Ga naar inhoud

Kuslynn : 5 augustus 2013 : Dr Verdonck: Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 150
  • Created
  • Laatste Reactie

Yesss de datum is definitief! 5 augustus 2013, wordt het :)

Ooh super :43:

Je titel is aangepast en je onderwerp verplaatst :35:

Je hebt zelf al een ticker aangemaakt zie ik, toppie!! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha dat is helemaal makkelijk! Ja het gaat om bijna niks natuurlijk maar elk klein beetje helpt.
Hij zei alleen dat het na de 350 onnatuurlijk zou worden maar hij heeft eigenlijk niks over mijn max gezegd.. :82:
Ach ja tijd genoeg nog :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

20cc zou onnatuurlijker worden dan de 330?

20 cc is een lepeltje vloeistof.... ;)Nah..dat gaat geen mega onnatuurlijk groot verschil maken joh.

Gewoon doen :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Kimmetje

Hallo,

Ik krijg volgende week vrijdag de 24ste mijn bv, ook bij de Wellness Kliniek bij dhr. Verdonck!

Ik heb nu een kleine B en krijg 380cc achter de spier en hoop hiermee op een volle D te komen :3: ....

Ik kan ook echt niet wachten en iedereen om me heen word gek van me haha...

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi kimmetje,

Volgende week vrijdag al, zo dat gaat zeker snel!

Dan is het natuurlijk al extra spannend en de zenuwen beginnen denk ik al te komen he ?

Ik praat ook nonstop erover alleen duurt het nog zo lang voor mijn gevoel haha

380 cc dat gaat zeker een mooie maat worden, ben benieuwd!

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

aahw kuslynn gaat echt sneller dan je denkt meis.. ik vond ook dat ik lang moest wachten maar vandaag nog maar 17 dagen :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi wat leuk ik zie dat je bij wellness kliniek gaat , ik ga 27 juni bij Linda visser ik krijg 350 l em 380 r ik wil echt uitkomen op een d cup krijg achter de spier extra high profiel rond. Duurt lang dat aftellen hè hihihihi xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Noah : Ja de dagen duren echt een eeuwigheid, ben er ook veels te veel mee bezig.. Maar wauw nog maar iets meer dan 2 weken lucky you!!! Ben heel benieuwd hoe het gaat worden :)

@girl25: Jaaa dat aftellen is niet te doen, maar wat leuk dat je ook naar de wellnesskliniek gaat. 27 juni dat is over iets meer dan een maandje dus ook al weer 'bijna'. Al duurt die bijna voor jou gevoel heeel lang haha. ;) Een D cup hoop ik ook op uit te komen wordt vast een mooie maat. Welke maat heb je nu als ik vragen mag ?

@peertje: Oh super! Ik had ergens al je verhaal een beetje voorbij zien komen, maar top dat je het ook al op een jonge leeftijd gaat doen. Ik ben nu zelf bijna 21 en ik denk we leven NU, dus ik wil nu ook eens een sexy jurkje en trots in mijn bikini lopen. Wanneer word je 18 ? Ook al bijna ?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames

Ik ga ook een borst vergroting doen bij de wellness kliniek door dokter damen 31 mei al !! Weet nog niet hoeveel cc doe de next day surgery mijn zus is al geweest paar jaar geleden door dokter visser ze is heel goed en tis allemaal heel mooi geworden

Groetjes laura

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi kuslynn, Verdonck is een goede keuze!! Ik ben op 18 maart door hem geopereerd :-) Kijk je er al naar uit? Xx Kelly

Daar sluit ik me volledig bij aan :101:

Ik heb Kelly dr boobs als voorbeeld genomen hahahahaha...

Lekker aftellen dames, heel veel succes xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook benieuwd ben er ook veel te veel mee bezig zit heel de dag op het forum naar boobies te kijken haha en verhalen te lezen

kan niet wachten! :D Aftellen aftellen :5:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@laura20: Over een weekje al!! Dan zijn de zenuwen er zeker al of niet ? Op welke maat wil je uit gaan komen ?

@kelly4 : Oh ik ga even spieken zo haha, altijd benieuwd :) Ben je tevreden hoe alles is gegaan ? Maar ik kijk er echt heel veel naar uit, eindelijk mooie goed gevulde boobies over 2 maanden! Hopelijk als het dadelijk lekker weer is vliegt de tijd voorbij.

@mami: Die van jou zijn echt wauw, als ik op hetzelfde uit kom ben ik meeer dan tevreden!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je meis...

Ik zou naar Piepke luisteren en gaan voor 350cc

Verdonck raadde mij eerst 330cc aan want anders zou het onnatuurlijk ogen..

Toen ik zei dat ik meer wilde zei hij: oke 350cc maar dat is je max..

Het scheelt idd maar 30cc dus neem het zekere voor het onzekere, want heel veel dames, inclusief ik, wennen super snel aan hun boobies..

xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

@kelly4 : Oh ik ga even spieken zo haha, altijd benieuwd :) Ben je tevreden hoe alles is gegaan ? Maar ik kijk er echt heel veel naar uit, eindelijk mooie goed gevulde boobies over 2 maanden! Hopelijk als het dadelijk lekker weer is vliegt de tijd voorbij.

Hoi hoi,

Nu maar even vanaf mijn laptop. Dat typt wat makkelijker.

Ik heb je nu geaccepteerd dus vanaf nu kun je bij mij spieken :) Heb mijn foto's enkel voor vriendinnen toegankelijk. Hoef geen potten kijkers :93:

Ik ben zeer tevreden over hoe alles is gegaan!! De voor informatie, het consult, de operatie en de na-behandeling ben ik zeer tevreden over. Ik heb op verschillende tijdstippen de kliniek wel eens gebeld, zowel doordeweeks als in het weekend en heb altijd antwoord op mijn vragen gehad. Erg prettig! Mocht ik opnieuw kunnen kiezen, ga ik weer naar Verdonck. Hij heeft van mijn 2 boobies 2 pracht exemplaren gemaakt in mijn ogen :)

Nog 2 maandjes voor jou en zoals je zelf al zegt zal de tijd om vliegen als het mooi weer is! Ben je er al over uit hoeveel CC je wilt? Geloof iedereen hier maar.....de maat went echt heel snel!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden!

Ik ga nu zeker voor de 350 cc! Net zoals jullie zeggen het went snel en daarom wil ik ook niet achteraf denken van had ik toch maar groter genomen.

En kelly, jou boobs zijn ook echt geweldig.Mooi groot haha! Echt jaloers nu ;)

Fijn dat het zo super verlopen is, hopelijk ervaar ik hetzelfde en hetzelfde resultaat hihi.

Liefs xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Laura,

Ja snap ik dat je zenuwachtig bent, maar dat moet wel gaan lukken naar een C ;)

Ik ben zelf ook maar een klein ding en best dun dus dat komt wel goed hoor.

Ben heel benieuwd hoe het over een weekje is, laat maar weten hoe het gaat!

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.