Ga naar inhoud

Kuslynn : 5 augustus 2013 : Dr Verdonck: Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

@peertje: Oh super! Ik had ergens al je verhaal een beetje voorbij zien komen, maar top dat je het ook al op een jonge leeftijd gaat doen. Ik ben nu zelf bijna 21 en ik denk we leven NU, dus ik wil nu ook eens een sexy jurkje en trots in mijn bikini lopen. Wanneer word je 18 ? Ook al bijna ?

xxx

In november wordt ik 18 dus de operatie zal die moment ongeveer plaatsvinden. hangt er allemaal vanaf! Ik heb heel veel stage en dat is enorm zwaar (kindjes tillen enzo) aangezien je de eerste 6 weken rustig moet zijn ga ik kijken wanneer ik de operatie het beste laat uitvoeren, wanneer ik eens 5 of 6 weekjes stagevrij ben bijvoorbeeld! :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 150
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi kuslynn jaa laat zeker even weten hoe het gegaan is jammer dat jij nog ff moet wachten want het is vervelend dat wachten mijn laaste week duurt zo lang slaap ook slecht de dagen op me werk dure ook zo lang ben blij als ik 31 mei op de terug weg ben na huis en lekker een weekje kan herstellen heb nu al medelijden met mijn vriend die someteen alles over moet nemen haha

Kus !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Snap niet waarom jullie zo lang moeten.wachten heb begin mei gebelt en kon eind mei komen of hebben.jullie bewust pas zo laat gekozen ? En ben wel beniewd waaar iedereen vandaan komt 'kom zelf uit harderwijk :) en ben maandag 22 jaartjes oud

Groetjes !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ peertje : Oh slim dat je tot dan even wacht. Stage kan inderdaad heel zwaar zijn en je wilt natuurlijk niet te vroeg beginnen in verband met eventuele complicaties. En een voordeel dan kan je mooi in de winter herstellen en dan valt het ook niet zo op met een sportbh ;)

@laura: Ah lief dat je vriend dat voor je wilt doen! Mannen mogen ook wel eens aan het werk gezet worden haha.

Maar ik heb er bewust voor gekozen omdat ik niet eerder vrij kan nemen van mijn werk. Dus dan maar eventjes wat langer wachten..

Ik kom zelf uit Nijmegen, dus voor mij iets minder ver rijden :)

En veel afleiding nemen dat helpt tegen de zenuwen, nog maar een paar daagjes!

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hooi meiden ben afgelopen vrijdag geopereerd !! Donderdag had ik mijn consult moest een uuur wachten dat was wel jammer toen ik eindelijk aan de beurt was hebben we maten gepast het is 350 cc geworden dokter damen wou absolut niet zeggen op welke cup ik zou komen hoop een c hijs achter de spier geplaatst met de hechting onder mijn borst ben daarna lekker naar mijn hotel gegaan mocht na 12 uur snachts niet meer roken drinken en eten en moest me de volgende dag om 9:20 melden toen moest ik weer heel lang wachten 11 uur werd ik naar boven mee genomen naar mijn kamer moest me om kleden kreeg een jasje een mooie muts en pantofels en moest een zetpil naat binnen brengen daarna moest ik wat formulieren invullen en werden er fotos gemaakt na weer een tijdje op mijn kamer hebben gewacht kwam een verpleegster me op halen moest lopend naar de operatie kamer lopen nnou daar was ik het was er super koud moest gaan liggen er werrd eeen infuus in gebracht met vocht en iets kalmeerends ze praten nog wat met me toen ging ze me borsten insmeren met betadine en vanaf toen weeet ik dus niks meer ze hebben gewoon stiekem zonder wat te zeggen omdat ik zo zenuwachtig was me in slaapgebracht en op eens werd ik wakker ! En jaaa hoor daar waren ze mijn nieuwew boobs er lagen nog 3 meide naast mij want ze doen er 4 tegelijk ahaha toen werd ik naar mijnn kamer gereden en binnen 15 min stond ik buiten met mijn vriend op weg maar huis ze hebben tijdens de operatie een hele strake band om gedaaan krijg bijna geen lucht meer en ze plettenn mijn borsten die ik 12 dagen om moet houden en heb oplosbare hechtingen die verdwijnen van zelf de eerste dag viel het me allemaal mee kwa pijn maar de volgende dag lijkt het als of je overreden ben door een bus maar je krijg goeie pijn stillers zetpillen voor als je gaat slapen 3 dagen antibioctica kuur en paracetemol het is me het allemal waard allleeen ff doorbijten hoop dat jullie hier wat aan hebben en wens iedereen die nog moet heel veel succes en veel beterschap kuss laura

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja kusslynn las dat je 330 cc wil doen omdat 350 mischien onnatuurlijk word is echt niet zo ik heb 350 en vind ze eigelijk niet zo supergroot hoor meid dus zou lekker voor de grotere gaan het valt reuze mee liet me fotos aan me zus zien want heb natuurlijk stiekem het verband er afgehaalt om fff te kijken toen zij ze oh zo heel groot ziijn ze niet maar juist super mooi maatje hoop dat je hier wat aan heb xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Laura,

Allereerst gefeliciteeeeerd met je boobs! Je hebt ze :)

Super dat alles goed is verlopen, en fijn dat het nu goed met je gaat!

