Ga naar inhoud

Seth :22 oktober 2013: Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Gisteren om half negen melden bij de kliniek... Natuurlijk waren we ruim op tijd.

Eerst het financiele gedeelte, het resterende bedrag had ik vrijdag al overgemaakt, maar was door de boekhouding nog niet afgeboekt.

(Waarschijnlijk ook ivm andere naam ipv meisjesnaam) gelukkig had ik man schermafdruk betaling bij zich, dus geen probleem.

In de wachtkamer werden we gelijk gehaald door lieve zuster, die me gelijk op me gemak stelde....man en ik werden in onze kamer gezet.... Op het bed lag het operatietenue al klaar... En om 9.15 uur moest ik aangekleed staan...

Pas iets overhaf tien werd ik opgehaald (duidelijk al iets uitgelopen want dat was eigenlijk mn operatietijd al) Niet erg, maar als je strak staat van de zenuwen wel killing!

Hup naar de voorbeiding, bloeddruk meten, infuus erin anestesist kwam nog langs en vroeg WEER de vragen; wie ben je, geboorstedatum en waaraan wordt je geopereerd; waarop ik antwoorden borsten;

En toen vroeg hij verkleining of vergroting... Nou uhhh verkleining kan niet, dus zullen we ze maar groter maken, antwoorde ik... :D

Daarna kwam dokter Nio nog langs, bekeek de boel nog eens, maakte foto's en zei gelijk 500 dual plane... Waarop ik dus even verbaasd was...

Maar goed hij is arts. En zei dat voor, net zou kunnen, maar voor de zekerheid.... Nou dan kies ik daarvoor

en wachten tot je mag...

10.15 uur reed ik de ok binnen.... Helemaal relaxed gaan slapen, relaxed wakker geworden... Om 12.10 uur terug op me kamer en gelijk gevraagd mn man te bellen..

Nog even goed geslapen, maar daarna pijn.... Dus hup paracetamol erin... Daarna spierontspanner en die hielp wel goed....

Ademen deed al zeer, maar dat is nu al over... Kon ik gisteren mn linker arm niet bewegen is het nu rechts....

Voel me wel een kneus hoor, met overal hulp nodig.... Zelfs met het afvegen van me muts na het plassen hahaha, maar komt wel goed....

Ik heb mn borsten nog maar half gezien... Gistereb gelijk compressie vest aan, zuster wilde me niet pesten om het te laten zien... En ik had zoiets (door de pijn) van dat komt wel.

Net gaasje verschoond bijna geen wondvocht... Dus gaat wel goed.. Alleen die beursigheid he..... Maar so what, ik heb borsten!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 220
  • Created
  • Laatste Reactie

Anekdote;

Vraagt me zoon van zes net; mama waaraan ben je eigenlijk geopereerd?

Zeg ik; aan mn armen (aangezien ik die bijna niet kan bewegen)

Zegt hij; waarom zijn je borsten dan opeens zo groot?! LOL

Uhhhh die spieren lopen zo ver door.....

Kinders..... Hahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik zo gezien heb, met half oog met verwisselen ben ik tevreden....

Vanmorgen met veel pijn wakker geworden, maar met de medicijnen is het wel te doen... Ik zit nuook gewoon ipv liggen... Vind ik fijner... Kan toch geen kwaad, neem ik aan..?

Ben wel enorm opgeblazen..... Darmen, vocht?... Ik heb echt een dikke buik... Jammer, heb ik borsten en WEER die dikke buik.. Hahahaha?...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een belevenis he zo'n dag :D

Super dat alles goed is gegaan en ja je bent nu even wat hulp behoevend. Ik voelde met net een klein kind die overal mee geholpen moest worden :S Denk maar zo, het is voor een goed doel! en voor je het weet kun je al weer wat dingetjes zelf hoor. Dat opgeblazen zijn hebben heel veel dames. Voornamelijk is dit vocht. Probeer veel thee te drinken om het vocht af te drijven. Die dikke buik verdwijnt wel weer maar die dikke tieten blijven :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mn vriendjes... Ik heb foto's gemaakt.... Nog wel liggend, want staan zonder vest durf ik nog niet.... Of klinkt dat raar....

De eerste keer dat ik ze echt gezien heb... En mn man ook.... Hij kon alleen maar uitbrengen:"wat zijn ze mooi!!"

De pijn wordt al stuk minder.... Behalve tegen de tijd datijnstilling is uitgewerkt, maar voel me goed!!! Ben blij!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 2:

Het gaat redelijk..

Links voelt wel gestuwd, maar kan die arm alweer wat bewegen, dus drinken, met rietje is te doen....

Rechts is een ander verhaal, die brandt. Gisteren merkte we op (zie je ook op foto) dat die wat omhoog gekomen was. nu is hij wat gedaald en ik denk dat dit zorgt voor desoms stekende pijn.

