Ga naar inhoud

Seth :22 oktober 2013: Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

hey, ik zou echt de grootste nemen bij mij zeiden ze ook dat D te groot zou zijn en degene die het al gezien hebben vinden het echt niet te groot terwijl mijn moeder mij zot verklaarde :P ze vind het nu ook passen.

en je hebt nu een aa zoals je zegt dus denk wel dat je meer cc nodig hebt dan.

en dan dat ze jaloers is je doet het voorjezelf en niet voor haar :) ik heb ook voet bij stuk gehouden mij moeder bleef maar zeggen dat ik niet zo groot mocht gaan en heb toch mijn ding gedaan want jij moet tevreden zijn he, niemand anders :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 220
  • Created
  • Laatste Reactie

we hebben allebei dezelfde datum, begint al op te schieten he :) ook zenuwachtig aan het worden of valt het mee? wat heb jij allemaal al aan voorbereidingen getroffen?

Weinig....

Heb wat makkelijke kleding gekocht...

Verder heeft man twee weken vrij.... Operatie valt toevalig net in herfstvakantie, maar of dit voordeel is?!...

Ik zie er van de ene kant erg tegenop, van de andere kant kijk ik wel uit (als moeer van vier) om even mn bed in te duiken.....

Vlinder

Bedankt....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sjesus helemaal verzet naar 25e? wel stom dat ze dat nu pas aangeven :(

En het wachten duurt al zo lang..

Potver.... Kliniek belt zojuist op pas afspraak verzet naar vrijdag....
Grrrrrrrrrr............ Geduld is niet mn sterkste kant.....

Blondy
Inderdaad park kliniek

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha nee dat gelukkig niet....

Zou vandaag nog een keer extra passen en kan nu aanstaande vrijdag pas.

Volgens secretaresse was Dr. nio uitgelopen met operaties

Nu blijf ik dus nog met 400 of 500 cc dubben....

Hoop dat disdag wel gewoon door gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ik zou als ik jou was ook voor de 500cc gaan... Ik heb zelf ook heel lang getwijfeld en heb uiteindelijk voor de 500cc gekozen!!

Je hoort hier zoveel dat het zo snel went dan weet je zeker dat je geen spijt krijgt!!

Ik kom zelf ook van een AA af dus ik ben heel benieuwd!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahh moontje dat verklaart veel.... Ik was (volgens mij) de laatste afspraak, dus als hij smorgens al zo was uitgelopen.....

Cindytje1985

Hoeveel is jouw borstomtrek?

Hier dacht DR. nio dat voor de spier ook moet lukken, ikzelf was al van dual plane uitgegaan.....

Tja, ik ben ook gewoon bang dat het contrast zo groot is en dat iedereen opeens ziet dat ik opeens borsten heb.....

500 zou volgens Nio op D uitkomen...... Maar vraag me na het lezen van topics af of het dan als D oogt of D wordt....

Vind het gewoon fijn om nog even in alle rust te passen.... Ik stuiter dinsdag al genoeg, nu al eigenlijk :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moontje,

Toch vind ik jouw borsten groot.... (Mooi!)...

Nu zie ik dat jouw uitgangspositie niet groots, maar wel groter is dan de mijne... Ik heb eigenlijk een brede platte borst....

Heb hier tijdje geleden foto's gehad maar weer verwijderd.... Maak binnenkort wel nieuwe... Deze week dus ;) om als VOOR foto te fungeren....

Denk echt een van de minste van dit forum....

Misschien moet ik me daarom niet zo blindstaren op cc's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames!

Heerlijk om dit te lezen! Ik ben ook bijna aan de beurt! 23 oktober bij dr schiettecatte velthuiskliniek in Enschede. Ik kan op het moment bijna nergens anders aan denken en ben elke dag aan het speuren naar foto's. Ik heb nu een lege b cup zonder boven vulling en krijg 600 cc voor de spier. Ik ben zoooo benieuwd naar het resultaat. Volgens de arts word het ongeveer een E/misschien een Kleine F. Ben zelf een grove dame met brede heupen en schouders dus het zal zeker bij me passen. Ik weet dat ik me niet moet blindstaren op foto's van andere vrouwen met 600 cc want bij iedereen valt het anders maar ben zo benieuwd naar het resultaat. Deze week mag van mij heel snel gaan! Lijkt me leuk om dit met jullie te delen.