Lijkt me wel even doorbijten door al die pijn heen maar je doet het voor een goed doel he meid ;)

Ik ben benieuwd hoe ze eruit komen te zien, dus over een paar dagen foto's haha!

Ps. Heb ook definitief besloten om voor de 350 cc te gaan, zoveel scheelt het niet en als ik al die goeie verhalen hoor dan is de keuze snel gemaakt.

Veeel beterschap, en genieten van je boobs he!

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hooi meiden ben afgelopen vrijdag geopereerd !! Donderdag had ik mijn consult moest een uuur wachten dat was wel jammer toen ik eindelijk aan de beurt was hebben we maten gepast het is 350 cc geworden dokter damen wou absolut niet zeggen op welke cup ik zou komen hoop een c hijs achter de spier geplaatst met de hechting onder mijn borst ben daarna lekker naar mijn hotel gegaan mocht na 12 uur snachts niet meer roken drinken en eten en moest me de volgende dag om 9:20 melden toen moest ik weer heel lang wachten 11 uur werd ik naar boven mee genomen naar mijn kamer moest me om kleden kreeg een jasje een mooie muts en pantofels en moest een zetpil naat binnen brengen daarna moest ik wat formulieren invullen en werden er fotos gemaakt na weer een tijdje op mijn kamer hebben gewacht kwam een verpleegster me op halen moest lopend naar de operatie kamer lopen nnou daar was ik het was er super koud moest gaan liggen er werrd eeen infuus in gebracht met vocht en iets kalmeerends ze praten nog wat met me toen ging ze me borsten insmeren met betadine en vanaf toen weeet ik dus niks meer ze hebben gewoon stiekem zonder wat te zeggen omdat ik zo zenuwachtig was me in slaapgebracht en op eens werd ik wakker ! En jaaa hoor daar waren ze mijn nieuwew boobs er lagen nog 3 meide naast mij want ze doen er 4 tegelijk ahaha toen werd ik naar mijnn kamer gereden en binnen 15 min stond ik buiten met mijn vriend op weg maar huis ze hebben tijdens de operatie een hele strake band om gedaaan krijg bijna geen lucht meer en ze plettenn mijn borsten die ik 12 dagen om moet houden en heb oplosbare hechtingen die verdwijnen van zelf de eerste dag viel het me allemaal mee kwa pijn maar de volgende dag lijkt het als of je overreden ben door een bus maar je krijg goeie pijn stillers zetpillen voor als je gaat slapen 3 dagen antibioctica kuur en paracetemol het is me het allemal waard allleeen ff doorbijten hoop dat jullie hier wat aan hebben en wens iedereen die nog moet heel veel succes en veel beterschap kuss laura

Dit hoort in je eigen topic ;)

Het is handiger als je dus je verslag ook in je eigen topic zet (heb je topic via pb naar je toegezonden) en dan kan hier weer op kuslynn gereageerd worden, anders loopt alles zo door elkaar :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast nicky88

Hoi meiden, ik word 26 augustus ook geopereerd door dokter verdonck! Tijdens het passen wilde hij geen cc's zeggen om mijn keuzen niet te beinvloeden, heb dus gekozen zonder te weten welk ik zou krijgen :) ben uiteindelijk uit gekomen op 425 cc extra high profile achter de spier, was aan het twijfel tussen 2 maten maar heb dan toch maar voor de grootste gekozen :) ben zo nerveus , 26 augustus is nog zooooo lang, maar mocht niet vroeger omdat ik nog maar 4maand geleden ben bevallen :( ben zo benieuwd hoe men 2 vriendjes der gaan uit zien !! En ben ook best wel benieuwd naar de pijn na de bv... Hoop dat het wat meevalt want me 3 kleintjes in huis, waar van 2echt heeeele kleintjes ... Achjaa we zullen wel zien groetjes allemaal !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi nickyw gefeliciteerd met je datum welke cup heb je nu en wat voor cup zou je wille na je bv ik starte van een aa en heb nu 350cc en heb zeker een volle c als het geen kleine d is haha maar iedereen is natuurlijk verschillend ben ook erg smal omvang 70 snap dat je nerveus ben haha dat was ik ook voor al toen ik daar eindelijk was en gefeliciteerd met je pasgebore kindje !! Over de pijjn de dag van de operatie denk je oh valt eiigelijk allemaal wel mee tis meer de volgende dag als je wakker word met pijn stillers is het alllemaal wel te doen mocht van mijn pc alles doen na mijn operatie lees op dit forum veel dat je niks mag maar wat hij zij was heel logies je heb alleen spierpijn en als je niks meer uitvoert met je armen dan worden je spiere alleen maar stijf en gaat het allemaal alleen maar meer pijn doen ja tille mag je niet en dat kan je ook niet maar heb me zelf gewasen aangekleed en dinge in het huishoude zo als afwas opruime ensovoort heb alleen rheel erg last van mijn rechterschouders heel iritand maar dat gaat ook wel weer over :) groetjes lau

