Ga naar inhoud

Kuslynn : 5 augustus 2013 : Dr Verdonck: Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi,

Zo even mezelf voorstellen, voor zolang als ik weet ben ik super onzeker over mijn borsten.

Die heb ik vrijwel geen, een hele kleine A op dit moment. Maar iedereen zei altijd : 'Maak je geen zorgen, dat komt nog wel'.

Maar helaas nu ik al bijna 21 ben nog steeds niks erbij gekomen. Dus vandaar heb ik nu eindelijk besloten om voor een bv te gaan.

Na al heel wat verhalen te hebben doorgelezen ben ik bij Beclinic uitkomen, goede verhalen over gelezen.

Dus het plan is om in Januari op consult te gaan en dan te kijken hoe het allemaal bevalt.

Ik wil graag naar een grote C of kleine D. Ik ben best dun en niet zo groot. (169 cm en 52 kg )

Misschien heeft iemand nog tips over waar ik rekening mee moet houden etc ?

Liefs,

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 150
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Kuslynn

Welkom op het forum!

Leuk en spannend dat je een consult gaat plannen!

Als je naar beclinic gaat, kun je het beste een foto op internet zoeken, van de maat borsten en de vorm borsten die je graag zou willen hebben. Plovier doet niet aan cupmaten, maar aan een 'beeld' ;)

En wat is een C en een D cup he.... Tussen een 70C en een 85C zit een wereld van verschil, dus een C cup is niet zomaar een C-cup ;)

Daarom is het belangrijk dat je aan je pc laat 'zien' wat je wilt :)

Als je meer wilt weten over wat een C of wat een D of een E is, in jouw omvangsmaat, ga dan eens passen in een groot warenhuis, neem een stapeltje zakdoeken mee om de bh mee op te vullen en trek er een truitje over. Dan heb je meer een idee wat bij je past :)

Heel veel lees- en forumplezier!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Bedankt voor de info :)

Ik vind het zelf ook best lastig nou echt de goede 'maat' te vinden. Heb al een paar foto's gezien waarvan ik denk dat wil ik ook. (70D)

Een vriendin van me is pas op consult geweest bij beaucare, dus ik denk dat ik daar ook nog op consult wil gaan en is toch wat dichterbij voor me. Dan heb ik namelijk nog iets om te vergelijken.

Alleen weet ik daar niet zoveel van, misschien nog meer mensen die daar ervaring mee hebben (beaucare) ?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haii,

Leuk om te horen dat je het consult al gepland hebt en dar je ook een borstvergroting wilt laten doen! Ik ben zelf 20 en wil ook heel graag een bv doen. Gister ben ik op consult geweest bij beaucare in Utrecht, en het zag er allemaal netjes uit. Ik vind her alleen ook lastig om een keuze te maken voor een kliniek..

Mijn gesprek was met dr Vrambout, maar de operatie wordt uitgevoerd ik België door 1 van de 4 plastische chirurgen daar. Deze mag je zelf kiezen. Hij vertelde ook dat eigenlijk alles wordt besproken op de dag van de operatie zelf. Qua prijs wel heel gunstig, maar aangezien een vriendin bij ACCZ geweest is met een heel mooi resultaat en maar 1 dagje pijn, twijfel ik ook nog steeds of beaucare een goede keuze is...

Succes in ieder geval met her maken van je keuze!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Fijn dat je ook ongeveer in dezelfde situatie zit als mij. Zo moeilijk allemaal een keuze maken, gelukkig heb ik nog wel even de tijd voor de keuze maar het wordt er niet makkelijker op.

Zelf wacht ik ook even het resultaat van mijn vriendin af die haar operatie dus in januari heeft bij beaucare.

Maar zoals ik lees is je gevoel dus goed bij beaucare ?

Weet je ook al voor welke maat je wilt gaan, als ik het vragen mag ?

Ook jij veel succes met je keuze! :)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ja het is lastig inderdaad! Maar opzich zal je denken, als beaucare geen goede kliniek zal zijn, dan hadden ze geen kliniek in Nederland gehad, gezien de strenge keuringen, en dan zullen er veel meer slechte recensies staan op het internet. Mijn gevoel bij de kliniek is wel goed, ook fijn om je eigen arts te mogen kiezen!

