondt natuurlijk 275 het mooist! Dus daar zijn we op uit gekomen. Achteraf had ik ook wel een maatje groter misschien willen passen, maar ja.. je weet misschien wel hoe dat gaat met dr. de Boer, voor je het weet ben je weer buiten haha. Dus voor de operatie zal ik nog even duidelijk maken dat als het groter KAN ik groter WIL hihi. Ik zou dual plane dan niet zo een heel groot probleem vinden (al heb ik natuurlijk het liefst zo min mogelijk pijn) maar daar is bij mij geen sprake van geweest omdat ik volgens ludlage / de boer genoeg weefsel om de prothese te verstoppen. Ze hebben het ook nooit over randen gehad die zichtbaar kunnen worden, maar alleen dat het te groot zou zijn bij mijn bouw.. Maar dat komt misschien omdat ik er nooit om heb gevraagd!

Pfff.. wat een verhaal! sorry hoor ik ga altijd een beetje ratelen als ik zenuwachtig ben hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh haha geeft niet hoor, ik kan je verhaal goed volgen! Gelukkig kijkt dr. De Boer ter plekke nog eens wat de mogelijkheden zijn en probeert hij ook zoveel mogelijk naar je wens te luisteren, tenzij hij denkt dat het te nep gaat worden. Want daar doen ze niet aan.

Zucht, nog maar 5 daagjes voor jou meis!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag nog maar 4 :43:

De tijd gaat voor jou zo ook heel snel voorbij hoor! Voordat je het weet is het al April! Mijn eerste consult was in Maart, bijna een jaar geleden dus ik weet hoe het voelt om de verhalen van iedereen hier op het forum te lezen, en zelf maar te moeten wachten... Maar achteraf gezien is het eigenlijk best wel snel gegaan! En April is denk ik ook wel een mooie tijd om geopereerd te worden, je bent nog op tijd voor de zomer, en het is (als het goed is) al redelijk lekker weer, dus je kan al een beetje lekker buiten zitten / wandelen etc..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Barb, hoe gaat het?

als ik niet al 2 kinderen had gehad was ik ook meteen naar de winkel gegaan om bio oil te kopen das een goede tip maar ik denk niet dat dat nu nog zal helpen, hihi.

ik ben allemaal al naar leuke kleding aan het kijken voor in de zomer :D

heb al een leuk setje gezien in het hm boek en heb al een leuk jumpsuit gezien bij de coolcat haha

2 en n halve week na de operatie gaan we een lang weekend weg met zn alle omdat mn moeder 50 word.

dan is het leuk in leuke kleding omdat ik me er dan goed in voel.

meestal is het dan wel lekker weer dan kan ik dat mooi aan. al is het wel met een sexy sportbh hahaha

en heeeeeeel misschien zondig ik dan wel even om een bikini aan te doen om even bij het zwemmen van de kinderen te zijn.

Ik vind het wel spannend hoor, ik word steeds ongeduldiger :D

hoe zit dat bij jou... het duurt nog net zo lang

groetjes Jacq

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind het wel weer toevallig hoor.

Ik reageer op je tip over bio-oil. en nu zie ik het steeds op tv...

haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Met mij gaat het goed. Heb je inmiddels Bio oil in huis? Ik had het net gekocht en toen zag ik daarna ook steeds de reclame op tv, daarvoor is het me nog nooit opgevallen haha. De tijd gaat langzaam maar gelukkig zitten we al weer in februari en dat is een korte maand. :)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

het gaat langzaam maar het komt steeds dichterij...

heb toevallig afgesproken om er straks even langs te rijden. (de winkel)

ik had eerste de missie om alles bij elkaar te krijgen ivm carnaval.

alle kleding en accessoires, haha dat is nu in orde.

dus nu is die olie aan de beurt.

vitmanine c heb ik al jaren in huis dus dat komt goed uit.

dat slakkengel moet ook goed zijn of mogen we dat niet gebruiken?

groetjes Jacq

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik heb eens slakkengel gebruikt van mijn moeder. Dat is fijn spul en ruikt niet. Er is gewoon creme van gemaakt. Slakkengel is goed voor littekens maar ik heb het hier op het forum nooit ergens gelezen van iemand.

Liefs

ik kan het morgen eens navragen bij mijn consult :D

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.