Ga naar inhoud

Kuslynn : 5 augustus 2013 : Dr Verdonck: Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 150
  • Created
  • Laatste Reactie

Vind zo spannend voor je Lynn ben zo benieuwd hoe je ervaring gaat worden en geloof me het geluk dat je voelt als je ziet dat je 2 ingepakte bobbels aan de voor kant hebt..

het gevoel IK HEB BOOBIESS is zo geweldig !!

6 dagen meid die vliegen voorbij !! ik hou je verslag in de gaten !!

Dikke kus Noah :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend!!!! Bijna nog ff geduld!! Bij welness krijg je sowieso Een recept mee voor diclofenac zetpillen. Die werken super.... Kreeg er zelf alleen diarree van.

Nog ff geduld meis!!

Ow ja!!! Maar niet de diclofenac EN de ibuprofen nemen!!! Dus als jij de ibuprofen mag nemen van je pc, dan kun je dat doen, maar dan neem je geen diclofenac!!!

Als je de diclofenac van Wellness neemt, dan neem je geen ibuprofen. De diclofenac van wellness (meestal 100mg) die neem je maar 1 keeer per dag, alleen in de avond (tijdstip dat je anders de ibuprofen zou nemen!)

Dit zijn namelijk allebei NSAID's en die werken bloedverdunnend, en als je dus allebei gaat nemen, kom je over de maximale dosering heen en dat mag niet gebeuren ;)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje meiden, het mag van mij al maandag zijn hoor hihi!
Nog maar 5 daagjes, nog steeds moeilijk te beseffen maar ben toch wel heel benieuwd hoe het gaat worden en dat ik eindelijk weet hoe jullie je nu voelen en oh ja hoe de pijn is :23:

Ik zal zeker even rekening houden met alle medicijnen die ik ga nemen. Hopelijk zo weinig mogelijk :)

Van het weekend nog even de grote schoonmaak en voor de laatste keer sporten nu het nog zonder sportbh kan haha.

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!!

Ik sliep in t begin bijna rechtop.... Heleboel kussens dan gaat dat best redelijk. Ik ben nu 4 weken po en slaap sinds enkele dagen weer gewoon op m'n eigen kussen. Dat gaat goed. Op m'n zij slaap ik nog steeds niet, voelt nog niet fijn.... Maar volgens mij verschilt dat heel erg.

Heel veel succes morgen meis!! Maak je niet te druk, nergens voor nodig! Ben benieuwd naar je verslagje!!

Xxx Twinnie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoii,

Dankjewel meiden, zodra ik thuis kom probeer ik meteen een verslagje te typen :)

Momenteel heb ik 4 kussens dus ik probeer er wat van te maken. Het is dus vooral wanneer het voor jezelf een beetje 'normaal' of veilig voelt ? (op je zij slapen) Afwachten dus maar hoe het gaat voelen.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Woehoe meid je zal nu ongeveer aan de beurt zijn :5:

Van harte gefeliciteerd met je boobies en heeel veel succes en sterkte en vooral veel geduld voor je herstel :7:

Xxx :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje meiden. Helaas in heel veel pijn nu.

Nog nooit zoiets meegemaakt en de pijn in mijn rug is eigenlijk erger.

Jammer genoeg niet zo vlekkeloos verlopen maar ik typ nog een uitgebreid verslag.

Pijnstilling helpt totaal niet :(.

Hopelijk morgen mijn verslag,

liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahw meisje hoop dat jeje snel beter voelt komt goed rustig met je verslag dat komt wel eerst hopen dat de pijn stiller snel werken..

heel veel sterkte dikke kus Noah Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi kuslynn,

Proficiat met je boobs...jammer dat je zoveel pijn hebt.

Maar geloof me, het is het waard en je zal het ook snel weer vergeten hoor!

Succes! En probeer goed te rusten, veel te drinken en goed te eten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje voor alle lieve reacties!! Helpt heel erg:)

Ik probeer nu even mijn verslag te typen en dit gaat wel via me tel dus sorry als alles achter elkaar staat.

6.45 onderweg naar de wellnesskliniek en na 1.5u rijden komen we ruim op tijd aan. Aanmelden de laatste dingen betalen en na een uurtje wachten mocht ik om gaan kleden.

Daarna nog gewacht tot 10.15 totdat ik naar de ok mocht. Verdonck was al aanwezig en iedereen stelde me op me gemak en wat een lieve man is het toch. Uiteindelijk 330cc gekregen wat mijn max is zei hij.

Uurtje daarna werd ik wakker en oh wat een pijn dat was echt een hel.

Terug op mijn kamer kreeg ik meteen pijnstilling samen met 2 andere meiden op de kamer waren we allemaal heel ziek. Waarschijnlijk door de warmte kregen we ook veel vocht erbij. Elke keer als ik probeerde te zitten viel ik zowat flauw en de 2 pogingen naar de wc konden ze me ook terug dragen.

Heel misselijk gevoel en uiteindelijk pas naar huis in de namiddag.

Ik weet dat ik moet doorbijten maar oh wat heb ik dot onderschat. Mijn rug doet net zoveel pijn als mijn boobs waardoor ik alleen op een hard strandbedje kan liggen door mijn houding.

1 boob is wel veel dikker en zit bijna tot aan mijn nek heb ik het gevoel haha, hopelijk morgen een betere dag.

Sorry dat ik overkom als een zeur want ik had het kunnen weten dat het veel pijn zou gaan doen.

liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.