Ik kan alleen op dit moment helaas nog niet geopereerd worden, maar in februari moet het rond zijn. Dan wil ik de operatie plannen in de voorjaarsvakantie, zodat ik in ieder geval een week kan herstellen.

Op dit moment ben ik over de vorm van mijn borsten tevreden, alleen vind ik ze te klein. Ik heb nu een 70B en wil graag een volle C cup. Ik zal nog een foto plaatsen van hoe ze er nu uit zien zodra ik tijd heb!

Spannend dat een vriendin van je daar naartoe gaat! Welke arts gaat de operatie uitvoeren bij haar? Laat tegen die tijd weten hoe het gegaan is! Ik hoop dat het goed verloopt :).

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Mijn vriendin wordt geopereerd door Dr Stefanie Bosselaers. Dus ik ben heel benieuwd en wacht de resultaten en haar ervaringen natuurlijk even af.
En wow, wat heb je prachtige borsten, echt waar ik zou er veel voor over hebben dat ze er zo uit zien! En ik snap ook wel dat je ze net wat voller en groter wilt, dat wordt heel mooi denk ik zo.
Alleen dat je nu nog niet geopereerd kan worden is misschien alleen maar fijner kan je er nog rustig even over nadenken enzo ;)
Misschien nog wel eventueel meedere consulten als je daar behoefte aan hebt.
Zelf kan ik ook pas in juni, vanwege mijn school en werk kan ik niet eerder zolang vrij krijgen want aan een weekje heb ik niet genoeg denk ik.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Hoihoi,

Een tijdje geleden had ik me al voorgesteld, maar alles heeft een beetje vertraging opgelopen en
ben van mening veranderd dus ik denk doe het nog een keertje.
Ik ben 20 jaar en ben van plan deze zomer een borstvergroting te doen.
Ik ga 18 april op consult bij de Wellnesskliniek in Genk bij Dr. Verdonck.
Ik heb al hele mooie resultaten gezien bij een paar dames hier op het forum bij Dr. Verdonck en vandaar mijn keuze voor hem.
Nu nog even kijken hoe het consult bevalt waar ik wel erg nieuwsgierig naar ben natuurlijk.
Ik heb nu een 70a en hoop naar een 70D te gaan.Ik weet eigenlijk niet hoeveel cc's ik hiervoor nodig ga hebben of hoeveel er eigenlijk inpast en ben benieuwd wat voor profile enzo snap het verschil nog niet zo goed ?
Het zal denk ik wel achter de spier worden doordat ik niet veel weefsel heb.
Maar om alles even samen te vatten, ik kan niet wachten om op consult te gaan en natuurlijk alles te horen want ik wil dit al zo lang !! :)

Nog meer dames die hier toevallig heen gaan of zijn geweest ?

Ben wel benieuwd hoe het zit met de narcose of slaapsedatie..

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hooi Hooii

Mooie borsten op je plaatje !! z'n volle boezem wil ik :126:

Ik heb 20 april een consult bij de Wellness Kliniek

Ik wil ook van een 70a naar een 70C of zelf een 70D

wil het ook al lang maar heb echter geen idee hoeveel erin past

en of het beter is voor of achter de spier..

Ben benieuwd naar je consult en ervaring !! wil je me op de hoogte houden?

Liefs Noah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi,

Ik vind ze zelf ook prachtig op mijn plaatje hoop maar dat het te realiseren is :)

Oh je gaat iets voor mij spannend he!!
Ik kan echt niet meer wachten duurt allemaal veels te lang,

Helaas heb ik net mijn consult moeten verzetten omdat ik niet goed heb gekeken naar mijn toetsrooster in verband met school dus nu ga ik als nog 2 mei bij Dr. Verdonck.