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi laura, dank je wel, heb nu een 80B ben wel 1meter79 en weeg 80 kilo, hoop tege augustus nog 10kilo kwijt te raken maar zelfs dan nog denk ik dat op mijn lichaamsbouw een goeie D cup mag komen, en ben blij te horen dat het allemaal mee valt, mijn man heeft gelukkig wel 2weken verlof genomen, dus dat zal dan zeker mee vallen he ! En we moeten er iets voor over hebben he ;) groetjes xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa weet wel zeker dathet een cup d word ben van de week bh van eenvriendin gepast die heeft van der zelf 70 D en hij paste mij perfect dus bij jou komt het zeker goed tis bij mij nu 2 wekengeleden en ben zo wat pijnloos alleen mijn sport bh op me huid voelt beetje als schuur papier enals ik het koud heb voelt als of meborsten slape prikkelingen zeg maar kan nu ook op me zij slapen yeahh !! :) fijn dat je man lekker thuis is dan en hoop dat je nog wat afvalt wat zal je dan someteen nog ben afgevallen mooie borsten blij zijn met je lichaam ik teminste weg was al slank maar tiet loos en nu ook nog mooie borsten kanniet wachten op mijn eerste strand dag moet natuurlijknog wel eennieuwe bikinie aanschaven haha groetjesss laura

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Woehoe nog maar een maandje, eindelijk gaat de tijd wat sneller :)

Helaas heb ik wel een financiele tegenvaller gehad en daar baal ik echt van, dus dan maar proberen een beetje te lenen bij mijn ouders ofzo.

Heeft iemand een goede tip voor een sportbh en moet deze in de omvangmaat dus 1 maat groter zijn dan normaal door zwelling etc?

Ik had wel wat gehoord over de fila en van de hema, welke raden jullie aan ?

Nog meer dingen in de voorbereiding waar ik aan kan denken ?

Genoeg vragen zo haha, verder met aftellen :)

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi dames,

Even vraagje, ik kan weinig sportbh's vinden in 70d, helaas ook niet de fila :(

Is de triumph tri action extreme ook goed ? Die hebben ze namelijk wel in mijn maat.

En helpen de arnica tabletten/ druppels ? Ik hoor voor en tegenstanders maar niks dat het echt bewezen is dat het helpt..

Laat maar weten ^_^

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kuslynn,

Ik ben dinsdag geopereerd, en was dus zondags ervoor begonnen met de hoogste dosis arnica korrels. deze heb ik tot afgelopen donderdag genomen. En ik ben idd niet blauw geworden. Zelfs het plekje waar het infuus heeft gezeten niet. Dus ik zou zeggen neem ze in. alle kleine beetjes helpen. succes. groetjes Sasje

Link naar reactie
Delen op andere sites

De tri-action workout is sowieso ook goed. Neem aan dat de extreme dan ook goed is.

Heb het even gegoogeld en wordt zelfs aanbevolen bij bv of bvk:

http://www.puursport.nl/triumph-triaction-extreme-sportbh-zwart-p-713.html

Zou deze dan gewoon nemen :) LIjkt me een comfortabel ding :)

Ja en die Arnica... Geen idee of ze helpen.. Ik heb ze niet gebruikt. Heb wel vitamine C 1000mg gebruikt, zodat mijn weerstand optimaal was.

Na de operatie is het ook belangrijk om genoeg eiwitten te eten en veel groenten en fruit. Dan krijgt je lichaam de juiste voedingsstoffen om een goede wondgenezing te creeeren :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi dames,

Even een vraagje, welke medicijnen moet ik van te voren al halen?

Ik heb nu ibuprofen 600, en nog een strip paracetamol. Is dit genoeg of nog aanvullen met eventueel andere ?

Wat betreft de sportbh eindelijk 1 gevonden die ik redelijk pas, ik moet eigenlijk een omtrek van 65 hebben maar die is er helaas niet. Dus gekozen voor de tri action, hopelijk gaat die passen :)

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

1 strip van 10 paracetamol kán te weinig zijn.(dus misschien nog een doosje halen :) ). ligt aan hoeveel pijn je krijgt, maar in principe neem je elke 6 uur 2 paracetamol van 500 mg... dus dan ben je er snel doorheen ;)

De ibuprofen neem je maar 2 keer per dag en neem je nooit tegelijk met de paracetamol. De paracetamol neem je dus als onderhoudsdosering (daar zet je ook je wekker voor in de nacht ;) ) En de ibuprofen neem je dan 2 uur voor of 2 uur na de paracetamol, elke 12 uur :)

Vaste tijden is heel belangrijk :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie : Dan haal ik zeker nog even wat extra paracetamol erbij, dan zit ik sowieso goed :). Dankje voor de hulp!

@sista333: Jaaa ik vind het heel spannend! Kan niet wachten, maar als het kan ga ik zeker voor de 350cc. Als ik hetzelfde resultaat als jou krijg ben ik meer dan tevreden hihi :)

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.