Ga naar inhoud

Kuslynn : 5 augustus 2013 : Dr Verdonck: Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hee meid!!

Ten 1e gefeliciteerd met je boobs!! Je hebt ze!!

Wat rot dat je zoveel pijn hebt! Je bent echt geen zeur!

Wat je beschrijft dat ze bijna in je nek zitten had ik ook, komt ook door t vocht.

Denk dat t weer inderdaad mee speelt, echt geen ideaal weer voor herstel.

Heb ik zelf ook gemerkt.

Probeer de pijnstilling heel consequent te nemen. 1e 3 daagjes door en je gaat je gauw weer mens voelen!

Straks ben je blij met je boobies en dan weet je waarvoor je t gedaan hebt!

330 is mooie maat, denk heel mooi bij jou!

Hou je taai meid en denk eraan, over paar daagjes voel je stuk beter!

Xxxx sista

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 150
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi hoi

Gefeliciteerd met je boobs!!

Maar wat rot dat je zo ontzettend veel pijn hebt!

Neem om de 6 uur 1000mg paracetamol en de diclofenac zetpil voor je naar bed gaat! Dus ook in de nacht je wekker zetten voor de paracetamol.

Als je het echt niet trekt, bel je morgen even de huisarts of je tramadol mag nemen, dat helpt waarschijnlijk iets beter, naast de elke 6 uur paracetamol.

De diclofenaczetpil moet wel minimaal 1 uur voor of na de paracatamol, mag niet samen genomen worden! :)

Een goed herstel!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eindelijk je boobs!! Gefeliciteerd!!!!!

Balen dat je zo'n last heb, maar het hoort er gewoon bij denken we maar. Je heb straks wel een paar mooie tieten!

Je bent geen zeur, dus gooi het er hier lekker uit! misschien lucht het ook wel op? ;)

Meid doe rustig aan en alles komt goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje voor alle steun :)

Vannacht 1uurtje geslapen, de pijn in mijn borst was nog te doen als ik lag maar oh mijn rug, vreselijk.

Ook misselijk van die diclofenac zetpillen, die hou ik niet binnen dus probeer ik in plaats daarvan ibuprofen te nemen.

Nog even doorbijten en dan word het hopelijk minder.Vanavond krijg ik wel tramadol erbij :). De borstband staat goed strak maar heb het gevoel dat ze naar me nek toe kruipen haha :19:.

Nog iemand tips waardoor dit minder kan worden of iets waardoor het vocht afdrijft ?

Liefs xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis wat ik merkte in het ziekenhuis ik had misschien wel sterkere pijnstillers ik werd letterlijk platgespoten.. maar wat ik merkte wat ik lekker vond liggen was kussens in me rug zodat me rug hol lag en extra kussen om me hoofd te ondersteunen.. Ik sliep dus echt letterlijk een beetje zittend.. ook als extra steun vond ik het fijn om een kleiner kussen in me knie holte te hebben.. Ik denk dat je je medicijnen goed neemt dus hoop dat de pijn snel afneemt. Als de band pijn doet moet je even sokken knippen zodat je die over de band heen kan schuiven dat helpt al iets.. en voor het vocht... Extreem veel drinken.. Ik dronk echt te weinig.. Dus mega veel water meis vaak denk je dat je genoeg drinkt maar je kan nog veeel meer drinken..

Komt goed hou je taai even doorbijten en dan kun je echt gaan genieten..

Want weet je..

JE HEBT BOOBIESSSSSS !!! :5:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meid,

De nachten zijn idd even doorbijten! Ik sliep met een paar kussens onder m'n hoofd, zodat ik ook rechter zat. Dat scheelde wel.

Fijn dat je tramadol krijgt, hopelijk wordt t dan dragelijker!

Tegen t vocht idd heel veel drinken, groene thee of brandnetthee heb ik heel veel gedronken. Dat hielp, vocht duurt wel ff voor t weg is.

Verder veel groente em fruit, vitamine C belangrijk voor herstel!

Heb je een borstband? Wel al kunnen spieken naar je boobs? Zo ja wat vond je??

Liefs en sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sliep ook nogal recht en dan onder men kont nog een kussen geschoven zodat ik niet telkes naar beneden gleed. De eerste nacht was de rugpijn het ergste daarna steeds beter. Af en toe rondstappen helpt tegen opstapelend vocht.

Ik heb een foto van mijn resultaten na 5 weken PO in mijn gallerij (in bikini), als je daar is wilt kijken. Ben ook geopereerd door verdonck 350cc monobloc achter de spier.

Veel beterschap!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik slaap al met veel kussens dus ik moet mij houding veranderen denk ik.

gelukkig eet ik genoeg fruit en drink enorm veel hihi.

Helaas nog niks kunnen zien nog helemaal ingepakt, dus dat gaat nog even duren :(.

@ezrya: super resultaat in je bikini echt heel mooi!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje! Brandnetelthee en groene thee in huis gehaald.

De dokter gebeld en geen tramadol maar morphinetabletjes gekregen.

Hierbij hoef ik geen paracetemol etc meer te nemen toch? Heb alleen nog antibiotica erbij.