Benieuwd wat ze bij jou zeggen over hoeveel cc en hoe ze het gaan plaatsen, laat je het mij ook weten :) ?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa heel spannend al had ik vandaag een tegen val bij de bank krijg de financiering niet omdat mijn vriend bkr registratie heeft.. we hebben een samenlevingscontract dus daar kom ik waarschijnlijk niet onderuit :(

nu heb ik best redelijk gespaard weet alleen niet of het haalbaar is voor de datum dat ik het wil laten doen. Ik heb een extra baan genomen in de horeca maar als het niet druk is word ik niet ingeroosterd dus hier kan ik niet zo goed op bouwen.

Ook heeft mn hondje afgelopen 2 weken veel bij de dierenarts gelopen. En moet ze misschien geopereerd worden de operatie kost tussen de 900 en 1500 euro:( alles voor mn kindje maar dan is wel mn spaargeld voor boobies weg:(

Zie me droom een beetje in het niet vallen..

Hoop dat voor jou goed gaat allemaal!! ik hou je wel op de hoogte van het consult :)

Liefs Noah xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfoe het zit je niet mee meid!
Ik hoop voor je dat je het toch bij elkaar krijgt anders zou het zonde zijn,

voor welke datum wil je het laten doen als ik vragen mag ?

Ik kan het in verband met mijn werk het pas begin augustus laten doen,

en naturlijk de laatste centjes bij elkaar sparen.

Dus het zal voor mij helaas ook nog wel even duren,

Hopelijk komt alles goed met je hondje en natuurlijk je financiering voor je boobies.

Ik hoor wel hoe het consult is gegaan :)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa was een mega tegenvaller mn vriend denk dat we het geld in juli bij elkaar hebben.. dus dan zou ik het in juli laten doen

wilde eigenlijk 31 mei :( maar dat gaat denk ik niet lukken.. wel 20 april op consult ben benieuwd :D

Voor jou inderdaad ook nog lang wachten en als je iets graag wilt is een week wachten al erg lang :(

Hou me op de hoogte liefs Noah xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoii Lynn zie nu pas dit berichtje sorry! je krijgt geen bericht als er iets nieuws geschreven word dus had het even niet in de gaten :)

Het ging goed volle vertrouwen in Dokter Damen! het wordt 7 juni 350 cc achter de spier :D super spannend !! aftellen nog 43 nachtjes slapen haha

Liefs Noah xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Noah!
Oh dat maakt niet uit hoor heb hetzelfde probleem soms,

Maar super leuk en gefeliciteerd met je datum :)

Dat gaat zeker een mooie maat worden!
Volgende week krijg ik meer te horen op mijn consult, heb al echt zenuwen hihi.

Aftellen maar tot 7 juni ;)

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet om me er mee te bemoeien maar je kan je op een topic abonneren, dan krijg je een melding als er nieuw bericht is. Dat kan je eigen topic zijn maar ook die van een ander.

Bij mij op de ipad staat er rechts naast de topic titel een balkje met volg dit onderwerp....

Succes

Anma

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor de info :D haha scheelt weer zoekwerk haha!

jaa super spannend ik was ook zo zenuwachtig voor het consult dan hoor je eindelijk wat

er allemaal mogelijk is :D succes en laat even weten hoe het ging

Liefs Noah Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat ik er ook achter ben haha! Thankss!!

Heb al een hele vraaglijst gemaakt, nu maar hopen dat ik niks vergeet.

Morgen 2u rijden daar zie ik wel een beetje tegenop maar goed we moeten er iets voor over hebben :)

Ik laat het weten hoe het is gegaan!

xx Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het consult ging bij mij ook heel goed! Dr. Verdonck is echt een lieve man dus met het vertrouwen en het gevoel zit het ook goed.

Het word 330 cc achter de spier, ben alleen benieuwd waar ik op uit kom. 350 heb ik ook nog gepast maar dat word bij mij toch te onnatuurlijk.

Even overleggen met mijn werk, heb 2 datums gekregen :) .Maar het word waarschijnlijk 5 augustus dus 2 maandjes langer wachten dan jou maar wel iets om naar uit te kijken, heeeel blij nu haha. :3:

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

jeeeh geweldig nieuws !! wat leuk! en spannend jaa ik ben echt aan het aftellen!! liever vandaag dan gister maar nog precies een maand wachten voor mij spannend! :D

Liefss xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.