Gr. Chantal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Channie

Ja, borsten, borsten, borsten..... Ik denk ook nergens anders meer aan, en kijk ook constant in het rond,.... Ik verplicht zelfs mn man om (plaatjes) mee te kijken en die begrijpt niet wa ik heb, want eerst vond ik het niet leuk als hij keek.

(Het gevoel dat ik te kort schoot)

Hoe is het met de zenuwen?

Weet iemand trouwens wat ik het beste mee kan nemen naar kliniek op D-day?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahah heel herkenbaar. Eerst mag manlief liever niet kijken naar al die mooie borsten op tv of internet en nu ineens moet ie kijken. Ach ja nu weet he dat he zelf ook prachtige borsten hebt en er geen reden meer is om jezelf minder te voelen. Ja de zenuwen Vallen op zich nog mee. Ben nog nooit geopereerd maar maak me er niet zo heel druk om. Ze zeggen dat het voorbij is voordat je het weet. En ja ik wil dit zoooo graag dat ik er alles voor over heb. Als ik eenmaal iets graag wil, houd niets me tegen haha. Maar weet zeker dat ik volgende week dinsdag geen oog dicht doe en de zenuwen in de auto echt wel flink toeslaan. Heb vanmorgen mail gekregen dat ik er om 08:00 moet zijn en het is 2 uur rijden vanaf ons. Wel lekker vroeg! Niet de hele dag wachten. Ben jij erg zenuwachtig?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tegen de operatie zie ik niet erg op.... Meer het herstel, maar dat in combinatie met vier kleine kids....

Al ben ik momenteel wel erg druk.... Mn man wordt gek van me... Hahaha.

Ik moet er om 07.00 uur zijn.... Om 8.00 uur onder het mes (onder voorbehoud) en is maar 20-30 minuten rijden (afhankelijk van het verkeer)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ahh moontje dat verklaart veel.... Ik was (volgens mij) de laatste afspraak, dus als hij smorgens al zo was uitgelopen.....

Cindytje1985

Hoeveel is jouw borstomtrek?

Hier dacht DR. nio dat voor de spier ook moet lukken, ikzelf was al van dual plane uitgegaan.....

Tja, ik ben ook gewoon bang dat het contrast zo groot is en dat iedereen opeens ziet dat ik opeens borsten heb.....

500 zou volgens Nio op D uitkomen...... Maar vraag me na het lezen van topics af of het dan als D oogt of D wordt....

Vind het gewoon fijn om nog even in alle rust te passen.... Ik stuiter dinsdag al genoeg, nu al eigenlijk :D

Ik heb een 70AA.. en bang zijn dat iedereen het ziet? tja.. bij mij zal dat meevallen omdat ik nu al bh's draag met vulling er in.. dus misschien dat het wel iets op valt, maar iedereen in mijn directe omgeving weet al dat ik ze ga laten vergroten dus bij mij is het niet zo erg..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cindy

Heb je foto's gekeken en jij bent nog wat ronder.... Ik ben alleen wat eerder gevuld :D

Tja bh's met vulling..... Hier ook....

Schaamde me dood toen ik voor het consult een bh zonder vulling of voorvorm aan had gedaan. moest van te voren de kindjes nog uit school halen en ondanks dat ik over het t shirt ook nog een vest aan had, heb ik mn man verzocht ze te halen en ben ik in de auto blijven zitten.

Goede vriendinnen weten het wel, maar net als moeders op school etc niet.....

Aan de ene kant denk ik ook, wat doe ik moeilijk..... Laat die 500 cc erin proppen.. Krijg je (te) dikke tieten... SO what!! Compensatie voor de verloren jaren.... En de rotopmerkingen die ik heb moeten aanhoren, van de vrouwen die nu behalve met dikke tieten OOK met een minder gewenste dikke kont staan....

Sorry even stukje frustratie eruit gooien..... Raar dat er naar toe leven.... Gisteren met de sex mn man nog even "afscheid laten nemen" van dit formaat...

Mocht hij laatste tijd niet eens meer er aan zitten (stemming dodend)vond het nu wel gepast.....

Ik ben er klaar voor!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.