Ga naar inhoud

Kuslynn : 5 augustus 2013 : Dr Verdonck: Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Heeee meid!

Je hebt ze!!! Superr vet! Heb je ze al bewonderd? Groot zei je he? Wel mooi? :)

Balen dat je zoveel pijn hebt. Probeer het advies van BB op te volgen!

Sterkte de komende dagen!

Liefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 150
  • Created
  • Laatste Reactie

Hee meid,

Jaa heb ze al gezien en ben er heel blij mee. Weet alleen niet of ze nog veel groeien haha, hoe is dat bij jou gegaan?
Op je foto te zien, zien die er van jou al super uit, ben je er blij mee ? Nog pijn of gaat alles goed ?
Gelukkig gaat het al langzaam beter met de pijn, en kan niet wachten tot ze gedaald zijn en ik echt kan zien hoe ze gaan worden.

Liefs xxx

Ps. ik zal je even toevoegen dan kan je me foto zien :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, vond het af en toe naar om te lezen als iemand geen pijn heeft hahaha.. terwijl ik het niemand gunde hoor, deze pijn! Maar dacht steeds: waarom ik wel zoveel pijn dan? :)

Dat je bh zo strak zit: had ik ook.. is volgens mij de zwelling in het begin.. Ik ben nu 2 weken po en de bh zit nu "goed" zelf bij de cup zit ie soms een beetje los :( dat vind ik wel een teleurstelling omdat ik het nog te klein vind eigenlijk.. Had groter verwacht en gehoopt. :)

Maargoed, wat je veel leest en ziet op het forum is dat de boobs de tijd nodig hebben om te zakken en hun plekkie te vinden en ze daardoor wat groter worden.... Even geduld voor ons dus wat het uiteindelijke resultaat zal zijn ;)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha inderdaad precies! Echt een opluchting als je dit allemaal leest, ik heb er idd veel aan :)

Oh dat is jammer dat je nog niet tevreden bent, hopelijk komen ze nog mooi naar voren en dalen ze. Heb al verschillende voorbeelden gezien bij 2 weken dat je denkt, niet zo groot maar dan na 4 of 6 weken dat ze echt dubbel zo groot zijn geworden!
Geduld heeeel vervelend he haha :121:

Even een vraagje, mijn ene litteken is de pleister mooi wit en zit en netjes op aan de andere kant is die doorweekt van bloed en wondvocht denk ik, beetje gelig, kan dit kwaad? Heb aan die borst ook meer pijn ?

Of zit ik me onnodig zorgen te maken

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha geduld, rot woord :93:

En ja heb wel is voorbeelden voorbij zien komen hoor dat ze groter worden. Maar op een of andere manier geloof je dat niet bij jezelf haha

Over die hechtingen, ben ik niet zo in thuis dus weet ik niet. Als het er verder niet doorheen komt lijkt het me niet dat je je zogen hoeft te maken. Bij mij ziet het er ook beetje rood en geel uit maar voelt verder niet raar en komt er niet doorheen. En als je je zorgen maakt, zou ik gewoon even je pc bellen toch!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet die pleister er al vanaf het begin zo uit?

Ik heb het wel vaker gelezen dat er wat rood of gelig vocht in de pleister zit. Zolang het niet meer wordt, is het meestal geen ramp, maar als je het niet vertrouwd, gewoon ff je pc bellen meid. Dan kan hij je gerust stellen of aangeven wat het kan zijn :) Of wat je eventueel moet doen :)

Fijn dat de pijn wat minder al is :) Neem je de oxycodon nog? of zit je nu op het andere schema?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja vanaf het begin al hetzelfde, heb het in de gaten gehouden en gelukkig zo gebleven :)

Vandaag is mijn laatste dag oxycodon, en ik begin vanavond met het schema wat je voor me hebt gemaakt!

Hopelijk heb ik van het weekend al bijna geen pijnstillers meer nodig :)

Alleen vandaag enorm veel vocht in mijn buik, lijk wel zwanger :83:

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een update, vannacht even tegenslag gehad.

Veel last van mijn rug en rechterborst gehad.

Rechterspier doet veel pijn en die borst is veel boller. Ik denk omdat ik rechtshandig ben dan maar.

Vanaf wanneer voelde jullie die tegendruk niet meer? Links voel ik helemaal niks meer van :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoi meiden,

Morgen ben ik 6 weken po en ik maak me toch wel zorgen over iets..

De afgelopen week begin ik steeds meer last te krijgen van mijn rechter oksel. Alsof er een soort bult net iets ervoor ( ik denk aanhechting vd borstspier) zit. En ik weet niet of dit te maken heeft omdat die kant nog verder moet zakken?

Misschien iemand die dit ook heeft gehad?

Of moet ik gewoon geduld hebben en trekt het vanzelf weg?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...

Hoi iedereen,

Ik ben weer terug. Helaas krijg ik een heroperatie. Het verschil wat ik een tijdje geleden al opmerkte is opeens zo snel gegaan dat ik het niet meer kan negeren. Tijdje geleden op consult gegaan en 28 april ga ik weer onder het mes. De linker kant wordt gecorrigeerd en weer omhoog geduwd. Als verklaring gaf mijn pc dat mijn huid het niet aan kon en dus te ver door is gezakt ?
Het rare is dus wel links is veeel zachter dan de rechter die dus wel goed is.
Nog meer mensen her moeten hebben omdat de ene kant te ver is doorgezakt ?

Ps. Foto's in mijn album voor vriendinnen

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi iedereen,

Ik ben weer terug. Helaas krijg ik een heroperatie. Het verschil wat ik een tijdje geleden al opmerkte is opeens zo snel gegaan dat ik het niet meer kan negeren. Tijdje geleden op consult gegaan en 28 april ga ik weer onder het mes. De linker kant wordt gecorrigeerd en weer omhoog geduwd. Als verklaring gaf mijn pc dat mijn huid het niet aan kon en dus te ver door is gezakt ?

Het rare is dus wel links is veeel zachter dan de rechter die dus wel goed is.

Nog meer mensen her moeten hebben omdat de ene kant te ver is doorgezakt ?

Ps. Foto's in mijn album voor vriendinnen

Liefs xxx

Hej kuslynn ,

Ik heb je fotos bekeken , ik vind het wel echt erg voor je ..

Hoop dat dit mij nooit overkomt ( hoop iedereen wel denkik)

Buiten dat foutje heb je echt prachtige boobs gekregen !!!

Veel succes !! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ja, ik heb dit ook gehad! Ben zon 2 jaar geleden terug geopereerd, prothese eruit gehaald, pocket wat kleiner en vastgehecht van binnen. (leek wel zo'n bank met van die knopen, zat echt strak, is allemaal goed gekomen). Het is nu nog steeds goed, blij dat dat gebeurt is.

Succes!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ingrid: Bedankt voor je berichtje! :)
Ik heb even je foto's bekeken en bij jou is het ook helemaal goed gekomen dus een hele geruststelling.
Heb je na die correctie nog veel last gehad en kon je wel weer dingen sneller oppakken dan na je bv ?
Liefsx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.