Ik slaap redelijk op de pijnstilling.... Probeer het savonds zo lang mogelijk uit te stellen en dan maak ik toch nachten van 5-6 uur aaneengesloten om vervolgens met pijn wakker te worden, overeind te willen komen, maar op dat moment eerst een tijd lig te denken.... "Hoe ga ik dit aanpakken"

Lang leve het restje buikspieren wat ik nog heb..... Tel tot 10 en hup... En heel soms tel ik twee keer tot 10 ;)

Maar langszaam ga ik vooruit... Kan me eigen muts weer poetsen na het toilet gebruik en yeah gelukkig ook een grote boodschap gedaan.

Zit aan de brandnetel thee en heb pillen gehaalt van dr vogel om vocht af te drijven, mn hele dikke buik is ook al ietsjes minder....dus we komen er wel... En ach het is toch nog geen bikini weer... ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede morgen Seth!

Wat knap dat je al zelf omhoog kunt komen, kon ik echt niet. Rechts is bij mij nog steeds pijnlijk en stram en links gaat ok. Heeft Nio iets met rechts?!

Veel beterschap en hoop dat je vlot hersteld!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ben ook rechts en Nio vond mijn borstspieren behoorlijk ontwikkeld. Ik houd t er maar op dat dat de pijn is. Volgens Nio is het pure spierpijn en gaat het echt vanzelf over. Bel hem gerust met vragen, dat drukte hij mij ook op het hart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben blij dat het goed met je gaat seth :) bij mij doet rechts ook meer zeer dan links maar ben zelf linkshandig haha. Ach bij rechts is er 50cc meer ingegaan dus misschien is dathet wel hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Telefoon, kan ik nog niet... Iig niet bij mn oor....

Rechts zit al iets lager dan gisteren, verder zitten ze veilig opgeborgen in het compressievest en vind ik het zo ff prima.

Morgen douchen...

Ik merk wel dat ik al iets meer kan... Overeind komen wordt iets makkelijker... Of zou ik mn buikspieren nu wat meer trainen?? Hihihi...

Ik kan mn muts weer zelf afvegen whahaha....

Zat jouw nou voor de spier?.... Ik ga iig heel rustig aan doen, want zeker met vier kleine kids weet ik dat het anders straks te hard gaat.....

Net met vork eten, kreeg ik wel pijn..... Voel me echt een kneus... Een kneus die stoned is.... Oooo wat ben ik suffig..... Maar wel fijn :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag drie;

Gaap, de dag is eigenlijk al begonnen, maar heb deze keer maar vier uurjes geslapen.

Het zittend slapen gaat goed, maar blijkbaar als ik even lig en ZEKER als ik te ver onderuit zak, word ik wakker van de pijn.

vooral mn borstbeen voelt dan beurs en doet pijn met ademen.

Gisteravond viel me al op dat de zijkanten van mn borsten (kant van oksels) wat harder voelen en gestuwd staan.

Ik denk dat het allemaal te maken heeft met het dalen.

Straks mag ik douchen en ondanks dat ik:

A. Blij ben dat ik me even wat kan opfrissen,

B. Het haren wassen nog maar even laat voor wat het is, zie ik er toch echt enorm tegenop....

Heb van zuster de tip gekregen om gelijk het compressievest door emmer water te slaan en droog te fohnen.. (Moet dan zo droog zijn). ben benieuwd.

jammer dat ik niet gewoon twee van die dingen heb....

Volgende week nog een sportbeha aanschaffen voor het afwisselen al denk ik, dat ik eeerste tijd nog wel gehecht ben aan dit vest.... Het is toch geen voorjaar.... Maar als het voorjaar komt, zijn we er klaar voor ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Douche ze! Ik hoop dat je dan lekker wat opknapt

Ik ben nu 1 maand PO en heb nog steeds een gevoelig borstbeen... voornamelijk in de ochtend voel ik dit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerste keer gedoucht;

Spannend als het compressievest voor de eerste keer helemaal af gaat. Je bent toch bang dat ze opeens tot je knieen zakken... Bij wijze van spreken dan... :)

Heel even onder een lauwe douche, net genoeg om je haren wat te spoelen en dan eronderuit en man,man,man wat voel je je bejaard als je man je staat af te drogen....

Hartstikke lief natuurlijk, maar begrijp wel beter hoe bejaard Nederland zich voelt en ik heb de laatste dagen een stuk meer respect gekregen voor LOLO ferari.... O wat voel ik weer beurs nadat ik weer in het vest gepropt was.

We hebben nog even foto's gemaakt...(zie album) Heb nog steeds de houding van een zak aardappels, of beter gezegd een waterzak, want een dikke met vocht gevulde buik en voorover getrokken schouders maken het geheel niet echt charmant...

rechts zit nog hoger als links, maar toch zijn ze al iets veranderd volgens mij.... Of wil ik dat misschien zien?!?

Geduld, geduld, geduld.... En laat dat nou net niet mn sterkste kant zijn... :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eng is dat als je daar dan staat zonder steun he. Ik hield ze ook zo vast alsof ze anders op de grand zouden vallen haha. Is toch even wennen ook.

Ja je voelt je wel heel klein even als je geholpen moet worden met douchen en afdrogen, maar daar meten we ons gewoon even over heen zetten. Het is ten slotte voor een goed doel! Ben wel blij dat ik dat soort dingen nu weer zelf kan al duurt het wel langer dan normaal ;)

Meid je gaat steeds een stapje vooruit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.