Ik heb al even onder mijn verband gekeken, 1 pleister netjes droog en de andere vol met bloed en blauwe plekken, die borst doet ook zo pijn.Is dit normaal?

Hopelijk dadelijk lekker slapen,

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed dat je nu andere pijnstilling hebt. Weet eigenlijk niet of de paracetamol nu overbodig is....

Miss goed even met je arts te overleggen?'

Wat die borst betreft, nix om je zorgen te maken. Had ik ook bij 1 borst bont en blauw en veel pijnlijker. Is helemaal weggetrokken dus komt goed :-)

Slaap lekker alvast

Liefs en beterschap

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog steeds veel pijn maar word al langzaam iets minder.

Die pillen word je zo suf van dus vanmorgen pas kunnen slapen, vannacht was niet te doen.

Hopelijk vanavond wel!

Hoe gaat het bij jullie met de pijn?

Kunnen jullie wel al recht lopen haha?

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb alleen last aan mijn linkerlitteken, het verband drukt daar heel hard op. Voor de rest is de spierpijn bijna verdwenen. Ik kan ook al wat makkelijker rechtkomen enzo :1: Dus ik mag zeker niet klagen. Ben wel heel erg benieuwd naar het resultaat!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had eerste twee/drie dagen ook heel veel pijn. Zat de tweede dag nog aan een infuus + morfine. Maar echt, het wordt beter. Ik heb nog wel best wat pijn in rechts, heel apart gevoel erin ook. Kan ook nog niet helemaal recht lopen. Je verhaal komt me dan ook heeel bekend voor :P Mag ook niet klagen, want ik kan wel bijna pijnloos overeind komen nu en de meeste dingen zelf doen.

Zit je nog aan de morfine tabletjes? Daar wordt je idd heel sloom van.. maar haalt wel de scherpe randjes van de pijn :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey

hoop voor je dat t zo snel mogelijk over is, ik ga nu vrijdag voor een eerste gesprek.. vind zo spannend!!

maar als ik jouw verhaal zo lees, hoop ik toch dat ik er minder last van ga hebben.. ik mag ivm met mijn medicatie gebruik niet alle pijnstillers..
ben ook beneiuwd naar je foto, hoe t is geworden,

x groetjes nikky

Link naar reactie
Delen op andere sites

@k2709: Haha toevallig heb ik echt het tegenovergestelde van jou, geen last van mijn littekens alleen bovenop een drukkende pijn van de spierpijn. Overeind komen kan ik helaas nog steeds niet zelf en het verband is er gelukkig af want oh dat hield ik echt niet uit. Goed dat je spierpijn al wegtrekt :)

@infinity: Fijn dat je al veel dingen zelf kan doen :), overeind komen is nog steeds heel moeilijk voor mij. Ik zit inderdaad nog aan de morfinetabletjes en oh wat ben ik daar blij mee! De pijn is eindelijk draagbaar geworden behalve dus als ik lig :82:
Vandaag ook voor het eerst gezien en dat helpt met de motivatie voor het doorzetten gelukkig :)

@nikky89: Oh spannend vrijdag je eerste gesprek! Hou me maar op de hoogte ;)
Nou ik hoop het ook voor je, ik zal wel een uitzonderlijk geval zijn, weet het eerlijk gezegd niet. Veel succes alvast :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kuslynn,

Gefeliciteerd met je boobs!

Lastig die pijn!! Ik herken het als geen ander.... gejankt aan de telefoon bij de kliniek voor tramadol/morfine/of een mes om die dingen eruit te snijden, of iets in die richting.. Ik heb toen tramadol gekregen wat de scherpe randjes eraf haalde..

tot ongeveer 6 dagen po veel pijn gehad en daarna merkte ik dat het minder werd.. Wel nog last van me rug alleen maar met paracetamol is het wel te doen. . (Leeuwtje85: Dat komt meestal door stijfheid, andere houding, anders liggen dan normaal)

Ik geloofde het niet: maar het gaat over! Echt waar! Proost op je morfinepillejte, want wat is dat fijn dat je die mag! :35:

Hoe is het verder? Ben je wel blij met het resultaat tot nu toe?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@leeuwtje85: Dankje! :) Doordat je heel veel last hebt van je borstspier loop je eigenlijk gebogen naar voren dus staat je rug constant op spanning en ook omdat je alleen op je rug kan liggen doet het heel veel pijn in het begin. Maar gelukkig bestaat er zoiets als pijnstilling haha :). Morfine heeft zeker geholpen! Nog 3 weken, lekker aftellen he ;)

@luna88: Fijn dat er toch meer zijn zoals mij hihi. De pijn nu vergeleken met paar dagen terug is enorm. Voor het eerst kunnen slapen vannacht, wel eventjes wakker geworden voor mijn medicijnen maar verder is de pijn in mijn rug heel stuk weg alleen nog de druk op me borst. Morfine is echt mijn redding geweest haha! :) Nu probeer ik het af te bouwen naar paracetamol. Resultaat ben ik al erg tevreden over maar heb het idee dat ze groter worden, mijn sportbh zit wel heeel strak nu, en dan bedoel ik niet in omvang maar voor bij mijn borsten, waar kom ik wel niet op uit :18:

Hoe is het bij jou, tevreden met wat je ziet :) ?

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.